Sziasztok! Beléptem én is a kezdő Vito tulajdonosok körébe, egy 2003-as, 112 CDI. Egy furcsa (és vicces) dolog, hogy csak esőben, vagy párás időben működik a duda. Valami ötlet esetleg?
Nem lehetne a turbo rendszerébe oil. Én erre gyanakodnék első körbe. Huzd le a turbo csövet és nézd meg h megszünik e a füstölés. Vagy h tol e oil-t a csövön.
Érdeklődöm hátha tud valaki segíteni. Előzéskor,vagy nagyob gázadásnál menetközben kigyullad bal oldalt a műszerfalon egy piros lámpa és leáll az autó egyszerűen.Utánna indítható egyből és lehet tovább menni de csak finom gázadással.Tartok tőle,hogy cseréljünk ki mindent a motoron hiba aztán vmi baja lehet lesz. Ha valaki tud légyszi írjon.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 112 cdi Vitom. Az a problémám vele, hogy nagyon füstöl. Fekete kormos a füst. Több szerelőt is kérdeztem, de mindenki csak találgat. Keresek egy olyan szerelőt aki ért is a Vitokhoz, és nem úgy kezdi a szerelést, hogy cseréljünk ki rajta mindent, hátha jó lesz. A végén meg elkér a javításért fél milliót. Ha tudtok jó szerelőt kérem írjátok meg. Köszönettel, István
2004 es 111 cdi vitom van, tegnap óta a bal oldali fényszóró nem működik. Megnéztem az izzó jó. Tud valaki tippet adni, mi az amit esetleg saját magam megnézhetnék, megpróbálhatnék? Illetve tudtok ajánlani olyan villamosságist akihez bátran mehetek, budapesten vagy a közelben?
Nekem hidegebb időben csinálja azt, hogy az első néhány kormányfordulatnál kell bírkoznom a kormánnyal. De utána már megy rendesen. Gondolon nem ártana olajat megnézetni ott is.
Most vizsgázott másodszor mióta nálam van, de mindig elsőre, javítás nélkül átment.
(Autóklub állapotfelmérésből azonnal vizsga)
Szerencsémre nekem nem sok gondom van a 110 CDi-vel, de mivel egy csomó rosszat olvastam már róla, ezért hosszabb útra már mindig szorongva indulok el...
4 év alatt a kötelező dolgok, + nagynyomású szivattyú (30E), önindító(14E), Generátor 2x, de az első szerelőt lecseréltem, mert drága és csapnivaló munkája volt. (a kát generátor 110E volt)
A váltó szoknyát nem sikerült leoperálnom, pedig elég sokat szarakodtam vele. Eltörni meg nem szeretném.
Szia Powerz nekem is most kezdte el ezt a hibát, hogy nehezedik a kormányzás olyan mintha be akadna valami vagy megszorulna. de csak ritkán jön elő ez a jelenség. Ha meg tudok valamit írok azonal .
Sziasztok! Tudnátok segíteni nekem van egy 110d kellene hozzá egy főtengely mert az enyém eltört motorszám 601970 a főtengelyen D23-as felirat van ha ez segít küldenétek címet előre is köszönöm! Üdv. lali026
A következő hiba állt most elő a változatosság kedvéért. Folyamatosan be van kapcsolva a visszapillantó fűtés.....Már izzik a két tükör és fogalmam sincs hol keressem a hibát.Ami még érdekes, hogy az ablakfűtés kapcsoló csak felvillan és elalszik.Lehet hogy van összefüggés?!Találkozott valaki ilyen hibával? Van ennek külön elektronikája?És vajon hol? 99' 112 CDI Vito.....
Sziasztok! Nekem 2000-es évjáratú V220 Vitom van. Tudna valaki segíteni: a biztosíték táblák kiosztása érdekelne (kormány alatt meg a vezető ülés alatt) Konkrétan most a légrugó biztosítéka kellene, de nem bánnám, ha a későbbiekre meglenne az összes helye is! Előre is kösz!
Üdv mindenkinek. Néhány hete én is Vitó tulaj lettem. 2003-as évjáratú 108CDi. Szuper, nagyon jól megy, kicsit kevés a paci benne de ahhoz képest jól remekel, teljesen meg vagyok elégedve vele. Elvittem szervizbe, átnézték, letesztelték és ... semmi, nem volt buherálva, minden ok. (170e km), ... stb. Viszont, reggelente indításnál, míg várom az izzítást, egy furcsa hang hallik a műszerfalból ... mintha a fűtésventilátor indulna el első fokozaton. Ha indítok elhallgat és egész nap semmi ... csak reggel ! Tudja-e valaki mi lehet?
Továbbá, ... ha már nekiültem ... kérdezek: - ennél a típusnál merre van a pollenszűrő? sehol se találom. - esetleg egy magyar nyelvű használati leírást merre lehetne találni? digitalizált formában is jó volna, ... sőt ...
Előre is kösz a segítséget.
P.S. Amúgy díjazom a fórumot. Esetenként jó summákat spórolhatunk meg egymás tapasztalatából (kárából) tanulva. Csak így tovább !!! Üdv,
A váltószoknya alsó részét csavarhúzóval óvatosan körbe felpattintgatod a műszerfalról. Ezután a váltószoknyát felhajtod, majd a biztonsági gyűrűt jobbra elfordítod és lefelé tolod. A 4 kis körmöt csavarhúzóval (-kkal) kiakasztod a horonyból és lehúzod a váltógombot. Vigyázz a műanyag körmökre, nehogy eltörjenek!
Remélem tudtam segíteni, nekem legalábbis így jött le!