Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ribillió Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54026

Köszi, Pécs mellett, akkor szakszervízbe. Ha pontosabbat tudok jelentkezem.Az olajat karácsony előtt cseréltük az összes szűrővel együtt.

 

Más nézegettem a kínai PPs cuccokat, érdemes ezzel foglalkozni vagy gagyi? Egy csomónál írják, hogy 307-el meg a C5-el nem működik jól. Van valakinek valami tapasztalata?

Előzmény: Jena307 (54024)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54025

citre meg zolibára gondoltam, de persze semmi sértéstartalommal.

Előzmény: Martinka. (54017)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54024

Na akkor sorban. A bosch kts egy jó műszer, de a fap tipusspecifikus, ezért ehez kevés.

Kapásból az

-eolys tartály sapka=tanksapka jeladó érzékelő/kábel hibával=14ezer ft.

-turbónyomás alacsony, ez lehet mert a szériahiba 1628ZT nevű mágnesszelep meghalt, de szerintem azért van mert a fap annyira eldugult hogy nem tud turbónyomás felépülni, én egy métert nem mennék az autóval tovább mert ledobja a turbót és az nagyon drága móka.

-féklámpa nem működik-ez az valószínű hogy valami nem működik csak a bosch nem tudja lefordítani

-az hogy a vezető alatt sérült az autó nemsokat befolyásolhat, esetleg ha annyira sérült hogy csöveket is összenyomott, ott egyébként belülről az eolys compu van, ha akkora volt az ütés az is kuka ez kb 40ezer ft.

-nem írja ki a regenerálást nem kell várni

 

-akkor azt kellene tenni hogy, autót nem használni mert már így sem biztos hogy megúszta a turbó, nagyon sürgősen felkeresni egy helyet ahol van PPS, és pontos diagnózist felállítani, mert a bosch ehhez nagyon kevés (hol laksz?)

-ha azt írja a PPS -fap telített és a nyomáskülönbség 200felett (tippem 400mb), és kuka a tanksapka jeladó, és eolys compu, akkor felkeresel priviben és ezen alkatrészek negyedéért kiírtjuk belőle véglegesen a fapot, még meg nem öli teljesen a motort.

 

Mégvalami, motorolajat megszagólni, nem e nagyon üzemanyag szagú, ha igen csere.

 

Én a magam nevében, lemennék egy aknában, leszerlném a fapszűrőt (6db csavar) kitakarítanám a belét, visszatenném, és mennék vészprogramon a heckerig aki megoldja a szoftveres részét. Eredmény +10paci, -4litef fogyi, kisebb mechanikus kopás a vezér tengelyen/turbóny/főtengelycsapányon/stb.

Előzmény: ribillió (54021)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54023

a 4300-zassal nem lesz semmi bajod. de a 6000-es is jó még. azért az ábra nem teljesen hű, igazából a napfény 5000 kelvin, ez meg még a 8000.et is fehérnek mutatja... pedig az már rendesen kék...

Előzmény: Jena307 (54022)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54022

Akkor e szerint a 4300 még sárgás, mondjuk a leírása alapján is a vetített/visszaverődött fénye sárgás.

 

Akkor 4300 vagy 6000???

Melyiket vállasszam???

A 6000en könnyen észrevehető hogy xenon?, mert az is a 4300felé billenti a mérleget hogy hátha jobban békét hagynak a sünök, nem kell a maecera, mert még szagot fognak, aztán rámjön a vpop is.

Előzmény: Martinka. (54019)
ribillió Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54021

sziasztok,

 

mint azt korábban írtam, egyik gondom az autóval, hogy 9,5 literre nőtt a fogyasztása és mostanra szinte olyan lomha, mintha sima szívódízel lenne. Ma a helyi szaki kiolvasta a hibaüzeneteket egy bosh műszerrel (ennyit tudok róla),a következőket kapta:

-féklámpa nem működik(pedig működik)

-alacsony turbónyomás

-Eolys szint alacsony

Ezután ment egy kört, újraolvasta:

-alacsony turbónyomás

-Eolys tartály sapka nincs rajta

 

Alámászott és az autó sérült a sofőr ülés alatt, vélhetően egy járdaszigetet fogtak vele korábban és a tartály is házilag van visszgányolva a helyére. A tartály félig van.

 

Arra gyanakszunk, hogy a hiba összetett, nem vagy rossz jel megy a tartálytól, ami miatt a FAP-ot nem regenerálja, így az eltömödött és emiatt rosszul szabályozza a turbót. A szaki szerint más típusú autók kiírják amikor az részecskeszűrőt regenerálja és a folyamat befejezéséig a motort nem szabad leállítani.Ez itt is így működik?Nekem ilyet még nem írt ki.

 

 

 

 

vecserom Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54020

Ebből is látszik, hogy a magyar ember kreativitása határtalan. Gratulálok!!

Én is keresek valami hasonló megoldást. Köszi

Előzmény: zsolesz 307 (54001)
Martinka. Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54019

  A 6500K már a kék árnyalatot tartalmazza a 6000K kb a határeset, azalatt bizti fehér kb 4500K-ig.

Előzmény: Jena307 (54008)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54018

Nemááár nem raktad be az aksit hanem cipeled?

Miért nem mondtad hogy ez a terv, mert akkor küldtem volna normális bikakábelt is. (hegesztő kábel)

Azt hiszem jó hosszú 10-es (csőkulcs) krova kell csak, más szerszám nem, esetleg lapos csavarhúzó hogy kivedd azt a műanyag távtartót.

Először leveszed a műanyag takarót, leveszed a sarukat, kitekered azt a 6-os csavart (10-es krova), kiveszed az aksit, összehasonlítod az én aksimmal, ha az enyém nagyobb kiveszed a távtartót, berakod az aksit, visszatekered a 6-os csavart, a műanyag takarót bevágod a kukába.

 

Második variáció: hamarabb indúlsz egy fél órával, erre kanyarodsz és kicserélem.

Előzmény: Sas-307 (54015)
Martinka. Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54017

Hát ha tőlem várod a megoldást akkor nagy baj van (lesz). :) Én meg arra várok hogy végre legyen már valami. Már vagy ötször rákrdeztem hogy hol tartatok. Nem mintha volna rá, de ha már működne a copy, ha egy hétig nem ennék, akkor is meggvenném a rámesőt...

Előzmény: ádibébi (54009)
BuNnY Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54016

Ha ez nekem szól, akkor amiről beszélünk azok felújított gyári fejegységek egy év garival.

Előzmény: ádibébi (53998)
Sas-307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54015

Sziasztok - be vagyok parázva, holnap reggel indulunk Mallnitzba egy hétre... Kocsi bepakolva, felpumpálva, miegyéb. Még Jenától is kértem egy kölcsön akksit a biztonság kedvéért.

 

Tényleg azt tudjátok, hogy milyen kulcs kell az akksi kiszedéséhez?? Tizes csőkulcs, vagy más?

Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54014

Akkor az enyém nemtudom mi lehet, de valami baromság az biztos, olyan kék hogy semmi fénye.

Előzmény: Zolysys (54013)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54013

6000k és hófehér :)

Előzmény: Jena307 (54008)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54012

5000eset nem találok olyan stekkerűt mint az enyém, legalábbis a vaterán.

4300asra gondoltam, mert az én zöldesbarnáskékes szemem nem szereti a kék fényt.

Előzmény: ádibébi (54010)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54011

"Majd viszek innen segítséget a fórumosok közül :))))"

Már azt hittem egy pillanatra hogy bepiszkolnád a kezed :))

Most úgy is kopasz vagyok, mackós meg úgy álltalában mindég, napszamcsi bőrkabát, és kész a behajtó fíling, úgyhogy szolj mikor hol:))

 

"Másik két jómadár nagyon alszik"

Ne kergess hiú ábrándokat az immo miatt nem fog menni, akinek megvan a cucca hozzá, mint pl a cimbimnek, annak sértené az önérzetét a dolog, így el sem vállalná, a cucc nélkül pedig lehetetlen.)

Előzmény: ádibébi (54009)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54010

Nekem pl 4300 K-s van, és szép fehér, néha még túl fehér is, esőben pl ez is eléggé megevődik. Asszem, legközelebb egy 5000 K-essel fogok próbát tenni. De afölé sose mennék, azzal már nem lehet látni. Kiváncsi lennék, a gyári szettekben milyen van? Nekem úgy tűnik, hogy az enyémtől azok egy picit kékebbek...

Előzmény: Jena307 (54008)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54009

24-e hétfőre kaptam időpontot.

 

(miután kijöttem tőlük, akkor esett le, hogy ezek alapján, hogy 1,6 HDi, 120e km, nagy gyorsítás után APF hiba, nyilván azt hitték, hogy kezd telemenni a FAP-om, és gondolták, még egy hetet ráérek így menni... Én meg nem rohantam vissza, mert reménykedtem, hogy kialussza magát a kocsi... Hát, nem tette... Pedig most aztán nincs zsé javíttatni... Ha végül kiderül, hogy exkovácsék vmit rosszul raktak a helyére (szűrő, tömítés, mittomén), én nem is tudom, mit csinálok velük...Ja, dehogynem: kiverem belőlük a költségeket!!! Majd viszek innen segítséget a fórumosok közül :))))

 

Kösz, hogy majd megkérded a csókát. Nyugodtabb leszek, ha egy második szem is látja, jó-e, amit írtak nekem (nekünk? Másik két jómadár nagyon alszik ;))))

Előzmény: Jena307 (54004)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54008

Akinek van utólagos xenon  ráncosban, pl Zoli neked hanyas van, mert nekem nemtudom, de nagyon kék, és jóformán semmit nem látok vele. Ha szemből nézem nem annyira kék, de a vetített fénye nagyon és olyan gyenge hogy egy normál H7 felszárítja az aszfaltot hozzá képest. Nemtudom ha izzót cserélnék javulna e?, mindegy lehet e a trafó vagy számít hogy melyik izzóhoz melyik trafó jár. Annyi van a trafón rajta hogy 35w és nagyfeszültség.

zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54007

Akkor teljesen meg vagyok nyugodva. Mire megyek a visszahívásra mar el tudom sütni hogy benne van de nem írja ki a sebességet. :) :D

Előzmény: _Haszi_ (54006)
_Haszi_ Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54006

Én nem működő tempomat tulajként mondom:P: igen, 4-es fokozat, és 50 km/h kb .. :)

Előzmény: zsolesz 307 (54005)
zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54005

Üdvözlet mindenkinek!

 

Ma délutántól én is boldog tempomat tulajdonos vagyok. Beraktam nem kérdezett semmit működött. Már csak meg kell szokni a használatot.

 

Kérdésem csak annyi lenne , hogy csak 4-es fokozattól működik a cucc?

Mert nekem előtte nem nagyon akar csinálni semmit.

 

Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54004
nem ér rá gondolom, de majd személyesen kifaggatom. Még mindég nem voltál szervízben hibát olvasni?
Előzmény: ádibébi (53999)
Jena307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54003
nem nem ajánlatos mert az adalék égésterméke lerakódhat a fapban. Ameddig nincs baja az autónak hidjünk a gyártó ajánlásának, miszerint az elöírt kenöanyagokat használjuk és 38cetánszámú üzemanyagot.
Előzmény: SilverFlash (53993)
zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54002

Ha meg tudnád mondani, hogy is hívják hivatalosan az nagyon jó lenne. :)

Az autóboltos sráchoz mindíg activitizni megyek be :):):)

Előzmény: redgorog (53979)
zsolesz 307 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54001

Hali!

 

Hát röhögni fogsz. Én nem sokat költök ilyenekre, ami megvan a cégnél abból dolgozom. :)

 

Az a fehér valami az (most figyeljj mert kacifántos lesz) :) betonozásnál használják ezt a műanyag fóliaszerű akármit, ezzel oldják meg a dilatációt. Nagy tekercsekben van és túl vastag ahoz hogy betedd a kijelző mögé. (5-7 mm) Én levágtam belőle egy darabot és megjárattam egy 2 tonnás targoncával, 1-2 mm lett, így már befér :D Na ehez adjál kettőt :) :D

A klíma kijezőm kék, ezt egy vastag veszélyeshulladékos zsákbol vágtam ki egy megfelelő darabot.

Magyar ember abbol dolgozik amit talál :):)

Képet nem tettem föl még mert várok a kék ledjeimre.

 

:)

Előzmény: vecserom (53977)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.21 0 0 54000

itt nézz körül :

http://speedshop.hu/

Előzmény: szabfila (53997)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 53999

Jena, nincs semmi hír a tuningos ismerőstől?

ádibébi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 53998

Az mp3-képesítésre az nem (jó) megoldás, hogy bontóból veszel egy mp3-képes gyári fejegységet? vagy a hangminőség is fontos?

szabfila Creative Commons License 2011.01.21 0 0 53997

Sziasztok! A 307-es hez szeretnék venni telefon tartó /htc desire/ konzolt, olyasmit mint a Brodit Proclip-ek, tudok ajánlani olcsóbb megoldást?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!