Keresés

Részletes keresés

zooli74 Creative Commons License 2015.04.20 -2 0 90608

Ha ilyen gyalázat,akkor járj gyalog!

 

Előzmény: Lucky76 (90593)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.20 0 1 90607

És mi lenne az értelme, ha saját járműparkbból megvalósítható?

Előzmény: 08-73 (90605)
AegonT Creative Commons License 2015.04.20 -1 0 90606

vagy a duplacsuklós flotta maradékának megvásárlása? (utólagos ötödik ajtóval?) 
Utána mehet a hetes- százhetesre.

Előzmény: 08-73 (90605)
08-73 Creative Commons License 2015.04.20 0 0 90605

"2. Kell a kocsi nagyon ha jövő nyáron lesz M3 pótlás."

 

A pótlás tervezése során nem merült fel direkt az M3 pótlására egy csuklós flotta vásárlása vagy bérlése?

Előzmény: Törölt nick (90538)
08-73 Creative Commons License 2015.04.20 0 0 90604

Ahogy leírtad, ott a pont! Reméljük most már tényleg minél előbb full csuklós lesz hétvégén a 30A/230, legkésőbb a körúti pótlás után.

Előzmény: BPI-383 (90553)
BPO-105 Creative Commons License 2015.04.20 0 0 90603

Azért még mindig ott van a hátsó kerék magasságában a "fejbeverős" vízszintes kapaszkodó...

Előzmény: Zahnrad (90602)
Zahnrad Creative Commons License 2015.04.19 0 1 90602

Pár gondolat az új Contecokról:

- Halk a hajtáslánc és nagyon finoman vált a váltó

- Az üléskiosztás rendben van, jobb a VT szóló C2-eseinél

- A kapaszkodók is rendben vannak (na végre!)

- A merev első híd hangolása pocsék, úgy billeg a busz, hogy közben kemény a rugózása

- Az összeszerelési minőség nagyon gyenge, borzasztóan csörög, zörög

- Ugyan LED-es a világítás, de az egyenkénti lámpatestek végtelenül igénytelenek, ráadásul úgy vannak felszerelve, mint az ökörhug**zás, nem állnak egy vonalban

- Villognak egyes lámpatestek, mint valami kiégni készülő rossz neon fénycső. Valami csatlakozók rosszak, mert legtöbbször az úthibákkal szinkronban történik a ,,diszkózás"

 

 

 

 

Hát, ilyet vagy jobbat mi is tudunk szerintem, ehhez nem kell csillagot venni...

nemeza Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90601

Egyébként szerintem a magyar rendszer normálisabb. Ha valaki le akar szállni, akkor menjen oda az ajtó közelébe, jelezzen, és majd ha megáll a sofőr, akkor kinyílik a megfelelő ajtó.

Helyközin van értelme a dolognak szerintem leginkább, ahol kevés az ajtó, és jellemzően mindenki ül.

Előzmény: John Howard (90573)
Lucky76 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90600

Az nem baj, de hogy az "újat" így fölrakni...

Előzmény: BPO-105 (90598)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.19 0 1 90599

Conectók hétköznap:

67: F2, F4

98/98E: F2, F5, F9

168E: F1, F2

 

412-es:

277/F1 -> 168E/F31

Előzmény: BPI-383 (90597)
BPO-105 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90598

Gondolom szinte az összes dekoritot leszedték a plafonról és az ablakok fölül azalatt az idő alatt, amíg állt.

Előzmény: Lucky76 (90593)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.19 -1 0 90597

Azt lehet már tudni, hogy a Conectok milyen forgalmi szám alatt fognak futni?

Illetve, hogy a 168E 277-esről átszerelő 412-ese milyen forgalmi szám alatt lesz?

Előzmény: IAtilla (90596)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90596

Kiegészítettem, amit írtál, de ez csak alig két hétig lesz érvényes. Májustól a második csomag forgalomba állásával további változások várhatók.

 

67: munkanapokon: Cinkota IK 260, 412 (277-esre átszerelő), Mercedes Conecto, VT Mercedes Citaro 2

szombaton és munkaszüneti napokon: Cinkota IK 260, 412, Mercedes Conecto, VT Mercedes Citaro 2

 

98, 98E: Cinkota IK 260, 412 (hétvégén csak a 202E-ről átszerelők), Alfa Cívis 12, Mercedes Conecto

 

130: 

munkanapokon: Cinkota IK 260, 412, VT Alfa Localo

szombaton és munkaszüneti napokon: Cinkota IK 260, 412, Volvo 7000A/7700A (csak vasárnap)

 

168E: Cinkota IK 260, 412 (csak hétköznap, a 277-esről átszerelő), Mercedes Conecto, VT Mercedes Citaro 2

 

202E: munkanapokon: Cinkota IK 435, Volvo 7000A, 7700A

szombaton és munkaszüneti napokon: Cinkota IK 260, 412, Mercedes Conecto (98-asról átszerelők)

Előzmény: 08-73 (90591)
gorcher Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90595

Én csak azt remélem, hogy a 67-esen járók csak a cinkotai úton fognak ki-be állni. Mert a másik útvonal az... elég ránézni a 276-os kocsijaira (x-204, k-916 pl), hogy kezdenek széthullani a rákosligeti határúton.

Előzmény: BPI-383 (90588)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.19 -1 0 90594

Tegnap és mai kiadás alapján a Conecto szerintem pont a 412 helyén van a 168E-n.

Előzmény: 08-73 (90591)
Lucky76 Creative Commons License 2015.04.19 0 1 90593

MHK-914. Én elhiszem, hogy ez az MHK-914 az MHK-914, de valami még mindig nem stimmel. Ennyire le lett rabolva az eredeti kocsi, hogy ilyen mértékben át kellett építeni a donorból az alkatrészeket?

Mintha valami sufniban tákolt, szakadt, hátsó udvarból előrángatott kohószökevény lenne a kocsi. Egyik-másik MHK-t lelakta már az idő, de azért így egyik sem néz ki. (Tévednék?) A barkács-7700A indításjelző ferdén, úgy-ahogy felcsavarozva külön csodás. 

 

Úgy amúgy gyalázatos állapotban van az autó, mintha minden pillanatban széjjel akarna szakadni mindene - ehhez mondjuk a Kozma utca is hozzátesz, na de akkor is...

08-73 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90592

130 pedig: 

munkanapokon: Cinkota IK 260, VT Alfa Localo

szombaton és munkaszüneti napokon: Cinkota IK 260, 412, Volvo 7000A, 7700A

Előzmény: 08-73 (90591)
08-73 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90591

Létezik, hogy a Conecto kiadás, és a 130-as összességében így fog kinézni?

 

 

67: munkanapokon: Cinkota IK 260, Mercedes Conecto, VT Mercedes Citaro 2

szombaton és munkaszüneti napokon: Cinkota IK 260, 412, Mercedes Conecto, VT Mercedes Citaro 2

 

98, 98E: Cinkota IK 260, 412, Alfa Cívis 12, Mercedes Conecto

 

168E: Cinkota IK 260, 412, Mercedes Conecto, VT Mercedes Citaro 2

 

202E: munkanapokon: Cinkota IK 435, Volvo 7000A, 7700A

szombaton és munkaszüneti napokon: Cinkota IK 260, 412, Mercedes Conecto

Előzmény: IAtilla (90564)
D Carlos Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90590

hát nagyon

Előzmény: BPI-383 (90586)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.19 -1 0 90588

Vannak sajnos olyan szakaszok a 168E-n is, amik nem a jó állapotukról híresek.

 

De ott már van némi nyoma a tenni akarásnak a javítása kapcsán, a Jászberényin most két helyen is félpályás lezárás mellett újraaszfaltoznak kereszteződést.

 

Illetve ha megvalósul a Rákoshegy TE-ben felajánlott 168-168E szeparálás (igaz én kicsit másképp csinálnám, mint a TE-ben felajánlották), akkor megfelelő menetrend mellett a Conecto-knak nem kell rámenniük majd a legkritikusabb gyártelepi szakaszra, hanem mehetnek egyenesen a Tündérfürt utcán.

 

De a 30-ason is nem feltétlen a Vágány utca az elsődleges probléma, bár én azon az OFF C2G-k átengedését is alaposan meggondolnám az üzemeltető helyében (mondjuk a másik dolog a 20E-vel vel és a 30-asokkal kapcsolatban, ami nagyon piszkálja a csőröm, hogy kinek az ötlete volt, hogy a 20E-n és a 30-ason csúcson kívül 1-1 280-ast leszámítva csak C2G legyen, mikor ti is arra panaszkodtok, hogy sokszor teltházzal megy a 20E?)

Előzmény: SZALAROAA (90587)
SZALAROAA Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90587

2. Vágány utca

Azért a 168E-n is vannak "kiváló" állapotú utak... :( (Félreértés ne essék, szerintem sincs semmi keresnivalójuk a 30-asokon.)

Előzmény: BPI-383 (90553)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.19 -1 0 90586

A forgalmi számra vonatkozó kérdésem tárgytalan, most vette észre, hogy csúnyán benéztem a jelenlétét.

Előzmény: BPI-383 (90583)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.19 -1 0 90585

Megerősíthetem, mindkét nyomógomb ad ajtóhoz hozzárendelt leszállásjelzést, akárcsak az OFF VB-s LC-n.

Előzmény: John Howard (90576)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90584

És minek kell nekünk ez a német rendszer? Nem lehetett volna máshogy kérni? Oké hogy fapados a Conecto és korlátozott az opciós lista, de hogy ennyire...

Előzmény: John Howard (90573)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.19 -1 0 90583

Mentem is vele egy kört.

Olyan, amilyennek az OFF C2-nek kellene lennie.

A jvez ráadásul nem sajnálta tőle a gázt.

Amúgy egy kérdés (tudom kissé OFF): A 168E/F4 (ugyebár ezt járta ma a Conecto) vasárnaponként egyemberes szám? (Ha jól számoltam ~12 órás az egész szám, ami 6-6 órás műszakot tenne lehetővé, ha 2 részbe lenne szedve, ami nem túl életszerű hazánkban)

Előzmény: BPI-383 (90572)
BPO-105 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90582

A Citarókon észleltek alapján lesz még itt kontaktos sok más alkatrész is...

Lassan már a 168E-mn közlekedő gépek felén nem működik rendesen az utastájékoztatás, mert szétrázta őket a főváros csodás útja.

Előzmény: SZALAROAA (90574)
BPI-184 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90581

Köszönöm a válaszokat a PKD-s Ikarusok motorjáról.:) 

Dante001 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90580

Lehet az E6 már csendesebb járású lesz. C2-knél is eléggé észrevenni a különbséget.

Előzmény: Törölt nick (90579)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90579

Kínai gépcsodákban is Cummins motor van, hangosak is.

Videómegosztón meghallgattam pár Cummins-motorral szerelt Solaris midi hangját is korábban, ugyanaz a porszívóhang hallatszik, mint a PKD-kon.

Előzmény: Dante001 (90578)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 90578

Nah, azért nah. A hang korábban is "baj" volt már, tehát a hangszigetelés nem valami izmos, másrészt az Allison váltó sem éppen arról híres hogy elkapcsol alacsony fordulaton. Az E6-nál remélhetőleg orvosolva lesz ez a rész.

Előzmény: Törölt nick (90577)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!