Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

noisewaker Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11539

A Mondejóhoz nem értek, de az Omegával kapcsolatban lennének fenntartásaim, így kép alapján a belseje már jócskán cserés volt, amiből ÉN arra következtetnék, hogy vagy agyon lett használva az utóbbi 500ezer km alatt, vagy volt egy nagyon hanyag előző gazdája. Az a gazdag felszereltség meg.... hagyjuk. Élőben kell azt látnod, kár ezeket belinkelgetni.

Előzmény: Francii (11538)
Francii Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11538

Fiat-tal járok 8. éve a cégnél, (Doblo, Scudo), a főnökasszonyom a 9 éve jár Renault-tal, (Megane 7 év, Laguna 2 év), az Omega előtt Mondeom volt (2,5 V6) Akarsz róla még beszélni...??? :-))

 

 

Omegatd: Veled meg ha egyszer találkozom, biztosan a fejedre húzok egy üveg mézest, szabadon választott ízben, bár lehet, hogy inkább egy stílusban hozzád jobban paszoló Tornyos, vagy Kárpátia művésznevű -pálinkának a legjobb indulattal sem nevezhető  (karcos, mint állat)- italnak látszó tárggyal leplek meg!  És hiába kérdeznéd, akkor sem mondanám meg, hogy ma a legjobb pálinka itthon a Matheus Pálinkafőzde valemennyi terméke, javasolnám a Guglit, meg hogy olvass vissza...!  :-)

 

Jöhetnek a további vélemények...

Előzmény: Roy.K (11537)
Roy.K Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11537

Háromféle F betűs autót nem szabad venni:

Fiat, Ford, francia...

 

És még: Fix Or Repair Daily!

Előzmény: Francii (11536)
Francii Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11536

Ezé':

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_clx-5598456

 

meg ezé':

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/omega_b/opel_omega_b_caravan_2.5_td_gl_megkimelt-5620470

 

 

meg azé' hogy csesztethessen mindenki a saját véleményével! Mert tanácsot mindenki szeret adni, az ráadásul ingyé' van!   Én pedig igazolni, vagy cáfolni látom a saját véleményemet! És ez viszi előre a dolgokat! Ráadásul  még tényleg  nem tudom, mi a fene legyen. Tudd be ezt az emberi gyarlóságomnak...! Mert gyenge vagyok és esendő.:-))

 

Omegatd Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11535

Úgy látszik, akkor eldöntötted, minek kérdezel?!?

Előzmény: Francii (11534)
Francii Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11534

Azé' aláhúzott, me' elb@..tam vazzeg! 288-at ad biztosító, + "roncs" 127. Első ajtóm megvan színben (10.000) B oszlopot  küszöbrésszel ajánlottak szintén 10-ért, kell még hátsó ajtó (ár kérdéses, színben nem találtam még, más színben a lehetőségek tárháza végtelen 5-25-ig. Lakatosom 60-70-et mondott, tehát 80. Így a legrosszabb esetben 125-130, tehát marad 150+ az egyéb javításokra. Viszont mivel G.TK, a biztosító még téríti egy ennél nem nagyobb kategóriájú autó forgalomba helyezésének a költségeit pluszban! Tehát bünti és sarc nélkül tudok autót váltani... Ami, valljuk be őszintén jót tesz az ember lelkének. (újdonság varázsa, stb...)

Omegatd Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11533

Minek írsz aláhúzottal, kifolyt a szemem mire végigolvastam!?! Melyik biztosító fizet ilyen jól? Illetve mennyit dobott fel, hogy ennyire örülsz? A döntés a tied, bár makulátlan autó 400-ért nincs. Ákos alább leírta, hogy ezek a a 15+ éves gépek megették a kenyerük javát. Mivel a motorod jó, a futómű nem sérült, nálam nem lenne kérdés, ahogy nem volt az a gyapágyas motornál sem és most sem. Az hogy vannak egyéb hibái, az nem biztos, sőt, biztos, hogy júzer hiba. Mi a garancia, hogy az 'új' nem hibádzik? Sőt! Autó vásárlás után alap a folyadékok és szíjak cseréje. Mi ISS volt a kérdés?

Előzmény: Francii (11532)
Francii Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11532

Sziasztok,

 

Nagy az én dilemmám...! Megjött az ajánlat a biztosítótól. Kapnék annyit, hogy bőven meg tudjam csináltatni az autót (2 ajtó csere + B oszlop + küszöbrész), még maradna ia bőven egyéb javításra. Meg kellene csináltatnom a digit klímát (párologtató szelep, hűtőventillátor,  el is van valahol durranva a rendszer), és az  első futóművet (kopog), valamint a hossz bordásszíj feszítőt és a görgőket. A klímakompresszornak is elég erős hangja volt, amíg ment. Így megmaradna az autó, de a szokásos Omega kasznis betegségekkel: ajtók sarka, sárvédő ívek. Viszont van benne egy tökéletes, hidegen-melegen hibátlanul induló motor, kiváló adagoló és viszonylag kultúrált belsőrész. Vagy beülök egy szép, de ismeretlen holmiba (egy volt, most a hétvégéig fenn a HaHu-n, makulátlan állapotban 400 alatt, naná, hogy elvitték). Vagy 5 év után hűtlen leszek a típushoz és Ford Mondeó...  (van belőle szép állapotban 400K körül) A "roncsot" 127.000 Ft-ért  venné be a biztosító partnere. Futómű nem sérült, szépen egyenesen megy, azzal tehát nincs gondom...

Tanácstalan vagyok! Tipródom, mint ... :-)) Ötlet, tanács? Adjatok hideget-meleget, bírom a kiképzést!

 

Francii

 

   

ateszx20xev Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11531

Grat! Az enyém 18 éves és nem sok bajom volt vele, ami volt, az mindig az én hülyeségem miatt. Igaz most csőstül jönnek a gondok, de ebben az is benne van, hogy nem sokat foglalkoztam vele az elmúlt 7 évben...

Előzmény: DonPedro2 (11516)
istipapa Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11530

Szeva!Én ajánlom neked a 2.0 16v-t.Nekem egy 99-es manuál váltós volt és 3 évig használtam úgy hogy nem kellett hozzá nyúlni a motorjához.Csak a a gömbfejekkel volt baj a futóművében.

Előzmény: DonPedro2 (11516)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11529

Sajna ezek a gépek ha tetszik ha nem lefutották a magukét !! Az első futóművében 2* annyi  gömbfej van mint az asztrában pl. A jó alkatrész , hogy maradjunk CSAK a futóműnél ( lempförder ) duplája 3* a szarnak de ez mindenre igaz ! Szerinted ha kell benne cserélni valamit melyik kategóriából választanak , persze , hogy az olcsóból!! De lehet ez vízpumpa, lengéscsillapító, tömítés, kipufogó! Ezeknek az élettartama nem éli meg a következő műszakit! Ezért van velük "állandóan gond" . De ha megengedheted magadnak a minőségi cuccost akkor az téged ki fog szolgálni , viszont kuvára megnöveli a rezsit ! Én így már rákeféltem a pitmankarral, a Doltz vípumpával, és a Sachs lengéscsillapítóval ( hátsó Advanch. helyett Supert.) erősített helyett normál ez csak a felébe kerül. Ezek az alkatrészek nem élték túl a 15e km et DE az egy évet kibírták !!! Így már képben vagy ?

Előzmény: DonPedro2 (11522)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11528

Attól függ, mennyiért vetted...

Előzmény: DonPedro2 (11522)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11527

Nekem ISS volt Kadett...

Előzmény: Csapszi (11520)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11526

Kialudt a tűz, kell újra rá az olaj?

Előzmény: Csapszi (11519)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11525

Csurig vannak a bontók, meg a vatera és a racing-bazár...

Előzmény: DonPedro2 (11516)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11524

Vagy nem artana inkabb a BC elott hasznalgatni egy kicsit a gepet, gyanitom hogy lesz annak a penznek egetobb helye is!

Előzmény: Csapszi (11523)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11523

Mit vársz egy 16 éves alulmotorizált nagy autótól, ami ráadásul sok százezer kilómétert ment már?

BC-t előbb nézd meg milyen a csatija, és utána vegyél! Figyelj, hogy autómata és manuális között is van külömbség, habár az átállítható. (nem otthon)

 

Előzmény: DonPedro2 (11522)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11522

Ajajj! Ne rémisztgess! Talán állandóan van valami bajuk? Gondolom a meghibásodás gyakorisága függ a tulajdonostól is? :)

 

Ja és kellene computer a műszerfalba.

 

Üdv!

Előzmény: Csapszi (11517)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11521

Ennyiből lepukkadt Omegát rendbetenni csak akkor tudsz, ha anyuci-apuci eltart a fizetésed mellett. Az elején arra is kevés, amíg rendbe nem pofozod. Folynak bele a százezrek.

Előzmény: istipapa (11463)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11520

Na ezért van nekem ISS FAstrám. (ISS)

Előzmény: manta-z (11495)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11519

Én megmondtam ,hogy az egy gányolás, ha csak egy dugattyút gyűrűzöl meg!

Ez így még parasztgenerálnak sem felel meg.

Annak megpróbáltatok utánajárni, hogy az az egy mitől kopott meg akkora eltéréssel?

 

Előzmény: istipapa (11418)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11518

Így-így ;)

Előzmény: Csapszi (11517)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11517

Gratula! Addig örülj, míg ezek a legnagyobb problémáid!

Előzmény: DonPedro2 (11516)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 11516

Sziasztok!

 

Tulajdonosa lettem egy '96-os 2.0 16v omegának. Egy pár dolog hiányzik róla, amiket pótolni szeretnék.Ha valakinek ven eladó jó áron, akkor jelezze!

 

első ködlámpa pár

jó állapotú lufis kormány

első szivargyújtó

hátsó ajtókra külső díszléc

 

Üdv! DonPedro

Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.26 0 0 11515

Céges Transporter T5-ösünk ZK-n halt el tavaj. A turbo csőnek egy bütyke letörött, aztán rossz helyre került. Velünk is írattak papírt:) Jó móka volt, nemtom mennyibe volt a vége.

Előzmény: manta-z (11514)
manta-z Creative Commons License 2012.03.26 0 0 11514

Mekkora egy ostobaság már az a dízel zöldkártya. Mikor van olyan valós üzemállapot amikor terhelés nélkül full gázon járatod a motort? Szakadt volna az anyjába a feje annak aki ezt kitalálta.

Előzmény: MvZoli (11512)
manta-z Creative Commons License 2012.03.26 0 0 11513

Majd Marcsi átszúrja a vesédet egy tompa fogpiszkálóval ha ezt elmondom neki :DD

Előzmény: Omegatd (11507)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.26 0 0 11512

Tökéletesen jól mondod, ez így igaz !!! Ment műszakira a dizelem ott  is aláírattak egy papírt , hogy felelőséget nem válalnak a zöldkártya "terhelés" miatt ! Azé ez is fsza ott vérzik el a gép ?!

 

Előzmény: manta-z (11496)
2000 16 v Creative Commons License 2012.03.26 0 0 11511
Omegatd Creative Commons License 2012.03.26 0 0 11510

Feldobok 1 üveg mézest, hogy az amit mondtam...

Előzmény: ITYU07 (11504)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!