Van egy 2004-es Xsarám. A világítással van gondom.
Alapvetően úgy működik, hogy járó motornál világít a tompított, akkor is, ha 0 állásban van. ez tök jó, kényelmes. Viszont ha a helyzetjelzőre kapcsolok, akkor nem világít semmi. Ez a műszaki vizsgán probléma. Régebben mintha ilyenkor lett volna világítás, de most nincs. megnéztem, 3 izzó van a lámpában, távolsági, tompított, index. Lehet, hogy valami speciális izzó kell bele, ami helyzetjelző is?
Tudnátok segíteni? Köszönöm.
Szervízbe és általában a Citroen Őrmezőbe viszem, ott beépítik a hozott alkatrészt is, csak nem vállalnak rá garanciát.
Sziasztok! Nem olyan régen vettem egy 1.4 hdi xsarát , 290000 km rell , amit kellet kicseréltem rajta , de van amire nem tudok rájönni , az első futóműnél , ha rossz mondjuk apróköves úton megyek ami sőrün ráz , akkor kopok valami ( stabpálca + kormánymű külső gömbfej ki lett cserélve ) ezek kizárva , mi lehet még esetleg ?
Illetve budapest környékén egy normális autószerelőt keresek , aki nem csak úgy dolgozik hogy veszi nekem az alkatrészt 40% kedvezményel és 150% os áron adja :) eddig 3 helyről is elküldtek , azzal az indokkal hogy " nem szerelünk hozott alkatrészel a garancia és egyéb problémák miatt " :D
Már több hónapja küzdök az én kis aranyosommal (2.0 HDI 109Le). Antipollution fault a műszerfalon, és check engine (sárga) világít, ezenkívül nem megy, nagyon nem, illetve rettentő (9,5) fogyasztása van.
Diagnosztika után cserélve lett (vadi új) EGR. 2 tulaj vagyok hivatalosan 160.E km van benne. Mióta nálunk van(118E) 10E-nként kapja az olajat vezérléscsere is megvolt.
Az szerelőnk gyanakodott légtömegmérőre, de a diagnosztika miatt EGR lett cserélve, illetve az intercooleren lévő érzékelő lett pucolva.
A következő "próbálkozás" a turbó lenne.
Érdeklődnék, hogy volt e valakinek hasonló "baja" és hogyan oldódott meg?
Nem esne jól egy turbó csere, de a korom és a fogyasztás rákényszerít, hacsak nincs valami jó ötletetek.
hosszú idő után szomorú hírrel csatlakozom ismét: 15 év és majd' 500ezer km után szeretett autóm -úgy tűnik - kilehelte a lelkét.
(1,6-os benzines, 2001 decemberi, de 2002es modell)
A végleges kivonást szeretném elintézni, de úgy, hogy vagy az egész kocsi maradjon nálam (hogy "hasznosítani" tudjam amit csak lehet), vagy leadnám valahol, de szeretnék belőle ezt-azt megmenteni.
Röviden: egy bontási nyilatkozat kéne, vagy valami jótanács, hogy lehetne ezt a legjobban megoldani...
Adtak ötletet külföldivel megkötendő adás-vételire, találtam aránylag rugalmas bontóst is (legalábbis telefonban az volt), de hátha van itt is olyan, aki tud valami okosat mondani.
Ami hulla jelenleg az a hátsó híd, kuplung szett és a katalizátor, nagy eséllyel a motor torka is véres.
Szóval ha van ötlet/ajánlat, akkor szívesen hallgatom/olvasom ;-)
Sziasztok srácok! Segítsetek nekem légyszives! van egy 1999-es 1.4-es ferdehátú xsarám, (abs nélküli) bal első féltengely cserés. Ma kivettem a féltengelyt, és megmértem. A következő adatokat mértem: váltó oldali fogszám 22, kerék oldali: 25 hossz 625, ha összenyomom a féltengelyt akkor 600. Felmentem az unix oldalára és nem nagyon találok ehhez hasonlót! Segítsetekkkk! köszi mindenkinek :)