Ah, szóval fázisjavító. Ugyebár a jósági tényező az U*I*cosφ, az jogos, hogy minél nagyobb a szögeltérés, akkor a cos értéke annál kisebb, vagyis annál több enerdzsi megy a kukába.
Mondjuk előtte persze nem árt azé tisztában lenni, hogy mennyi is ez a fázistojás:)
Nálam pont ilyen hiba volt mielőtt a bekábelezést megcsináltunk. Vagyis ez a hiba olyan mintha nem lenne jó a fékkapcsoló. Vagy a motorvezérlő nem kapja meg a 12V-ot a megfelelő helyre.
A sebességszabályozó meghibásodá-sa esetén a memorizált sebesség eltűnik, és néhány másodpercig vonalak villognak a kijelzőn:A visszajelzés hangjelzés és a többfunkciós képernyőn megjelenő üzenet kíséretében néhány másodpercre kigyullad.Ellenőriztessük a rendszert PEUGEOTszervizben."
Sajna nem értek hozzá, ezért lenne jó egy hozzáértő véleménye. Ma volt a kezemben egy ilyen eszköz, azaz másfajta, de a lényege azonos. Itt egy cikk ami mindent leír, meg alatta a kommenteket is érdemes elolvasni.
Halottam egy árat, amit sokallok, és utánanéztem. az ebay-es ár töredéke az itteninek.
1. az eladó top-rated seller, 99.8% pozitív visszajelzés majd 5000-ből, ez nagyon jó. Azt jelenti, hogy megbízhatsz az eladóban.
2. ennek ellenére érdemes biztosítva küldetni a cuccot, mégha meg is dobja a cuccot nagyon (anno 50 dolcsiért szereztem mezt és 25 volt a biztosítés, tehát 1,5x szorzó befigyelt, de jól tettem, hogy biztosítattam, mert timbuktuba küldték először)
Már persze, ha van ilyen lehetőség
3. Paypal preferált, ez nem baj, biztonságos cucc, de ha nagyon nem ragaszkodsz hozzá megpróbálhatod felvenni az eladóval a kapcsolatot, hátha megodlható máshogy (pl. Western Union) - én anno pl. úgy csináltam, hogy borítékban feladtam a pénzt. Mivel más lehetőségem nem volt...
4. 28 nap van még a lejáratig, szóval hetente 1-2x nézz rá, hogy áll az aukció, és döntsd el előre, hogy mennyi az az összeg, ami megéri még Neked minden hozzáadott költséggel együtt
5. mivel amerikai cucc, ezért vámköteles egy bizonyos összegen felül mindenképp, ennek azért érdemes utánajárni, hogy mi merre hány méter jelenleg szabélyozás szerint
6. lényeg, hogy ha szerzel cuccot, akkor azt mindenképp beszéld meg az eladóval, hogy a csomagon ne legyen feltüntve semmilyen érték (ár), és legyen ráírva a csomagra, hogy gift... belül se legyen semmilyen címkézés, ami a termék összegére utal!!!! Előfordul, hogy felbontják okosok, azt akkor baszhatod, ha meglátják, hogy mennyi is a cucc...
Adott esetben még a paypal cuccot is megbeszélhetjük, mert nekem van, csak én meg már olyan régen ebayztem, hogy kijöttem a licitálási gyakorlatból:)
Ebay-en kinéztem egy terméket. Valaki tud segítani a megvásárlásában? Nem ismerem az oldal működését. Erről volna szó. Ha valaki a terméket ismeri és van véleménye szívesen meghallgatom.
Az rendben is van, de _spyglass_ kolega sokallja a minimum fél óra kiszmláznivalót. Vagy csak nem érti mi tart fél órán át.
Az én esetem talán az eddigi legbonyolultabb. Ha szervizre bíztam volna akkor tutyi egy 8 órás műszakot kiszámláztak volna. :) Elsőként a tanítás kb 1 óra volt, amikor feladtuk hogy minden ok mégse megy. Aztán Zolysys megtalálta a hiba okát és a megoldást is. Telefonon irányítva, mi meg egy műhelyben utasításait követve csináltuk a bekábelezést a motorvezérlőbe, ill a fékkapcsolóba. Ehhez többek közt még az ablaktörlő lapátot is le kellett venni. :) Kb 3 óra volt az érdemi munka a többi 2 meg a találgatás, hogy hogy is kellene megoldani az adott problémákat. Lehet hogy szakszervizben ezt gyorsabban megcsinálták volna de az is egy kisebb vagyon lenne. Vagy (ami szerintebb valószínűbb hogy) neki sem álltak volna, "mert ebben az autóba nem lehet tempomatot rakni".
Lehetett:
tanítás 0 Ft.
kábelezés 0Ft.
kar 4990+posta.
Ez Nagykanizsán volt, és mindkettőt ismerős (rokon) csinálta baráti alapon.
Én végigálltam a tempomatom tanítását. Akkor még nem tudtam hogy a fékpedálnál a kapcsolók és a vezetékezés nem megfelelő, ezért elvittem tanítani. Egy dolgot Te nem veszel figyelembe, mégpedig a gép működési sebességét. Ez nem egy winfos7 4GB rammal. :)
Mester a gépet bekapcsolta. Az kb 15perc volt mire elindult, de tegyük fel hogy már üzem meleg a gép: :)
Rácsatlakoztatta az autóra, kiválasztotta a megfelelő típust, és nyomott egy "tovább"-ot. Ekkor a gép átvizsgálta az egész elektronikát hibákat keresve. Csak ez, tovább tartott mint 15 perc. Miután végzett vele akkor jött elő az a menü amiben már matatni lehet. Először megnézte a hibaüziket, majd ha nem volt ellenőrizni való akkor törölte azokat. Ez is kb 10 perc. Az immár üres és jól működő agyába elkezdte megkeresni a tempomatnak megfelelő menüt. (kényelmi extrák) Azon belül is volt 3 opció. Egyiket kiválasztotta, eltárolta, amihez jelszó kellett, és ezután a rendszer újra boot-ol. Motorvezérlővel ugyanez a procedúra. Ezután jöhet a próbakör. Ha nem működik, akkor előröl kezdeni de már csak a BSI-ben kell a másik két alternatíva közül válogatni. Ha ezután sem jó mint ahogy Smíró is járt, akkor mehet a próbálgatás. Az Övében ha jól emléxem akkor egy 806-os progija volt ami elfogadta a kart és működött is vele, de odáig eljutni órákba is kerülhet.
Az ideális eset minimum 30 perc de inkább több. Ha nem jön össze elsőre akkor akár több óra is lehet.