innen üzenem nekik, hogy kb. 10 perc beállítani ezeket, hogy a megfelelő oldalra vigyenek, hacsak nem voltak olyan ügyik, hogy hagyták lejárni a domaineket.. OK ellenőriztem azt legalább nem, de akkor miért nem?
A régi jászkunos linkelések most így a semmibe vezetnek...
"Közösségi közlekedésre alkalmas 30 db új vagy újszerű, szóló, emelt komfortfokozatú T100 M3/III -as autóbusz beszerzése pénzügyi lízingszerződéssel.”.
Az elsőre "Lacus" előadása jött be, valszeg gyorsan kattintottam, és az oldalon rákattintottam a linkjére.. Lényeg, hogy a két középső közül a topikgazda előadása érdekelne:)
Szatmárt is behúzhatod, maga a hídverő intézte nekik a soszont:
"Ami a tiszabecsi autóbuszvonalat illeti, közölhetem, hogy már a képviselő úr interpellációja előtt, Balogh képviselőtársam kezdeményezésére utasítást adtam a tehergépkocsi helyettesítésére egy Chausson típusú új, nagy modern autóbusszal. Most ez az autóbusz bonyolítja le a forgalmat a Magosliget—Tiszabecs—Fehérgyarmat—Mátészalka útvonalom Kérem a t. Országgyűlést, hogy válaszomat tudomásul venni szíveskedjék. Budapest, 1948 február hó 5-én. Gerő Ernő. s. k."
Füzesgyarmat: ez tulajdonképp a 4812-es mező Karcag - Békéscsaba - Karcag járatpárja, amely mintegy fél órával rövidebb menetidővel, de lényegében ugyanabban a fekvésben közlekedik ma is, márciusban 70 éve. A Rába csak 26 személyes volt, ezért már induláskor, Füzesgyarmaton se fértek fel rá az emberek, megváltás lehetett a Chausson.
"A tömegközlekedést szintén korszerűsítenék, 4,1 milliárd forintból. Nyolc elektromos autóbusz érkezhet, amelyek a belvárosban járhatnának, csendesen, káros anyagok kibocsátása nélkül, valamint egy úgynevezett e-garázst is építenének."