Hár nekem is jobban bejönne a 3 ajtós, de egyszerüen képtelen lettem volna kivárni azt a plusz fél évet. Kinek mik az igényei. NEKEM ÚJ SWIFT KELLETT, de azonnal. :)
egy kis segitsegre lenne szuksegem, termeszetesen uj auto vasarlas (sot mitobb uj swift, ki gondolta volna ;) temaban. Szoval le akarom cserelni a 2000-es 1.3-as GLS Sport swiftemet egy ilyen uj "vadallatra" , mert ugy gondolom, hogy most van az az ido amikor ezt igazan gazdasagosan megtehetnem (az autot 1.3M-ert vettem 2 es fel eve, a kereskedo most 900k-1M kozotti osszeget kinal erte). Ki is neztem egy ilyen 1.3 GLX-et, de a dilemma a kovetkezoben van szamomra: erdemes-e a haromajtosra varni? Igy elsokorben nem csak penzugyi szempontbol kerdeznem ezt. Igazabol eleg keveset tudok a harom ajtosrol, meg arrol, hogy miben kulonbozik 5 ajtos tarsatol. Mindenesetre az egy picit lelombozott, hogy az ertekesito tajekoztatasa szerint ha haromajtosat szeretnek, abbol konnyen lehet, hogy csak szeptemberre lesz auto, es aggodom, hogy addig eshet az ara a mostaninak a modellvaltas okozta orulet miatt...A kocsit egyebkent nagyreszt egyedul (vagy altalnossagban 1 utassal) hasznalom, szoval mondhatjuk, hogy nem feltetlenul indokolt az uj auto.
Szoval ebben a furfangos kerdesben szeretnek nemi segitseget es tanacsot kerni, leginkabb, hogy van-e valami nyomos indok, amiert megerne varnom fel (?) evet?
"Nem a magas kuplung a gond (azt megszokod), hanem az alapjárat közelében erőtlen, nyomatékszegény motor..."
Meg az elektronikus gázpedál miatti kb fél másodperces késleltetés. Pl felváltásnál ez jó, mert amikor kuplungolással együtt leszállok a gázpedálról, még pont annyi ideig tartja a fordulatot, míg az új sebességbe kapcsolok (fel), és engedem vissza a kuplungot. Ezért felülről közelíti az új sebességfokoztban a kisebb fordulatszámot a motor - ezzel is segítve a "dinamikus" gyorsítást. Magyarul nem kell újra összeszednie magát a motornak, hogy újra rendesen pörögjön. Kicsit olyan, mindha minden váltás előtt adnál egy gázfröccsöt...
De lehet, hogy csak az én "készülékemben" van a hiba :)
Áve! Az alábbi oldalamon megtalálod a problémádra a megoldást. A lényeg, hogy a táblázat 95% széles legyen és a kép oldala meg pl 250 pixel, ezáltal a szövegmező mindig dinamikusan állítodik a jobboldali részen. Itt a példa: www.fgx.hu/wannaplay/pl.html remélem érthető voltam :-)
Jó is lenne, azt hogy lehet negoldani, hogy ne legyen szövegszélesség megkötés? Azért kéne, hogy minden felbontásnál középen legyen a közép. 600-as megkötésnél 768 széles képen már nem középen van a cucc
Ja, meg mindent balrazártra csinál, ha középre írom, akkor meg a 600 pixel szélesség nem jó 1024 X 768-as felbontásnál, amit szvsz a többség használ. Asszem egyenlőre így marad, mert eltolja az oldalakat.
"Az autó gyönyörű, a kuplung viszont egyelőre az első számú közellenségem, mert nagyon nehezen szokom meg, hogy az égben fog. :( Legalább ötször lefulladtam, de a nehezén már túl vagyok"
24 éves vezetési gyakorlattal, és két hónapos napi intenzív gyakorlással már nekem is csak otthon a garázsba tolatásnál fullad le.... (főleg ha zene szól)
Nem a magas kuplung a gond (azt megszokod), hanem az alapjárat közelében erőtlen, nyomatékszegény motor...
Áve! 1: van egy css amit csináltam, átküldöm mélbe és nézzétek meg az eredeti oldalaimat mert azoknak a teteje tartalmaz minden betütípus beállítást. Csak fel kell tölteni és akkor a linkek is egységesek lesznek. 2: a klubélet alatt a linkek oldaon én minden linkbe betenném a _blank utasítást, hogy külön ablakba jöjjenek fel az ajánlott oldalak, úgy mint a taglistánál.
Áve! A kocsit már lefoglalóztam 100 ezer Ft-vel még 3 hete. Csak azon vacilálok, hogy érdemes-e most elindítani az ügyet, vagy várjak még kb 2 hónapot, mert elvileg addig állóvíz van ezen a piacon az 1.5 GS terén :-( Jó lenne, ha esztergomba ránk is gondolnának és nem csak az export lenne a fontos! Ja, a banner felületére ha tudok érdeklődőt, akkor mehet valami rá?
Áve! A klubélet bal oldali képét kicseréltem. Lelehet tölteni a http://www.fgx.hu/wannaplay oldalról. Sikerült eladnom a Seatot végre :-) Hétfőn kereskedő + ilyenek. Szerintetek érdemes beindítani a hitelkérelmemet attól függetlenül, hogy én egy 1.5 GS 3 ajtóst szeretnék. Állítólag csak leghamarabb nyár közepe :-( Ja senki nem reagált a mobiltelefonos riasztóra.
Én is azért gondoltam hogy jó lesz mert a beépítési mélység 55mm, és mivel azt mondtátok hogy a túl nagy W-os hangszórókhoz erősítő is illene ezért örültem meg ennek a 105W-osnak (vagy csak 35??..mindegy a tied is 40W valós aszzem)
csipogót nem vettél még??
amúgy ma betettem a hifibe egy subwoofer tesztelő CD-t.. elég durva volt, a gyári nagyon tudja a mélyeket, tisztára megfájdult a fejem 2 perc múlva :)))
Gratulálás az autóhoz!!!! Ma jó a "termés"! :-))) Kuplungilag ne izguljatok, a szalonból alig tudtam hazahozni, azon a 10 kilóméteren néhányszor leizzadtam, pedig március 17-én nem volt meleg... Hamar mexokjátok, illetve egy idő után már fel sem tűnik, hogy kuplung is van az autóban :-))) Mégegyszer gratulálok!!!!
Ha valaki GLX-st, GC-st érdekel a ködlámpa utólagos beszerelése.
Szóval a kapcsoló dugasza be van vezetékelve, de a lámpához a csatlakozó és a reléhez illetve a biztihez a kábelezés nincs megcsinálva. Beszéltem a szervizesekkel, kedden bekötik nekem. Akár egy kapcsolóról is lehet működtetni a két lámpát. Azt mondta a srác kb. 2 óra. Majd meglátjuk.
Ha lesz időm megvárom és közben elkattintok pár képet, hátha utánna valaki otthon is be tudja veeztékelni. De ez nem biztos mert munka közben leszek.
A szemüvegtartó és a kipufivég nagyon király és egyszerűen (10 perc a kettő max) feltehető.