Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Persze, én értem. Csak az a helyzet, hogy nagyon idegesítő lehet, ha az ember egy napos munka után sem jut egyről a kettőre. Viszont, ha valaki mégis kicseréli a láncot, és jó lesz, az szuper. Jó, a kérdés még mindig fennáll, meddig? Ha mégis beválik, akkor azzal nagyon sok embernek segítene. Én mindenesetre örülök, hogy megvettem az újat. Tényleg nagyon szép hangja van....
Van jel is a lánckeréken. Tehát számítanak arra, hogy leszedhetik a láncot. Mert ha így működik ahogy gondolom akkor ha rosszul teszed fel a láncot akkor nem szinkronban hajta a balansztengelyt és akkor nem fog balanszírozni. akkor még rosszabbat tesz mintha nem is lenne fönn vagy nem lenne hajtva. Épp azt nézegettem hogy ez a rész még a 175-200 lovas Multijet motorokon is így néz ki csak ott lespórolták a balansztengelyt. Viszont a tengely helye a blokköntvényen azokon is megvan. Meg ez a rész az összes benzines 5 hengeresen is ugyanígy néz ki.
Asszem kezdem érteni. A 8 szögletű részt hajtja a főtengely és a láncon át hajtja az olajpumpát. De akkor az olajpumpa hajás alatt még kell lenni egy fogaskerék áttételnek ami a balansz pirossal jelzett kihajtását forgatja. Viszont ott egy torxcsavar a lánckeréken. Ezek szerint szétszedhető.:-)
Szerintem nem igazán tudja nagyon kidörzsölni azt a műanyagot,ha hallgatod, akkor pontosan olyan hangja van, mint amikor vmilyen lánc ér vmilyen műanygahoz hozzá.Szerintem itt ebben az esetben elég egy minimális(mm-re gondolok) nyúlás is, és máris van hangja.