A hengerfejet nem tervezem cserélni, csak a hüvelyeket. Régen mikor megbontottuk már akkor is a használt tömítés ment vssza. Igaz egy szelep becsiszolással is megusztuk. Most még nincs megbontva, nem látom a hengerfalat, de emlékszem mikor még harmadikkal húztuk az ekét. Ma jó a második. Holnap nekiállok, öszeírom a motyót, meg mellékelek fotót is ha kell.
Mindent fel lehet újítani rajta.Az bennük a jó tulajdonság.
Küldj egy listát e-mailben az alkatrészekről,meg a henger átmérőről,hogy 95 mm vagy nagyobb megy bele és letelefonálom neked hogy mi mennyi lenne,aztán te majd kikalkulálod megéri e vele foglalkozni.Fejből a használt is,miért akarod lecserélni a régieket?
Szia Béci. Sajna nem vagy nagyon közel, én Borsodban lakom Miskolc mellett. De ha megéri szivesen leaútóznék a cuccokért. Kéne egy hüvely dogó garnitúra, hengerfej, kartel tömítés. Porlasztócsúcsom talán még van, és egy adagolót is találtam a padon. De arról már fogalmam sincs hány báron dolgozik. Lehet szűrők is kellenének. A kormányművel az a problémám, hogy a két oldasó deklinél hamar elszivárog az olaj, és a belseje is viharvert már. Amitől legjobban félek az a hidraulikája. Két vezérlő karja van. Az egyik a nyomást szabályozza, legjobb tudomásom szerint. A másikkall emelni lehet. Na már elég kicsi a szint amin dolgozik (még). És már a vissza szintezés sem működik. Ezt lehet-e felujjítani? Vagy csere?
Ha esetleg a szerb határhoz nem laksz messze,akkor javaslom hogy ugorj át hozzánk mert itt van minden a zetorokhoz,ezekhez a 11es végződésű szériákhoz pláne.Milyen alkatrészekre lenne szükséged?
Hali, sziasztok. Nekem van egy 3011- es zetorom, és szeretném rendbeszedni. Kicsit felujjítani. Szeretnék alkatrészeket keresni hozzá. Kormányműhöz, motorhoz, hidraulikához. És ha netán valaki csinált is már ilyet, szivesen fogadok tanácsot is. Valamikor nagyapámmal ujjítotuk, de kopnak az emlékek. Előre is köszönöm.
Hátul a kabin alatt. Az a nagy vasöntvény hátul az olajtartály, tetején egy nagy csavar (gyárilag sárgára van festve a teteje), talán 40mm átmérőjű lyuk lesz ha kihajtod a csavart. Mellette van az olajszintjelző pálca. Én a Lada "S" alakú gumi vízcsövét használom erre a célra, mert nagyon közel a kabin a nyíláshoz, a Lada csövét meg mintha direkt erre gyártották volna :-)
szia mérnökferi jó ez a bemutatkozás jó gépparkod lehet , kár , hogy messze lakunk egymástól. irtam neked a freemailos cimedre egy szmd motorról , amiről már rég beszéltünk. válaszolj hozzád jó helyre kerülnének ezek az alkatrészek