Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Twins_ Creative Commons License 2016.10.25 0 0 64161

A felsorolt hulla dolgokon kívül szerinted mi érték van az amúgy sem sokat érő roncsban?:)

Szerintem használd ki a rugalmas bontós ajánlatát.

 

Előzmény: ferkoczy33 (64160)
ferkoczy33 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 64160

sziasztok,

 

hosszú idő után szomorú hírrel csatlakozom ismét: 15 év és majd' 500ezer km után szeretett autóm -úgy tűnik - kilehelte a lelkét.

(1,6-os benzines, 2001 decemberi, de 2002es modell)

A végleges kivonást szeretném elintézni, de úgy, hogy vagy az egész kocsi maradjon nálam (hogy "hasznosítani" tudjam amit csak lehet), vagy leadnám valahol, de szeretnék belőle ezt-azt megmenteni.

Röviden: egy bontási nyilatkozat kéne, vagy valami jótanács, hogy lehetne ezt a legjobban megoldani...

 

Adtak ötletet külföldivel megkötendő adás-vételire, találtam aránylag rugalmas bontóst is (legalábbis telefonban az volt), de hátha van itt is olyan, aki tud valami okosat mondani.

 

Ami hulla jelenleg az a hátsó híd, kuplung szett és a katalizátor, nagy eséllyel a motor torka is véres.

 

Szóval ha van ötlet/ajánlat, akkor szívesen hallgatom/olvasom ;-)

 

üdv,

 

fefefe

_Twins_ Creative Commons License 2016.10.25 0 0 64159

Bárdinál van ilyen.

Előzmény: xsara99 (64158)
xsara99 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 64158

Sziasztok srácok!
Segítsetek nekem légyszives!
van egy 1999-es 1.4-es ferdehátú xsarám, (abs nélküli) bal első féltengely cserés. Ma kivettem a féltengelyt, és megmértem.
A következő adatokat mértem: váltó oldali fogszám 22, kerék oldali: 25 hossz 625, ha összenyomom a féltengelyt akkor 600.
Felmentem az unix oldalára és nem nagyon találok ehhez hasonlót! Segítsetekkkk!
köszi mindenkinek :)

sokab Creative Commons License 2016.10.24 0 0 64157

Szia.Úgy látom ez az utolsó ár.Akkor elvinném.A részletekért írj.

Előzmény: farkas567 (64156)
farkas567 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 64156

Sziasztok!

Még eladó a 4 db gyári 15"-os acélfelni. 5500 Ft/db. Akit érdekel írjon. Üdv,

Előzmény: farkas567 (64122)
francecoupe Creative Commons License 2016.10.23 0 0 64155

Ennyi. Az oké hogy xsara és xsara, de a faceliftnél történt egy kis fék-futómű változtatás. Hiába akarják sokan a jó lesz az verziót.

Előzmény: Powermax82 (64138)
daytonka Creative Commons License 2016.10.23 0 0 64154

Mint sok más tulajnak nekem is beestek az ablakemelő gombok, mert eltört a műanyag tartó rész. Nem ismerek műanyagost aki ezt megcsinálná. Sikerült valakinek ezt megoldani vagy keresgéljek szorgalmas neten egy jó műanyagburkolatot a törött helyett?!

BXtwelve Creative Commons License 2016.10.22 0 0 64153

Ha kattan, tehát behúz, és mint írtad, terheli az akkut (10V-ra esett feszültség, műszer anomáliák), az akku biztosan jó, akkor én indítómotor problémára gondolnék (zárlat, vagy megszorulás).

Előzmény: asp880 (64152)
asp880 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 64152

Kattan

Előzmény: BXtwelve (64150)
farkas567 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 64151

A mutató rángás  legtöbbször akksi probléma miatt van. Tapasztalat... Nekem a rossz akksi indításkor rázta a mutatokat. De egy villanyász bemeri 1 perc alatt az akksit.

Előzmény: asp880 (64148)
BXtwelve Creative Commons License 2016.10.22 0 0 64150

Ezek után én az indítómotort nézném meg.

Behúzórelé kattan, vagy sem?

Előzmény: asp880 (64148)
soryton Creative Commons License 2016.10.22 0 1 64149

ZOLYSYS !!  saját antennával 20, alu dróttal 8 fogható per pillanat...

Előzmény: Zolysys (64143)
asp880 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 64148

Sziasztok,

2001-es Xsara 2.0 hdi-n egy olyan probléma jelentkezett, hogy egy kb. 20 perces parkolást követően különösebb előjel nélkül nem indult az autó többszöri próbálkozásra sem. Elsőre akku problémára gyanakodtam, bár alig több mint 1 éves az akku. Saruk megtisztogatása és ellenőrzése után sem lett jobb a helyzet. Nyugalmi állapotban 12,6V a feszültség. Meg sem forgatja a motort, lámpa, műszerfal visszajelzés minden ok, gyújtásra minden a megszokott és amikor indítózom, akkor semmi csak kerreg a kilométer és a fordulatszám mutató magában 0-s értéken. Ha a sikertelen indítás után mérjük, akkor 10V körül van a feszültség, aztán visszamászik idővel; plusz utána ABS hibát jelez gondolom a visszajelző nem kap áramat (?). Másik autóból átrakott akkuval ugyanez a helyzet. Tegnap haza vontatás közben aztán egy piros lámpánál megpróbáltam és beindult. Hazajöttünk gond nélkül, ma reggel viszont ugyanez a probléma.

Annyi háttér információ van még, hogy pár éve, még a régi akkuval volt egy hasonló eset, de akkor a gyújtás ráadására már kerregtek a mutatók, kivettem a kulcsot, visszaraktam és rendben volt, indult is.

Valakinek van ötlete? A testkábelt néztem, de jónak tűnik. Esetleg a párás idő okozta valamilyen zárlat vagy érintkezési probléma lehet? Vagy önindító? Volt már hasonló tapasztalatotok?

Köszi!

 

mantilla Creative Commons License 2016.10.22 0 0 64147

tréfálkozunk...viccelgetünk???

Előzmény: _Twins_ (64146)
_Twins_ Creative Commons License 2016.10.21 0 0 64146

a hideg.. jövő héten jobb lesz! :D

Előzmény: mantilla (64145)
mantilla Creative Commons License 2016.10.21 0 0 64145

Tisztelet márkatársak!

Szakmai, megalapozott véleményt, segítséget kérnék...A nyáron lambdaszonda (márkaspecifikus,-tehát nem univers..), s pillangószelep helyzetérzékelő motor volt cserélve az autón...(I -es xsara)

Azóta a fogyasztás másfél literrel nőtt, ugyanolyan használati stílus, szokások mellett.... Jelenleg a fogyasztás 9,7 Liter....Minden tankolás tele megy..s minden tankolást számolok...Tehát az adat  (sajnos..) pontos.....

A cserélt alkatrészek nem a csúcsmodellek, ám nem is a gagyi kategória....Középár kategóriás termékek....Mi lehet a fogyasztás komoly növekedésének az oka?????

A segítséget előre köszönöm!!!

soryton Creative Commons License 2016.10.21 0 0 64144

...oké holnap újra kibányászom és megszámlálom így is , úgy is ... kint vagyok a Bajorok-nál lesz egy pár gondolom , de itt nincs is igazán gondom , hanem otthon inkább a Börzsönyben és Szlovákiában a Duna mentén ...  

Előzmény: Zolysys (64143)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.21 0 0 64143

elcsúszott a beszélgetés.. XsaraII-t néztem.... ááá.. passzív antenna..

azt nézd meg ha egy darab drótot dugsz be antenna gyanánt mennyi adót találsz meg

Előzmény: soryton (64142)
soryton Creative Commons License 2016.10.21 0 0 64142

.....vázszám alapján meg tudom magam is nézni .... de aszerint sincs ilyen kanóc... de győződj meg róla magad is ... 93413960

Előzmény: Zolysys (64141)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.20 0 0 64141

nem itt!! a tetőantennánál vagy valahol egy doboz menet közben amibe bemegy az antennakábel.

vagy adsz vázszám uccsó 8 karaktert :P

Előzmény: soryton (64140)
soryton Creative Commons License 2016.10.20 0 0 64140

...itt van még egyszer ...de a lényeg , hogy nincs semmi féle más csati amiről beszélsz ...

Előzmény: Zolysys (64139)
Zolysys Creative Commons License 2016.10.20 0 0 64139

Van ott egy egy vezetékes kis csati elvileg.. ott kellene tápot mérni a testhez képest. Igen a yatourt megveheted ha RD3 hoz való

Előzmény: soryton (64128)
Powermax82 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 64138

Sziasztok!

Voltam ma gumisnál,és az a harci helyzet,hogy nem fér el a féknyereg az ET24-nél ,viszont a ET 18-asnál igen.

Üdv.

_Twins_ Creative Commons License 2016.10.20 0 0 64137

Nagyobb átmérőjű felni, de változatlan kerék átmérő=fejlesztés?

Az lehet még amit olah.peti ír, hogy az első féket meg kell nézni.

Egy VTSre lehet hogy nem megy fel a 14", de egy 1.4i-re 100% hogy igen.

Előzmény: Kárász00 (64133)
peti.olah Creative Commons License 2016.10.19 0 1 64136

És elfér a kisebb kerékben a féknyereg elől?

Előzmény: Powermax82 (64134)
TrOn Creative Commons License 2016.10.19 0 0 64135

Én direkt vettem télire 5x14-es felnit az említett 185/65 R14-es gumival, mert ennek a nyári 195/55 R15-el megegyező a külső átmérője, így a kilométeróra pontos marad, viszont az oldalfala magasabb, ami télen szerintem kifejezetten előnyös a hazai jó utakon. Ráadásul a 185/65 R14 rendszerint olcsóbb is, min ta 195/55 R15.

Előzmény: Powermax82 (64134)
Powermax82 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 64134

Köszi a választ.Akkor ezek szerint nyugodtan rátehetem ezt a lemezfelnit ezzel a gumimérettel.Az Et 24 szám nem baj? Mert sok helyen az ET 18-at írják.A felniket meg kaptam, majd jövőre talán lecserélem,most elég szűkös a keret.Nekem is szimpibb a 15-ös kerék.De ez van.

Üdv.

Előzmény: Kárász00 (64133)
Kárász00 Creative Commons License 2016.10.19 0 1 64133

Ha nem zavar hogy visszafelé fejleszted az autót akkor igen. Egyébként ez az I-es kerékmérete. De az említett gumiméretnél ugyanaz az átmérő.

Előzmény: powermax8 (64132)
powermax8 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 64132

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2002-es Xsara II-est.Téli gumi vásárlás előtt állok,és kaptam 4 db lemezfelnit.(5,5*14  4*108 ET 24)Lecserélhetem-e erre a méretre egy 185/65/14 gumival vagy nem.Mert a gyári méret az 195/55'/15.Az alufelnire nem akarok téli gumit rakni,viszont mivel ez ingyen itt van nem szeretnék venni 4 felnit.

Válaszotokat előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!