Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rorota Creative Commons License 2011.11.10 0 0 10317

Üdv. Mindenkinek!

 

Egy 1956-ban gyártott Fordson Major traktorhoz keresek vezérműtengelyt. A gép eddig napi használatban volt és tökéletesen működött, de sajnos közvetlenül a meghajtó fogaskerék mögött eltörött a vezértengely. Valaki tud olyanról aki ilyet esetleg javít !

B-csabi Creative Commons License 2011.11.09 0 0 10316

2 hete a Kalocsai méh telepen (Kalló méh) láttam egyet darabokban váltóház motor még egyben volt de a kabátot már a rakodó gép lecincálta sajna

Előzmény: ClaasMan (10313)
B-csabi Creative Commons License 2011.11.09 0 0 10315

Akkor neked vagy az F15 vagy az F12 es tipus valamelyik változata van kép nélkűl elég nehéz behatárolni 1857 ben 11 tipusvariáció létezett:-)

A diselcross név az 1958-as modellváltás nyomán tűnt el,mig az első diselcross 1949 ben készűlt.

A 12 és 15 ös modellek ami neked is lehet 4 es váltóval rendelkeztek 17-24 km /ó voltak képesek egyedűl az f12 gh tipus alatt volt 6 sebesség....

Előzmény: dujv (10314)
dujv Creative Commons License 2011.11.09 0 0 10314

 A kép feltöltés nem megy nekem,  A Fend.....57 ben gyártották 220 elötti típus.

Valiki árul veterán traktorként egyet az a 2 hengeres tipus.

A sebesség váltója hányfokozatu? 4 vagy 2x4?

Előzmény: B-csabi (10310)
ClaasMan Creative Commons License 2011.11.09 0 0 10313

Sziasztok!

 

Új vagyok itt, mivel régi vágyam most vált valóra, és szereztem egy veterán traktort. A gép egy Steyr 188-as típus. A gépben WD 209-es, kéthengeres motor (nem az osztott hengerfejes) van. Szeretném rendberakni, és ehhez első lépésként némi dokumentációt szeretnék szerezni.

 

Esetleg nincsen valakinek ehhez a géphez alkatrész katalógusa, javítási utasítása? Kintről lehet rendelni, de egyszerűbb lenne ithon találnom.

Illetve ha valakinek van bármilyen, eladó alkatrésze a típushoz, az is érdekelhet.

 

Köszönöm Mindenkinek előre is a segítséget!

David Parfitt Creative Commons License 2011.11.08 0 0 10312

Bocs, én meg megírtam "Case 12-20"...

Előzmény: B-csabi (10311)
B-csabi Creative Commons License 2011.11.08 0 0 10311

valahol felírtam kis türelmet........

Előzmény: David Parfitt (10307)
B-csabi Creative Commons License 2011.11.08 0 0 10310

Ha kép van róla akkor többet tudok írni a diselcross traktorokról,van vagy 20 féle változat........

Előzmény: dujv (10308)
pzoltan1964 Creative Commons License 2011.11.07 0 0 10309

Üdv mindenkinek!Volt egy UE28-asom jó pár éve.Mostanában találtam meg 3db komplett porlasztót és 1 db izzító gyertyát.Ha valakinek szüksége van rájuk,ajánljon értük valamit

akár  cserébe!

dujv Creative Commons License 2011.11.06 0 0 10308

Szép estét!

 

Üdvözlöm veteránokat,régóta olvaslak benneteket.Beszereztem azóta pár db csodát.

Mit tudtok a Fend diesel crossról,1 hengeres eszköz hordozó szerü.

Valaki tud-e DT 75 szögletes fülkésre 1ső üveget?

David Parfitt Creative Commons License 2011.10.31 0 0 10307

Szia, Csaba!

Szeretném tudni, hogy a sorozatszám a Hart-Parr 18-36 sz 12-20 traktorok a múzeumban, az én regisztrálj.

Minden jót

 

David

B-csabi Creative Commons License 2011.10.31 0 0 10306

mire vagy kiváncsi?

Előzmény: David Parfitt (10305)
David Parfitt Creative Commons License 2011.10.31 0 0 10305

Van itt valaki tervezi, hogy látogassa meg a  Mezőgazdasági Gépmúzeum , Gödöllő a közeljövőben? Remélem, hogy talál valami információt több a traktorok a múzeumban. Esetleg küldj nekem egy e-mailt?

sok köszönet

 

David Parfitt

(david@steel-wheels.net)

Tiblalt Creative Commons License 2011.10.31 0 0 10304

Sziasztok!

 

Van esetleg valakinek Csepel DT 213 2 M(n) grafikonja? Ha lenne, kérem tegye fel ide...

 

 

Köszönöm

endrebá Creative Commons License 2011.10.27 0 0 10303

Próbáld úgy az indítást ezeknél a nagyköbcentis motoroknál, hogy ne a sűrítésre húzd a dugattyút a berántózsinórral, hanem a felső holtpontra - és onnan rántsd meg.

A sűrítéstől megrántani ha végiggondolod a motordiagramot, veszélyes, mert lendület nélkül kezded sűríteni a gázkeveréket, aztán tíz fokkal a felső holtpont előtt meg is kapja a szikrát.

Felsőholtpontról meg legyőzöl egy kisméretű légritkulást, aztán onnan már csak a lendületet gyűjti a lendítőkerék.

Soxerencsét hozzá.

Alkatrészkatalógust meg elkezdem rendezni...

Előzmény: mérnökferi (10302)
mérnökferi Creative Commons License 2011.10.27 0 0 10302

:-) Napi gyakorlatod van kismotor indításban! A letekeredős madzagnak párja nincs! Nekem az MF 70-es szokta a vállamat kitépni (pedig könyv szerint van az előgyújtása), a végén már féltem behúzni. Aztán a JUMZ-ból kiindulva, levettem róla a behúzó szerkezetet és feltekerős zsinórral tökéletesen bevált!

 

Az RS katalógust jó lenne, ha másolásra meg tudnád szerezni! Megbízott már bennem vadidegen ember az alföldről is. Úgy csináltuk, hogy elküldte postán, én lemásoltam és visszaküldtem neki. A csomagba természetesen beletettem az ő feladási postaköltségét is! Levélként fel lehet adni, úgy olcsóbb (tudom, mert az asszony postás).  Nekem ez az "eljárás" most is nagyon megfelelne, persze, ha Lentibe leugrasz egy saját vezetésű mozdonnyal, az is jó lesz  :-)

Előzmény: endrebá (10301)
endrebá Creative Commons License 2011.10.25 0 0 10301

Szervusz kedves mérnökferi, egy régi jóbarátomnak van kettő kéthengeres RS traktorja, és amellé tart egy alkatrészkatalógust.

Anno mikor elkezdtem a traktortulajdonlást, őtőle kaptam meg betekintésre a könyvet, ha kell neked, biztosan kölcsönadja most is.

Igenigen, sikerült megvennem a szomszédbácsi hagyatékából a huszonnyolcast, széjjelfagyott a blokkja, úgyhogy most egy másik blokkot próbálok összelegózni az eredeti alkatrészeiből.

Köszönöm a dícséretet, nem ügyesnek hanem szerencsésnek érzem magamat, bár a hibamentes üzemórák még irtó távolinak tűnnek...

A kezem már majdnem sebmentes, sajnos a fájdalommentesség eléggé arrébb van még.

Egy Sz100-as lánctalpast próbáltam bekurblizni (az indítómotorja elvileg beindul kézitekerentyűvel is), de az előgyújtás megtréfált. Nyolc napon túl gyógyuló módon vágta vissza a kurblivasat, szerencsére csonttörés-repedés nem történt.

Jövőre fix hogy megyek vele egy kört, és be is kurblizom majd. Sajnos Kiskunhalas környékén található, különben előbb kérném azt az indíthatóságot.

Szerintem azt a gyújtást a felsőholtpontra kellene tenni, úgy nem lenne ilyen visszapofázós.

Előzmény: mérnökferi (10300)
mérnökferi Creative Commons License 2011.10.24 0 0 10300

Endrebá! Van RS alkatrészkatalógusod, 2 és 4 hengeresről is?

 

Most jöttem rá, hogy U28-ast szereztél (bele olvasok ide-oda). Fantasztikus, ügyes vagy, gratulálok hozzá! Hogy sikerült? Sikeres felújítást és utána sok-sok hibamentes üó.-t kívánok.

 

Olvastam, hogy kezeddel is valahol rossz helyen tapogatóztál?! Mit csináltál, gondolom gép és nem menyecske van a dologban? Jobbulást!

 

Üdv: Feri

Előzmény: endrebá (10297)
Tiblalt Creative Commons License 2011.10.24 0 0 10299

Köszi, nem láttam még a 4 hengeres Csepel Steyr elődjét.

 

Valami szovjet motor nem jön szóba?

Előzmény: Jancsimiska (10298)
Jancsimiska Creative Commons License 2011.10.24 0 0 10298

Köszi, pompás!

 

@Tiblalt: Steyr 180, 182 motor

 

Ha tudsz németül, akkor ez az oldal Neked való: http://www.zuckerfabrik24.de/steyrpuch/steyr13_1.htm

 

JM.

Előzmény: endrebá (10297)
endrebá Creative Commons License 2011.10.24 0 0 10297

A kettőhengeres RS09- es alkatrészjegyzékének a második oldalán Warchalowski-licenciájú motorként mutatja be a tizenhatlovas léghűtéses motorkát.

Szóval nem vicc, hanem telitalálat.

Előzmény: Jancsimiska (10295)
Tiblalt Creative Commons License 2011.10.24 0 0 10296

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdésem lenne, hogy az UE28 motor helyett milyen motort lehetne beépíteni egy járműbe minimális átalakításokkal? Gondolok itt akkora átalakításra, hogy a motorfelfogatás változhat, de pl a befoglaló méretek ne nagyon növekedjenek és esetleg olyan motor érdekelne, melyhez viszonylag jó az alkatrészellátása.

 

(Egy járműbe kellene, melyben anno UE28 motor volt, nem traktor, némi átalakítás belefér, nem cél a múzeális felújítás, csak menjen és legyen hozzá alkatrész...)

 

Köszönöm

Jancsimiska Creative Commons License 2011.10.24 0 0 10295

Egy vicces kérdés: a Warchalowski kéthengerese nem u.a. mint a Multicar M22 (RS09)?

 

JM.

Előzmény: uaz-os (10294)
uaz-os Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10294

S  betű lemaradt! 

 

WARCHALOWSKI

 

Előzmény: uaz-os (10293)
uaz-os Creative Commons License 2011.10.18 0 0 10293

Helló!

 

Keresek Warchalowki WT30 B V2 traktorhoz komplett porlasztót! 2 db-ot.

 

vagy ha esetlek tudtok walakit akinek van ilyen traktorja és van neki infoja hovnnét lehet beszerezni porlasztót bele az kérem jelezzen! dobj 1 smst  visszahívlak! 0670 58 48 250.

 

köszi!

dodo74 Creative Commons License 2011.10.17 0 0 10292

sziasztok urak!

még új vagyok itt a fórumon.olyan kérdésem volna,hogy tud-e valaki infót adni egy DEUTZ-FARH D40-es traktor hidaulikájáról?

Oldengine Creative Commons License 2011.10.17 0 0 10291

Tisztelt Kollégák!

Van egy nem tudom milyen traktormotorom. A furat 100mm. a hengerfej mérete 20x17cm, négy csavar fogja fel, karteldekni mérete 15x12cm, kétoldalt ívelt talpa van 2-2csavar tartja, karteldekni /olajteknő/ rovátkolt, elől egy kar van /regulátor!?/, lendkerékátmérő 44cm, szélesség 12cmn. Csak a motor van meg, a dugó, hajtókar nincs, egyhengeres, a harang átmérője 51cm. Olyan Zetor kinézete van, zöld színű, szerintem ez még eredeti szín. Üdv....

Előzmény: dakaros (10290)
dakaros Creative Commons License 2011.10.16 0 0 10290

E-mail ment a pótkocsiról!

Előzmény: Robi-man (10288)
spemc Creative Commons License 2011.10.11 0 0 10289

szia tudnál nekem küldeni e-mailban abból a könyvből????????????

botaadam@yahoo.com

Köszi!

Előzmény: szobi79 (1006)
Robi-man Creative Commons License 2011.10.07 0 0 10288

üdv mindenkinek! :-)

 

fixes ifa? menyi? műszaki?

Előzmény: dakaros (10287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!