Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MalterKoma Creative Commons License 2012.03.24 0 0 11461

Renceresen féjtengejek, úristen!!!

Előzmény: ITYU07 (11438)
MalterKoma Creative Commons License 2012.03.24 0 0 11460

Nem feltétlenül kell 50e-ért fémet venni. Le van véve a fedél, aztán látni fogod te, vagy a szerelő, hogy vetemedett, vagy repedt esetleg. Ha nem, akkor csak egy jó tömítésgarnitúra kell. De a szelepfedél alóli olajfolyás a motorban lévő más rendetlenség jele iss lehet, és akkor ez csak tüneti kezelés lesz...

Előzmény: omega2.5v6 (11435)
MalterKoma Creative Commons License 2012.03.24 0 0 11459

Ne baszz.... :-))

Előzmény: omega2.5v6 (11434)
MalterKoma Creative Commons License 2012.03.24 0 0 11458

Nekem bejött 3 évvel ezelőtt. Persze ha már hullámos az alja, akkor kuka a fedél...

Előzmény: kisp113 (11432)
MalterKoma Creative Commons License 2012.03.24 0 0 11457

Hát mert mindig gyorsabb nálunk!! Egyébként qrvára igaza van, ez nem kézrátételes, távgyógyító fórum, hogy egy teljesen szétszedett, félig megjavított, vérestorkú motorról bemondjuk, hogy mi a baja...

Előzmény: istipapa (11426)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11456

Biztos félsz...

Előzmény: Rzola (11436)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11455

Mézesmázas? Azt ugyan nem, de itt kis ISS volt a hunyó?!?

Előzmény: omega2.5v6 (11434)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11454

Nehogy már megmagyarázzátok amit nem kell...

 

Előzmény: Rzola (11431)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11453

Ez már 2 hete ISS el lett mondva neki. Megfogadta a jótanácsot? Nem, de a pofázás az megy...

Előzmény: d.joci (11428)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11452

Nem vagyok a haverod, kis bevarrtzsebű. A paraszt pedig az akit a tükörben látsz. A muszáj pedig pontos jé!!! Kaptál elég segítséget, most meg itt a sírás...

Előzmény: istipapa (11426)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11451

Dehogy velem, csak úgy játékból...

Előzmény: Rzola (11427)
istipapa Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11450

Igen ki lett szedve a dugó és meg is lett mérve.Az olajnyomással meg csak nem lehet baj ha így veri ki az olajat.Vagy nem tudom.Tanácstalan vagyok.

Előzmény: manta-z (11449)
manta-z Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11449

Olajnyomással hogy állsz? Amúgy megmértétek a kiszedett dugót? Ezeknél a motoroknál tipikus betegség, hogy összeesik a dugó aztán egy nagyobb terhelésre meg is adja magát. Volt itt olyan 3.0 ami minden előjel nélkül egy csapatás után az egyik dugója úgy megszorult, hogy eltörte a hajtókart, lehet neked is ilyesmi gondod van és az az egy csak az első volt a sorból. A másik az olajpumpa kopás annyi nyomás van, hogy ne világítson a lámpa csak éppen a motor tetejére már nem jut. Amúgy milyen állapotban volt a főtengely csapágy?

Előzmény: istipapa (11448)
istipapa Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11448

Na igen, de mi lehet az?

Előzmény: d.joci (11447)
d.joci Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11447

Szerintem a múltkori dugó gondod a most kibontakozni látszódó probléma okozhatta.

Előzmény: istipapa (11446)
istipapa Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11446

A vezérlésnél minden a jelen van.Hengerfejnél a megfelelő sorrendben van meghúzva,a vzezérmű tengelynél is.

Előzmény: 2000 16 v (11445)
2000 16 v Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11445

Szelepfedéltömítés általában....,de láttam már azon a ponton kirohadni hengerfejtömítést is.(ugyanúgy ereszti az olajat akkor is)-Fincsi meló.

Előzmény: omega2.5v6 (11423)
briger_ Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11444

Nem gond, a te dolgod persze.

Előzmény: Rzola (11442)
2000 16 v Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11443

Okos voltál,nem fogadtad el a rutint,gondolom részlegesen meg lett bontva a motor és nem jól lett összerakva.(vezérlés,hengerfej...alaphangon min.200e)--(de tudom,már elöre látom:......30-ból  is megvan:D:D:D)

Előzmény: istipapa (11418)
Rzola Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11442

Hidd el tudom,hogy lehetne változtatni ,de egyenlőre nincs kedvem .És ennek nem a társaság az oka!

Előzmény: briger_ (11441)
briger_ Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11441

"de még nem személyesen"

 

Akkor elmondhatom, hogy egyáltalán nem ismered...

(de ezen könnyen lehet változtatni)

Előzmény: Rzola (11436)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11440

Így van, ezzel én sem vagyok másként, nálam is sokat segítettek már a nagyok, volt pár idegesítő kérdésem a számukra az biztos, de mindig akadt jó szó, és meg lett oldva a probléma, elvégre ők kenik vágják a témákat :) TD is mindig megmondja mit NE, vagy mit IGEN, lehet kicsit morog előtte, de úgyis segíteni fog :)

Előzmény: d.joci (11437)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11439

Ez valami verseny, hogy hetente van ilyen? :D:D:D

Előzmény: ITYU07 (11438)
ITYU07 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11438
d.joci Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11437

Én személy szerint elég sokat köszönhetek neki, ahogy az összes többi szakinak akik ezt a fórumot éltetik. A mai napig meghajlok a tudásuk előtt, ha megfogadja őket az ember, sok időt és pénzt meg lehet takarítani.  ;) TAPASZTALAT!!!

Előzmény: omega2.5v6 (11434)
Rzola Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11436

Hatodik éve koptatom az indexen a fórumokat először a mostani zártat ,majd valamikor közben erre is ráakadtam úgy hogy ismerem már TD-t elég jól ,de még nem személyesen.

Előzmény: omega2.5v6 (11434)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11435

Köszönöm a válaszod!
A csavarnál is jön ki az olaj, mondjuk most nem is nagyon gurul az autó, lassan 3 hónapja áll szegényke, de itt a jó idő, neki lesz esve a fűtrésradiátornak is.
Akkor ez a fém borítás a tuti, újabb összeg, de hát az élet nem Hollywood :)

Előzmény: kisp113 (11432)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11434

Persze, már több mint 1 éve itt vagyok, aztán én már megszoktam, ilyen a stílusa, nem lehet mindenki mézesmázos :) Tud nagyon jófej is lenni!

Előzmény: Rzola (11431)
d.joci Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11433

Figyelj! Tanács volt itt már a múltkor iss, próbáltunk többen iss segíteni, tanácsokkal ellátni, ahogy mindenki mást aki segítséget kér.

Részemről TD felháborodása teljesen tiszta...

 

d.joci válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.13 18:43:45 © (11290)

Hajtókar gondok is lehetnek, dugattyú csapszeg is. Elég ha egy hajszálnyit is szorul, már feszíti is neki a dugattyút a hengernek. Elég egy teljesen minimális ellenállás, szépen lassan félrekoptatja a dugattyút. Ha szétszedtétek, mérd meg a dugattyú átmérőjét ha a motort nézed, keresztben és hosszában is. Ha keresztben keskenyebb mint hosszában a csapszeggel párhuzamosan, akkor a hajtókar vagy esetleg rosszabb esetben a főtengely környékén lesz a probléma. Mérjétek meg a hengereket is, nincs-e eltérés. De majd a szerelőd megmondja hogy hol lesz a hiba.

Előzmény: istipapa (11283)

 

istipapa válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 22:19:57 © (11283)

Mire gondolsz?Mi lehet még?Holnap ki lessz húzva a dugó aztán remélem kiderül.

Előzmény: d.joci (11260)

 

d.joci válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 16:50:32 © (11260)

Akkor ott már többről lehet szó, mint leragadt gyűrűkről...

Előzmény: istipapa (11258)


kisp113 válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 14:57:53 © (11259

)

Meg a dugattyu is lehet osszeesve. Nehanyan mar irtak ilyen esetekrol korabban, bar ahhoz nem artana talalni valami okot lokalis tulmelegedesre. 

Előzmény: istipapa (11258)


istipapa válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 13:10:34 © (11258)

Hát?A hengerfej levétele után csak az maradt.A dugattyú jobban billeg mint a másik kettő mellette.

Előzmény: Gyurma73 (11257)


Gyurma73 válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 11:33:19 © (11257)

nem biztos hogy a gyűrű.  

Előzmény: istipapa (11256)


istipapa válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 09:24:50 © (11256)

Miért gányolás?Ha a többinek nincs baja akkor miért nyúljak hozzá?

Előzmény: Csapszi (11255)


Csapszi válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 08:47:01 © (11255)

Ilyet nem csinál szerelő! Gányolás.

Aztán jön a sírás.

Előzmény: istipapa (11253)

 

istipapa válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.12 06:32:07 © (11253)

Nem akarnám gyürűzni az egészet mert 5 hengerben 12 bar a kompresszió a hatodikban viszont csak 7.5-8 bar.Valószínűleg megragadtak a gyürűk és megégtek mert sokat állt a kocsi. 

Előzmény: d.joci (11250)

 

d.joci válasz | megnéz | könyvjelző 2012.03.11 20:10:01 © (11250)

Gyűrűgarnitúra 55-60 ezer. De ha gyűrűzni akarod a motort, ahoz simán egy garnitúra gyűrű igen kevés lesz.

Előzmény: istipapa (11249)

Előzmény: istipapa (11418)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 11432

Nem erdemes csak tomitest cserelni nem szokott bejonni. A muanyag fedelet le kell cserelni vectrarol szarmazo femre ha mar szetszeded es onnantol rendben lesz. Az uj tomites sem fogja megfogni ha a muanyag el van vetemedve.
http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-2-5-v6-alloy-cam-rocker-covers-pair-/220980514262?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3373770dd6#ht_500wt_1413

Ez kell, itthon 35-40 papir alatt nem adjak! 

Előzmény: omega2.5v6 (11423)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!