De most, hogy így felsoroltál 60-70 modellt, miből néhány apróságot lekaptál, mindjárt megjelenik Doma, és megkérdezi, hogy mit tervezel a "maradékokkal", ami 99%-ban a teljes modelleket jelenti ... :-)))
Az eredeti homlokfalról a három függőleges kiálló vonalat lecsiszolnám, a lámpa széléről levágnám az indexet, kigittelném a szélét, becsíkoznám és a lámpával még kellene valamit kezdeni mondjuk egy újat legyártani de ahhoz kell keresnem itthon valami anyagot.
Ha már itt tartunk megragadnám az alkalmat, hogy ha valakinek van selejt 120-as Skodája akkor szóljon!!!
Most nevetni fogsz a dacia 1300 hűtőrácsa van betéve és benne 426-os moszkvics lámpa ,ami hasonló nagyon a kocka lámpáséra a széleit az orrnak gittelnem kellett ,hogy ilyen fajta eleje legyen ,a lökösök 100-as skodáé amit gyártattam ugyanis ez egyezik a 100-as és 105-ös modellen.
A kecskeméti kisteccsóban négyből válogattam, így is olyan lett, hogy a bal első ajtót megfogta Csang ragasztós ujjal, bliszteren át nem láttam. Kettőnek olyan volt hátul a rendszámtábla világítás, mintha alul belevágtak volna szikével.