Szia! Én is jártam így az én opelemmel az is ugyanaz az évjárat és motor stb! Nekem is volt hasonló gondom igaz én nem vettem mindent csak kaptam próbára hogy valóban az e a gondja ! Nekem is volt sorozatos gyújtáskimaradás meg minden egyéb de nem segített a trafó csere meg gyertya csere ! Az ami hatásos volt átpártoltam egy másik benzinkúthoz és egy igazi jó pörgetős menet nagy fordulatszámon elég huzamos ideig és km-n keresztül ! Egy flakon égéstér tisztító a tankba nem kell vele foglalkozni én egy negyed tankhoz benyomtam és irány egy jó menet a pályán ! 5-5,5 ezres fordulaton hagy dolgozzon a kicsike letudjanak válni a koksz darabok ahonnan kell ! Sajnos rövid városi közlekedésre használt autókon ez előbb utóbb előjön ! Az EGR szelepet meg nem csak ott kell lekepargatni ahol látod hogy kormos ,hanem maga a szelep szár szorul meg ! Szépen ki lehet takarítani egy kis türelem és oldószer na meg egy vezeték pár amit az aksira meg a szelep csatolófejében a két szélső sarura tolsz fel ezt kedved szerint egy edényben amiben oldószert raktál beleteszed és a vezeték végét meg pöcögteted az akkumulátorhoz így az nyit -zár és talán ki dolgozza a nem kívánatos dolgokat belülről is (nekem bevált) ! Ha tiszta és szépen mozog fújd be berágódásgátló spray-el nekem ez is bejött azóta semmi gondom vele! ( a spray amit én használtam Loctite 8151) Jó mókánykodást és gyógyuljon a kicsike! Üdv Lasse!
Opel astra F x17dt. Isuzu dízel. Vélemény. Reggeli indítás, több másodperc mire kialszik az olajnyomásgomba. Közvetlen leálíítás és újraindításnál azonnal elalszik. Motor szépen jár fordulaton nincs rendellenes zaj. Vezérműtengelyen nem látható olajhiányos állapot (még). Olajpumpa hiba? Valahol visszaejtheti az olajat.
Azt elfelejtettem hogy mikor nyitva marad a szelep mert csak sejtem hogy az akkor ha benyomom a kuplungot és tartom egy picit akkor zuhan lefele a fordulatmérő mutatója egéssz a 0 ig leáll a motor vagy ha csak üresbe teszem akkor is leáll de megyek nyomva tartom leáll majd rá engedem és megy tovább párszor eljátszom és azután megy rendesen de néha rángat.Leszedtem az EGR-t korom fekete és még olajsár is volt rajta rendesen letisztitottam picit féktisztitóval meg lekapartam óvatosan de semmi néha megy ugy mintha semmi baja nem lenne néha meg xarakszik!
Sziasztok tudna valaki segíteni?Van egy G Astrám 2001 es 1.4 es 16 szelep benzines,néha kiolvasom a hibát és P0300, p0301,p0303 és néha mindenik hengernél égéskimaradást ir ez az egyik a másik az EGR szelep ami kinyít de nem zár vissza vagy fordítva volt trafó és gyertya csere de nem segített az EGR szeleppel most bajlódom mert az nemrég jött elő ujjat nem akarok venni meg közel 50 ezer ft.arra gondoltam hogy lezárom egy lemezzel ti mit gondoltok mi lenne a megoldás.Jah és van benne 185 ezer km 165 ezerrel vettem.Segítségül leírom az utolsó kiolvasott kódokat.
p0304-cylinder 4 misfire detected
p0400 (0C)-exhaus gas recirculation flow excessive
p0300-multiple cylinder misfire detected
p0400(0A)-exhaus gas recirculation circuit range/performance (open valve)
Van egy 92-es Astra F-em és egyfolytába világít a check lámpa valamint a kocsi hidegen és melegen is egyszer csak elkezd rángatni különböző fordulatokon. Mi lehet a gond?
Nálam is ugyan ez a hiba, nálam túlnyomás szabályzó relét ír hibának a szelepeket ellenőriztük cseréltük a hiba továbbra is fenn áll, esetleg sikerült valamilyen módon megoldani a problémát valakinek?
Az a baj, hogy ahol vizsgáztatnak nem automatikus a fék ellenőrzése ha a tulaj nem kéri. Mert ha megbont valamit, azt pénzért teszi.
Az enyém idén lesz 8 éves, de még én sem láttam a hátsó dob belsejét. Decemberben műszakis lesz, lehet, sőt biztos, hogy a nyáron megnézem a hátsó féket közelebbről.
Az elsőkön még nagyon sok a betét. Utálok fékezni, inkább motorfékkel lassítok. Jó előre le a gázról a lábat, és lelassul magától.
Tatásan vezetek.
A szerelők meg csak ilyenek. A saját önös érdeküket nézik. Nem nagyon van hova vinni. Ha sok dolgot nem tudnák sk. megjavítani, több tízezret kellett volna rákölteni. Pedig csak apró dolgok voltak. Már cserélte volna az olajszűrő házat, de kiderült, csak kosz akadt a szelep alá. ( 30000Ft.+munkadíj) A Lambda szonda fűtése elszállt. (32000+szerelési díj) Én meg vettem 12 ezerért egy általános szondát, és tökéletesen működik. Most kicseréltem négy hidrotőkét, 2000/ db, és munkadíjat nem kellett fizetni érte. De a szerelő egy tizest elkért volna biztosan.
Most más bajom volt az autóval, mert a bal hátsó kerekem blokkolt. Kicsit húztam is az új vedestein gumi bánta. Tenyérnyi helyen kicsit lekopott. 2 hónapos se volt. Szétszedtem és le volt pottyanva mindkét ferodol. Viszont el tudtam menni a szervízbe. Nem kelett tréler. Mindent cseréltek a hátsó dobba, kicsit le is húztak. Meg annyira igénytelen volt a szerelő, hogy 2 ajtót, kormányt sebváltót kéziféket olajos kézzel fogdosott. Fehér ajtón ujjlenyomatok. Nem lehetett a megszokott helyre vinni a távolság miatt, ott tudom, hogy gagyit nem raknak bele.
Nyáron vizsgázott, nem igaz, hogy nem tudják szétszedni a dobot ilyenkor, hogy belenézzenek. Az első fékem meg lett csinálva. Gyári cucc volt még a dobba. Kutyaütők ezek a szerelők! :D
Nem is nagyon kukkantottam be, mert konyhabútort, gardróbot szerelem össze. Meg a festésbe kell javítgatni.
Szeretném ha valaki tudna segíteni. Astra H autóm van és a fűtés, légkondi konzolomnak nem működik a világítása, biztosítékok jók, hibát nem látok rajta mert kiszereltem már, előre is köszönöm a segítséget!
Köszönöm az információt, G Astrám van. Valaki a gyújtáskapcsoló hibáját említette. Nem álltam neki szerelgetni eddig, mert nem olyan kedvezőek a kinti körülmények. :)
Én azt gondolom, hogy az elektromos rendszerben valamilyen relé hibásodott meg. Különösképp azért, mert a gyújtást relé vezérli. Keresd ki a kapcsolási rajzodon (nem írtad milyen típus) a gyújtás relét és nézd meg, hogy nincs-e beragadva.
Általában az elektromos hibákat aprólékos ellenőrzéssel, próbálgatással lehet javítani. Ellenőrizgetni kell minden kapcsolódó alkatrészt.
Én csak valamikor 40 éve tanultam hasonló dolgokat, nem vagyok naprakész, de én így kezdenék hozzá.
Van egy furcsa hibája az autómnak. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal.
Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával.
Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?
Ma kicseréltem mind a négy hengernél szemből nézve a bal oldali hidrotőkéket.
Azért kellett a csere, mert már nagyon zakatolt a motor beindulás után. Nem volt sima az alapjárat, és ha elindultam a kocsival, akkor elment az ereje, nem akart felpörögni.
Azért csak a balosokat cseréltem, mert részterhelésnél a a jobb oldali szelepeken keresztül nem szív levegőt, azt a csappantyúk elzárják.
Magas fordulatszámon feltöltötte olajjal rendesen, de alapjáraton már nem.
Egy tőkét szétszedtem, hogy tudjam mi van benne. A képeket feltettem az indafotóra
cowboymisi elérhetőséggel, Opel G Astra hidrotőke cimkével.
Kérnék segítséget. Úgy jártam a héten, hogy tankoltam MOL EVO benzint. Eddig semmi gond nem volt a géppel 1.6 Twinport motor 50000 km-rel, de ahogy beletankoltam ezt a benzint, folyamatosan világít a motor piktogram lámpám,/ kipufogó gáz/, ez vajon miért lehet? Semmi hibát nem érzek, megy vele mint a veszedelem, de miért? A hibakódnál kiírja 35100. Ez mi, vagy nincs gond vele, csak valami fals érzékelés?
Nekem egy 1.7 DTI isuzus G Caravanom van, egy az egyben ugyanígy jártam. 125 körül jön ki nekem a motorhiba jelzés, régebben amikor kijött akkor el is tűnt gyakran, de most már amikor kijön addig nem alszik el amig le nem állítom. 2 napja kiszedtem az EGR szelepet és alaposan megtisztítottam és megnéztem a membrán működését is az is jó volt. Ma kipróbáltam és megint 130 körül kijött és alig húz a gép onnantól. Azt nem értem, hogy miért pont 125-130-nál jön ki azonnal, vagy pedig ha hosszabb utat megyek pl. Miskolctól Gyöngyösig elmegyek akkor gyöngyösi parton felfele állandóan kigyullad addig nem. Akinek lenne ötlete, hogy mit nézzek meg vagy ellenőrizzek az ne tartsa magában :)