Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53712

Hali!

 

Egyáltalán nem kell barmolni csak ovatosan szétkapni. NEkem már sikerült megcsinálnom az enyémet, szintén kontaktsprével és egy kis alkohollal.

:)

Előzmény: _Haszi_ (53710)
Sas-307 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53711

Én a kocsival együtt fogom eladni a dvd szettet - ilyenben nem gondolkodtál? :-))

Előzmény: vecserom (53705)
_Haszi_ Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53710

Szeva, az van, amit Te mondasz:)

Szétszedtük, de az LCD lap cseréje az elég finom munka, max szétbarmolni tudnám, úgyhogy viszem vissza a bontóba a cuccost.

A jó hír, hogy kontakt spray-vel átfújva az enyémet megjavult a kijelző, de olyan szinten, hogy most tökéletes, pedig már amikor vettem a kocsit, már akkor hibás volt,.

:D

Előzmény: zsolesz 307 (53691)
Martinka. Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53709

És befogni a légcsövet? Ha nincs levegő csak megáll!? Bár nemtom lenne-e bátorságom ott matatni az épp robbanni akaró motor előtt. :/

Előzmény: Törölt nick (53708)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53708

Számomra egyszerűbbnek tűnik hagyni, hogy a motor szétessen, mint megpróbálni szétütni a váltót-kupplungot is, hátha! :)

Előzmény: Martinka. (53706)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53707

azért én ráakasztanék nem csak diagot hanem egy emisszió mérőt is

Ne mondja valaki hogy az mert a hibakód az.. mondom 255e km van az autómban és még nem kellett cserélni katalizátrot , pedig jó párszor megnyüstöltem már.

Bontóban azért csak csak találsz ha már tényleg kell a kat.

Előzmény: vecserom (53705)
Martinka. Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53706

Ez az un turbótűz efektus. Félelmetes lehet amikor elkezd emelkedni a fordulat és bármit csinálsz csak növekszik addig amig szétrobban az egész motor. Vajon egy motorfékes probálkozás meg tudná állítani vagy annyira erős hogy megcsúszik és az is szétég?

 

Amúgy Ádinak nincs fap, bár a turbótűzhöz nem is feltétlen kell. Sose járjunk így!!

Előzmény: TiTi1 (53704)
vecserom Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53705

Egy régebbi hozzászólásomban érdeklődtem a katalizátorok élettartama iránt, mert megjelent az Antipollution Fault üzenet. A kiolvasott hiba szerint katalizátor öregedés van, tehát csere. Ott már írtam, hogy az autómban lévő autós DVD szettet eladnám 75-80000 Ft-ért, mert anélkül még elvagyok, de tönkrement katalizátorral sokáig nem tudok közlekedni (ha útszéli ellenőrzésnél mérnek zöldkártyát, akkor lehet bukta). Érdekel valakit?

TiTi1 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53704

 

A citroenes fórumban olvastam régebben. Gond volt a C5-ös FAP rendszerével és gázolajjal higította a motorolajat. Egyszer csak az egyik gázadásra a turbón keresztül bekerülő plusz olaj miatt felpörgött a motor, úgy hogy nem tudta leállítani. A végére már nem emlékszem, de elég szar érzés lehetett.

Előzmény: ádibébi (53678)
Martinka. Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53703

Ha valóban nem érdekel a km kijező akkor ok, de azt ugye tudod hogy meg lehetne csináltatni. Ha nem nyúltak hozzá és működik, akkor be volt kapcsolva, de sajna nem a megfelelő opció. (Van vagy 3 lehetőség) Vagyis ha a mester a megfelelő opciót választja ki, akkor úgy működik ahogy az a leírás is mutatja. Látod ha gyorsabban mész, mert villog a beállított érték, meg látod hogy mennyit növelsz vagy csökkentesz. Ez csak rajtad múlik hogy beállítattod-e vagy sem.

Előzmény: Roleee80 (53687)
Martinka. Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53702

99%, hogy gond nélkül menni fog. Az az 1% azért van ha valami brutálmódon lebutított (céges) az autód. Ha nem ilyen, akor menni fog. Eddig csak egy kollega nem tudta megcsinálni, mindenki más aki akarta megcsinálta. Kresed meg a Tempomat kar helyét, meg a fékpedálon lévő kapcsolót, ill a vezetékek számát. Itt egy kis segítség hogy mit is kell nézned. Ha megvan minden akkor csak tanítani kell. Kérdezz bátran ha tudunk, segítünk.

Előzmény: nem gond (53698)
Roleee80 Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53701

Szia!

Nekem egy 2003.06.havi 1.6B Riviera II tipusú szgk-m van.

A karon van 2 cikkszám pug+citro ikonnal+gyártási idő(amit nézek azon11/04/2007).

Felvettem a kapcsolatot egy bontóval és itt körbekérdeztem hogy kinek kell.(postát szétdobjuk így mindenkinek jó)

Előzmény: nem gond (53696)
molnarnorbert Creative Commons License 2011.01.14 0 0 53700

A turbó hangja tuti megvolt eddig is, max. nem figyeltél rá.

A tuninggal a max. nyomásba, illetve a nyomáselengedés mikéntjébe szólnak bele, de a nagyobb fordulatra igaz csak, amikor a turbó már képes több levegőt szállítani a szükségesnél.

Alacsony fordulaton a turbólapátok fizikája az úr. Ott tud szállítani valamekkora légmennyiséget és kész. A tuningtól nem fog többet szállítani mert egyszerűen fizikailag annyit tud, amennyit.

 

az APF meg ugye egy olyan szemét üzenet, amivel nem sokat lehet kezdeni.

Akármilyen eltérés van az ideálisnak megálmodott kipufogógáz összetételtől, máris megkapod.

Írtam, hogy a szar gázolaj, mégha minőségi kútról is származik, hogy ki tud babrálni az emberrel.

A nemrég belinkelt cikk példája meg egy gázolajszűrő típust is összehoz ezzel.

 

Szóval szerintem fölösleges temetni az autót, meg überkoncepciókat álmodni, hogy milyen hatvannégy összetevőből álló hibakomplexum állhat a háttérben, mert lehet, hogy valami tök primitív baja van.

 

Előzmény: ádibébi (53678)
petya.83 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53699

Ne sok reményt fűzz hozzá.A C5 fórumon van egy "betq " nevezetű srác.Az adatlapján van a tel száma.Kérdezdd meg hogy mit tud melyik évjárattól nem tudja megcsinálni a tempomatot.Nekem ő tanítottta fel.

Előzmény: nem gond (53698)
nem gond Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53698

Én 2006 augusztusi 1.6 16v vagyok.

Előzmény: petya.83 (53697)
petya.83 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53697

Azért járj utána mert egy bizonyos évjárat után nem ilyen egyszerű a tempomat mert nincs a szoftver a bsi-n

Előzmény: nem gond (53696)
nem gond Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53696

Szia!

Na mostantól engem is nagyon-nagyon érdekel a dolog.

Úgy emlékszem, hogy neked is az újabb kasztnis az autód.

Ha nem titok, évjárat, motor, és a kar kódja, ill. forrása.

Köszi előre is.

Előzmény: Roleee80 (53694)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53695

Köszi várom,mindegy melyiken:-))

Előzmény: Smíró (53676)
Roleee80 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53694

Hali!

Nem vettem kapcsolót.Gyárilag 4 eres kapcsoló volt már benne+kuplungpedál kapcsoló.

Előzmény: zsolesz 307 (53692)
petya.83 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53693
Előzmény: zsolesz 307 (53692)
zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53692

Te vagy itt a fórumon a második mázlista akinek nem kell tanítani a tempomatot. Gratula hozzá.

Vettél második féklámpa kapcsolót? Ha igen mennyiért hol?

 

A tetősinhez annyit esetleg, hogy talán a tetőkárpit alatt lehet valami csavar???? Nemtudom

Vagy pattintós az egész.

 

Ha az utóbbi akkor nyár előtt ne is próbálkozz vele, had melegeggyen föl az autón minden műanyag.

Előzmény: Roleee80 (53687)
zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53691

Na hali.

 

Lenne egy ötletem, vagyis kettő.

 

1: A te kijelződ c monokrom kijelző, amit vettél csak B monokrom.

 

2: Ha a folyadékkristály miatt vettél másikat akkor szedd szét a régit is és az ujjat is.Folyadékkristályt cseréld meg rakd össze, és nézd meg úgy.

 

Bibi lehetőség:

 

Nincs elég lába a kijelzőkristálynak nem érintkezik mindegyik érintkezővel

Nem fér bele az "új" a régibe.

 

Egyenlőre ezt tudom mondani csak, hátha van aki tud konkrétumot is mondani.

 

:)

Előzmény: Haszika (53683)
vecserom Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53690

A 307-eseket először CAN-VAN rendszerrel szerelték, az újabbakat (kb. 2005. májustól) CAN-CAN rendszerrel és a kettő nem kompatibilis egymással. Lehet, hogy a másik rendszerű kijelző csak a dátumot tudja mutatni, mert a komputer adatait már nem képes "megérteni" és kijelezni. Az is lehet - mivel a kijelzők között is van eltérés - hogy az egyik "alap" kivitel, a másik már többet tud (pld. navigáció) és emiatt nem egyeznek belülről. Én is csak tippeltem, de meg kellene próbálni egy Peugeot szalonban a számok alapján megtudni, hogy melyik milyen felszereltségű és rendszerű autóhoz való.

Előzmény: Haszika (53683)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53689

Mind a kettő cikkszámát dobd már át hogy utána tudjak nézni.

Előzmény: Haszika (53683)
soryton Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53688

...azt nem tudtam csak olvastam a gondjáról és gondoltam ez segítségére lehet...

Előzmény: Jena307 (53686)
Roleee80 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53687

Hali!

Tegnap délután beszereltem a kart és még este bementem Fehérvárra és működik minden tanítás nélkül.Annyi hogy nem vált át a KM számláló tempomat módra de ez nem érekel.

Nekem 5 ajtós van nem SW ha valakinek volt már tapasztalata a tető díszléc leszedéssel az infót megöszönném.

Előzmény: petya.83 (53682)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53686

Az övé nem fapos

Előzmény: soryton (53685)
soryton Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53685

...   Helló  ..  milyen a géped 1.6-2.0 HDI   és meg van még az APF...??  talán ez válasz a problémádra...

http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=203&akt=2

Előzmény: ádibébi (53679)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53684

"Egy dolog azért eszembe jutott: mivan akkor, illetve inkább úgy írom: létezik-e az, hogy ha a turbó kopik kicsit és mondjuk engedi az olajat, be a szívóoldali légkörbe, akkor egy nagyobb kigyorsításkor köphet-e annyit, hogy betolja a motorba a levegővel együtt?"

 

Ezt a kérdést úgy 4-500ezernél tedd fel.

A turbó nyomásodon, max 2tized bart emeltek, de szerintem csak 1tizedet , ha olajoz a turbó akkor jó kéken füstöl, és leginkább terhelésen és melegen. Teszt tartod a fordulatot 2000en egy darabig aztán nyomsz egy padlót, vagy a sok alapjáraton egyhelyben ketyegés után dob kéket, és motorolaj szagot akkor lehet turbó. De nem turbó tuti. Én az egérre tippelnék, sőt fogadnék is.

Az alacsony olajnyomást inkább egy pillanatnyi elmezavarnak tudnám be mint valós jelenségnek.

A szoftot elküldtem elemzésre, de nem jött válasz sajna, vagy nem ér rá vagy terhes neki. De megyek hozzá tempomatozni és akkor kifaggatom.

Én semmi képpen, nem tudnám ezt be a tuningnak, ki kellene ezt már olvasni nagyon, én nem bírnám ennyire hogy mi van vele.

Előzmény: ádibébi (53679)
Haszika Creative Commons License 2011.01.13 0 0 53683

Nah, valaki nyilatkozzon, ha okosabb, mint én.

LCD kijelző, szóval műküdik az "új": bontott, és mégsem. Minden szép rajta, csak a komputer adatokat nem lehet előhozni, ha beteszem.

Nem tudom,, hogy van-e köze hozzá annak, hogy az én gyárimnak C00 a cikkszáma, ennek meg B00... tehát korábbai félé vvel kb., de mi a répáért nem megy rajta a kompu adat. Nem tudom elképzelni, hogy feltanítási gond lenne, mint mondjuk tempo karnál, vagy azt, hogy a korábbiakban lévő kijelző ne tudná ezt a funkciót...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!