Míg szerelőre vár verda, addig megnéztem rajta pár dolgot.
Régebben írtam, hogy az olajszint érzékelőt nem jelzi ki a cserélt műszerfal. Na odáig eljutottam, hogy megmértem a műszeregység csatinál, hogy egyáltalán feljön-e a jel. Hát nem. Szakadást mértem, úgyhogy ez is a szerelőre vár.
Ezért elkezdtem nézni, hogy mi az ára egy ilyennek újonnan, de ezt nem találtam a kínálatban(Bárdi, azért itt nézem, mert a szerelő úgyis innen vásárol, szerződött), ellenben kidobott az autómra légmennyiség mérőt. Viszont az enyémben meg ez nincs! Nem kihagyták belőle, mert csatija sincs, meg a helye is sértetlen. Most akkor ez nem kell? Viszont a légszűrőház oldalán van valami érzékelő, 3 szál vezeték megy rá, de én nem látom semmi értelmét, hogy ott van. Ez meg mi lehet?
Helló mindenki! Renault Thalia1.4 16V K4J712 2002es 11. hó. Eléggé elcseszett helyen van a nívópálca. Gyakorlatilag hozzáférhetetlen alapesetben is, de az enyém az még lpg-s is. Valaki megtudta e már oldani, hogy elérhetőbbé váljon?
Most azt csináltam, kulccsal zártam be, igaz így nem működik a központi zár, ezért minden ajtót egyesével kell zárni. Szerintem a riasztó így nem lett élesítve.
A riasztó gyári Renault, Delta Elettronica spa a gyártója.
Egy Thalia 1.5 Dci esetében jelentkezett az alábbi problémám. Az autó hosszabb ideig állt és az akkumulátor teljesen lemerült. Próbáltuk bikázni, de menthetetlen volt. Kapott egy új akksit és rendben be is indult, immobilizer se szólt bele. A probléma az autó beriasztásánál jelentkezett. A távirányító gombjának megnyomása után az autó bezár és úgy vettem észre, hogy be is riaszt. Viszont ezután az autó kb. fél-egy percig sípol -nem riasztás inkább valami jelzés lehet-, utána megszűnik és rendben nyitható és indul is. Gondolom a riasztónak lehet valami kínja, de a leírás ami van hozzá nem túl informatív. Mi lehet a gondja? Az akksi csere, vagy esetleg lecsúszott egy csatlakozó, vagy valamelyik ajtó/motorháztető érzékelője nem jó?
Valaki találkozott már ilyen esettel? Van valami ötlet, hogy lehet megoldani?
Ha szembe állsz a motorral jobb kéz felől a kuplungharang tetején lóg be egy résen a harangba,a blokk oldalához van rögzítve 2 db 6-os csavarral.Két vezetékes stekker megy rá.
Az immo led miatt, en a kulcs tekercsere, vagy a kormanyon levo jelvevo "karika" hiba 8200143408 lehet. Tovabba uhc csati kontakt, elazaz hiba. Szerintem.
Az önindító szinte bármekkora áramot fel tud venni. Ha nem tud forogni olyan mint egy zárlat.
Tavaly küszködtem eggyel. Vízi járműben volt. Mikor vettem két akksival indították be. Egy az elektronikának egy az önindítónak. Itthon nézegettem, gyenge volt, nem bírta megforgatni a motort. Szívta rendesen az akksit. Azt mondták perselyes lehet. Megcsináltattam, pörög mint a bolond (terheletlenül), de megjött az új és inkább azt tettem be :-)
Ha csak kattog, akkor vagy nem húz be rendesen vagy elégett a szénkefe vagy a kommutátor.
Nem tudom mennyi egy ilyen a bontóban, de szerintem ki lehet fogni jó állapotúakat. Nem az önindító miatt kerülnek bontóba a thaliák. Szerintem újonnan nagyon drága lehet. Körül kell nézni. Mindenesetre nem érdemes próbálgatni azt az önindítót. Ki kell venni és szétszedés után kiderül érdemes-e vele foglalkozni vagy csere.
Ha szerencséd van a motor előtt van, ha nem akkor mögötte. Szerintem 2 csavar fogja (de lehet 3 is).
Ahogy elnézem 40 ezer körül van egy új, a Racingnél 5 ezer egy bontott. Annyit megkockáztatnék.
mi tud indításkor akkora áramot felvenni, hogy a saját és egy dízel mondeo-t beterhelt?(a mondeo-nak akkora akkumulátora volt, mint a thalia motorja:)). ja és pörgette a mondeo-t, hogy termeljen a generátor.
majd kiderül. nagy füst volt:s( remélem menthető, újítás vagy új lesz, én sem hajlok a bontott felé. azt is csak újítva lehetne/értelme berakni, akkor már a sajátja legyen.