Azé' aláhúzott, me' elb@..tam vazzeg! 288-at ad biztosító, + "roncs" 127. Első ajtóm megvan színben (10.000) B oszlopot küszöbrésszel ajánlottak szintén 10-ért, kell még hátsó ajtó (ár kérdéses, színben nem találtam még, más színben a lehetőségek tárháza végtelen 5-25-ig. Lakatosom 60-70-et mondott, tehát 80. Így a legrosszabb esetben 125-130, tehát marad 150+ az egyéb javításokra. Viszont mivel G.TK, a biztosító még téríti egy ennél nem nagyobb kategóriájú autó forgalomba helyezésének a költségeit pluszban! Tehát bünti és sarc nélkül tudok autót váltani... Ami, valljuk be őszintén jót tesz az ember lelkének. (újdonság varázsa, stb...)
Minek írsz aláhúzottal, kifolyt a szemem mire végigolvastam!?! Melyik biztosító fizet ilyen jól? Illetve mennyit dobott fel, hogy ennyire örülsz? A döntés a tied, bár makulátlan autó 400-ért nincs. Ákos alább leírta, hogy ezek a a 15+ éves gépek megették a kenyerük javát. Mivel a motorod jó, a futómű nem sérült, nálam nem lenne kérdés, ahogy nem volt az a gyapágyas motornál sem és most sem. Az hogy vannak egyéb hibái, az nem biztos, sőt, biztos, hogy júzer hiba. Mi a garancia, hogy az 'új' nem hibádzik? Sőt! Autó vásárlás után alap a folyadékok és szíjak cseréje. Mi ISS volt a kérdés?
Nagy az én dilemmám...! Megjött az ajánlat a biztosítótól. Kapnék annyit, hogy bőven meg tudjam csináltatni az autót (2 ajtó csere + B oszlop + küszöbrész), még maradna ia bőven egyéb javításra. Meg kellene csináltatnom a digit klímát (párologtató szelep, hűtőventillátor, el is van valahol durranva a rendszer), és az első futóművet (kopog), valamint a hossz bordásszíj feszítőt és a görgőket. A klímakompresszornak is elég erős hangja volt, amíg ment. Így megmaradna az autó, de a szokásos Omega kasznis betegségekkel: ajtók sarka, sárvédő ívek. Viszont van benne egy tökéletes, hidegen-melegen hibátlanul induló motor, kiváló adagoló és viszonylag kultúrált belsőrész. Vagy beülök egy szép, de ismeretlen holmiba (egy volt, most a hétvégéig fenn a HaHu-n, makulátlan állapotban 400 alatt, naná, hogy elvitték). Vagy 5 év után hűtlen leszek a típushoz és Ford Mondeó... (van belőle szép állapotban 400K körül) A "roncsot" 127.000 Ft-ért venné be a biztosító partnere. Futómű nem sérült, szépen egyenesen megy, azzal tehát nincs gondom...
Tanácstalan vagyok! Tipródom, mint ... :-)) Ötlet, tanács? Adjatok hideget-meleget, bírom a kiképzést!
Grat! Az enyém 18 éves és nem sok bajom volt vele, ami volt, az mindig az én hülyeségem miatt. Igaz most csőstül jönnek a gondok, de ebben az is benne van, hogy nem sokat foglalkoztam vele az elmúlt 7 évben...
Szeva!Én ajánlom neked a 2.0 16v-t.Nekem egy 99-es manuál váltós volt és 3 évig használtam úgy hogy nem kellett hozzá nyúlni a motorjához.Csak a a gömbfejekkel volt baj a futóművében.
Sajna ezek a gépek ha tetszik ha nem lefutották a magukét !! Az első futóművében 2* annyi gömbfej van mint az asztrában pl. A jó alkatrész , hogy maradjunk CSAK a futóműnél ( lempförder ) duplája 3* a szarnak de ez mindenre igaz ! Szerinted ha kell benne cserélni valamit melyik kategóriából választanak , persze , hogy az olcsóból!! De lehet ez vízpumpa, lengéscsillapító, tömítés, kipufogó! Ezeknek az élettartama nem éli meg a következő műszakit! Ezért van velük "állandóan gond" . De ha megengedheted magadnak a minőségi cuccost akkor az téged ki fog szolgálni , viszont kuvára megnöveli a rezsit ! Én így már rákeféltem a pitmankarral, a Doltz vípumpával, és a Sachs lengéscsillapítóval ( hátsó Advanch. helyett Supert.) erősített helyett normál ez csak a felébe kerül. Ezek az alkatrészek nem élték túl a 15e km et DE az egy évet kibírták !!! Így már képben vagy ?
Ennyiből lepukkadt Omegát rendbetenni csak akkor tudsz, ha anyuci-apuci eltart a fizetésed mellett. Az elején arra is kevés, amíg rendbe nem pofozod. Folynak bele a százezrek.
Céges Transporter T5-ösünk ZK-n halt el tavaj. A turbo csőnek egy bütyke letörött, aztán rossz helyre került. Velünk is írattak papírt:) Jó móka volt, nemtom mennyibe volt a vége.
Mekkora egy ostobaság már az a dízel zöldkártya. Mikor van olyan valós üzemállapot amikor terhelés nélkül full gázon járatod a motort? Szakadt volna az anyjába a feje annak aki ezt kitalálta.
Tökéletesen jól mondod, ez így igaz !!! Ment műszakira a dizelem ott is aláírattak egy papírt , hogy felelőséget nem válalnak a zöldkártya "terhelés" miatt ! Azé ez is fsza ott vérzik el a gép ?!
Sok dologban igazad van, de előre meg lett mondva, többek által, hogy nem fog bejönni. Nem is jött be, erre jön vissza sírni és ugatni. Ilyen alaknak kötél való, vagy 1 szál gyufa...