Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30662

Ejnye, Zoli......

Előzmény: ZoliC220 (30660)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30661

Nézd meg az oldalt, le van írva.

Amivel több, a vezérlőket külön ki lehet választani, egész jó a segítsége, satöbbi.

Előzmény: .Oo==O==oO. (30659)
ZoliC220 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30660

Az a Nick is én vagyok, csak azt cél topikban használom. Bocsesz.

Előzmény: .Oo==O==oO. (30659)
.Oo==O==oO. Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30659

Szia Loliii!

Funkcionalitása a MuliEcu-hoz képest (élő adat, stb) kb egy szinten van?

Mert én is szívesen hurcolok tabletet, mint notit. :○)

Előzmény: Törölt nick (30656)
kiro4444 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30658

Üdv!

 

Mint korábban írtam, nem működik az üzemanyagfogyást jelző borostyán sárga színű visszajelző. Az óracsoportot kiszedtem, az izzót leellenőriztem, az jó.

A szintjelzővel lehet a probléma? Hogy tudom megállapítani, hogy az e a rossz.

Hátsó ülés alatt van azt tudom, a 3 csavarral lefogatott lemez alatt.

Nagy szakinak kell lenni, hogy megpróbáljam megoldani? Vagy nem nagy szám a javítás?

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30657

Keresek IAW59F M2, M3 motorvezérlőt, rosszat is.
Csak bontatlan,szétszedett, letépett bekötésekkel rendelkező nem érdekel.
boxtif@gmail.com

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.03 0 0 30656

Meg ugye másik progi, Alfaobd a neve, és részben magyarul is tud.

Megy androidon, pc-n és ablakos telefonon is.

Előzmény: ZoliC220 (30654)
kolcsar Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30655

Kösz tölük van egy K/L csatoló ami kapcsolós,van egy ELM-327-es USB-s csak valamin kéne próbálni mükszik vagy nem,elkezdtem én is a Multiecuscanel foglalkozni,mivel a 20-egy néhány év alatt nagyon is rájöttem egy teszter nem teszter,sajnos sokszor 5-6 is kevés,ha valami olyanba fut az ember.

De ha van rá mód szivesen megnézném összehasonlitani, az ELM csatolókat,mert van belölül két variáció is.Eredeti amibe tényleg a Kanadai cég gyártota ELM 327 1.3-as van,meg van egy olyan mint amit belinkeltél csak USB-s.

Előzmény: ZoliC220 (30654)
ZoliC220 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30654

Nem kell ezt túlbonyolitani.

5-8e Ft egy OBD interface (nekem BT-s van és tökéletes)

CAN buszt megpreparálni (nekem 2 felhúzó ellenállás kellett bele)

Win XP (Win7 nem mindig ismeri fel)

Multi Ecu Scan (ingyenes, de a fizetős is megéri)

És hidd el, jobb (értsd, többet tud) mint a Mercihez használt Stardiag (ami 40X annyiba került:)

 

http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_MULTIPROTOKOLL_INTERFESZ

Előzmény: kolcsar (30652)
kolcsar Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30653

Az elöbb nem irtam igaz volt hölgy is meg,normálisan viselkedö férfi akinek segitetem megnéztem,ha olyan volt meg is csináltam,de ha nem tudtam mert nem volt helyem akkor ajáltam neki akit ismerek,aki értett kocsihoz,és nem csak lehúzni akarja az ügyfelet.Nekik is az az elvük lehet most nem gazdagodnak egy kocsin meg de tovább ajálják öket és amikor másnak nincs melója nekik akkor is van:)) Volt aki oda jött megnéztem nem kértem semmit,de ajánlott másnak aki honorálta,volt aki bartelba vagy máshogy!

Előzmény: GYURMA 944 (30651)
kolcsar Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30652

Akkor jóvan na:)) Én is ismerem Lolli mestert igaz nem olyan régen:))

Saját részröl utolsó fiat származék az a 131-es Mirafiori volt amivel elszáltam,egy kanyarba olyan 140-nél:)) mint a gyözelmi zászló,aztán ot egy haver is elszált neki is az volt:))Utolsó Fiat konszern származék amit csináltam Lancia Delta HF Intgral,a Gyaboda Csabának  rally versenyre,és mostanába van egy ismerösnek Puntója azt kéne abajgatni,idáig sikerült.Saját részbe inkább AUDI, VW,BMW amiket használtam az ismeretségi körbe is inkább ezek vanak,meg van pár Merci,Ford szörny.Annó versenyre meg Mitsubisi Lancer EVO VI-volt,300GT,Pajeró terep rallyra.Ezek voltak inkább amiket hosszab ideig abajgatam,de volt pár más is.Most próbálkozom ezzel a Multiecuscan nevü tüneménnyel,mert olyanokat mondtak róla lehet valós kilómétert olvasni.Itt inkáb abba hagyom nem akarom szét OFF-olni a ha egyszer úgy hozza a sors,telefonon,vagy személyesen találkozunk akkor lehet elneszélgetünk.Elég sokat járok ki mióta nyögdijas vagyok van mikor oda jönnek Gödölöröl meg környlkröl akinek diagot kéne csinálni,mikor kint vagyok.

Előzmény: GYURMA 944 (30651)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30651
Nincs vita! Nem törekedtem arra a hangnemre!!!!! Az viszont tudnod kell, hogy gondolatod ellenében sokan nem tudják, vagy nem értik, amit leírtál. És járnak ide nagyon kedves hölgyek is. Persze az nem zárja ki!!!!! Azt tudom, hogy egy pár embernek van diagja és az is tudom, hogy lolli nagy ász a témában. Őt személyesen ismerem, majd húsz éve.
Előzmény: kolcsar (30649)
kolcsar Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30650

Egy jót is irjak neked meg aki röhögni akar:)) Itt áltunk nekem Hivatalos,ACTIA,VCDS,OP-Com,SX-Com oszciloszkóp,meg a többi teszterek.más számolása szerint olyan 4-milla értékbe:)) Másik kollegának KTS,TECH-2,Autocom,a harmadiknal Delphi,más fajta Picoscop,Launch teszter,és két hivatalos márka szerviz vérzett el a Suzuki-val pedig egy kezdetleges darab.Ja azt elfelejtetem irni még van az X-Car 431 Launch régebbi PC-s változata,volt Daewo szervizböl jött ember mert nem tudták tesztelni a Lanost azal néztem meg:)) Másfél évet kinlódtunk vele,mire kimondotan hozzávaló progit csinálta egy nagyon jó barátom,és úgy oldódott meg:))

Előzmény: GYURMA 944 (30648)
kolcsar Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30649

Na kérem mielött vita lenne:)))

Én azért ajánlotam az élő adat megtekintést,mert szerintem aki ide bejön azoknak általába van laptop (Ha nincs elnézést kérek) bármilyen mondjuk P3-as szintü már jól használható,vesz Vaterás vagy K/L interfészt ,lehet kapni már pár ezer forintért,olyant amin kapcsoló van,és nem kell külön kiegészitö,kábel készlet.

Letölti az ingyenes Multiecuscan progit,és használja.

Ezzel se törvényt nem sért mert nem használ hamis szoftvert,és gondolom aki ide bejön ,maga akarja megálapitani a hibát,annak vagy van a közelébe ha nem is szerelö,de olyan aki már látott autót!

Pl:másik helyeken nem is ajánlok csajna VCDS.t,vagy Op-Com tesztert azal esetleg még gondot is csinál ha nem igazán jól feltört progi van hozzá.Másik dolog gondolom ha érdeklödönek van kis müszaki vénája a baráti körbe egy kompresszió méröt talál,meg segitséget az alapján amit itt kap útmutatást,vagy esetleg akinek publikus az e-mil cime,vagy ott a telszáma azt felhivja emberi idöbe nem éjjel 2-kor talán még segit is neki.Te mondasz egy megközelitést,én egy másikat,a harmadik megint mond egyet ami tapasztalat,esetleges kipróbálásra végig csinálja tanul is meg talán a hibát is megtalálja,és nem verik úgy át.

Ha nincs igazam nyugodtan mond,nem vagyok sértödös,ahogy igy megismertelek te se rosszindulatbol szólsz,meg én se.

Előzmény: GYURMA 944 (30647)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30648

Check*   Bocsánat!

Azt meg nem tudjuk, mert nem jött infó, hogy mit jelentett a hengerfejjel való foglalkozás. Mert ha csak pakolás csere volt, akkor a hengerfejben benne maradt a hiba.  És sok esetben akkor is benne marad a hiba, ha a felújítás csak elszámolva vagyon. :-)   És akkor szó szerint egy vagyon! :-)

Előzmény: GYURMA 944 (30647)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30647

Szia!

 

Nincs gond az ötleteddel, DE (!), ha megfigyeled, én mindig azt nézem, hogy olyan emberek kérnek tanácsot, akiknek nincs műszerük, nincs kellő tapasztalat hátterük, vagy nincs szakmai tudásuk. ( Esetleg mindhárom ) És akkor ilyenkor mondok egy olyan dolgot, amit bárki le tud ellenőrizni és kb. öt perc beavatkozással, hogy legalább tudja milyen irányban induljon el. De még ez sem a biztos végkimenet.

Viszont annál sokkal jobb szituáció, mint 3kilót rákölteni. ( azt láthattuk, hogy némely javításra szűkség is volt, de az akkut hibát nem oldotta meg.

Lehet az egy véletlen esetleg, hogy egy felújított hengerfejben kissé szorul valamilyen alkatrész (szelepszár) és alapjáraton az a henger nem 100%-os. Vagy lehet az is, hogy valamelyik szelep nem zár egy hibás köszörülés miatt, de ettől még az én javaslatom semmilyen hibát nem okoz és kevés idő, kevés energia. Ráadásul, ha a hiba megmarad, akkor kizárható az, amit írtam.

Most még ha ECU-t is vesz a srác és nem oldódik meg a hiba, akkor fogja egy kanna benzinnel leönteni! :-D

Vagy.... elviszi megint szerelőhöz és akkor már 400E és még azután sem lesz tökéletes......

Én 580-ért vettem egy fullfullos Mercédes-t.  Szerinted?

Tehát ezért szeretnék én egy nagyon könnyű frappáns hibakeresést ajánlani mindig, ami TERMÉSZETESEN nem zárja ki az utánalevő diagnosztikus chesk-et!

Előzmény: kolcsar (30644)
grandegabo Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30646

Nagyon köszi a segítségeket! A gyertyás dolgot mindenképp megpróbálom, ha eltűnik a korcsolyapálya az udvarról. Ehez sajnos nincs diagom (csak VW csoporthoz), úgyhogy a diagolós részt nem tudom megoldani itthon.  Nem is lenne baj ez ha a jelenlegi tünet maradna, csak félek tőle hogy a történtek megismétlődnek..

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30645

Ez nem vezérlő hiba, hanem mechanikus.

Amúgy lehet járás egyenlőséget nézni rajta, élő adatot, szelep hibát, gyűrűtörést megtalálni, gyújtás hibát, szegény keveréket, injektor hibát  megfelelő technikával.

 

Előzmény: grandegabo (30642)
kolcsar Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30644

Nem akarom elöttem szóló nagyobb tudású Fiat tipus ismerettel rendelkezö kollegára a rá tromfolást:)))

De megkéne próbálni hosszabtávú élöadat figyeléssel próbálkozni,vannak itt olyan kollegák akik estleg a Multiecuscan használatába jobban tudnak segiteni,nekem igazán nincs csak most próbálkozom vele,mert olyanokat hallotam lehet vele valós kilómétert kiolvasni.Ha van vele lehetöség elmenteni,és vissza nézni akkor nem olyan macerás,mert meléd teszel egy laptopot arra mented,vagy ha valaki melett ül az figyeli mi változik minden indok nélkül,pláne amikor az érezhetö rántás megjelenik.

Utóbbi idöbe elég sok tipusnál ez vezettet eredményre Peugeot 307-es 4-márkaszerviz után ahol azt mondták semmi baja,vagy az én Suzukim ami a pillanatnyi mérések szerint minden jó volt,és még hivatalos vizsgán is jó volt,de még is 11-11.5 litert evett.Ahoz egy nagyon kedves jó barátom csinált programot ,tesztert amivel lehettet figyelni,és kideriteni a hibát,azóta városi fogyi is 6-6.2liter lett.

Előzmény: grandegabo (30642)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 30643

Szia!

 

Csak próbaképen! A gyertyahézagokat üsd össze 0,7-re és melegítsd fel és nézd meg, hogy csinálja-e!

Ha igen, akkor ugyanezt 1mm-re és akkor is nézd meg!

 

Ha 0,7-en szépen megy, akkor az egyik traffód gyengébb már. ha 1mm-en, akkor meg sokat kap.

Előzmény: grandegabo (30642)
grandegabo Creative Commons License 2014.02.01 0 0 30642

Üdv Puntó guruk! Megpróbálom röviden leírni. Voltam már itt ezzel a problémával néhány hónapja, most vannak újabb fejlemények. Szóval II-es puntó,99 évvégi, 1.2 60 ló, 188A4000 motorkód. Jóideje bicgegett a motor alapjáraton. Első nekifutásra ill. a javaslatotokra kicseréltem a gyertyákat, a gyertyakábeleket, de nem javult semmit. Jártunk vele pár hónapot, majd nemrég végleg leállt a 3-as henger.

Elvittük szervízbe,  felújították a hengerfejet  (szelepek beégtek az említett hengernél, korábban is ez a gyertya volt kormos). A hengerfej felújítás után irtózatosan elkezdte enni az olajat (előtte is csipegette), igy visszavittük. Meggyűrűzték, állítólag eléggé kopottak voltak a gyűrűk. Most nem füstöl, nem is eszi az olajat látszólag rendben van  de az istennek sem akarja abbahagyni a "bicegést" vagyis alapjáraton mintha valamelyik henger idönként kissé kihagyna. Azért kissé, mert a hangján nem hallani, de érezni, illetve látni hogy meg-megdöccen néha.  Fordulaton, terhelésen hibátlan, sőt, hidegen is egy darabig nincs ez a jelenség.

Nem folyamatosan csinálja sajnos, nem lehet megfogni, a szerelőnk mindent kiváltott, az ECU-t kivéve. Az lenne a kérdésem hogy motorvezérlő okozhat-e ilyen alattomos hibát, érdemes-e foglalkozni vele..? Futott már bele valamelyikőtök ilyen gondba? A puntónál is kell vacakolni az immóval, ha másik motorvezérlőt próbálnék bele?

 

Ott tartunk hogy lassan rákültöttünk 300e Ft-ot az utóbbi fél évben, és még mindig nem tökéletes (a többi hibájáról most nem irnék, hosszú lenne a lista, a lényeg a motorja lenne)

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.01 0 0 30641

Szerintem a kikötés drágább lenne, mint a javítás, mert jellemzően meg kell hekkeltetni az ECU-t hozzá. 

Nem ismerem konkrétan a modellt, de jellemzően a gyújtáskapcsoló körül szokott lenni egy antennagyűrű. Én anno "bicskakulcsosítottam" egy néhai Lanciám, de egyszer elmozdult az immochip az új kulcstokban. Ekkor fogtam a chipet és szépen ráragasztottam az antennagyűrűre fixen. Úgy voltam vele, hogy ezt a típust úgy sem fogják ellopni már közel 20 évesen. Azóta is teszi a dolgát rendben.

Szóval első körben szerintem érdemes lenne megpróbálnod ráragasztani a chipet az antennagyűrűre és ha utána is van gondod, akkor esetleg az antennát cserélni. Ha úgy sem javul meg, akkor neccesebb, mert jellemzően hekkelés nélkül csak úgy lehet immo vezérlőt cserélni, hogy a hozzá tartozó motorvezérlőt is cserélni kell a bennük tárolt közös kód miatt. No meg az is lehet, hogy valami érintkezési gond van valahol a rendszerében.

Előzmény: DP1 (30640)
DP1 Creative Commons License 2014.01.31 0 0 30640

Segítséget kérnék a hozzáértő márkatáraktól

 

Olyan problémám adódott,hogy a gyárilag beépített indításgátló csak minden kb harmadik próbálkozásra engedi beindítani a motort. Amikor nem engedi akkor égve marad a sárga code felíratú kulcs jelzőlámpa is a piros befecskendező jel viszont kialszik. Már olyan is volt ,hogy a kártyán lévő kod beadásával indítottam be a motort.A hibát minden kulcsal produkálja a barnával is. Kérdés,hogy házilag ki lehet e kötni a rendszert mert javittatni nem akarom egyébként is csak arra jó,hogy a tulajdonost szívassa a tolvajok ellen semmit sem véd szerintem .Ja az sutó nem puntó hanem palió 

Előre is köszi a segítséget.

rsg Creative Commons License 2014.01.31 0 0 30639

Újpesten tudok hozzáértő szerelőt.

Előzmény: Thomas877 (30630)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 30638

Beizgattam a traktort és mire úgy volt, hogy kimegyek vele, elolvadt.

Idén úgy gondoltam, hogy Május elsején fogom eltolni. :-)  Vagy inkább :-(

Előzmény: kolcsar (30637)
kolcsar Creative Commons License 2014.01.30 0 0 30637

Eltakaritoták már a havat ??:)))

 

Szomszéd telefonált nem tudott bejönni Kerepesröl,mert Kistarcsát elepte a hó:)))

Előzmény: GYURMA 944 (30636)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 30636
Trisó és karton. Minimál összeg. És az új fagyálló.
Előzmény: El Padre (30633)
GYURMA 944 Creative Commons License 2014.01.30 0 0 30635
így van!
Előzmény: El Padre (30633)
vaki Creative Commons License 2014.01.30 0 0 30634

Sziasztok!

 

Kérdezném, hogy Punto 2/b-hez hol tudok venni olyan apróságokat, amit autóalkatrészboltban nem kapni? Ami kellene többek között: biztonsági övre az a műanyag korong, ami megakadályozza, hogy lecsússzon az övcsat, illetve a kalaptartó alatt van egy gumibak és abból a bal oldali elveszett, azóta veszettül zörög a kalaptartóm...

El Padre Creative Commons License 2014.01.30 0 0 30633

ahá, köszi!

 

akkor, ha jól értelmezem, amíg a hűtővíz hőmérséklete el nem éri azt a bizonyos pontot, ahol a termosztát úgy gondolja, hogy már elég meleg, addig egy kisebb körben kering -- aminek része a radiátor is, hogy gyorsabban tudjon fűtést adni a kocsiba, gondolom --, és csak utána engedi be a nagyobb körbe, hogy jobban elkezdhessen hűlni? és a nagyobb kör része az a szakasz is, ami a kocsi orrán levő légbeömlőnél, és a mögötte levő ventillátornál is van?

 

tehát az a jelenség, hogy ezekben a zimankós időkben a vízhőmérő szerint egész normális tempóban elér a skála kb. 1/3-ig, utána nagyon lassan kúszik fel a feléig (ahol elvileg állnia kéne), normális? meg az, hogy már majdnem a felénél van, de 100%-osan a radiátorra megnyitva még mindig inkább langyosat fúj ki, és csak hosszabb idő után kezd el konkrét meleget is fújni, szintén az? mert akkor ezek szerint felmelegszik normálisra, kinyit a termosztát, és utána a hirtelen jött, még mindig hideg, és nagyobb kiterjedésű szakaszon visszahűl a lötty, és csak utána megy fel megint üzemi hőmérsékletre. ilyenkor a termosztát nem kezdene el visszazárni? vagy van valami "tehetetlensége"?

 

amúgy vajon mennyibe fáj egy teljes hűtőrendszer kipucolás, plusz termosztát csere? nyáron már nagyon nem volt megfelelő a hűtés, többször ment forrásközelbe (vagy azon is túl) a víz, és bár a ventillátor oké, szerintem a csövekben már nem az igazi az áramlás.

Előzmény: GYURMA 944 (30632)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!