Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kis59 Creative Commons License 2011.12.24 0 0 10375

Gratulálok hozzá!

 

MINDENKINEK BÉKÉS, BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK!

Előzmény: dujv (10374)
dujv Creative Commons License 2011.12.23 0 0 10374

Boldog Karácsonyt!

 

Mai vasteleplátogatás eredménye:BL12 motor alkatrészek,3hengeres zetor  motor,öntözőszivattyu Mtz motoros,kompresszor Mia hajtásu

amival valamikor a nagymotorokat indították sürítettlevegővel.

Megvolt az ajándékom az ünnepre.

kis59 Creative Commons License 2011.12.19 0 0 10373

Az 5 éves lányomban mély nyomokat hagyott a Traktorparádé...:))

Traktort kért Karácsonyra......:)) Meg traktorospólót.

MEC GYVER Creative Commons License 2011.12.15 0 0 10372

Előre is köszönöm!

 

Üdv mindenkinek!!

Előzmény: dutrancs (10371)
dutrancs Creative Commons License 2011.12.15 0 0 10371

Szia!

 

Meg kell keresni mert a közelmúltba nem használtam.A jókívánságodat pedig köszönöm.

Előzmény: MEC GYVER (10370)
MEC GYVER Creative Commons License 2011.12.14 0 0 10370

Üdv Dutrancs-bácsi!

Örülök, hogy látom! Jó egészséget kívánok!

 

 Képet kaphatok arról a műszerről?

Nekem is lenne pár fölös szivattyúm.........

Előzmény: dutrancs (10364)
dutrancs Creative Commons License 2011.12.14 0 0 10369

Én is szeretettel és tisztelettel köszöntelek!

Előzmény: mérnökferi (10368)
mérnökferi Creative Commons License 2011.12.14 0 0 10368

Szia! Örülök, hogy "látlak"!

Előzmény: dutrancs (10364)
Zemiator Creative Commons License 2011.12.13 0 0 10367

Kicsit röstellkednem kell..........finonoman mondva is, csak áll !

Azért néminemű fejlődés tapasztalható az "állomány" többi részében ! :-)

Előzmény: dutrancs (10366)
dutrancs Creative Commons License 2011.12.13 0 0 10366

Szervusz drusza!

 

Hogy áll már a Traktorod?

Előzmény: Zemiator (10365)
Zemiator Creative Commons License 2011.12.13 0 0 10365

Szia Anti bácsi ! :-)

Előzmény: dutrancs (10364)
dutrancs Creative Commons License 2011.12.13 0 0 10364

Szervusztok!

 

Én meg JUMZ-motorolaj szivattyúból készítettem az enyémet.

Előzmény: mérnökferi (10363)
mérnökferi Creative Commons License 2011.12.13 0 0 10363

Olyat én is csináltam Lada olajszivattyúból  :-)

Előzmény: hotib (10362)
hotib Creative Commons License 2011.12.13 0 0 10362

Köszi . Majd elviszem a fogaskerekes szivattyúból készül olajbenyomómat.

Előzmény: mérnökferi (10361)
mérnökferi Creative Commons License 2011.12.12 0 0 10361

Hátul a kabin alatt. Az a nagy vasöntvény hátul az olajtartály, tetején egy nagy csavar (gyárilag sárgára van festve a teteje), talán 40mm átmérőjű lyuk lesz ha kihajtod a csavart. Mellette van az olajszintjelző pálca. Én a Lada "S" alakú gumi vízcsövét használom erre a célra, mert nagyon közel a kabin a nyíláshoz, a Lada csövét meg mintha direkt erre gyártották volna  :-)

Előzmény: hotib (10360)
hotib Creative Commons License 2011.12.11 0 0 10360

Szia Feri!

Olvastam a cikket az újságban. Más kérdés  a T25 be hol öntök hidraulika olajat.

Előzmény: mérnökferi (10359)
mérnökferi Creative Commons License 2011.12.11 0 0 10359

Nem kaptam meg! Küld mégegyszer légy szíves!

 

Előzmény: fecó1966 (10357)
mérnökferi Creative Commons License 2011.12.11 0 0 10358

Tényleg nem  :-)

Előzmény: B-csabi (10356)
fecó1966 Creative Commons License 2011.12.10 0 0 10357

szia mérnökferi jó ez a bemutatkozás jó gépparkod lehet , kár , hogy messze lakunk egymástól. irtam neked a freemailos cimedre egy szmd motorról , amiről már rég beszéltünk. válaszolj hozzád jó helyre kerülnének ezek az alkatrészek

Előzmény: mérnökferi (10355)
B-csabi Creative Commons License 2011.12.10 0 0 10356

Gondolom akkor "Te" sem unatkozol otthon:-)

Előzmény: mérnökferi (10355)
mérnökferi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 10355
bbeci Creative Commons License 2011.12.09 0 0 10354

Én elhiszem neked.Tudod hogy itt nálunk általában olcsóbb minden.Viszont a hozzátok bevitt traktorok nyugatról meg sem közelitik az itteniek állapotát.A nálunk lévő Farmall,Fordson és egyébb traktorok,ha talál is az ember,akkor azok le vannak teljesen harcolva.Semmi sem jó rajtuk,egy rakás ócskavas az egész.Olyanért biztos magyarországon sem adnak sokat.

Különben mindegy,nekem is kedvencem a kis Farmall és felénk sok volt belőlük köszönve a II.vh utáni amerikai adományoknak,ugyanigy több márka is képviselve volt.

Előzmény: B-csabi (10353)
B-csabi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 10353

azért írtam 500 at kezdő árnak mert itt Magyarországon amiket behordanak hasonló kistraktorokat ez körűl mozognak,persze egy piszokjó állapotú gép simán veri a 800 ezret pl a kicsi Rába t4k ért is szemrebbenés nélkűl elkérik a 600 ezret.... kivételek persze akadnak....

Előzmény: bbeci (10352)
bbeci Creative Commons License 2011.12.09 0 0 10352

Szia,

Nem kötekedésképpen,csak annyit tennék mindehhez hozzá hogyha gyári hidraulikával szerelt a traktor,ami igen ritka akkor Super A jelzést visz.

Meg szerintem az ár az kicsit sok amit irtál,esetleg a full restaurált példányokért lehet annyit kérni.Nálunk tudok egyet olcsón,csak az orrmaszkja van szétbarmolva,de különben nagyon jó műszakilag.

Előzmény: B-csabi (10351)
B-csabi Creative Commons License 2011.12.09 0 0 10351

Kb 500-800 ezer forint.........  És egy pár adt a gépről.

 

 Termelés:Gyártó:International Harvester
Factory:Chicago, Illinois, USA
 Louisville, Kentucky, USA
Összes beépített:117552
Eredeti ár (USD):$ 750 (1947)
 Változatok:AV :Növényi termés
AI:Nemzetközi ipari
 Farmall A motor :   International Harvester 4-cyl benzin   International Harvester 4-cyl kerozinTeljes motor részletek ... Kapacitás:Üzemanyag:10 gal [37,9 L] 
Aux. üzemanyag:1 gal [3.8 L] 
 Hátsó Hitch:Típus:IH Pneumatikus emelő-All
 Teljesítmény Take-off (PTO) :Hátsó TLT:átvitel
Hátsó RPM:540 (1-1/8)
 Méretek és gumik :Súly:            2400-3450      pounds
Első gumi:4,00-15
Hátsó gumi:9-24
teljes méretek és abroncsok ... A Serial Numbers:Tartózkodási hely:Seat tartó szeglet
fotó A sorozatszám
1939: 501 
1940: 6744 
1941: 41500 
1942: 80739 
1944: 96390 
1945: 113218 
1946: 146700 
1947: 182964 (Chicago) 
End: 198298 (Chicago) 
1947: 200.001 (Louisville) 
End: 220829 (Louisville)

hogyan kell olvasni sorozatszám ...
 Farmall A Teljesítmény:Vonórúd (állította):13 LE [9,7 kW] 
TLT (állította):16 LE [11,9 kW] 
Ekék:1 (16 hüvelyk)
Vonórúd (tesztelve):16,32 hp [12,2 kW] 
Öv (tesztelve):18,34 hp [13,7 kW] 
teljesítmény vizsgálata részletek ... Mechanikai:Futómű:4x2 2WD
Irányító:kézi
Fékek:mechanikus zenekar
Cab:Nyílt szolgáltató állomást.
 Szíjtárcsa:Átmérő:8,50 hüvelyk [21 cm] 
Szélesség:6 hüvelyk [15 cm] 
RPM:1156
Sebesség:2574 ft / min [784,56 m / min]
 Villamos:Ground:pozitív
 Akkumulátor:Száma:1
Volt:6
 

Előzmény: willer (10350)
willer Creative Commons License 2011.12.07 0 0 10350

Üdvözletem uraim.

 

Szeretnék egy kicsit informálodni,mégpedig egy Farmall A -rol.1940 kiadásu szolid állapotban.Azt szeretném tudni hogy mi a reális ára egy ijen veterán traktornak.

 

Elöre is nagyon szépen köszönöm

Satya1978 Creative Commons License 2011.12.03 0 0 10349

Üdv Urak

Pici segitsegre lenne szüksegem ,hol lehet  traktor gumi  venni 7.00-18 as meretben valami elerhetö aron Nekünk sikerült egy Holder Ed 10 szert tenni es ahhoz lenne szükseg 2db jo vagy uj ha valaki tud valamit akkor erdekelne vagy akar uj de nem igen talaltam  a neten.(Hatha valakinek van valami ilyesmi elfekvöben )

Köszi Satya

 

vendel. Creative Commons License 2011.12.02 0 0 10348

Mégis lesz 2012-ben traktormajális Bokorban

2011. november. 22. kedd, 8:29 | Aktuális hírek - Rendezvények

 

2012 májusában az Axiál Kft. támogatásával rendezik meg.

A nyolcadik alkalommal rendezett traktormajálison mindenki tiszteletét teheti a technika „nagyöregjei” előtt, ahol minimum 30 évnél idősebb veterán traktorokat és stabil motorokat láthatnak a látogatók a kiállításon.

A veterán traktormajális ötlete Ocskay Zoltán a Veterán Autó Motor lap főszerkesztőjének fejében született meg, aki bokori lakosként elhatározta, hogy az ottani gazdák veterán gépeinek kiállításával megmutatja, milyen szépség rejlik ezekben a masinákban. Az ötlet meg is valósult, és 2002-ben megrendezték az első traktormajálist Bokoron. Dömsödi Gábor és felesége Engel Krisztina későbbi bokori polgármesterek is segítettek a rendezvény lebonyolításában. Évről évre nagyobbra nőtt a majális, azonban 2006-ban az ötödik alkalom után a rendezvénynek anyagi nehézségei akadtak. Támogató és pályázati lehetőség hiányában úgy döntöttek, hogy ezek után két évente tartják majd meg  a rendezvényt, hogy csökkentsék a költségeket. 2011-ben az esemény lebonyolítása után a szervezők, miután az utolsót már részben saját pénzükből finanszírozták, sajnos lemondtak arról, hogy 2012-ben is rendezhessenek Bokorban traktormajálist.

Az Axiál Kft. ezután döntött úgy, hogy anyagilag támogatja a rendezvényt. Így a jövő évben május 19-én kerül megrendezésre Bokorban, nyolcadik alkalommal az Axiál Veterán Traktormajális. A cég a rendezőkkel együtt azt a célt tűzte ki maga elé, hogy az ország legmeghatározóbb veterán mezőgazdasági gépekre épülő rendezvényét építsék fel.

Az Axiál, mint az ország egyik legnagyobb, mezőgazdasági és építőipari gépekre, valamint a hozzá kapcsolódó műszaki háttérszolgáltatásokra szakosodott vállalkozása elkötelezett a mezőgazdasági gépesítés iránt.

A piaci szegmens aktív szereplőjeként látja azt a folyamatot, miszerint a fiatalok egyre inkább elfordulnak a gépkezelői és –szerelői, valamint a gépészmérnöki szakmától, így a cég megítélése szerint, ha ezen a tendencián nem sikerül változtatni, ezek évek múltán akár hiányszakmává is válhatnak. A megfelelően képzett és szakmájuk iránt elkötelezett gépkezelők és gépészek nélkül azonban nem csak a gépek mögötti háttérszolgáltatás minősége, hanem a korszerű mezőgazdasági termelés is csorbát szenvedhet.

A cég célkitűzéseivel összhangban támogatják a közép- és felsőfokú gépészeti oktatást, és a szakiskolákat, a bokori rendezvény anyagi hátterének biztosításával pedig szeretnének részt venni a gépész szakma elismertetésében, a szakma szépségeinek bemutatásában, hosszú távon pedig mindezen keresztül hozzájárulni a megfelelő szakmai utánpótlás biztosításához.

A rendezvény időpontja: 2012. május 19.
Helyszín: Bokor község

mérnökferi Creative Commons License 2011.12.01 0 0 10347

Sajnos ez van, mindent nem menthet meg az ember!

Előzmény: Motordoki (10344)
R100 Creative Commons License 2011.12.01 0 0 10346

A háttér sem rossz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!