Lehet, hogy nekem is többe lesz, mivel ez az összeg csak előzetes becslés. Minthogy a szerelőm sem generálozott még WagonR-t. A szakmunkákat /remélem, nem írok hülyeséget:hengerfej felszabályozás?/ motorfelújító műhelyben csináltatná (ez köbö 30e), ehhez jönnek még az alkatrészárak (16db szelepszár szimering: 10e, + egyéb alkatrészek: 25e) és az ő munkadíja. Ez eddig egy százas.
Azt nem írtam, hogy 50e-ért kapok jó motort, hanem ennyiért is láttam. De ismeretlen/ellenőrizetlen forrásból nem vásárolnék. Ezért írtam, hogy ha tudtok egy megbízható forrásból származó motort...
2002-es 1.3-as WagonR-em van, alig több, mint 100e km-el. Az utóbbi időben füstöl és zabálja az olajat. Sajnos úgy néz ki, nem elég a szelepszár szimering csere, motorgenerál szükséges. A szerelő (megbízható, régi ismerős, Mitsubishi specialista) kb. 100e-ből tudná megcsinálni/csináltatni a munkát mindennel együtt, minőségi alkaltrészekkel. "Nincs sok kedvem" kiadni ennyi pénzt hirtelenjében, ezért motorcserén (is) gondolkodom, mivel az, a neten talált hirdetések alapján, fele ennyiből is kihozható lenne.
Ha tudnátok egy megbízható forrásból származó motort, megköszönném! Azon is gondolkodom, hogy ha már cserélni kell, jobb lenne egy Ignis motort tenne a járgányba, a családi tapasztalatok szerint az egy jobban sikerült konstrukció. A kérdésem az lenne, hogy megoldható ez egyszerűen, mivel a későbbi WagonR-ekben már Ignis motor ketyeg, vagy több átalakítás/fődarab csere szükséges az Ignis motor beépítéséhez?
Nem tudom milyen fémes kattogás lehet. Nekem fémes nyikorgás volt, közepes döccenőknél. Ha kisebb, vagy nagyobb volt, nem hallatszott. Először azt sem tudtam előlről, vagy hátulról jön. Nekem is bentről hallatszott. Aztán addig kerestem, míg megtaláltam. A műszerfalat a tűzfalhoz rögzítő csavarból kettő fel volt lazulva. Meghúztam őket és nem nyikorgott tovább.
Nem értem a horpadásokat. A karosszéria nem horpad csak úgy, főleg nemkavicsoktól. Ha utcán parkolsz (nincs garázs, zárt udvar) akkor nem csodálkozok a horpadásokon. Szándékosan és véletlenül is okozhatják. Enyémen nincs horpadás sehol sem, pedig betöltötte a 11 éves kort. Igaz, utcán nem nagyon aludt még. Szabad ég alatt is igen ritkán.
Olyan problémám van az autóval hogy egyes és kettes fokozatban kb 2-ezer fordulatig belülről a muszerfalbol femes kattogo hang halladszik ez mitől lehet? nem mindig hallható csak akkor ha kis emelkedon megyek fel de ez biztos hogy bentrol jön a másik kérdésem az lenne feletek velemenyetekre lennék kíváncsi úgy gondolom én hogy el kéne adnom nagyon sok pénzt koltottem rá mindig volt vele valami baj sajnos rosszat fogtam ki vagy most jött el az idő hogy csereljem az alkatrészeket esztétikai hibái is vannak sajnos állandóan van rajta horpapadas a sok kavicstol nektek is ilyen ? Szerintetek adjam el es vegyek sokkal jobbat vagy tartsam meg?
Ok megnézem köszi a tippet bár inkább azt a finom zárást hiányolom mint a mi a swift ekbe van még az is könnyeben zár a lámpán látom hogy elsöre nem csukja be rendesen csak ha becsapom de azért nem hinném hogy akkora lenne a vákum :D illetve mikor rossz volt a teleszók az egyik a saját súlyánál fogva könnyeben bezárt
Próbáld meg: Ha valamelyik ajtó nyitva van, akkor könnyen csukódik?
Ha igen, akkor az ajtó által bepréselt levegő nyomja vissza.
A hátsó lökhárító alatt vannak gumileffentyűk, amik eltakarják a szellőző lukakat. Ezek előszeretettel ragadnak rá a fémre és nem engedik kifele távozni a levegőt. Ha ezt felfeszíted, akkor újra könnyen fog csukódni a csomagtérajtó.
Nekem is központi záras a hátsó ajtó de nyit zár viszont az nagyon idegesít hogy erőteljesen be kell ba...ni hogy bezárjon :( próbáltam már feljebb állítani az alsó részt hozzá de nem segített sajnos katasztrofális hogy a trabantom ajtaját könnyebben be lehet zárni pedig az köztudott mint a budiajtót :D....
Ahha. ELárulom, nem csináltál semmit. :) Én is kentem mindenféle pampuccal, ami a hidegben nem dermed meg. Semmi eredmény. Sőt, még ezt is elkövettem vele: http://foldi.istvan.fuzestv.hu/wrajto.pdf Nem nagyon ért sokat. Talán egy paraszthajszálnyit.
Én most levettem az elektromos zár fedelét, 6 db kis csavar, és műszerolajjal jól beolajoztam, úgy hogy a kis motor tengelyére is jutott mindkét oldalon.
Határozottan jó lett, bár ilyenkor megmozgatás után amúgy is jó szokott lenni... :)
Mit alakítottál vele? Én is tapasztaltam már az elsőre nem nyit-nem zár teljesen effektust. Én arra jöttem rá, hogy mivel ez csak hidegben történik, az is akkor, ha az autó nagyon sokáig áll, hogy az akku feszültsége a hidegben pár tized voltot csökken. Ez, és az, hogy nagyon vékony a zárig futó vezeték, ez elegendő ahhoz, hogy ne jusson el elegendő energia a zárhoz, hogy az teljesen nyitni vagy zárni tudjon. Leteszteltem úgy, hogy akkutöltővel feltöltöttem az akkut teljesen. 3 napig rendben nyitotta zár. A negyediken már nem. A hőmérséklet folyamatosan -2 fok körül volt a garázsban. Mire erre rájöttem, én is sok mindent elkövettem a zárral. Mindig azt hittem, megtaláltam a hibát. Hát nem. A sok próbálkozástól mindig működött a zár. De másnap újra nem.
az ajtóban van a nyomógomb, ill. zár mellett. A belső borításban levő fogantyú mélyedésben van 2-2 10-es csavar. Ezeket kiveszed és a müa. borítást szó szerint letéped az ajtóról. nem kell félni, engedni fog. Ekkor már látod a patentok helyét és az esetleg elgurultat is vissza tudod rakni. :)
13 éves Wagon R+-ban, ha gyengén csaptam le a csomagtartóajtót, akkor nem kapcsolt ki a világítás. Most viszont már egyáltalán nem kapcsol ki, ki kellettem kötni. Viszont hiába néztem körbe a karosszériát és a csomagtartó ajtót, nem találok kapcsolót, ami a belső világítást ki-, illetve bekapcsolja. Hol keressem?