Keresés

Részletes keresés

péjé85 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 16998

HHR-853 -> GUF-971 -> BOS-257

KZR-283 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 16997

Tömörkény:

KBS-692-->KBK-840

Csanytelek:

KBK-840-->KBS-692

Tourismo Creative Commons License 2012.10.02 0 0 16996

Akit esetleg érdekel nagy tartályos gázos kocsik: HBA-530, HBA-532, GOX-156

KZR-283 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 16995

MBZ még szombatról:

 

IkarusEAG Creative Commons License 2012.10.01 0 0 16994

Milyen csavaróerőre gondolsz a motor és a hajtott tengely közti felépítményrészen? A motor csavaróereje (nyomatéka) a váltón,  s a kardántengelyen adódik át  a difin keresztül a hajtott merev portálhídra, a felépítményre semmi ilyen csavarőerőt nem gyakorol. Az A és a B tengely között figyelhető meg lényegesebb túlmozgás, amely elsősorban a kanyarvételeknek, s az útviszonyok milyenségének köszönhető.

 

 

 

Előzmény: KickDown (16972)
Tourismo Creative Commons License 2012.09.30 0 0 16993
ESZ361@Battonya
KickDown Creative Commons License 2012.09.27 0 0 16992

Komoly munka van rajta, le kellett szedni az ablakokat, meg az oldal lemezek felét legalább. Már az építési stádiumban van.

Előzmény: Arnold007 (16990)
hxg-924 Creative Commons License 2012.09.27 0 0 16991

Múlthét péntek óta van ez így. Nemlehet, hogy müszakis?

Előzmény: Arnold007 (16990)
Arnold007 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 16990

KMB-545--->BOS-252

Tud valaki valamit róla? Mi történt vele?

hxg-924 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 16989

JOX-722-->CCN-157 a délelött folyamán!

Délután már a JOX a helyén volt.

IkarusEAG Creative Commons License 2012.09.26 0 0 16988

Így van.  Az biztos, hogy egy pár évig nem fogják selejtezni. Kapott egy kisebb felújítást. Egyébként túl jó állapotban volt még a selejtezéshez.

Előzmény: Normann Trancer (16986)
Störung! Creative Commons License 2012.09.25 0 0 16987

CCN-158 új neve.

Előzmény: EKW-531 (16985)
Normann Trancer Creative Commons License 2012.09.25 0 0 16986

Sanszosnak vélem, hogy az új rendszáma lehet, mert CCN-158-ként kivonták a forgalomból.

A vágásból hozták vissza!

Előzmény: EKW-531 (16985)
EKW-531 Creative Commons License 2012.09.25 0 0 16985

Mi is az MBZ-683?

Előzmény: IkarusEAG (16984)
IkarusEAG Creative Commons License 2012.09.25 0 0 16984

CCN-158--> MBZ-683

HHR-850 is elkészült. 

IkarusEAG Creative Commons License 2012.09.25 0 0 16983

OFF Valóban volt egy pár főként a 94-es eresztésben(nem tudom az Albán kívűl van e más Volán társaságnak .44D tipusjelzésű 256-osa).  Az első 256.42-esek is .44 néven futottak  kb 1997-ig. A GPR-566 hátulján még mindig ott díszeleg a 256.44-es felírat. ON

Előzmény: LMB-706 (16982)
LMB-706 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 16982

OFF Ettől függetlenül létezik 256.44 Detroit Diesel motorral is. ON 

Előzmény: IkarusEAG (16973)
KZR-283 Creative Commons License 2012.09.23 0 0 16981

KKT-253@78

Tömörkény:

KBS-692-->BOX-017
EVL-471-->BOS-242

Sándorfalva:

HHS-637-->ESZ-366

 

Szentes:

KBS-648-->EVL-475



KickDown Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16980

Az nagyon szuper ha az ott rozsdásodik mert az nem hiába 2x olyan vastag mint a többi. Az E94Fek után én már nem lepődöm meg semmin. :D

Előzmény: péjé85 (16979)
péjé85 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16979

Közvetlenül a kettes ajtó előtti vastagabb részre, az ablak vonalában. 

Előzmény: KickDown (16978)
KickDown Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16978

Két tengely közt nyíró erő van, kanyarodáskor nyúlna is és csavarodna is a váz. Ablakok közti vázrészre gondolsz ?

Előzmény: péjé85 (16975)
KickDown Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16977

Oh elnézést kérek, tényleg 56.42re gondoltam :)

Előzmény: IkarusEAG (16973)
hxg-924 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16976

Reméljük, hogy minél tovább.

Előzmény: péjé85 (16971)
péjé85 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16975

Hát ez egy elég nagy pacni ahol csak a rozsda van a második ajtó előtti merevítőn (?). Kifejezetten nagy az oldalirányű mozgás azon a részen, abból gondoltam, hogy el lehet törve. Nyílván nem lehet akkora tragédia, ha Gyulára jár ennek ellenére. :)

Előzmény: KickDown (16972)
IkarusEAG Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16974

GDM-957 elkészült. 

IkarusEAG Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16973

Engedd meg, hogy kijavítsalak:).A 256.44 ben (CLY, BPG) Rába motor van és 1000 mm-rel rövidebb mint a 256.42 és a C56.42.  Apróság, de ....

 

Előzmény: KickDown (16972)
KickDown Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16972

Számtalan járművön lehet látni rozsdát, olyankor ez csak felületi korrodáció de vannak komolyabb esetek is. Ahol már hólyagos a felület ott már komoly problémák lehetnek. Több járműnél is megfigyelhető deformáció, törés a vázban, ez előfordul. 1-1 tartó repedése, törése még nem vészes. Ikarus 260.32eseknél megfigyelhető hogy a közepe ahol a motor van meg ül a kaszni, ez mondhatni normális. 256.44eseknél a járműszekrény hátulja van megereszkedve szintén a motor súlyától. A 256.44esekben Detroit S50es motor van, ami egy igencsak nyomatékos motor, nagyon komoly csavaró erőnek van kitéve a hajtott tengely és a motor közti vázrész , a HLD-898nál figyeltem megy egy gyenge repedést ami az utóbbi 3 hónapban nem igazán terjeszkedett.

Előzmény: péjé85 (16969)
péjé85 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 16971

Köszönöm! Látszik rajta, mert eléggé egyben van még. :)

Előzmény: hxg-924 (16970)
hxg-924 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 16970

Tavasz vége fele lett kész! Még nagyba suli idő volt.

Előzmény: péjé85 (16965)
péjé85 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 16969

Okéj. :) Múltkor néztük GDM oldalán azt a rozsafoltot. Elég furán mozog út közben, gyanús, hogy el lehet törve. KNR meg nagyon széthullás határon, legalábbis az utastér. :S

Előzmény: IkarusEAG (16968)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!