Milyen csavaróerőre gondolsz a motor és a hajtott tengely közti felépítményrészen? A motor csavaróereje (nyomatéka) a váltón, s a kardántengelyen adódik át a difin keresztül a hajtott merev portálhídra, a felépítményre semmi ilyen csavarőerőt nem gyakorol. Az A és a B tengely között figyelhető meg lényegesebb túlmozgás, amely elsősorban a kanyarvételeknek, s az útviszonyok milyenségének köszönhető.
OFF Valóban volt egy pár főként a 94-es eresztésben(nem tudom az Albán kívűl van e más Volán társaságnak .44D tipusjelzésű 256-osa). Az első 256.42-esek is .44 néven futottak kb 1997-ig. A GPR-566 hátulján még mindig ott díszeleg a 256.44-es felírat. ON
Hát ez egy elég nagy pacni ahol csak a rozsda van a második ajtó előtti merevítőn (?). Kifejezetten nagy az oldalirányű mozgás azon a részen, abból gondoltam, hogy el lehet törve. Nyílván nem lehet akkora tragédia, ha Gyulára jár ennek ellenére. :)
Számtalan járművön lehet látni rozsdát, olyankor ez csak felületi korrodáció de vannak komolyabb esetek is. Ahol már hólyagos a felület ott már komoly problémák lehetnek. Több járműnél is megfigyelhető deformáció, törés a vázban, ez előfordul. 1-1 tartó repedése, törése még nem vészes. Ikarus 260.32eseknél megfigyelhető hogy a közepe ahol a motor van meg ül a kaszni, ez mondhatni normális. 256.44eseknél a járműszekrény hátulja van megereszkedve szintén a motor súlyától. A 256.44esekben Detroit S50es motor van, ami egy igencsak nyomatékos motor, nagyon komoly csavaró erőnek van kitéve a hajtott tengely és a motor közti vázrész , a HLD-898nál figyeltem megy egy gyenge repedést ami az utóbbi 3 hónapban nem igazán terjeszkedett.
Okéj. :) Múltkor néztük GDM oldalán azt a rozsafoltot. Elég furán mozog út közben, gyanús, hogy el lehet törve. KNR meg nagyon széthullás határon, legalábbis az utastér. :S