Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Gabesz Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10487
De egyébként tényleg csak ajánlani tudom a Dailyt, sose gondoltam volna, hogy ennyit el tudnak menni. Szinte megállás nélkül.
Előzmény: _Gabesz (10486)
_Gabesz Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10486
Jaja és a hátsó harmadban még csuklós is :D
Előzmény: Tector (10485)
Tector Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10485

..."Furgonban pedig még azt is lehet rá mondani, hogy szép :o)"

 

Feltéve ha megvan 3,6 magas, 2,5 széles és kb. 9 méter hosszú. :o)

Előzmény: _Gabesz (10483)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10484
Nemtudom a neten találtam a képeket szörfölés közben :ĐĐĐĐĐĐ
Előzmény: manf2000 (10482)
_Gabesz Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10483
Ez is egy lehetőség, viszont igy már kevésbé lesz furgon.
Furgonban pedig még azt is lehet rá mondani, hogy szép :o)
Előzmény: Tector (10479)
manf2000 Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10482
Ja és tényleg ez mejik autópályánál történt?
Előzmény: manf2000 (10480)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10481

Ebben igazad van,de mikor mondjuk a fuvarok 80%-a befér egy furgonba akkor teljesen felesleges a platós esetleg aluvanos felépítmény.Persze van még tényező dolog amit figyelembe kell venni!Fogyasztás például.A Felépítményes eszik olyan 12liter körül a furgon eszik 10liter körül.Ez 100km-enként 2liter spórolás.A 2 liter nem nagy különbség az tény,de ha veszünk például egy évet ahol a futásteljesítmény 100.000km akkor eléggé számottevő a spórolás!

100.000/100=1000

1000x2=2000liter ha jól számolok

Mostani árfolyammal 2000x264=528.000HUF

Ebből inkább elmegyek nyaralni!

Előzmény: Tector (10479)
manf2000 Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10480

EJHA

Road ez tényleg durva.

Hogy lehet a manci sofőrje enyire béna ajaj ajaj ajaj

Előzmény: Roadtrain (10463)
Tector Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10479

Járóképes alváz ráépített Aluvan zárt felépítménnyel meg asszt veszi ki a visszbüll, hogy nem lóg bele a kerékdob.

 

Cserébe picivel nagyobb a rakodómagasság. Sovány vegasz, hogy oda rendel rá az ember ajtót, ahova akar, olyan magasra gyárttatja, amilyenre akarja...

Előzmény: Roadtrain (10478)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10478

Akkor nézzük az adatokat kicsit had pörögjön a topic :o)))

IVECO-Daily 35C14V

Raktér hossza: 4540

Raktér szélessége: 1800

Belső magasság :2100

Kerékjáratok közti táv. :1320 szimpla keréknél,duplánál :1030

Rakodótér térfogata:17,2 köbméter

Öntömeg:2492kg

Alváz teherbírás: 1008kg

 

Sprinter 316CDI

Raktér hossza :4215

Raktér szélessége:erre nincs adat sajna vagy vak vagyok

Belső magasság:1855

Kerékjáratok közti táv.:1270szimplánál,dupláról nincs adatom

Rakodótér térfogata:13,40 köbméter

Öntömeg:2200kg

Teherbírás:1300kg

_Gabesz Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10477
Szerintem jó a Daily is ha karban van tartva. Nálunk olyan heti 10K-t futnak (2 angol, vagy 2 német, esetleg skandinávia) és semmi bajuk.
Előzmény: Roadtrain (10476)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10476

Na majd meglátjuk !

Voltam Mercedes-Benzéknél is,de sajna a szívem csücske pici raktérrel rendelkezik.

Furgonról beszélek még mindig :o))

Azt tudom,hogy a Merci elbánik a 2tonnával simán.Pláne a Sprinter 316CDI csak hát az ár sem elhanyagolható tényező mivel 6,160,000HUF +jaffa amit kinéztem magamnak :ĐĐĐĐĐ

_Gabesz Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10475
És egyébként is mi ez az Ivecosodás? :D
Sprinterről letettél?
(hozzáteszem furgonban a méretek miatt én is inkább vennék Dailyt)
Előzmény: Roadtrain (10470)
_Gabesz Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10474
Road,
Elbirja a szimpla kerekes is. Hameg csak alkalmanként kell, akkor jó választás a Daily.
Előzmény: Roadtrain (10470)
Gasolin Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10473
Gyenge pont a futómű annak felfüggesztése és a gumiabroncs.
Ezek mind a maximális terhelés és sebesség során fellépő statikus és dinamikus igénybevétere vannak méretezve. Ha csökken a sebesség (azaz lassabban magy a sofőr) akkor jobban túlterhelhető.
Előzmény: Roadtrain (10470)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10472

Természetesen nem állandóan lenne a 2tonna csak alakalmanként,ami elég ritka.

Az igazsághoz meg az tartozik,hogy már a hócipőm tele van a tachográffal,pláne hogy bejön ez a chippes lószar.

A szimpla kerék meg azért lenne jobb mert nagyobb a dobkerék közti távolság 30cm -errel ami nálunk nem elhanyagolható :ĐĐĐ a dobozok méreteiből adandóan.

Előzmény: Tector (10471)
Tector Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10471
Hát mért nem az eggyel nagyobbat akarod ilyen célra nyüstölni, pl. a 40-10D, 49-10D, 49-12D, vagy a 40C13 -ast? Igaz, nagyobb az összsúlyuk (40 -es típ: ~4000 kg, 49 -es típus: ~5000 kg), de garantáltan megterhelhetők 2-2,2 tonnával, és duplakerekesek.
Előzmény: Roadtrain (10470)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.31 0 0 10470

Nincs valakinek véletlenül tapasztalata IVECO-Daily furgon terhelhetőségben?????

A szakirodalom 1 tonna raksúlyról ír ebben a példányban.De gondolom csak elbír olyan 2tonnát akár.Szimpla kerekesről kéne infó.

Ezt az alvázról próbáltam kikövetkeztetni mivel a BOXER is elbír 1,8tonna körül igaz akkor már kicsit a földön jön a segge :o))) mondjuk a Boxer gyári adata 1,5tonnát ír.

_Gabesz Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10469
Ja ha már crash...láttam egy cseh nyergest 0 fülkével. Beleszállt hátulról egy másikba, amit még nekitolt az elötte állónak is. Semmi nem maradt a fülkéjéből. Hát szar látvány volt nagyon.
Előzmény: Roadtrain (10468)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10468
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10467

Nem én csináltam.

Csak bóklásztam a szanalmas.hu oldalon oszt rátaláltam

Előzmény: _Gabesz (10466)
_Gabesz Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10466
Te csináltad ezeket??? Jók nagyon...mondjuk hogyan legyen még drágább az autópálya minden kilométere :)
Előzmény: Roadtrain (10463)
_Gabesz Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10465
KODI,
Egyedul ki szoktam pihenni, de ez most ilyen azonnali dolog volt. És igy most szerdáig itthon is lehetek ;)
Egyébként eddig sose gondoltam, hogy az ember tud annyira fáradt lenni, hogy már nem is álmos. Na most pont ilyen vagyok...egyszerűen nem tudok elaludni. De érzem azt is, hogy nem vagyok 100%.

Road,
Jaja, összejött :))
Ja és vettem egy kinti kamionos újságot. Fernfahrer névre hallgat, jó vastag, jó drága és még nem néztem bele. Majd ha találok valami érdekeset, beszkennelem ide is.
Előzmény: KODI (10464)
KODI Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10464
Gabesz!!!
Miért nem pihened ki magad rendesen??!!

sztem ez borzasztó! vagy annyira jól fizetnek, hogy megéri kockáztati?

Kodi
Előzmény: _Gabesz (10462)
Roadtrain Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10463

Klikk

 

Szevasz Gabesz :o))

Pont írni akartam,hogy remélem a 4napos ünnepre visszaértél,de látom igen :ĐĐĐĐ

_Gabesz Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10462
Hali!

Road,
Enni nem volt idom, a 3 nap alatt aludtam 3 orat osszvissz. 2 nemet lerako, 1 felrako franszeban, 1 nemetben, balfasz spannal. Se vezetni, se tajekozodni, se semmit nem tudott. Osztrakban raadasul elaludt menet kozben, egy Fix Kft-s FH legkurtje teritette magahoz. Na innentol ki az elso kutra, felszerelkeztem Redbullal es a 4 kezet lenyomtam inkabb 2 kezben. Hazafele ha van egy kis szerencseje, az o korongjaval osszeszedtem egy trafipaxot is a 8-ason...azt hiszem ez a legkevesebb amit erdemel az ilyen...
Előzmény: Roadtrain (10454)
Gasolin Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10461
"hc-s F89 es volvorol van valakinek képe?egyet örizgetnek a nagykörösi úton  is de teljesen el van zárva egy mühelybe.a múltkor amikor ott voltam nem tudtam lefényképezni.azt miért nem hordják kiállitásokra?"

Erről van egy pár perces VHS videom (úgy 1996-ból) az akkori Auto2 műsorból amint a HC-nál ezt az F89-es Volvo-t, egy Scania 140-est és a Csepel Kázmért (ami most kinnt van a kiállításon) felújjítják.
Előzmény: kasuka (10457)
deps Creative Commons License 2005.10.29 0 0 10460

deps-news

 

Logisztikai központot és gyártóüzemet telepít a Väderstad
Logisztikai központot épít Magyarországon Európa egyik legnagyobb mezőgazdaságigép-gyártója, a svéd Väderstad. A kápolnásnyéki telephelyet úgy alakítják ki, hogy az később egy összeszerelő üzemmel, illetve alkatrészgyárral is bővíthető legyen.
A nemrég elindult beruházási program első ütemének keretében még az idén több mint 320 millió forintos költséggel az egész térséget kiszolgáló logisztikai központot építenek. A várhatóan már az év végére elkészülő létesítményben egy nagy alapterületű alkatrészraktárat, bemutatótermet, szervizt, valamint egy irodai szárnyat is kialakítanak. A beruházás része lesz egy oktatóközpont, ahol a termelők, illetve gépkezelők elméleti felkészítése zajlik, míg egy 2,5 hektáros területen a gyakorlatban is ki lehet próbálni a különböző talajművelő gépeket - tette hozzá az ügyvezető igazgató.

 

 

Német járműgyártó készül Bicskére
Összeszerelő üzemet épít Magyarországon a trélereket és nyerges vontatókat gyártó német Schmitz Cargobull - értesült a Handelsblatt. A beruházás a fővároshoz közeli Bicskén, egy 40 ezer négyzetméteres területen valósul meg.
Az építkezés jövőre kezdődik, az első hazai összeszerelésű jármű pedig előreláthatólag 2007 második felében készül el.

manf2000 Creative Commons License 2005.10.28 0 0 10459
Előzmény: manf2000 (10458)
manf2000 Creative Commons License 2005.10.28 0 0 10458
Egy nem témába vágó de mégis jó kérdés, hogy valami látta már a Fekete kutyát?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!