Ja, büfé alatt nekem is a szlovákiai Bufet lebegett lelki szemeim előtt. És nyilván elég lehet a saját zsebből űrhajós kaja, megtoldva müzlivel, vizet meg ugye néhány helyen lehet pótolni, de azért örülnék, ha banánt is tudnók szerezni, nem is beszélve a lekvárosbuktákról. Na, ezért írtam, hogy valaki megtámogathatná a rendezvényt egy kocsival (nem kísérővel, mert azt már kiveséztük, hogy ez megvalósíthatatlan, de legalábbis nem szabályos).
BTW nem óhajtunk ebből is egy gruppettos bulit csinálni előbb-utóbb? Berger mint alapító atya?
Akkor egész jól saccoltam. Drukkolok neked. És egye fene, bár nem ismerjük egymást: a 15. körödre kimegyek veled kísérni! :)) Bár a 30 km/h nekem kicsit sok utolsó körnek.
Egyébként szvsz reálisan elérhető 14 kör. Az általam ismert legtöbb kör 13.
Lehet, hogy hülye ötlet (de az enyém :) ), de miért nem viszitek magatokkal az enni-innivalót? Szlovákiában nem volt ezzel gond. :) Mivel alig 200 km a teljes út, ebből kb. 150 a túra, meg lehet ezt oldani.
Kutaknál kulacsot tudtok tölteni, egyébként mehet az űrhajóskaja.
Sokkal kevesebb időveszteség, nem kell annyit fel-le szállni a bringáról, és még a maratonra is sokkal hatékonyabb készülés. Mindenesetre sokkal több értelme van, mint délben 2 órás ebédidőt tartani, utána meg teli hassal felrongyolni egy kaptatón.
Ez csak egy javaslat.
1kg banán, narancs ízlés szerint, 5-10 energiaszelet, néhány müzliszelet, kis csoki, kenyér, szőlőcukor, izotóniás ital. Persze reggeli tartalmas legyen, legalább 1500 kcal.
Feltett szándékom, és célom, az idei V10-en végigtekerni 12 órát. Felkészülésül, tapasztalatszerzésként a későbbi 12, 24 órás versenyekre, illetve ironmanre.
15 kör már igen jó, tekintve, hogy ezt 14 órára számoltam (30-as bruttó átlag).
Ki volt ez talalva!:-) A rajtszamot ratettek a vazra es a valtohelyen meg a beerkezesnel is szamozott helyen voltak a bringak! Kb. 3 perc alatt megtalaltam az enyemet, de csak azert tartott olyan sokaig, mert a kapuban a beengedo ember egy kicsit megvaratott:-)
Hát, tavaly annyira kidöglöttünk 2 körül, mikorra a Kisrigóhoz értünk, hogy kénytelenek voltunk vagy másfél órát elejtőzni valami rendes ebéddel. Ahhoz képest nem volt annyira kényelmetlen visszaülni a nyeregbe, s némi kínlódás után elég jól ment. A Hegytetőig olári pocsék volt, Paprétre viszont már rendbejöttem, fel a katonai állomáshoz már végképp nem volt semmi.
Mindazonáltal persze inkább a büfé mellett szavazok. Gyorsabb is, mint a pincérrel harcolni.
Mi nem? A 2 1-el és önmagával osztható. Ha slendrián is a definícióm, legalább jól emlékszem rá.
Egyébként tessék a pontos: prímszám, törzsszám: az olyan 1-nél nagyobb egész szám, mely nem fejezhető ki nála kisebb egészek szorzataként (pl. 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29 stb).
A baratom most ujitja fel a Csepel SAS-at, en most akarom osszerakatni a Csepel Maratonomat (asszem nagyjabol egyformak). En csak egy "boltbamenos"-t akarok belole, szoval egy fillert nem koltok ra, csak rakok ra egy egyenes kormanyt, kicsit trekkingesebb filinghez. A baratom rendes outinak akarja osszerakatni, de eleg maceras, mar regota a szerelonel van, mindig kiderul valami bibi. Sajnos konkretakra nem emlexem, csak egyre: ha a regi nagy bumszli patkofeket ha le akarod cserelni, akkor elore uj villa kell, hatul pedig lejjeb kell hegeszteni a keresztmerevitot, mert tul messze lenne a kerek az uj, sokkal kisebb fektesteknek. O ezt meg is csinaltatta asszem. Szoval nem egy egyszeru moka, de hajra!
Szeretném a hozzáértő topic segítségét kérni. Van nekem ugyanis egy nagyon régi 10 sebességes Schwinn _Csepel versenybringa, szerintem elpusztíthatalan vázzal. A gond az hogy eléggé le van strapálva, de szívemhez nőtt és szeretném felújítani. A kérdésem az lenne hogy van e értelme, ha igen mennyiért lehetne megoldani? Elöl tripla hajtóművet szeretnék, a kerekek fékek is cserére szorulnak:) A tripla hajtóműnek megteszi e egy monti hajtóműve mert akkor ezzel is tudnék spórolni:))
Berger, ha jól emlékszem, a tiedben sem volt benne minden. De azért örülnék, ha leírnád megint, szerinted Visegrádról kezdve hogy is néz ki a dolog.
A két általad hiányolt emelkedő pedig épp a puhánysága miatt nincs benne. Ha már az ember letudván a Fellegvár-Paprét kettőst Sztlászló felé veszi az irányt, akkor sokkal inkább a főút, mint a lightos erdei (lefele amúgy a java megvan: csak a Sikáros alatti elágazástól Lászlóra vivő kis szakasz nincs érintve). És ha szintén jól emlékszem, a te változatodban is van, ami csak egy irányból - olykor lefele - szerepel.
Büfé pedig nem csak Kétbükkfánál nincs, én a Lajosforrásit sem nevezném annak, és számomra az is kérdéses, Kisrigó legyen-e tényleg, rendes kajával (ha pl nagyon kidöglünk, mint tavaly), vagy Hegytető, és akkor simán tova lehet zúzni Sztlászlón. Szóval a büfé elgondolásaim szerint némelyest hosszabb táplálkozást jelent saját zsebből. Hacsak nem szerzünk egy kocsit, és odarendeljük némi frissitéssel a megfelelő 3 helyre (mindháromra odamehet ugyanis).
Nem én voltam! Amúgy sem szokásom megtoldani a számokat, s bár csak B matekfaktos voltam a gimiben, s már jópár éve nem igazán hasznosítom reálműveltségem, azért azt még tudom, melyik páratlan prim következik az 1 után.