Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szrxx Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54162

Nyílván a klímát nem használom, mindig anélkül indítom, de a kompresszornak a csapágyát használattól függetlenül hajtja a szíj. Vagy tévedek?

Előzmény: Zolysys (54161)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54161

Nekem 1,6B van azon a generátoron nincs szabadonfutó...

A klímát kizárhatod ha klíma nélkül indítod az autót.

Előzmény: szrxx (54160)
szrxx Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54160

Valami ötletetek van, hogyan tudom megtalálni, hogy melyik a ludas: Generátor szabadonfutó, Főtengely ékszíjtárcsa vagy klímakompresszor csapágy???

Előzmény: soryton (54157)
tommy34 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54159

remélem ott eresztett,szárazra töröltem pár nap múlva megnézem.

Előzmény: Roleee80 (54149)
szrxx Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54158

Hogy jöttél rá hogy a klímakomresszor csapágy a hibás? A csere teljesen megoldotta?

Előzmény: Griffe (54156)
soryton Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54157

...ugyan ebben a cipőben járok én is..   csak én már túl vagyok a főtengelyszíjtárcsa cserén mert már az agyamra ment a nyikorgás..bár mintha most már csak "hidegen" csinálná...   próbáld meg mit csinál ha meg fújod egy kis szilikon spray-vel óvatosan...  természetesen a szíjat a bordás felén....

Előzmény: szrxx (54155)
Griffe Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54156

A WD40 spray-nek van az a hosszú piros csöve, azzal meg lehet fujkálni egy kicsit. Sok nemigen megy a csapágyra de egy darabig csendben van utána. Csak az ékszíjra ne menjen mert állítólag nem tesz jót neki.

Előzmény: szrxx (54117)
szrxx Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54155

Természetesen az is!

Előzmény: soryton (54153)
Sas-307 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54154

A mai beszámolónk :-)

 

soryton Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54153

...de a hoszbordás is  ami a klímát és a szervót hajtja meg....??

Előzmény: szrxx (54151)
BuNnY Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54152

Gyakorlatilag is. Van egy holtpont a gázpedálon, ahol picit megakad de tovább lehet nyomni. Ha átnyomod ezen engedi a nagyobb sebességet. De egyébként igen, normál pedálkezeléssem volt már hogy ... mivanmáménemmészbasszusalimiternemkapcsoltamkidehülyevagyok :D

Előzmény: Törölt nick (54129)
szrxx Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54151

Vezérműszíj, feszítőgörgők cserélve lettek szeptemberben!

Előzmény: soryton (54150)
soryton Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54150

...először próbáld csak a hosszbordás szíjat kicserélni....     vagy volt már cserélve  mostanában...?

Előzmény: szrxx (54142)
Roleee80 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54149

Szia!

Azon a csatlakozón utána tuti nem engedte mert nem volt vízfolyás a műanyagon.De valahol máshol is szivárgott,lehet a radiátorból(bár az zárt helyen van és a takaró műanyag azon részen sem tapasztaltam folyadékfolyást) nem tudom és már lehet nem is fogom.Öntöttem bele hűtőtömítőt és most jó és remélem jó is marad.

Előzmény: tommy34 (54143)
_spyglass_ Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54148

Ja, így már én is értem. Amúgy nemtom, hogy létezik-e egyáltalán olyan értékelhető minőségben, hogy francia csapágy. Ahogy nézem a választékot sztem SKF-et fogok belerakni. És ha tényleg nem féktárcsás verzió akkor csak ebben fogok cserélni és kíváncsian várom a másik 3 kerék mit csinál majd. :)

Előzmény: ádibébi (54146)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54147

Na igen, ez viszont tipikus francia módi (lehet, vw is csnálja, annál inkább francia a módszer, mármint rájuk jellemző ;)))

Előzmény: _spyglass_ (54139)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54146

Ja, értem, de pont ezért nem áll, hogy a francia csapágyak szarok, mert egyik sem az övék. és random, hogy melyik megy tönkre. (gondolom, az ment tönkre, amelyik gyártási hibás volt. Erre bizonyíték a két kerék, ahol eredeti, és a harmadik, ahol 104e km-es csapágy fut, eddgi probléma nélkül.)

Előzmény: _spyglass_ (54138)
Sziszó78 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54145

Esetleg Zs+u -nál is kérdezz rá, néha nagyon jó árakat adnak. A zsu.hu oldalon árajánlatkérés gomb.

Előzmény: _spyglass_ (54141)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54144

Én nem ezt írtam. Én motor dőtengely ékszíjtárcsát írtam...

Ha nem megy a klímád és úgy is nyikorog akkor nem a klíma csinálja. szerintem az ékszíjtárcsádnak a gumi ágya van ki...

Előzmény: szrxx (54142)
tommy34 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54143

igy van!! és jó lett??

Előzmény: Roleee80 (54122)
szrxx Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54142

Mi alapján tudom eldönteni, hogy melyiket kellene kicserélnem? Klimakompresszor csapágy vagy generátor szabadonfutó? Köszi!

Előzmény: Zolysys (54132)
_spyglass_ Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54141

Megnézem, köszi, felírtam egy cikkszámot.

Előzmény: Zolysys (54140)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54140

Ha tudsz a friad től gyári cikkszámot érdemes pl a bárdi, láng stb nél kötbenézni.. Lehet érdekesen fogsz nézni árak miatt.. pl amit ő 18 e-ért adna azt máshol 8-10 között megkapnád...

Előzmény: _spyglass_ (54139)
_spyglass_ Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54139

Na beszéltem velük telefonon, 18 körül van a tárcsa nélküli verzió, 30 fölött a tárcsás.

Érdekes, mert évjárat és az alapján, hogy alufelnivel "született" az autó azt mondta, hogy a féktárcsával egybekötött verzió kell nekem. Aztán alvázszám alapján meg a féktárcsa nélkülit dobta a gép de azt mondta, hogy így viszont tuti acél kerékkel gurult le a sorról.

Ezt azért nem teljesen értem, mindigis ezeken a felniken gurult az autó, azt hiszem a felszereltség (supreme ha minden igaz) része volt.

Egyáltalán mi köze a felni anyagának a csapácshoz meg a féktárcsához?

 

((Erősen zárójelesen: csapágyat összegyógyígyatni a féktárcsával: okos. 2x annyiba kerül mint csak a csapágy, féktárcsát ugye nem cserélünk féloldalasan tehát kettő kell belőle, rögtön minimum 60 rugó + munkadíj egy csapágy miatt => nem örömteli feljelmény. Remélem nálam az alvázszám szerinti info a korrekt.))

 

 

Előzmény: _spyglass_ (54138)
_spyglass_ Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54138

"nekem három különféle márkájú ment benne tönkre"

Na hát ha már érvelés akkor ez engem pont arra enged következtetni, hogy bármit raksz bele az tönkre megy. De persze nem veled akarok vitatkozni a kérdésben csak nekem ez furcsa és szokatlan 80e km környékén.

 

Fridcar-t gondoltam megnézem, hát nem könnyítik meg a helyzetem:

307-ből SW az samfu. Mondjuk CC sincs de az nem zavar. :)

Előzmény: ádibébi (54135)
nem gond Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54137

Szia!

Nekem ugyanaz a kocsim mint neked, és a héten rakok be tempomatot.Limiter nélkülit.

Kérdésem, hogy neked kellett-e tanítani, ill. bármi mást okosítani a kocsin?

Üdv.

Art

Előzmény: Xe3 (54128)
_Haszi_ Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54136

hátezhüley, pont tegnap állítottam át működő emailre:D

 

Előzmény: Zolysys (54131)
ádibébi Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54135

Az a probléma ezzel az érveléssel, hogy a csapágyakat nem ők gyártják, hanem különféle gyártók, és nekem három különféle márkájú ment benne tönkre. Egyébként az ár attól függ, hogy a tiéd hátsó féktárcsával egybegyógyított változat-e, vagy külön lehet cserélni a csapágyat. Alvázszámból kiderül pl a fridcar-nál. Ha külön, akkor olyan 10 körül van, ha jól rémlik.

 

Nem érdemes túl sokáig olyan csapággyal menni, mert egyszer csak beáll, te meg be az árokba... 

Előzmény: _spyglass_ (54124)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54134

Keress magánban

Előzmény: tommy34 (54097)
Zolysys Creative Commons License 2011.01.24 0 0 54133

fűtő radiátorhoz menő csőnek a tömítése adta meg magát...szerintem...

Előzmény: tommy34 (54048)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!