"Kíváncsi vagyok mennyit jelent majd az a plusz egy liter a 400-440 s kategóriában. Az 520lóerőt, pedig bedobhatták volna a 16 literes csomagba, nagyobb filling lett volna számomra ott szimpatikusabban mutatott, volna."
Hegynek fölfele elég sokat! :o) Ha kijön az 520 lóerő 13L-ből akkor felesleges a 16L-es motor csak indokolatlanul többet fogyaszt a gép a nagyobb belső surlódás miatt.
Tetőhálófülkét gyártanak:
Szabó Palasztik (valahol kecskemét mellett vannak) 76/427-100
Balu Elektronic Herenden
Mintaplast Budapest-en vagy a környékén vannak. 27/342-298
Menyhárt Spoiler 57/423-215
Meg forgalmazzák itthon a cseh Pony hálófülkét is, de arról címet nem tudok mondani (azt tudom, hogy a hazai DAF képviselet is árulja és szereli).
A telefonszámok elég régiek, ezért elképzelhető, hogy megváltoztak (régen frissítettem az adatbázisom). A Balu száma nincs benne a gépemben ezért most nem tudom megnézni, de ha kell, lehet utánna tudok nézni (akkor nyomj egy segélykiálltást).
A Volvo piacra dobta az új 13 literes motorját 400, 440, 480, és 520 lóerős változatokban az új motorok természetesen megfelelnek az új euro4/5-ös követelményeknek.
Bővebb infok a Volvo honlapján csak a magyaron nincs rajta de a többi országén már igen...
Kíváncsi vagyok mennyit jelent majd az a plusz egy liter a 400-440 s kategóriában. Az 520lóerőt, pedig bedobhatták volna a 16 literes csomagba, nagyobb filling lett volna számomra ott szimpatikusabban mutatott, volna.
Help!Tetőhálófülkét szeretnék venni.(kutyaól)Tudja valaki ki gyárt?Majosházán nem foglalkoznak vele azt már kérdeztem.Valahol Jászberény környékén van állítólag de nem találtam.Előre is kösz.
Drágul, de nem kerül többe a sztrádamatrica
Drágul a sztrádamatrica jövőre, az autósoknak mégsem kell többet fizetniük. A Népszabadság úgy tudja, a gazdasági tárca tervei szerint január elsejétől a várható áfacsökkentéssel azonos mértékben emelik az árakat, így a nettó összeg 4,1 százalékkal nőne, miközben a bruttó ár azonos maradna. A változás veszteséget jelentene azoknak, - például a fuvarozóknak -, akik el tudják számolni a matricát. Az elképzelésről Kóka János gazdasági miniszter már értesítette az Állami Autópálya Kezelő (AÁK) Rt.-t.
Az AÁK Rt. egyébként minden évben megpróbálta változatlanul hagyni az árakat, ez azonban nem sikerült: tavaly 15 százalékkal, tavaly előtt pedig 5,5 százalékkal drágult az autópályahasználat.
Logisztikai céget vásárolt az Oracle Az Oracle a San Francisoban zajló Oracle OpenWorld konferencián bejelentette, hogy megállapodott a G-Log nevű, logisztikai és szállítmányozási szoftvereket fejlesztő magáncég megvásárlásáról. "A G-Log bevált szállításszervezési szoftvereivel és az Oracle élenjáró alaptechnológiáival, integrált vállalatirányítási rendszerével és ellátásilánc-kezelő alkalmazásaival a felhasználók egy kézből mindent megkaphatnak, ami a karcsú és hatékony működéshez kell"- hangsúlyozta Rick Jewell, az Oracle alkalmazás-fejlesztésért felelős első elnökhelyettese. (MF) 2005. 09. 27
Logisztikai képzések
Gépipari Tudományos Egyesület 1027 Budapest, Fő u. 68. IV. emelet T: 1 457-0728, 1 214-6041 Fax: 1 457-0727 e-mail:deak.gte@mtesz.hu Url:/www.gte.mtesz.hu
OKJ-s képzések: - Logisztikai ügyintéző (korlátozott számban vámosoknak díjtalan!) - Logisztikai szervező - Veszélyes árú/ADR-ügyintéző - Környezetvédelmi szakelőadó - Környezet- és hidrotechnológus
7.5-re 12 forint/km +40alap. Napi penz vagy van vagy nincs, de inkabb nincs. Valamennyit viszont celszeru magadnal tartani (csakhogy a koborkutyak ne hugyozzanak oldalba).
Ilyen 3 evrol en se tudok.
Nagyautorol meg multkor irtam. 7.5-lel hetek, avval honapok.
"Dolgozni eddíg nem dolgoztam a szakmába,mert ugy gondoltam majd ha minden meglesz keresek munkát. Van jópár ismerősöm aki kamionozik már de ők azért még újak a szakmába. Tudom hogy egyből nem fogok álmaim kamionjaiba ülni,de remélem sokat sem kell kiskocsin tekernem hogy elérjem a célomat."
Szia üdvözöllek és jó, hogy te is csatlakozol nos tudtommal 3 év kötelező a C 7,5T-vel és az után lehet nagy kocsira menni ezt nem el rettentésért mondtam csak szólok, hogy tudtommal így van de ha tévednék akkor kérem a többieket, hogy javítsanak ki! :)
"a roadtrain, meg a gasolin szokta volt mondani nekem, hogy ha mindíg figyelmesen olvasod, akkor kellett volna látnod, hogy kicsivel visszább le van irva egy-két pénzmennyiség...."
Van olyan cég aki megfizeti az alkalmazottat van aki nem annyira.
Múltkor az egyik pasas meséli,hogy munkát keresett és egy cégnél 7,5-essel kellett volna Pestről Belgiumba menni havi 4alkalommal és erre bírtak adni 130000HUF -ot a sofőrnek.Na ez a példa mutatja,hogy nem egy hatalmas lé ez a tipus.
Ezt akkor fogod megtudni ha már elmész munkát keresni.
a roadtrain, meg a gasolin szokta volt mondani nekem, hogy ha mindíg figyelmesen olvasod, akkor kellett volna látnod, hogy kicsivel visszább le van irva egy-két pénzmennyiség....
napidíj az relatív, mert vki ad vki nem! van akit úgy fizetnek, hogy sehogy(mert van ilyen!!!) és van olyan akinek úgy adnak pénzt, hogy fuvarösszeg bizonyos százaléka(ált 10% a max!!!)....
nemzetközibe azthiszem ott a napidíj olyan 50-80-100 eurókról mesélnek, de a kmer díjak azok konkrétan kasuka kolléga mondta, hogy ált 18-21Ft/km..... havi 15ezerrel lehet szorozni..... de mondjuk ott menni is kell párizstól ankaráig..... :)
úgy kell munkát keresni, hogy olyan céget keresni aki fizetni is akar, mert ha tud az még kevés..... :D
az egyik "bibliánk" hirdetési rovatában van ilyen!!!!! mindíg derülök rajta, aztán gondolkodom, hogy akkor hogyan is kéne szöveget irni???? :D
Régóta olvasgatom ezt a fórumot és sok érdekes dolgot olvastam itt. Lassan kb. 2hét mulva meglesz a C és belföldi mellé az E kategoriámn és a nemzetközim is. Dolgozni eddíg nem dolgoztam a szakmába,mert ugy gondoltam majd ha minden meglesz keresek munkát. Van jópár ismerősöm aki kamionozik már de ők azért még újak a szakmába. Tudom hogy egyből nem fogok álmaim kamionjaiba ülni,de remélem sokat sem kell kiskocsin tekernem hogy elérjem a célomat. Egyenlőre mivel itt sok az öreg róka azután érdeklődnék,hogy nemzetköziben ill. belföldinél mennyi az átlag kilóméterpénz amivel lehet számolni és mennyi az átlagos napidíj a nemzetközinél mert ugy tudom azt belföldön nem aadnak.Bár én mindenképpen nemzetközi felé orientálodom.