Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ooomm Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35880

Üdv! Én nem cseréltem és nem is dugóztam le ,egyszerűen lehúztam a vákuumcsövet a szívósorról és így állandóan nyitva vannak a lamellák, így nem mozog nem kopik a tengelye nem is fogja beszívni ,  az olajat sem folyatja mert ugye nem tud ott megállni,mikor vettem akkor folyt az olaj és ki is nyírta az izzításvezérlőt meg tiszta olaj volt ott minden, azóta totál tiszta! ...ez a legolcsóbb megoldás , lehet taknyolás valaki szerint. Így van nekem már 2 éve 40.000 ezret mentem vele , dpf is teljesen tökéletes nem vettem észre semmi változást....525d 2004.

szokes83 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35879

na de a szívósor...

oké hogy az olajnak nem kéne ott lennie... de ha az kifolyik az olaj, akkor joggal feltételezem, hogy a turbó által generált nyomás is elszökik, illetve levegőmennyiség is csökken...

 

szóval ez a fajta szívósor megoldás ígyis-úgyis egy fos.

Előzmény: cam aro (35872)
BigGyuri Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35878

Köszönöm. Az a rész külön kiszedhető vagy a komplett fenéklemezt takaró kárpitot kell eltávolítani?

Előzmény: atiTDI (35877)
atiTDI Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35877

Ki kell szedni azt a kárpitot ami útban van.

Előzmény: BigGyuri (35876)
BigGyuri Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35876

Sziasztok! E60 LCI-hez vettem egy pótkerék szettet, mivel gyárilag nincs benne, de én jobban érzem magam, ha van. Azonban az újszerű kialakulás miatt, nem fér bele.

Találkozott már valamelyikőtök ezzel a helyzettel? Megköszönöm, ha van valakinek praktikus megoldása.

madrian____ Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35875

Karosszérián kívül szinte bármi. :)

Előzmény: 892.2 (35874)
892.2 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35874

Érdeklődni szeretnék , hogy egy automata 525d nél normál esetben hány kmnél kell nagyobb javitásokkal kalkulálni?

Egy osmerősnek 340 ezer van benne(mechanikus) azt mondta eddig csak fékeket cserélt, meg most kettőstömegü lendkereket.

ez mennyire valósag?

Illetve mik jöhetnek elő olyan 250ezerig?

cam aro Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35873

ha jol sejtem az egy DI motor. 

 

szakertot keress fel, (ami nem feltetlen markaszerviz ) aki tud alapjarati henger korrekciot diagolni, .. uza nyomast..tomitetlenseg veszteseget merni. stb, .  es ha behatarolta hogy / ha/ melyik henger gyengelkedik,  eltudja valasztani a befecsi hibat a mechanikus hibatol.

 

ezek egyike sem online feladat.  

========================

Előzmény: carpa (35869)
cam aro Creative Commons License 2015.02.09 0 0 35872

ennek ellenére nem látod hogy mi az átbaszás és a lehúzás a gyártó részéről...""

 

nem errol irtam. 

ha errol irok, az oldalak lettek volna, es nem keves tragar anyazas lett volna benne. 

az osszes ujkori autogyarto galacsinokat hajtogat papirbol.

mondjuk ugy 04" korulrol.

van akinel elobb, van akinel kesobb.

de az osszes gyartot elerte a 'majd a tulaj tesztel, de addig is fizet' szemlelet.  

(meg ez sem lenne baj, hisz ez is csak biznisz.

a problem abbol van, hogy kepzett /?/ mernok, pr,  ad ki olyat tomeggyartasba, amirol a ranezo vasas cigany latja hogy gyenge lesz az oda. es ez most nem feltetlen bmw.) 

 

visszaterve, csak a dugozas ellen keltem ki..mert az csak tuneti kezeles. 

 es ez esetben tok mindegy hogy most tul.kepp 

miert is eg szet az kipuff ontveny. 

az az olaj ott van, ahol nem kellene hogy legyen. 

es errol nem a szivosor tomitettlenseg tehet. 

=================================

 

Előzmény: szokes83 (35868)
HG. Creative Commons License 2015.02.08 0 0 35871

Hengerfejet levenni, szelepeket takarítani ilyenkor még nem kell?

Mert tudtommal a közvetlen bef. benzines ennyi idő alatt már tud kormolódni. Vagy akkor melegen is csinálná ezt?

 

 

Előzmény: Steeef (35870)
Steeef Creative Commons License 2015.02.08 0 0 35870

Kell bele 6db új befecskendező és hibátlan lesz.

 

Steeef

Előzmény: carpa (35869)
carpa Creative Commons License 2015.02.08 0 0 35869

sziasztok

hátha valaki tudja mi lehet a probléma, mielőtt még elballagok egy szervízbe...

 

van egy  2008-as e60-om 525i automata a 3 literes 160kw-os motorral, 170ezer kilométerrel

hollandiából hozták ahol bmw szervízben szerelgették eddig, le lett kérdezve, tényleg

 

azt csinálja, hogy amikor hidegen indítom amíg be nem melegszik nehezen jár, nem fulladozik, csak nincs jó hangja, meg a kasztnin is érződik, hogy kiegyenlítetlenül jár a motor

ha elindulok vele akkor már nem veszek észre belőle semmit, aztán meg ha bemelegszik akkor sem jelentkezik

csak akkor amikor egész éjjel kint van, teljesen kihűl és a napi első indításnál csinálja

 

mivel nem értek hozzá, gondoltam hátha van itt olyan aki meg tudja mondani kb mi lehet a bibi

 

a válaszokat köszönöm előre is

c.

szokes83 Creative Commons License 2015.02.08 0 0 35868

nem árulok dugót... de a lehuzást sem teljesen értem sok esetben... ahogy a gyár részéről sem...

ha korábban lemez leömlőt használt (álliítólag súlycsökkentés miatt) de 2007-től visszatért az öntvényre, akkor ezt nem értem... tehát maradjunk annyiba, hogy a lemez nem az olaj miatt ég szét, hanem szimplán szar... de persze nem hívjuk vissza mert nagy lóvé... mint ahogy a szívósorok hibáját sem ismerték el, pedig tény volt hogy bepergett a lapka az EU3-as motoroknál.

 

én sosem mondtam hogy sok autót láttam már, nekem bőven elég a sajátom és a családi körben előfordulók... arra te légy büszke ha ekkora király vagy 20 miegymást cseréltél és ennek ellenére nem látod hogy mi az átbaszás és a lehúzás a gyártó részéről...

 

ez olyan mint a lánc szakadás, bedobtak egy újabb láncot aminek más az anyaga, se előtte se utána nincs gond a láncokkal csak éppen mikor próbáltak spórolni egy kicsit... olyan kb 0,5eur-t/autó...

 

és azt sem cseréli természetesen garanciában...

Előzmény: cam aro (35867)
cam aro Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35867

ez nekem szol.  

ha' de akkor miert nem cimzel ? :)

 

nyilvan kevesebb turbot, miegyeb lofutty izet csereltem mar bmwn mint te.

(nem tudom,.. husz korul ?..es te ? ) 

lehet elragadott a hév, mikor siman csak elmeletet gyartottam a miertre. 

bekellett volna ernem azzal hogy jolvanazugy... monnyuk epp dugozva,.  

 

bacsi..

akkor most nezd meg mit irtal. :)  

azt ha en nem minositettem eddig a bmw-t.. most te megtetted.

 

mondjuk ez megmondasbol epp nem derult ki, hogy mi pikulat keres csopoges mennyisegu olaj a szivooldalon,.. dehat egyefene.. 

de lehet dugot arulsz,. ezert vagy erzekeny. 

beke.

probald meg mas oldalrol. 

 

Előzmény: szokes83 (35866)
szokes83 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35866

hány km-t mentetek már ledugózott szívósorral, hogy ennyire részletesen tudjátok mi a helyzet?

és miért van az, hogy 60e-es új autónál is kifújja az olajat a cooler tömítésnél? 100e-nél meg a szívósornál? és 80e-nél miért reped el a leömlő? akkor ezek szerint 100-et bír egy turbó... lófaszt... miért álltak vissza az öntvény leömlőre, csak nem azért mert ott mindegy mennyi olaj kerül bele...

 

elméletileg szép és jó amit leírtok csak a gyakorlat mást mutat...

cam aro Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35865

orbanba nem bizhat, igy muszaly valamivel vezerelni. 

 

irtam, sarkitas. 

 a vezerlese egy turbos autonal azert tobb parameter mint csak fordulat. 

de errol leginkabb a terkepet iro fejlesztot kellene kerdezni. 

 

nem megy ra vakumcso.. illetve dehogynem.

a dde szabalyzott solenoidtol. 

Előzmény: Nicolas_L (35864)
Nicolas_L Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35864

Ahha, értem nagyjából, köszi!

Miért megy rá vákumcső? Azt hittem a DDE ad parancsot a flap-ek nyitására/zárására fordulatszámtól függően.

Előzmény: cam aro (35863)
cam aro Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35863

pontossan. 

a turbo, esetleg karter szuszogo /eredmeny ugyanaz/ de az mocckod specifikus.

a turbo meg nem.  

tehat a- z osszes - dugozas tuneti megoldas. 

igy nem kicsopog az olaj, hanem felzabalja a motor. 

(azt egeti szet a kipuff leomlot ) 

 

szivosornak van ford. fuggo rezonanciaja. 

ha jo az utem, ez feltoltes segito. (mint a hangolt 2T motorokon ) 

az utem fordulat, es szivosor hossz /aramlas/ fuggo. 

ezert /is/van benne a flap. 

 

 

sarkitok. 

nem lexikon. 

 

Előzmény: Nicolas_L (35862)
Nicolas_L Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35862

Felnyomja a turbó, túl sok olaj megy a töltő rendszeren át.

Kifejtened pontosan, hogy milyen flap? Érdekel, szeretném pontosan tudni! Nagyon köszi!

Előzmény: cam aro (35861)
cam aro Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35861

azon mar elgondolkodott valaki, hogy a szivosorba honnan kerul az olaj ? 

ledugozzatok, oke, nem jon ki / nem latni ../ .. de attol meg ott van.  

 

az a flap, az nem orveny flap. olyan a tsi-ben van. 

az a flap, az rezora hangolt szivosor > feltoltes. 

 

 

Előzmény: Nicolas_L (35860)
Nicolas_L Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35860

A flap-ek azèrt vannak a szívósorban, hogy alacsonyabb fordulatszàmon (2000 rpm alatt) örvènyesen kapja meg a levegőt a motor. Ez befolyásolja az égést, ha ez nem így történik akkor jobban kormol a kocsi egy idő után -> eltömődik a dpf -> megnő az olajszint a gyakoribb regenerálás miatt -> stb...

A gyári DIS-ben van egy olyan rész a DPF eltömődés hibájának vizsgálatakor, hogy "működnek a flap-el a szívósorban?"

Az viszont kellemetlen, hogy egy gyári új szívósor is kb 30e km után engedi az olajat. Ès nem a tömítèseknèl folyik, hanem a flap-ek tengelyènèl, mert rossz a konstrukció. Màs autònak pedig màs a típushibàja, semelyik sem tökéletes :)

Előzmény: ravelbeck (35856)
cs.laca Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35859

Sziasztok!Ezt a hibat irta ki a diagnosztika:Ecotronic Ventil (AKT).

 

Szeretnem tudni mit jelent ez a hiba pontosan,es mi az alkatresz a neven nevezve ami elromlott benne,,,,hogyan nezhet ki....?

 

Ha tudtok kuldjetek videot vagy kepet a kicserelendo alkatreszrol es minnel tobb infot errol a hibarol hogy mihamarabb meg tudjam

oldani,ki tudjam cserelni.

 

Koszi!

s_abel Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35858

Facebook nyelven............................. Like-lak. ;)

Előzmény: ravelbeck (35856)
ády79 Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35857

Sziasztok,egy kis segitségre lenne szükségem,ALC rendszer hibát hozott fel-ez mit takar?köszi a válaszokat igy előre is

ravelbeck Creative Commons License 2015.02.07 0 1 35856

Azért ezzel vitatkoznék de mindenki maga dönti el mire költ.

Nem véletlenül van az ott ,hogy nincs szerepe azzal vitatkoznék.

De tény ,hogy elmegy anélkül is.

Az enyém lassan 10 éves több,mint 6 éve van meg,én is megnézem,mi mibe kerül de igyekszem a gyári állapotot tartani,buhera nélkül. 

Nem olcsó fenntartani,na de ez egy BMW.

Idén csere lesz de attól még vigyázok rá.

Előzmény: o.szuper (35854)
o.szuper Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35855

Azt el is felejtettem megkérdezni, hogy hol lehet dugókat beszerezni?

Előzmény: o.szuper (35854)
o.szuper Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35854

Hogy mennyivel olcsóbb cserélni mint dugózni azt nem tudom. Igazából a cserén azért nem is  agyaltam mert itt is azt olvastam és több szerelő is azt mondta sok értelme nincs az egésznek, ezért gondoltam én is ledugóztatom.

 

Előzmény: ravelbeck (35852)
Obici Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35853

30-40ezer, ha magadnak csinálod, akkor fele ennyi.

Előzmény: ravelbeck (35852)
ravelbeck Creative Commons License 2015.02.07 0 0 35852

Ledugózni mennyivel olcsóbb,mint kicserélni a szívósort? Én mikor engedte az olajat kicseréltettem az ca ca azt hiszem olyan 160 ezer körül volt.

Előzmény: o.szuper (35850)
HG. Creative Commons License 2015.02.06 0 0 35851

"Ilyen állat márpedig nincs".

Ez is facelift előtti autó, abba pedig gyárilag nem szereltek 2 literes 4 hengeres benzinest.

Előzmény: kristof1000 (35843)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!