A Mondejóhoz nem értek, de az Omegával kapcsolatban lennének fenntartásaim, így kép alapján a belseje már jócskán cserés volt, amiből ÉN arra következtetnék, hogy vagy agyon lett használva az utóbbi 500ezer km alatt, vagy volt egy nagyon hanyag előző gazdája. Az a gazdag felszereltség meg.... hagyjuk. Élőben kell azt látnod, kár ezeket belinkelgetni.
Fiat-tal járok 8. éve a cégnél, (Doblo, Scudo), a főnökasszonyom a 9 éve jár Renault-tal, (Megane 7 év, Laguna 2 év), az Omega előtt Mondeom volt (2,5 V6) Akarsz róla még beszélni...??? :-))
Omegatd: Veled meg ha egyszer találkozom, biztosan a fejedre húzok egy üveg mézest, szabadon választott ízben, bár lehet, hogy inkább egy stílusban hozzád jobban paszoló Tornyos, vagy Kárpátia művésznevű -pálinkának a legjobb indulattal sem nevezhető (karcos, mint állat)- italnak látszó tárggyal leplek meg! És hiába kérdeznéd, akkor sem mondanám meg, hogy ma a legjobb pálinka itthon a Matheus Pálinkafőzde valemennyi terméke, javasolnám a Guglit, meg hogy olvass vissza...! :-)
meg azé' hogy csesztethessen mindenki a saját véleményével! Mert tanácsot mindenki szeret adni, az ráadásul ingyé' van! Én pedig igazolni, vagy cáfolni látom a saját véleményemet! És ez viszi előre a dolgokat! Ráadásul még tényleg nem tudom, mi a fene legyen. Tudd be ezt az emberi gyarlóságomnak...! Mert gyenge vagyok és esendő.:-))
Azé' aláhúzott, me' elb@..tam vazzeg! 288-at ad biztosító, + "roncs" 127. Első ajtóm megvan színben (10.000) B oszlopot küszöbrésszel ajánlottak szintén 10-ért, kell még hátsó ajtó (ár kérdéses, színben nem találtam még, más színben a lehetőségek tárháza végtelen 5-25-ig. Lakatosom 60-70-et mondott, tehát 80. Így a legrosszabb esetben 125-130, tehát marad 150+ az egyéb javításokra. Viszont mivel G.TK, a biztosító még téríti egy ennél nem nagyobb kategóriájú autó forgalomba helyezésének a költségeit pluszban! Tehát bünti és sarc nélkül tudok autót váltani... Ami, valljuk be őszintén jót tesz az ember lelkének. (újdonság varázsa, stb...)
Minek írsz aláhúzottal, kifolyt a szemem mire végigolvastam!?! Melyik biztosító fizet ilyen jól? Illetve mennyit dobott fel, hogy ennyire örülsz? A döntés a tied, bár makulátlan autó 400-ért nincs. Ákos alább leírta, hogy ezek a a 15+ éves gépek megették a kenyerük javát. Mivel a motorod jó, a futómű nem sérült, nálam nem lenne kérdés, ahogy nem volt az a gyapágyas motornál sem és most sem. Az hogy vannak egyéb hibái, az nem biztos, sőt, biztos, hogy júzer hiba. Mi a garancia, hogy az 'új' nem hibádzik? Sőt! Autó vásárlás után alap a folyadékok és szíjak cseréje. Mi ISS volt a kérdés?
Nagy az én dilemmám...! Megjött az ajánlat a biztosítótól. Kapnék annyit, hogy bőven meg tudjam csináltatni az autót (2 ajtó csere + B oszlop + küszöbrész), még maradna ia bőven egyéb javításra. Meg kellene csináltatnom a digit klímát (párologtató szelep, hűtőventillátor, el is van valahol durranva a rendszer), és az első futóművet (kopog), valamint a hossz bordásszíj feszítőt és a görgőket. A klímakompresszornak is elég erős hangja volt, amíg ment. Így megmaradna az autó, de a szokásos Omega kasznis betegségekkel: ajtók sarka, sárvédő ívek. Viszont van benne egy tökéletes, hidegen-melegen hibátlanul induló motor, kiváló adagoló és viszonylag kultúrált belsőrész. Vagy beülök egy szép, de ismeretlen holmiba (egy volt, most a hétvégéig fenn a HaHu-n, makulátlan állapotban 400 alatt, naná, hogy elvitték). Vagy 5 év után hűtlen leszek a típushoz és Ford Mondeó... (van belőle szép állapotban 400K körül) A "roncsot" 127.000 Ft-ért venné be a biztosító partnere. Futómű nem sérült, szépen egyenesen megy, azzal tehát nincs gondom...
Tanácstalan vagyok! Tipródom, mint ... :-)) Ötlet, tanács? Adjatok hideget-meleget, bírom a kiképzést!
Grat! Az enyém 18 éves és nem sok bajom volt vele, ami volt, az mindig az én hülyeségem miatt. Igaz most csőstül jönnek a gondok, de ebben az is benne van, hogy nem sokat foglalkoztam vele az elmúlt 7 évben...
Szeva!Én ajánlom neked a 2.0 16v-t.Nekem egy 99-es manuál váltós volt és 3 évig használtam úgy hogy nem kellett hozzá nyúlni a motorjához.Csak a a gömbfejekkel volt baj a futóművében.
Sajna ezek a gépek ha tetszik ha nem lefutották a magukét !! Az első futóművében 2* annyi gömbfej van mint az asztrában pl. A jó alkatrész , hogy maradjunk CSAK a futóműnél ( lempförder ) duplája 3* a szarnak de ez mindenre igaz ! Szerinted ha kell benne cserélni valamit melyik kategóriából választanak , persze , hogy az olcsóból!! De lehet ez vízpumpa, lengéscsillapító, tömítés, kipufogó! Ezeknek az élettartama nem éli meg a következő műszakit! Ezért van velük "állandóan gond" . De ha megengedheted magadnak a minőségi cuccost akkor az téged ki fog szolgálni , viszont kuvára megnöveli a rezsit ! Én így már rákeféltem a pitmankarral, a Doltz vípumpával, és a Sachs lengéscsillapítóval ( hátsó Advanch. helyett Supert.) erősített helyett normál ez csak a felébe kerül. Ezek az alkatrészek nem élték túl a 15e km et DE az egy évet kibírták !!! Így már képben vagy ?
Ennyiből lepukkadt Omegát rendbetenni csak akkor tudsz, ha anyuci-apuci eltart a fizetésed mellett. Az elején arra is kevés, amíg rendbe nem pofozod. Folynak bele a százezrek.
Céges Transporter T5-ösünk ZK-n halt el tavaj. A turbo csőnek egy bütyke letörött, aztán rossz helyre került. Velünk is írattak papírt:) Jó móka volt, nemtom mennyibe volt a vége.
Mekkora egy ostobaság már az a dízel zöldkártya. Mikor van olyan valós üzemállapot amikor terhelés nélkül full gázon járatod a motort? Szakadt volna az anyjába a feje annak aki ezt kitalálta.
Tökéletesen jól mondod, ez így igaz !!! Ment műszakira a dizelem ott is aláírattak egy papírt , hogy felelőséget nem válalnak a zöldkártya "terhelés" miatt ! Azé ez is fsza ott vérzik el a gép ?!