Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lasse68 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1179
http://www.google.com/url?q=http://olajcsereszett.hu/termek/wynns-egester-tisztito-adalek-benzinmotorok&sa=U&ei=bCn2VJDnBYOAU8vKgrAM&ved=0CBQQFjAA&sig2=L_ncBfsWj3aqla2idCP9cg&usg=AFQjCNESBz-i7mFFxB2H8VpSKJyIpVEllA
Előzmény: Zsolti Demeter (1178)
Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1178

Megkérdezhetem hogy az az égéstértisztító az mi volt?

Előzmény: Lasse68 (1176)
Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1177

Köszi szépen kifogom próbálni mindkettőt!

Előzmény: Lasse68 (1176)
Lasse68 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1176

Szia!
Én is jártam így az én opelemmel az is ugyanaz az évjárat és motor stb!
Nekem is volt hasonló gondom igaz én nem vettem mindent csak kaptam próbára hogy valóban az e a gondja !
Nekem is volt sorozatos gyújtáskimaradás meg minden egyéb de nem segített  a trafó csere meg gyertya csere !
Az ami hatásos volt átpártoltam egy másik benzinkúthoz és egy igazi jó pörgetős menet nagy fordulatszámon elég huzamos ideig és km-n keresztül ! Egy flakon égéstér tisztító a tankba nem kell vele foglalkozni én egy negyed tankhoz benyomtam és irány egy jó menet a pályán ! 5-5,5 ezres fordulaton hagy dolgozzon a kicsike letudjanak válni a koksz darabok ahonnan kell !
Sajnos rövid városi közlekedésre használt autókon ez előbb utóbb előjön ! Az EGR szelepet meg nem csak ott kell lekepargatni ahol látod hogy kormos ,hanem maga a szelep szár szorul meg ! Szépen ki lehet takarítani egy kis türelem és oldószer na meg egy vezeték pár amit az aksira meg a szelep csatolófejében a két szélső sarura tolsz fel ezt kedved szerint egy edényben amiben oldószert raktál beleteszed és a vezeték végét meg pöcögteted az akkumulátorhoz így az nyit -zár és talán ki dolgozza a nem kívánatos dolgokat belülről is (nekem bevált) ! Ha tiszta és szépen mozog fújd be berágódásgátló spray-el nekem ez is bejött azóta semmi gondom vele! ( a spray amit én használtam Loctite 8151)
Jó mókánykodást és gyógyuljon a kicsike!
Üdv Lasse!

 

Előzmény: Zsolti Demeter (1174)
Veisace Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1175

Sziasztok! 

 

Opel astra F x17dt. Isuzu dízel. Vélemény. Reggeli indítás, több másodperc mire kialszik az olajnyomásgomba. Közvetlen leálíítás és újraindításnál azonnal elalszik. Motor szépen jár fordulaton nincs rendellenes zaj. Vezérműtengelyen nem látható olajhiányos állapot (még). Olajpumpa hiba? Valahol visszaejtheti az olajat. 

Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1174

Azt elfelejtettem hogy mikor nyitva marad a szelep mert csak sejtem hogy az akkor ha benyomom a kuplungot és tartom  egy picit akkor  zuhan lefele a fordulatmérő mutatója egéssz a 0 ig leáll a motor vagy ha csak üresbe teszem akkor is  leáll de megyek nyomva tartom leáll majd rá engedem és megy tovább párszor eljátszom és azután megy rendesen de néha rángat.Leszedtem az EGR-t korom fekete és még olajsár is volt rajta rendesen letisztitottam picit féktisztitóval meg lekapartam óvatosan de semmi néha megy ugy mintha semmi baja nem lenne néha meg xarakszik!

Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1173

Sziasztok tudna valaki segíteni?Van egy G Astrám 2001 es 1.4 es 16 szelep benzines,néha kiolvasom a hibát és P0300, p0301,p0303 és néha mindenik hengernél égéskimaradást ir ez az egyik a másik az EGR szelep ami kinyít de nem zár vissza vagy fordítva volt trafó és gyertya csere de nem segített az EGR szeleppel most bajlódom mert az nemrég jött elő ujjat nem akarok venni meg közel 50 ezer ft.arra gondoltam hogy lezárom egy lemezzel ti mit gondoltok mi lenne a megoldás.Jah és van benne 185 ezer km  165 ezerrel vettem.Segítségül leírom az utolsó kiolvasott kódokat.

p0304-cylinder 4 misfire detected

p0400 (0C)-exhaus gas recirculation flow excessive

p0300-multiple cylinder misfire detected 

p0400(0A)-exhaus gas recirculation circuit range/performance (open valve)

p0400(0B)--------------//--------------------                                 (cloes valve)

Kérem aki tud segítsen köszönöm!!

 

profi90 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1172

Hali!

Van egy 92-es Astra F-em és egyfolytába világít a check lámpa valamint a kocsi hidegen és melegen is egyszer csak elkezd rángatni különböző fordulatokon. Mi lehet a gond?

Varga Anna Creative Commons License 2015.02.25 0 0 1171

Sziasztok!

Van egy opel astra f-em (1992) azt vettem észre hogy  gyengébb a fék mint más korabeli autóknál,ez mitől lehet?

Qkorica Creative Commons License 2015.02.19 0 0 1170

Hiba a

 

A csatlakoztatott gázolajszűrőben
Egy tank elzáródás
Levegő az repedt tartály üzemanyag-INE tüzelőanyag feletti szinten
Bad transzfer (lift) szivattyú
Tüzelőanyag-befecskendező szivattyú az időzítés

Előzmény: Csabesz_01 (1169)
Csabesz_01 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 1169

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni!Isuzu motoros G Astrám van és P0216-os hibakódot produkált.Mit jelent ez a hiba?

deka101 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 1168

Sziasztok!

Nálam is ugyan ez a hiba, nálam túlnyomás szabályzó relét ír hibának a szelepeket ellenőriztük cseréltük a hiba továbbra is fenn áll, esetleg sikerült valamilyen módon megoldani a problémát valakinek?

Előzmény: Luputyu (1151)
kokopali Creative Commons License 2015.02.05 0 0 1167

Én is így vagyok vele, a fékezéssel.

Előzmény: verebész (1166)
verebész Creative Commons License 2015.02.05 0 0 1166

 

 

Szia!

 

Innen letöltheted még a héten, utána automatikusan törlődik.

 

http://oriasmail.citromail.hu/dl/?tid=4d76068d4ced727e1f92eddfbe54e1b4d

 

 

Az a baj, hogy ahol vizsgáztatnak nem automatikus a fék ellenőrzése ha a tulaj nem kéri. Mert ha megbont valamit, azt pénzért teszi.

Az enyém idén lesz 8 éves, de még én sem láttam a hátsó dob belsejét. Decemberben műszakis lesz, lehet, sőt biztos, hogy a nyáron megnézem a hátsó féket közelebbről.

Az elsőkön még nagyon sok a betét. Utálok fékezni, inkább motorfékkel lassítok. Jó előre le a gázról a lábat, és lelassul magától.

 

Tatásan vezetek.

 

A szerelők meg csak ilyenek. A saját önös érdeküket nézik. Nem nagyon van hova vinni. Ha sok dolgot nem tudnák sk. megjavítani, több tízezret kellett volna rákölteni. Pedig csak apró dolgok voltak. Már cserélte volna az olajszűrő házat, de kiderült, csak kosz akadt a szelep alá. ( 30000Ft.+munkadíj) A Lambda szonda fűtése elszállt. (32000+szerelési díj) Én meg vettem 12 ezerért egy általános szondát, és tökéletesen működik. Most kicseréltem négy hidrotőkét, 2000/ db, és munkadíjat nem kellett fizetni érte. De a szerelő egy tizest elkért volna biztosan.

 

Üdv: GM

 

 

Előzmény: tronik (1165)
tronik Creative Commons License 2015.02.04 0 0 1165

Szia!

 

Nem jött email, csak sok spam. :)

 

Most más bajom volt az autóval, mert a bal hátsó kerekem blokkolt. Kicsit húztam is az új vedestein gumi bánta. Tenyérnyi helyen kicsit lekopott. 2 hónapos se volt. Szétszedtem és le volt pottyanva mindkét ferodol. Viszont el tudtam menni a szervízbe. Nem kelett tréler. Mindent cseréltek a hátsó dobba, kicsit le is húztak. Meg annyira igénytelen volt a szerelő, hogy 2 ajtót, kormányt sebváltót kéziféket olajos kézzel  fogdosott. Fehér ajtón ujjlenyomatok. Nem lehetett a megszokott helyre vinni a távolság miatt, ott tudom, hogy gagyit nem raknak bele.

Nyáron vizsgázott, nem igaz, hogy nem tudják szétszedni a dobot ilyenkor, hogy belenézzenek. Az első fékem meg lett csinálva. Gyári cucc volt még a dobba. Kutyaütők ezek a szerelők! :D

Nem is nagyon kukkantottam be, mert konyhabútort, gardróbot szerelem össze. Meg a festésbe kell javítgatni.

Előzmény: verebész (1163)
verebész Creative Commons License 2015.02.03 0 0 1164

 

Feltettem a hidrotőke fotóját. Erősen lebutított fényképek, de a lényeg kiszűrhető.

 

 

 

 

 

 

 

verebész Creative Commons License 2015.02.02 0 0 1163

Szia!

 

Megkaptad az anyagot amit küldtem?

Előzmény: tronik (1161)
kokopali Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1162

Szeretném ha valaki tudna segíteni. Astra H autóm van és a fűtés, légkondi konzolomnak nem működik a világítása, biztosítékok jók, hibát nem látok rajta mert kiszereltem már, előre is köszönöm a segítséget!

tronik Creative Commons License 2015.01.30 0 0 1161

Szia!

 

Köszönöm az információt, G Astrám van. Valaki a gyújtáskapcsoló hibáját említette. Nem álltam neki szerelgetni eddig, mert nem olyan kedvezőek a kinti körülmények. :)

Előzmény: verebész (1160)
verebész Creative Commons License 2015.01.28 0 0 1160

Szia!

Kedves márkatárs.

 

Én azt gondolom, hogy az elektromos rendszerben valamilyen relé hibásodott meg. Különösképp azért, mert a gyújtást relé vezérli. Keresd ki a kapcsolási rajzodon (nem írtad milyen típus) a gyújtás relét és nézd meg, hogy nincs-e beragadva.

 

Általában az elektromos hibákat aprólékos ellenőrzéssel, próbálgatással lehet javítani. Ellenőrizgetni kell minden kapcsolódó alkatrészt.

 

Én csak valamikor 40 éve tanultam hasonló dolgokat, nem vagyok naprakész, de én így kezdenék hozzá.

 

 

Üdv: GM

Előzmény: tronik (1159)
tronik Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1159

Sziasztok!

 

Van egy furcsa hibája az autómnak. Ha nyomkodom a központi zár gombját olyan állapotba tud kerülni, hogy ha kiveszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóból nem áll le a motor. A központi zár nem is működik. Ha lenyomom a távvezérlő gombját felvillan a műszerfalon valami visszajelzés. Ugyanez történik, ha a vezetőoldali zárat működtetem kulccsal, vagy kézzel bentről a gombbal.

Ezt a dolgot úgy tudom megszüntetni, hogy lefullasztom a motort és leveszem az aksit. Ha csak a motort fullasztom le és újraindítom a motor megint nem áll le a indítókulcs kihúzásával.

Az elem jók a távadókban. Van valakinek valami ötlete?

 

verebész Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1158

Szevasztok!

 

Ma kicseréltem mind a négy hengernél szemből nézve a bal oldali hidrotőkéket.

Azért kellett a csere, mert már nagyon zakatolt a motor beindulás után. Nem volt sima az alapjárat, és ha elindultam a kocsival, akkor elment az ereje, nem akart felpörögni.

Azért csak a balosokat cseréltem, mert részterhelésnél a a jobb oldali szelepeken keresztül nem szív levegőt, azt a csappantyúk elzárják.

Magas fordulatszámon feltöltötte olajjal rendesen, de alapjáraton már nem.

 

Egy tőkét szétszedtem, hogy tudjam mi van benne. A képeket feltettem az indafotóra

cowboymisi elérhetőséggel, Opel G Astra hidrotőke cimkével.

kokopali Creative Commons License 2015.01.18 0 0 1157

Üdv mindenkinek! Működik ez az oldal, mert nekem már régóta nem frissűl!

kokopali Creative Commons License 2015.01.16 0 0 1156

Szia!

Nem néztem el, mert azonnal felírtam,

Tuti ez volt, mert kétszer is elindítottam a tesztet.

Előzmény: verebész (1155)
verebész Creative Commons License 2015.01.16 0 0 1155

Szia!

 

Nem sok kicsit az öt szám? Úgy tudom, hogy az OBD hibakódok négy számjegyesek.

Valamit nem néztél el?

Előzmény: kokopali (1154)
kokopali Creative Commons License 2015.01.15 0 0 1154

Üdvözlök mindenkit!

Kérnék segítséget. Úgy jártam a héten, hogy tankoltam MOL EVO benzint. Eddig semmi gond nem volt a géppel 1.6 Twinport motor 50000 km-rel, de ahogy beletankoltam ezt a benzint, folyamatosan világít a motor piktogram lámpám,/ kipufogó gáz/, ez vajon miért lehet? Semmi hibát nem érzek, megy vele mint a veszedelem, de miért? A hibakódnál kiírja 35100. Ez mi, vagy nincs gond vele, csak valami fals érzékelés?

Válaszaitokat előre is köszönöm

tangerine Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1153

Nem ír az semmi hibát, legalábbis nem világít a lámpa. Viszont úgy megy mint a golyó azóta, hogy kibeleztem. :)

Előzmény: jupiter35 (1149)
pitor22 Creative Commons License 2015.01.07 0 0 1152

üdv!opel f astra akksi kivétele után a gyárirádiót állitanám be ,de nem akarja előhozni a 4 vonal csíkot! miért???

Luputyu Creative Commons License 2014.12.31 0 1 1151

Szia,

 

Nekem egy 1.7 DTI isuzus G Caravanom van, egy az egyben ugyanígy jártam. 125 körül jön ki nekem a motorhiba  jelzés, régebben amikor kijött akkor el is tűnt gyakran, de most már amikor kijön addig nem alszik el amig le nem állítom. 2 napja kiszedtem az EGR szelepet és alaposan megtisztítottam és megnéztem a membrán működését is az is jó volt. Ma kipróbáltam és megint 130 körül kijött és alig húz a gép onnantól. Azt nem értem, hogy miért pont 125-130-nál jön ki azonnal, vagy pedig ha hosszabb utat megyek pl. Miskolctól Gyöngyösig elmegyek akkor gyöngyösi parton felfele állandóan kigyullad addig nem. Akinek lenne ötlete, hogy mit nézzek meg vagy ellenőrizzek az ne tartsa magában :)

 

Előre is köszi a segítséget!

 

Üdv és BUÉK! :)

Előzmény: Berci78x (298)
belati52 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 1150

Üdv.

Van egy c18xe motorom és 92 hibába volt.

Azt javasolták nekem hogy főtengely jeladó csere. Megvolt.

Most nem indul az autó mert 17 hibába van ami elméletileg Kopogás érzékelő 2 - nincs feszültségváltozás

Valakinek ötlet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!