Azt a rendőr nem döntheti el, hogy tilos -e, mert ő nem a HIF szakembere, ezáltal nem jogosult bevizsgálni, hogy milyen sávon forgalmaz vele a felhasználó.
Köszi a beszámolót. Felteszed a képeket valamilyen tárhelyre?
Szívesen mazsoláznék köztük.
Nem értem miért kell egy honvédségi zölt teherautóra narancssárga darút feltenni. Nem hiszem, hogy olyan sok plusz pénzbe kerülne zöld színben kérni. Gondolom ingyen is szállítják egy olyan vevőnek aki elég sok darút, multilift-et vásárol egy évben a Palfinger-től (ha pedig nem, akkor a beszerzésekért felelős ember nem igazán végzi megfelelően a dolgát).
Kezdek bele gajdulni abba hogy napi 18 órákat dolgozunk és semmi szabad időm sincsen, levelezőn nyomom a fősulit. A kettő így nem teljesen oké szóval inkább az iskola padot választom, a busz szerintem valamennyire kiszámíthatóbb és a rakodás is 3 gombból áll,(jó persze nem ilyen egyszerű azért az se gondolom) de lehet hogy a suli mellet lehet inkább jobban járok egy női fehérnemű butikban vagy egy dohányos trafikban :o)
Előzés/versenyzés kész vagyok tőle rendesen harc a másodpercekért v.max 89km/h azon jókat mosolygok mikor egy hangya fasznyi emelkedőn 3-5 méterrel közelebb, kerülök, már készülök a nagy versenyre, és nem kimegy a boxba... A másik kedven, pedig a Rynart Transport Hungary 110-el mindenkit, de az igaziak a kavicsos kamionosok üresen 120 rakva sziguruan 45...
Voltam a C+D kiállításon, teherautós szempontból nem volt túl érdekes, két új Rába, 1 Merci, 1 túzoltó MAN, plusz az udvaron pár többnyire konténerszállító Rába.
cicó, 2 zsinórt kell csak bekötni (+-), szerintem ezt mindenki házilag csinálja magának. Antennát pedig a spoiler alatt, vagy a tükörszárnál teljesen láthatatlanul el lehet vezetni. Ha nagyon preciz akarsz lenni el is viheted SWR beállitásra, de én vettem inkább egy President antennát és abból nem kellett vagdosni semmit.
Olyan szervizt nem nagyon tudok ahol beszerelnek, de kispesten az Ady Endre úton (közel a vasúthoz) van egy CB-s bolt/szerviz, ott esetleg meg lehet próbálni.
Szerintem csak Magyarországon tilos ez a menetközbeni alvás. Én voltam négykézben úgy hogy aludtam amikor kifogtunk egy ellenőrzést és a BAG a lapokhoz és a jogsimhoz engem is látni akart. Nem szólt egy szót se azért mert a függöny mögül hunyorogtam (pedig ők aztán amibe lehet belekötnek).
A reggeli képekben: http://langlovagok.hu/kepek2005/objektiv/051124_kistelekkamion.shtml A szöveg is érdekes. Nekem úgy tanitották, hogy menet közben nem fekhet senki se.
A helyszínen meghalt egy magyar kamionsofőr, amikor járművével frontálisan ütközött egy román rendszámú kamionnal Kiskunfélegyháza és Szeged között csütörtökön kora reggel - közölte az MTI-vel a katasztrófavédelem. Az E 75-ös számú főúton teljes útzár mellett vizsgálják a baleset körülményeit - mondta el Csík Zoltán hadnagy, a Bács-Kiskun Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság ügyeletese.
Múltkor kipróbáltam a navigációs részét Pesten...hát nem biznám rá magam. A rakpartról még simán átküldött volna a belvároson keresztül a Hungáriára...szóval nem 100%. Elöttem meg épp ott hirdette egy taxi, hogy "I-GO-val nem tévedek el sehol se" :DDDDDD