...ugyan ebben a cipőben járok én is.. csak én már túl vagyok a főtengelyszíjtárcsa cserén mert már az agyamra ment a nyikorgás..bár mintha most már csak "hidegen" csinálná... próbáld meg mit csinál ha meg fújod egy kis szilikon spray-vel óvatosan... természetesen a szíjat a bordás felén....
A WD40 spray-nek van az a hosszú piros csöve, azzal meg lehet fujkálni egy kicsit. Sok nemigen megy a csapágyra de egy darabig csendben van utána. Csak az ékszíjra ne menjen mert állítólag nem tesz jót neki.
Gyakorlatilag is. Van egy holtpont a gázpedálon, ahol picit megakad de tovább lehet nyomni. Ha átnyomod ezen engedi a nagyobb sebességet. De egyébként igen, normál pedálkezeléssem volt már hogy ... mivanmáménemmészbasszusalimiternemkapcsoltamkidehülyevagyok :D
Azon a csatlakozón utána tuti nem engedte mert nem volt vízfolyás a műanyagon.De valahol máshol is szivárgott,lehet a radiátorból(bár az zárt helyen van és a takaró műanyag azon részen sem tapasztaltam folyadékfolyást) nem tudom és már lehet nem is fogom.Öntöttem bele hűtőtömítőt és most jó és remélem jó is marad.
Ja, így már én is értem. Amúgy nemtom, hogy létezik-e egyáltalán olyan értékelhető minőségben, hogy francia csapágy. Ahogy nézem a választékot sztem SKF-et fogok belerakni. És ha tényleg nem féktárcsás verzió akkor csak ebben fogok cserélni és kíváncsian várom a másik 3 kerék mit csinál majd. :)
Ja, értem, de pont ezért nem áll, hogy a francia csapágyak szarok, mert egyik sem az övék. és random, hogy melyik megy tönkre. (gondolom, az ment tönkre, amelyik gyártási hibás volt. Erre bizonyíték a két kerék, ahol eredeti, és a harmadik, ahol 104e km-es csapágy fut, eddgi probléma nélkül.)
Ha tudsz a friad től gyári cikkszámot érdemes pl a bárdi, láng stb nél kötbenézni.. Lehet érdekesen fogsz nézni árak miatt.. pl amit ő 18 e-ért adna azt máshol 8-10 között megkapnád...
Na beszéltem velük telefonon, 18 körül van a tárcsa nélküli verzió, 30 fölött a tárcsás.
Érdekes, mert évjárat és az alapján, hogy alufelnivel "született" az autó azt mondta, hogy a féktárcsával egybekötött verzió kell nekem. Aztán alvázszám alapján meg a féktárcsa nélkülit dobta a gép de azt mondta, hogy így viszont tuti acél kerékkel gurult le a sorról.
Ezt azért nem teljesen értem, mindigis ezeken a felniken gurult az autó, azt hiszem a felszereltség (supreme ha minden igaz) része volt.
Egyáltalán mi köze a felni anyagának a csapácshoz meg a féktárcsához?
((Erősen zárójelesen: csapágyat összegyógyígyatni a féktárcsával: okos. 2x annyiba kerül mint csak a csapágy, féktárcsát ugye nem cserélünk féloldalasan tehát kettő kell belőle, rögtön minimum 60 rugó + munkadíj egy csapágy miatt => nem örömteli feljelmény. Remélem nálam az alvázszám szerinti info a korrekt.))
Na hát ha már érvelés akkor ez engem pont arra enged következtetni, hogy bármit raksz bele az tönkre megy. De persze nem veled akarok vitatkozni a kérdésben csak nekem ez furcsa és szokatlan 80e km környékén.
Fridcar-t gondoltam megnézem, hát nem könnyítik meg a helyzetem:
307-ből SW az samfu. Mondjuk CC sincs de az nem zavar. :)
Az a probléma ezzel az érveléssel, hogy a csapágyakat nem ők gyártják, hanem különféle gyártók, és nekem három különféle márkájú ment benne tönkre. Egyébként az ár attól függ, hogy a tiéd hátsó féktárcsával egybegyógyított változat-e, vagy külön lehet cserélni a csapágyat. Alvázszámból kiderül pl a fridcar-nál. Ha külön, akkor olyan 10 körül van, ha jól rémlik.
Nem érdemes túl sokáig olyan csapággyal menni, mert egyszer csak beáll, te meg be az árokba...