"Mondjuk annyi logikát látok a kiterjesztett megállónevekbe hogy az ilyen dűlő / szőlőhegy / puszta meg hasonló helyek elé odakerült a legközelebbi község neve"
Meg valamiért a paksi, bonyhádi, tamási, meg néhány random bátaszéki helyis buszmegálló elé is. És nem igazán látok koncepciót az egészben.
Egyébként az nagyon szép például Paksnál, hogy a Táncsics M. u. sarok megálló új neve Paks, Táncsics M. u. sarok, a Rákóczi utca a hirdetmény szerint marad Rákóczi utca, de ezek a megállók helyköziben továbbra is Paks, SZTK orvosi rendelőfognak futni. Vagy például Bátaszéken, ami helyiben Bátaszék, GAMSZÖV, az helyköziben már Bátaszék, Bonyhádi utca. Ha olyanokra jut kapacitás, hogy Nagyberki, v.mh.-t átnevezik Nagyberki, v. mh.-ra, talán az ilyenekre is jutna, nem?
Marhára logikus hogy Gunaras Gyógyfürdő helyett Dombóvár(Gunaras) lett a megálló neve.
Az, hogy a zárójel után 1 szóköz kell úgy látszik Pécs környékén smafu.
Mondjuk annyi logikát látok a kiterjesztett megállónevekbe hogy az ilyen dűlő / szőlőhegy / puszta meg hasonló helyek elé odakerült a legközelebbi község neve, mivel sokan nem tudják hogy az a Bezzegpuszta. Így viszont, ha a keresőben elkezded írni hogy Nagydorog akkor ugye felajánlja a község összes megállóját így könnyebben rátalálsz a bezzegpusztára
Már az alap szekszárdi expresszek lezavarása Pécsre sokat jelentene, nem az amúgy sem üres, a helyi forgalmat (Sexárd-Bonyhád*) is felvevő fehérvári járatokra lenne csatlakozás.
* bonyhádi falujárás +5-15 percet jelent még, nem is kéne Mohács felé pályázni, 45 perc alatt be lehet érni Pécsre.
Már most is zajlik a 40a átépítése...és az ic-k elmennek mint eddig...
Ha teljes kizárás lesz, akkor el lehetne gondolkozni ezen, de szerintem oda lennének, hogy mi lesz a pincehelyi és sásdi tömegekkel, őket miért nem szolgálja ki az expresszbusz...:)
Eleve ezek a mostani DDKK-s átnevezések... Leginkább csak szóközöket és zárójelek rakosgattak jobbra-balra, meg az elágazások után odaírták a kilométer-adatot is. Olyanokkal, hogy egy-egy megálló tök más néven fut helyköziben és helyiben, már nem igazán foglalkoztak.
Amíg a 40, 40a vasútvonal építése zajlik (2-3 év ??) addig egy napi 4 páros, Pécs-Kelenföld-Pécs express busz símán megélne, úgy, hogy Pécs és Kelenföld között sehol nem áll meg.
Nagyatádnál az eddigi 1 átszállás helyett délután is csak 2-vel lehet vasúton feljutni, mert az IC átkerült Kanizsa felé. Emiatt a közvetlen eljutás inkább.
volán-nál nem feltétlen, ráadásul ezek a változtatások közül többet is 3 éve megléphették volna már a nagy vágányzár kezdetén, de akár a tavalyi, akár a tavalyelőtti módosításkor is átvezethették volna őket...de az utas ott se számít...:(
innen üzenem nekik, hogy kb. 10 perc beállítani ezeket, hogy a megfelelő oldalra vigyenek, hacsak nem voltak olyan ügyik, hogy hagyták lejárni a domaineket.. OK ellenőriztem azt legalább nem, de akkor miért nem?
A régi jászkunos linkelések most így a semmibe vezetnek...