Kérdezd Karcsit, de szerintem nem akar róla beszélni, mert az egy dolog, hogy a motor rohadt sokba kerülhetett de utána a pszichológus is aki kikezelte a sokkból....
Nem kell duma. Kaptál elég 5letet, mégsem fogadtad meg. Most meg sírsz és mellébeszélsz. Hiába szereted, más is szereti, mégis néha sokat kell költeni rá. Kicsitt több, mint fél éve Ákos írt egy kis esszét, a tulajokról és autóiról. Csak zárójelben írnám, ha nem tudod javíttatni, vagy fenntartani, add el. Nem kell farokhosszabító. Malter, vagy MvZoli több százat dobott a kasztnira. Malter a motorra ISS. Hig-Ati egy kisebb vagyont a váltóra és motorra. Vik szintén sokat, hogy egyben legyen. Brigeré eleve fitalal, de rendszeresen szervizeli. Noisewalker a régi dízelére egy kisebb vagyont, aztán eladta. Én meg nem írom le, talán ez enyém a magyarországi összesből az a 10-20 db 2.5 TD, amelyben 200-250 után ki lett cseréltetve a vezérlés...
Bevart zsebű?Bocs már hogy havi 110-et keresek és ebből kell megoldanom mindent,hogy szeretem az autómat és nem szeretnék kiadni százezreket egy műhelynek ahol általában a nagyobb kereset miatt nem mindig cserélnek ki mindent amit mondanak.Én néhány ötletet szerettem volna hogy legyen némi fogalmam arról hogy mi lehet és hogy milyen irányban legyen elindulva.
Nem feltétlenül kell 50e-ért fémet venni. Le van véve a fedél, aztán látni fogod te, vagy a szerelő, hogy vetemedett, vagy repedt esetleg. Ha nem, akkor csak egy jó tömítésgarnitúra kell. De a szelepfedél alóli olajfolyás a motorban lévő más rendetlenség jele iss lehet, és akkor ez csak tüneti kezelés lesz...
Hát mert mindig gyorsabb nálunk!! Egyébként qrvára igaza van, ez nem kézrátételes, távgyógyító fórum, hogy egy teljesen szétszedett, félig megjavított, vérestorkú motorról bemondjuk, hogy mi a baja...
Nem vagyok a haverod, kis bevarrtzsebű. A paraszt pedig az akit a tükörben látsz. A muszáj pedig pontos jé!!! Kaptál elég segítséget, most meg itt a sírás...
Olajnyomással hogy állsz? Amúgy megmértétek a kiszedett dugót? Ezeknél a motoroknál tipikus betegség, hogy összeesik a dugó aztán egy nagyobb terhelésre meg is adja magát. Volt itt olyan 3.0 ami minden előjel nélkül egy csapatás után az egyik dugója úgy megszorult, hogy eltörte a hajtókart, lehet neked is ilyesmi gondod van és az az egy csak az első volt a sorból. A másik az olajpumpa kopás annyi nyomás van, hogy ne világítson a lámpa csak éppen a motor tetejére már nem jut. Amúgy milyen állapotban volt a főtengely csapágy?