Szia! Én is a hátsó lököst látom lefityedve az akku az tényleg kifolyhatott, elől nem látok furcsaságot ha törik akkor nem tudják szép illesztésekkel megcsinálni. Sztm korrekt a km állás, igazából látni kéne!
A hátsó lökős gyanús, elől mintha javítva lenne, hátsó lámpa belső burkolat hiányzik, aksi kifolyt, cserélték ... módon, olaj folyik, a km állás gyanús az olaj folyás, és egyéb jelek alapján, vagy tengerparton használták.
Jobb hátul is érdekes, szerelve volt, tömítés szarul áll.
Mintha be is ázna hátul. Nagyon ki van szilikonozva..
Itt van helyben, szerencsére nem kell menni messze.
A hátsó lökös áll szerintem picit furcsán. Amúgy szerintem kor és típus azonosak a dolgok, bár remélem, hogy Blu vet rá egy pillantást. Ő mindjárt kiszúrja, ha valami nem oda illő.
Hétfőn elmegyek lekérdezem, meg körbemérem, ha engedik.
II-es puntomon cseréltem vezérlést de nem igazán találtam rajta jelet, se a vezérműkeréken se a fötengely kerekén!
Most nézegetem, hogy ehhez már speciális célszerszámokat használnak! :)
Én a szokásos módon 0 fokra állítottam az 1es henger olyankor pont válltáson van! Csak azért jó lenne valami ellenőrző jel! :)
Pontosabban a vezérmű kereken találtam egy beszúrást de nem tudom mihez kell nézni! Amit láttam talán a hengerfej felső síkjához tolómérővel kivetítve oda esik, japán motoroknál találkoztam ilyennel! :)
Nem akarom a topikot szét izélni,magán jellegü problemával,kinti helyismeretedre való tekintetel szeretnék kérdezni kérni segitséget,ha egy mód van rá.Valami elérhetöséget,hogy kérdezzek!
hogy egy teljesen nemműszaki kérdésem is legyen: tud valaki punto 1-hez könyöklőről? mármint a két első ülés közé. kezdenék elkényelmesedni, de jazistennek sem hagyja ez a punetti. :)