Ott kell annak lennie, a tempomat kijelzése szokott fölötte lenni, de a gyújtást ráadva egy rövid ideig látszódnia kell, vagy ha teljesen kikapcsolod a tempomatot akkor is előjön.
Van egy 2008-as Volkswagen Passat B6-os autóm. Kicseréltettem a tetőkárpitot, utána két nappal a jobb oldali napellenző világítása folyamatosan világítani kezdett. Hiába állítottam le az autót vagy kapcsolgattam a napellenző tükör takaró lapját a világítás nem kapcsolt ki. Kivettem az izzót, mert más módon nem tudtam lekapcsolni a világítást. Pár nappal később elment a teljes belső világítás, beleértve a kesztyű tartó és csomagtartó világítást is. Biztosítékokat végig néztem, nem ment ki egyik se. Hol keressem a hibát?
Szeretnék ajánlást kérni normális, ügyes, hozzáértő és megfizethető szerelőre BP vagy Pest megye és környékén.
Pár napja előjött a P0403 EGR szelep hibakód egy check engine kíséretében.
Eleve jó lenne tudni, hogy ez 100% biztos, hogy EGR csere-e, vagy máshogy is megoldható.
Kértem egy árajánlatot márkaszervíztől, inkább nem mondom a számokat. Főleg, hogy összkerekes Passat B7-em van, így a kardánt is le kell kötni. Nem a 7 óra munkát sokallom, hanem a gyári alkatrész árát és az óradíjat.
B7-es kombi Passatom elektromos napfénytetőjének elektromosan elhúzható sötétítő rolója az egyik oldalon hosszában végig elengedett és kijött a helyéről. Így nem tudom visszahúzni se, mert gyűrődik.
Ismertek olyat, aki ennek a javításával foglalkozik?
Olyan problémám akadt, hogy fogy a vizem. 2015 B8 passzát 2TDI 190LE SCR.
Hosszú úton nem igazán, hanem inkább rövidebb távokon, max 100 km-en fogy belőle 0,6 dl, amit ki is jelez. Töltés után, van amikor 10-20 kilométer múlva ismét. A kiegyenlítő túlfolyóján nyomja ki. Már cseréltem kiegyenlítő sapkát, utána tartályt, de nem javult meg. Ezen felül az olaj betöltő nyilás pereménél is van egy kis olaj, de csak mintha könnyezve, olyan mennyiseg. Itt is cseréltem már sapkát. Nem változott ez sem. 250e van benne, 5 éve van nálam. Nem gondolnám h hengerfejes, inkább az egr hutore gyanakodtam, hátha ott kap kipugazt, ami kinyomná a vizet. Viszont külföldi fórumokon hallottam, hogy ennek van egy olyan típus hibája, hogy a fűtő radiátorcsövei kicsit alul vannak méretezve, És regeneráláskor mikor megemeli a hőmérsékletet, a radiátor ha kicsit le rakódott, akkor hajlamos ott forrósodni illetve forralni a vizet, és emiatt nyomja ki a vizet. Viszont hőmérséklet emelkedést nem észleltem, a víz 90-en áll fiXen.
Az utángyártott radiátorcsövek már vastagabbak, fölé vannak méretezve és csere után megszűnik a probléma. Tapasztalat van valakinek ezzel a jelenséggel kapcsolatban?
Valaki itt a fórumban foglalkozik térkép frissitéssel? Vagy tud esetleg linkelllllni egy magyar leirást hozá? RNS510 a fejegység aminek a szoftverjét is akarnam a legfrissebbre frissiiiteni és magyar nyelvet rakni.
De nem kellene csipognia ha pl közeledem a falhoz? Vagy ezt ugy kell hogy megállok elötte s bekapcsolom a szenzorokat s akkor már látom is mennyi van a falig. Nemrég vettem , az előzőben (b5) nem volt ilyen s most ismekedem a rendszerrel
Sziasztok adott egy 2009es kombi B6 os passat amiben van tolató kamera , első és hátsó lökháritókban is van távolság érzékelő szenzor és autómatikus parkoló aszisztens. Kipróbáltam és minden müködik. A kérdésem az lenne hogy pl ha szemből állok be valahova pl egy fal vagy kapu elé akkor a szenzorok elől automatikusan kellene bekapcsoljanak és sipoljanak valamint az RNS 510 fejegység kijelzőjén is látnom kellene a távolságot??? Vagy ez csak akkor müködik ha előtte bekapcsolom ?
Nagy problémába ütköztem, mivel fél évvel ezelőtt vásároltam egy B7 Passatot 2.0 TDI 125 kW 4 Motion DSG . Sajnos autópályán 130 kmh sebességnél elszakadt a vezérműszíj. Kérdezni szeretném, hogy szerintetek próbáljam megcsináltatni,vagy egyből motort cseréltesek.