Keresés

Részletes keresés

Nemozoli Creative Commons License 2005.02.19 0 0 8825
Pomáz-Dobogókő lehet, hogy mumus (nekem is az), de azért Csobánka és PVvár között is van egy-két érdekes emelkedő... :-)

Mikor lesz a megvalósítás? Addigra kivinném a telekre (Csob.) az outit.
Előzmény: berger (8823)
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8824
igen
Előzmény: R0fike (8822)
berger Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8823

Pilis összes:

Szóval Visegrádról indulva így néz ki a dolog: Visegrád - Fellegvár - Visegrád - Pap-rét - Skanzen - PSztLászló - Lepence - PMarót - Királykúti-nyereg - Dömör-kapu - Lajos-forrás - SztEndre - Pomáz - Dobogó-kő - Esztergom - PMarót - Dobogó-kő - Kakas-hegy - Királykúti-nyereg - Sikáros - PSztLászló - Hegy-tető - Pap-rét - Visegrád

 

Lehet, hogy a Csobánka - PVörösvár - Pszántó - PSztLélek hurokkal érdemes kiegészíteni, de nekem ez a Pomáz Dobogó-kő egy mumus, azért is raktam bele.

 

A Lightos verzió szerint nem kell lemenni Egomba, hanem Pilisszentkeresztet útba ejtve lehet rövidíteni. :)

 

Én benne lennék, hogy hivatalosítsuk egyszer, de a Pilisi parkerdőgazdaság nem biztos, hogy kultiválná az ötletet. Gihml, mi a véleményed?

Előzmény: totnes (8818)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8822
Január elején te mentél Zsámbék felé, amikor mi már hazafelé tartottunk, ugye?
Előzmény: tibz (8820)
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8821

mármint nekem nem 10+3 lett említve.

és a feladvány megoldása sem az volt. télleg nem @oskodásból.

egyébként a 15 nagyon húzós lesz, én is megyek, úgyhogy lelkiekben majd támogatom henger sporttársat.

tibz

Előzmény: totnes (8819)
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8820

csak a történelmi hűség kedvéért: nem említettem 10+3 kört:)

kínos, de nem találom azt az emilt, amit küldtem dec 30-án, és elfelejtettem, a feladványt...

tibz

Előzmény: totnes (8819)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8819
Már így is növekszik: dec 30-án még csak 10+3 kör volt említve Tibznek, most meg már 15nél járunk.
Előzmény: R0fike (8816)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8818

Ja, büfé alatt nekem is a szlovákiai Bufet lebegett lelki szemeim előtt. És nyilván elég lehet a saját zsebből űrhajós kaja, megtoldva müzlivel, vizet meg ugye néhány helyen lehet pótolni, de azért örülnék, ha banánt is tudnók szerezni, nem is beszélve a lekvárosbuktákról. Na, ezért írtam, hogy valaki megtámogathatná a rendezvényt egy kocsival (nem kísérővel, mert azt már kiveséztük, hogy ez megvalósíthatatlan, de legalábbis nem szabályos).

BTW nem óhajtunk ebből is egy gruppettos bulit csinálni előbb-utóbb? Berger mint alapító atya?

Előzmény: tibz (8810)
Bitor Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8817

Akkor egész jól saccoltam. Drukkolok neked. És egye fene, bár nem ismerjük egymást: a 15. körödre kimegyek veled kísérni! :)) Bár a 30 km/h nekem kicsit sok utolsó körnek.

Egyébként szvsz reálisan elérhető 14 kör. Az általam ismert legtöbb kör 13.

Előzmény: -Henger- (8809)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8816
Tisztelem is az önbizalmadat.

Ugye, ezeket a szép terveket mindenki becsüli, csak aztán a teljesítést nem figyeli senki!

Rajtam kivül! :-)))

Rendben, legyen nagyobb a tét! De akkor oda vissza!

Mondjuk egy UST-s kerékszet? :-)))
Előzmény: -Henger- (8815)
-Henger- Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8815

"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!" :)

 

Megpróbálom, hátha mégis venned kell egy üveggel.

 

Tavaly már hajtottam 200km/2600m  körön 30,0-s bruttó átlagot. A 24 óráson is gazdagabb lettem rengeteg tapasztalattal. Erre alapozom az ömbizalmam.

Előzmény: R0fike (8814)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8814
-Henger-! Ha megcsinálsz 12 óra alatt 13 kört, ami pont 360km lesz, mert egy kör csak 27,4km, akkor kapsz tőlem egy üveg pezsgőt.

Itt lefogadom, hogy nem tudod megcsinálni!!!
Előzmény: -Henger- (8809)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8813
Szóval ott voltál , és azzal csak ilyen mellékesen dicsekszel L!

Talán valami pontosabb beszámoló, leírás, mi is volt ez!
Előzmény: hobe (8808)
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8812

Szlovákiában nem volt ezzel gond.

hát hogyan lehet elfelejteni azokat a frissítőállomásokat?:)

a lekváros buktu az smafu?

tibz

Előzmény: -Henger- (8811)
-Henger- Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8811

Lehet, hogy hülye ötlet (de az enyém :) ), de miért nem viszitek magatokkal az enni-innivalót? Szlovákiában nem volt ezzel gond. :) Mivel alig 200 km a teljes út, ebből kb. 150 a túra, meg lehet ezt oldani.

Kutaknál kulacsot tudtok tölteni, egyébként mehet az űrhajóskaja.

Sokkal kevesebb időveszteség, nem kell annyit fel-le szállni a bringáról, és még a maratonra is sokkal hatékonyabb készülés. Mindenesetre sokkal több értelme van, mint délben 2 órás ebédidőt tartani, utána meg teli hassal felrongyolni egy kaptatón.

 

Ez csak egy javaslat.

1kg banán, narancs ízlés szerint, 5-10 energiaszelet, néhány müzliszelet, kis csoki, kenyér, szőlőcukor, izotóniás ital. Persze reggeli tartalmas legyen, legalább 1500 kcal.

Előzmény: totnes (8807)
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8810

henger:

nagy súlyt vettél le a vállamról:)

 

tones:

szerintem ugyanazt mondjuk. primszámokkal és tápolással kapcsolatban is.

tibz

Előzmény: -Henger- (8809)
-Henger- Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8809

Ha már a bulvársajtó is érdeklődik....

 

Feltett szándékom, és célom, az idei V10-en végigtekerni 12 órát. Felkészülésül, tapasztalatszerzésként a későbbi 12, 24 órás versenyekre, illetve ironmanre.

15 kör már igen jó, tekintve, hogy ezt 14 órára számoltam (30-as bruttó átlag).

Alapszintnek megjelölöm a 360 km/12 óra tempót.

 

Ettől függetlenül nagy halál lesz.

Előzmény: tibz (8788)
hobe Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8808

Ki volt ez talalva!:-) A rajtszamot ratettek a vazra es a valtohelyen meg a beerkezesnel is szamozott helyen voltak a bringak! Kb. 3 perc alatt megtalaltam az enyemet, de csak azert tartott olyan sokaig, mert a kapuban a beengedo ember egy kicsit megvaratott:-)

 

Előzmény: berger (8795)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8807

Hát, tavaly annyira kidöglöttünk 2 körül, mikorra a Kisrigóhoz értünk, hogy kénytelenek voltunk vagy másfél órát elejtőzni valami rendes ebéddel. Ahhoz képest nem volt annyira kényelmetlen visszaülni a nyeregbe, s némi kínlódás után elég jól ment. A Hegytetőig olári pocsék volt, Paprétre viszont már rendbejöttem, fel a katonai állomáshoz már végképp nem volt semmi.

Mindazonáltal persze inkább a büfé mellett szavazok. Gyorsabb is, mint a pincérrel harcolni.

Előzmény: tibz (8804)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8806

Mi nem? A 2 1-el és önmagával osztható. Ha slendrián is a definícióm, legalább jól emlékszem rá.

Egyébként tessék a pontos: prímszám, törzsszám: az olyan 1-nél nagyobb egész szám, mely nem fejezhető ki nála kisebb egészek szorzataként (pl. 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29 stb).

Előzmény: tibz (8801)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8805
Jééé, tényleg. Hú, ezt nagyon elnéztem. :-)))
Előzmény: totnes (8800)
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8804

[büfé kontra kisrigó]

annak ellenére, hogy kisrigó nagyon tud, talán a büfé azért jobb, mert nem nagyon áll le a szervezet.

én pár visegrádi túrán álltam meg "rendes" ebédre, és utána újra nyeregbe ülni... nem mindig nagy öröm.

végül is persze mindegy, csak tekerjünk sokat, kellmes időben, madárcsicsergés, miegymás:)

tib

Előzmény: totnes (8798)
Elm Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8803
A baratom most ujitja fel a Csepel SAS-at, en most akarom osszerakatni a Csepel Maratonomat (asszem nagyjabol egyformak). En csak egy "boltbamenos"-t akarok belole, szoval egy fillert nem koltok ra, csak rakok ra egy egyenes kormanyt, kicsit trekkingesebb filinghez.
A baratom rendes outinak akarja osszerakatni, de eleg maceras, mar regota a szerelonel van, mindig kiderul valami bibi. Sajnos konkretakra nem emlexem, csak egyre: ha a regi nagy bumszli patkofeket ha le akarod cserelni, akkor elore uj villa kell, hatul pedig lejjeb kell hegeszteni a keresztmerevitot, mert tul messze lenne a kerek az uj, sokkal kisebb fektesteknek. O ezt meg is csinaltatta asszem. Szoval nem egy egyszeru moka, de hajra!
Előzmény: szucsi82 (8802)
szucsi82 Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8802
Sziasztok


Szeretném a hozzáértő topic segítségét kérni. Van nekem ugyanis egy nagyon régi 10 sebességes Schwinn _Csepel versenybringa, szerintem elpusztíthatalan vázzal. A gond az hogy eléggé le van strapálva, de szívemhez nőtt és szeretném felújítani. A kérdésem az lenne hogy van e értelme, ha igen mennyiért lehetne megoldani? Elöl tripla hajtóművet szeretnék, a kerekek fékek is cserére szorulnak:) A tripla hajtóműnek megteszi e egy monti hajtóműve mert akkor ezzel is tudnék spórolni:))

Előre is köszi a segítséget.

Szücsi
tibz Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8801

prim az, ami 1-el és önmagával osztható, nem?

nem

a 2 prim

(gyanús volt, hogy anno nem küldted postafordultával a megoldást:)))

dejogonoszkodni:)

tibz

Előzmény: totnes (8800)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8800

Izé: prim az, ami 1-el és önmagával osztható, nem? A 2 1-el és önmagával osztható. És páros. Akkor most mi van?

Előzmény: R0fike (8799)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8799
páratlan prim következik az 1 után.

Találtál páros prímszámot?
Előzmény: totnes (8797)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8798

Berger, ha jól emlékszem, a tiedben sem volt benne minden. De azért örülnék, ha leírnád megint, szerinted Visegrádról kezdve hogy is néz ki a dolog.

A két általad hiányolt emelkedő pedig épp a puhánysága miatt nincs benne. Ha már az ember letudván a Fellegvár-Paprét kettőst Sztlászló felé veszi az irányt, akkor sokkal inkább a főút, mint a lightos erdei (lefele amúgy a java megvan: csak a Sikáros alatti elágazástól Lászlóra vivő kis szakasz nincs érintve). És ha szintén jól emlékszem, a te változatodban is van, ami csak egy irányból - olykor lefele - szerepel.

Büfé pedig nem csak Kétbükkfánál nincs, én a Lajosforrásit sem nevezném annak, és számomra az is kérdéses, Kisrigó legyen-e tényleg, rendes kajával (ha pl nagyon kidöglünk, mint tavaly), vagy Hegytető, és akkor simán tova lehet zúzni Sztlászlón. Szóval a büfé elgondolásaim szerint némelyest hosszabb táplálkozást jelent saját zsebből. Hacsak nem szerzünk egy kocsit, és odarendeljük némi frissitéssel a megfelelő 3 helyre (mindháromra odamehet ugyanis).

Előzmény: berger (8791)
totnes Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8797
Nem én voltam! Amúgy sem szokásom megtoldani a számokat, s bár csak B matekfaktos voltam a gimiben, s már jópár éve nem igazán hasznosítom reálműveltségem, azért azt még tudom, melyik páratlan prim következik az 1 után.
Előzmény: tibz (8788)
R0fike Creative Commons License 2005.02.18 0 0 8796
Biztos vagyok benne, hogy az is meg van szervezve. Nem is bonyolult. Megvan a száma a bringának, meg az, hogy melyik konzolon van.

Éredekes verseny/túra lehet , egyrészt 10000 bringás, másrészt ahova így viszik a bringákat. Hogy viszik oda a résztvevőket?
Előzmény: berger (8795)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!