A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
- Halk a hajtáslánc és nagyon finoman vált a váltó
- Az üléskiosztás rendben van, jobb a VT szóló C2-eseinél
- A kapaszkodók is rendben vannak (na végre!)
- A merev első híd hangolása pocsék, úgy billeg a busz, hogy közben kemény a rugózása
- Az összeszerelési minőség nagyon gyenge, borzasztóan csörög, zörög
- Ugyan LED-es a világítás, de az egyenkénti lámpatestek végtelenül igénytelenek, ráadásul úgy vannak felszerelve, mint az ökörhug**zás, nem állnak egy vonalban
- Villognak egyes lámpatestek, mint valami kiégni készülő rossz neon fénycső. Valami csatlakozók rosszak, mert legtöbbször az úthibákkal szinkronban történik a ,,diszkózás"
Hát, ilyet vagy jobbat mi is tudunk szerintem, ehhez nem kell csillagot venni...
Egyébként szerintem a magyar rendszer normálisabb. Ha valaki le akar szállni, akkor menjen oda az ajtó közelébe, jelezzen, és majd ha megáll a sofőr, akkor kinyílik a megfelelő ajtó.
Helyközin van értelme a dolognak szerintem leginkább, ahol kevés az ajtó, és jellemzően mindenki ül.
Én csak azt remélem, hogy a 67-esen járók csak a cinkotai úton fognak ki-be állni. Mert a másik útvonal az... elég ránézni a 276-os kocsijaira (x-204, k-916 pl), hogy kezdenek széthullani a rákosligeti határúton.
MHK-914. Én elhiszem, hogy ez az MHK-914 az MHK-914, de valami még mindig nem stimmel. Ennyire le lett rabolva az eredeti kocsi, hogy ilyen mértékben át kellett építeni a donorból az alkatrészeket?
Mintha valami sufniban tákolt, szakadt, hátsó udvarból előrángatott kohószökevény lenne a kocsi. Egyik-másik MHK-t lelakta már az idő, de azért így egyik sem néz ki. (Tévednék?) A barkács-7700A indításjelző ferdén, úgy-ahogy felcsavarozva külön csodás.
Úgy amúgy gyalázatos állapotban van az autó, mintha minden pillanatban széjjel akarna szakadni mindene - ehhez mondjuk a Kozma utca is hozzátesz, na de akkor is...
Vannak sajnos olyan szakaszok a 168E-n is, amik nem a jó állapotukról híresek.
De ott már van némi nyoma a tenni akarásnak a javítása kapcsán, a Jászberényin most két helyen is félpályás lezárás mellett újraaszfaltoznak kereszteződést.
Illetve ha megvalósul a Rákoshegy TE-ben felajánlott 168-168E szeparálás (igaz én kicsit másképp csinálnám, mint a TE-ben felajánlották), akkor megfelelő menetrend mellett a Conecto-knak nem kell rámenniük majd a legkritikusabb gyártelepi szakaszra, hanem mehetnek egyenesen a Tündérfürt utcán.
De a 30-ason is nem feltétlen a Vágány utca az elsődleges probléma, bár én azon az OFF C2G-k átengedését is alaposan meggondolnám az üzemeltető helyében (mondjuk a másik dolog a 20E-vel vel és a 30-asokkal kapcsolatban, ami nagyon piszkálja a csőröm, hogy kinek az ötlete volt, hogy a 20E-n és a 30-ason csúcson kívül 1-1 280-ast leszámítva csak C2G legyen, mikor ti is arra panaszkodtok, hogy sokszor teltházzal megy a 20E?)
És minek kell nekünk ez a német rendszer? Nem lehetett volna máshogy kérni? Oké hogy fapados a Conecto és korlátozott az opciós lista, de hogy ennyire...
Amúgy egy kérdés (tudom kissé OFF): A 168E/F4 (ugyebár ezt járta ma a Conecto) vasárnaponként egyemberes szám? (Ha jól számoltam ~12 órás az egész szám, ami 6-6 órás műszakot tenne lehetővé, ha 2 részbe lenne szedve, ami nem túl életszerű hazánkban)
Nah, azért nah. A hang korábban is "baj" volt már, tehát a hangszigetelés nem valami izmos, másrészt az Allison váltó sem éppen arról híres hogy elkapcsol alacsony fordulaton. Az E6-nál remélhetőleg orvosolva lesz ez a rész.