Nagy bajban vagyok. Indulaskor neha 3 hengerezik a kocsi es kis fordulaton gyenge, kormos a pufogo es sokat fogyaszt es kondenzviz sincs. Amit eddig csereltem miatta. Katalizator, trafo, kipufogo, hogomba, gyertyak.
A szerelo azt mondta hogy lehet meg egr szelep, vagy valami gatya a motorban. Az egr-t nem figyeli diagnosztika? Kompresszio meres tud kideriteni valamit?
Mi lett a baja szegenynek? A mienkben 447e van de ez is kezd huncutkodni. A szerelok meg azt mondjak hagyjuk a fenebe, nem erdemes mar vele foglalkozni mert sok a km.
A forgalombol kivonasra szerintem is a legjobb kulfoldinek eladni.
Van egy szett szőnyeggarnitúrám eladó, fekete, erős szövet, szép állapotban, (a vezető oldalin Citroen feliratos kopásálló gumi betéttel). Gyári VTS, de én sima 5 ajtós xsara-ban használtam. Fotót töltök fel. Akit érdekel, írjon privátban, és az árán megegyezünk. :)
ha a levegő keringetést áttekerem frontról az ablak felé, automatikusan bekapcsol a klíma
Ez nem hiba, hanem funkció. Mégpedig a a párátlanításé. A kezelésiben is le van írva.
Viszont most az történik, hogy indítás után azonnal ordítva maxon pörög a levegő, hiába állítom erősebbre, gyengébbre, nullára, automatára, semmi nem változik. Ezt mi okozhatja?
Erre olvass vissza, sokszor volt téma a probléma megoldása.
Sziasztok! 2003-as 1.6 Xsara produkált tegnap egy érdekeset. Az elektronikával eddig is voltak apró gondok, de inkább csak kis kellemetlenségek (folyamatosan ég a motordiagnosztika lámpa, miközben több helyről megerősítették, hogy semminek semmi baja odabent, ha a levegő keringetést áttekerem frontról az ablak felé, automatikusan bekapcsol a klíma, ami persze egy pöccentéssel megint lelőhető, de fura, és ilyesmik). Viszont most az történik, hogy indítás után azonnal ordítva maxon pörög a levegő, hiába állítom erősebbre, gyengébbre, nullára, automatára, semmi nem változik. Ezt mi okozhatja?
Sziasztok! 2001-es 1.6-os xsarába másfél éve cseréltem után állítós kuplungbovdent (nem gagyit). Régebben is néha megnőtt a holtjáték és késve jött vissza a pedál, de pár nap múlva után állított és hetekig jó volt. most viszont hetek óta nagy a holtjáték és lábbal kell visszahúzni a pedált kb. 3-4 cm-t. Lehet valamit kezdeni vele vagy kuka?
nem igazán, csak kurvasok huszas torx fejú lemezcsavar van, más nem fogja.
váltókar műanyag keretét felpattintod, onnan kezded.
aztán ami még pattintós, az a szivargyújtó kerete, a többi csavaros.
a rádiót kell kivenni, fölötte a fedcomp(ha van) kerete is pattintós, kijön még a középső szellőzőrács, mögötte is van csavar.
bal oldalt a biztitábla felől ki bírod szedni a tükörállítés stb gombjait, a kmóra előtt felül is van két csavar, kormányburkolatot alul három csavar fogja, elég csak a tetejét leszedni aztán akkor a kmóra alatti két csavart is megtalálod, kijön a komplett keret, utána férsz hozzá a fűtésgombokhoz.
a tiéden vannak bovdenek, lemez fülek fogják a fűtésgombok házához, a lemezfülek lejönnek, a bovdeneket meg ki kell forgatni, ne törd le a tekerők végét, inkább nézd meg kétszer, hogyan tudod kiakasztani.
Én nem azt állítottam hogy nem lehet,(szerintem nem a kormánykapcsoló kontakt hibája miatt)
Nekem a hibatárolóban nincs emiatt hiba letárolva!
Kérnék tőled egy kis segítséget, manuális klímás gépjármű Xsara II organizációs száma:09705
a fűtő ventilátor motor egyes fokozatában nem működik a többiben igen előtét ellenállást kiszereltem
megmértem rendben van 4 fokozatban az ellenállás hálózat nincs benne! a sedre kapcsolási rajzát használva a fűtés vezérlő kapcsoló táblát kellene kibontanom mert az egyes fokozat kapcsoló felől nem érkezik test az előtét ellenálláshoz. A fűtő ventilátor motor +12V -ot a motortéri biztosíték tábláról kapja egy relén keresztül csak akkor müködik ha jár a benzinmotor. (motorvezérlő kettős reléje)
Tehát le kellene bontanom a fűtésvezérlő panelját,Nehéz lebontani?
pedig bőven lehet az.. sőt... multkor egy EV2 ben javítottam a COM modult. kiderült a hülyeségei miatt 15 perc elteltével táviányítóval nem lehett kinyitni a gépet...
Bocsi a félreértések elkerülése végett a az "automatic light active" szerintem nem bajuszkapcsoló hiba!
Nekem az akkumulátor saru levétele után/ visszarakása után jelentkezik csak egyszer! a saru visszarakása után!
Jó tanács a gyújtás levétele után ha az akkumulátort le szeretnénk(választani a gépjármű elektromos hálózatáról) várjunk legalább egy két percet! A motorvezérlő kireteszelődik elég hamar de a BSI még "beszélget" a VAN hálózaton keresztül úgy hogy a BSI VAN+12V tápellátását még nem veszi el a hálózatról!
7 éve élek együtt azzal, hogy az autó teljesen összevissza, akár júlusban délben is elkezd giling-galangolni hogy "automatic light active" vagy valami hasonló
már minden sorrendben minden kapcsolgattam rajta, de soha nem tudtam rájönni miért van ez
Szokott villogni! felkapcsolódnak az első fényszórók a műszerfalon pedig a tompított visszajelzője villogni kezd.
A hiba a Com 2000 és a BSI között VAN hálózat kommunikáció (fals) jel (multiplexing) az pedig a kormánykapcsoló bal karjának (világítás/irányjelző) kapcsoló kontakt hibájából adódik
Nekem ha a fent említett hiba jelentkezik picit lehúzom az irányjelző karját és megszűnik!
Érdekes a BSI-ben sem a Com 2000-ben sincs letárolva hiba eme hibás működés miatt!
Külföldi oldalakon találsz fényképes illusztrációval ellátott szétszerelési útmutatót.
De gondolom van itt a fórumon is ügyes kezű kolléga aki segít.
Én még nem szettem szét a sajátomat. majd jövőre ha jó idő lesz!