Meg sem kérdezem, hogy vettél-e hozzá új hengerfej csavarokat, miután felállítottad az egyhatodos motorgenerál fogalmát:) Mellesleg nem is értem, miért nem ott pampogsz, ahol csinálták, biztos adtak a motor 1/6-ára garit nem?:) A legjobb ötlet, ha odaadod mvzolinak, csinál belőle mégegy asztalt, hogy tudjon vendégeket is hívni:)
Amennyiben nem tudsz,vagy nem akarsz új autót venni,akkor használt autónál nagyon nehéz megtalálni az arany középutat.Sajnos a mai technikáknál-egy nagyjavítás után- sem tud megnyugodni az ember,hogy na most minden rendben.Valami mindig előjön, más nem megakad egy centrálzár motor.Ha pénzzel még bírod is,az idegeid egy idő után felmondják a szolgálatot...
Egyebkent ehhez siman hozzatartozik, hogy ha abbol indulunk ki, hogy delikvensunknek derogal a suzuki, akkor egy fiatalabbal is ugyanigy jar anyagilag, csak abban az esetben a banknak utalgatja havonta a tizezreket nem a szerelonek. Autozni(nem gagyival) ennyibe kerul sajnos. Vagy a reven vagy a vamon, de ki kell pengetni.
Itt a forumon koztudottan az enyem sem az olcsok kozott van sot ahhoz kepest meg csak nem is szep :) Ellenben amikor egy OFF fiatalautos haver kotekedett, hogy bezzeg az ovebe csak tankolni kellett, nyitottam neki egy hahu-t es ravilagitottam, hogy eszrevetlenul bukott majd' 2 millat 2.5 ev alatt. Annyival van elorebb, hogy ideje tobb maradt, viszont lehet hogy az enyemnel egyszer elfogynak a bajok (? :)), nala meg csak akkor fognak kezdodni!
Kompresszorral át kéne fújni a kartergázvisszavezetést, hogy szuszog-e illetve nyomásmérő órát be kéne kötni az olajkörbe, hogy mennyi az olajnyomás. De valaki jól írta itt, hogy ez a távgyógyítás kb annyit ér mint Gyurcsóknál a TV-ben ezek csak tippek látatlanban lehet 1000 baja.
Ezzel egy gond van és sajnos durván fog szólni. Szeretet ide vagy oda ilyen régi és felsőkategóriás V6-os autót nem olcsó fenntartani, nem csak ezt, bármilyen márkáról legyen szó. Ha visszaolvasol láthatod, hogy a fél topik átesett már egy motorgenerálon/motorcserén vagy valami horror szervizelésen többszázezer forintért. Ezek az autók már megették a kenyerük javát és Magyarországon nem arról híresek az emberek, hogy megfelelően karbantartják a vasakat. Sajnos ezt nem lehet értelemesen megcsinálni havi 20 000 forintokból úgy hogy folyamatosan használod. Vagy legyen hobbiautó hétvégenként és amikor nincs rá pénzed nem mész nem szervizelteted. (vagy legyen havi 200 000 a fizetésed) Vagy járjál astrával suzukival, mert erőn felül kell költened rá mindig folyamatosan. Azt meg gondolod át, hogyte vagy az autóért vagy az van érted. ennyi. Mondjuk ez itt nálunk divat, hogy az emberek nagyrésze 2 kategóriával nagyobb autóval jár mint amit anyagilag megengedhet magának.
Kérdezd Karcsit, de szerintem nem akar róla beszélni, mert az egy dolog, hogy a motor rohadt sokba kerülhetett de utána a pszichológus is aki kikezelte a sokkból....
Nem kell duma. Kaptál elég 5letet, mégsem fogadtad meg. Most meg sírsz és mellébeszélsz. Hiába szereted, más is szereti, mégis néha sokat kell költeni rá. Kicsitt több, mint fél éve Ákos írt egy kis esszét, a tulajokról és autóiról. Csak zárójelben írnám, ha nem tudod javíttatni, vagy fenntartani, add el. Nem kell farokhosszabító. Malter, vagy MvZoli több százat dobott a kasztnira. Malter a motorra ISS. Hig-Ati egy kisebb vagyont a váltóra és motorra. Vik szintén sokat, hogy egyben legyen. Brigeré eleve fitalal, de rendszeresen szervizeli. Noisewalker a régi dízelére egy kisebb vagyont, aztán eladta. Én meg nem írom le, talán ez enyém a magyarországi összesből az a 10-20 db 2.5 TD, amelyben 200-250 után ki lett cseréltetve a vezérlés...
Bevart zsebű?Bocs már hogy havi 110-et keresek és ebből kell megoldanom mindent,hogy szeretem az autómat és nem szeretnék kiadni százezreket egy műhelynek ahol általában a nagyobb kereset miatt nem mindig cserélnek ki mindent amit mondanak.Én néhány ötletet szerettem volna hogy legyen némi fogalmam arról hogy mi lehet és hogy milyen irányban legyen elindulva.
Nem feltétlenül kell 50e-ért fémet venni. Le van véve a fedél, aztán látni fogod te, vagy a szerelő, hogy vetemedett, vagy repedt esetleg. Ha nem, akkor csak egy jó tömítésgarnitúra kell. De a szelepfedél alóli olajfolyás a motorban lévő más rendetlenség jele iss lehet, és akkor ez csak tüneti kezelés lesz...
Hát mert mindig gyorsabb nálunk!! Egyébként qrvára igaza van, ez nem kézrátételes, távgyógyító fórum, hogy egy teljesen szétszedett, félig megjavított, vérestorkú motorról bemondjuk, hogy mi a baja...