Keresés

Részletes keresés

King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.06 0 0 71972

Gondolom én,

 

7/ kétpólusú m.kapcsoló

8/ váltóérintkezős relé, de a sorszám rosszul olvasható, így a fene tudja mi a célja

9/ Moeller 2pólusú relé kézi ki-be kapcsolási lehetőséggel

11/ Finder alkonykapcsoló

 

A fekete gombok kézi ki-be

Ezzel sokra nem mentél. Le kellene kötni a mozgásérzékelőt a garázsban, ha továbbra is ég akkor az elosztótáblán méricskélni

Mágneskapcsolók tekercsét kikötni, ha elalszik, megnézni melyik másik relé/m.kapcs. működteti stb.stb.

 

Előzmény: ypolito (71970)
ypolito Creative Commons License 2016.11.06 0 0 71971

Lemaradt a kép

 

Kap

Előzmény: ypolito (71970)
ypolito Creative Commons License 2016.11.06 0 0 71970

Sziasztok!

 

A földszinti garázsban mozgásérzékelő van felszerelve, ennek ellenére folyamatosan világítanak a lámpák, mozgás hiányában is. Megnéztem, nincs eltekergetve a mozgásérzékelőn az időkapcsoló.

Megkerestem, hogy a villamosszekrényben mi tartozhat ide: a mellékelt képen 7-8-9 helyen elvileg az egyik "nemtudommmi" a földszinti garázshoz tartozik, bár az utólag ráragasztott matrica kicsit megzavart. Kérdésem, hogy mik ezek? A 8-on lévő feltételezem, hogy egy mágneskapcsoló ránézésre. 7 és 9? Gondolom, hogy valamelyiknek baja lehet, azért világít folyamatosan a lámpa. Lehet valamit kezdeni velük? 8-on mi az a kapcsoló és 9-en a fekete négyzet?

 

Köszi

P.

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.06 0 0 71969

Akkor megegyezhetünk abban, hogy olyan módival kellett volna megoldani amikor a felső lyukakon keresztül lehetne meghúzni.

Torx... nálam a DACIA ülésrögzítőcsavart szimbolizálja. Ott találkoztunk vele először, és tutira a gijotin alatt végezte az a baromarcú aki abba a kocsiba azt találta ki oda, mivel sehol máshol nem volt benne torx, csak ott. Totálisan berohadva.

Előzmény: szakmókus (71968)
szakmókus Creative Commons License 2016.11.06 -1 0 71968

Az imbusz nem utált,hanem a torx. Sajnos terjed alaposan. Alkalmazhatna olyan imusz csavart aminek a belső nyílása kisebb a névlegesnél.

Nekem van olyan M6 ibusz csavarom,aminek 4mm-es a belső nyílása. Ilyen elvvel akár a hengerfej csavarfuraton keresztül is átdughatná a kulcsot,és nem kellene gömbvégű.

Viszont jogos az észrevétel,villamos téren a régi BH 0 hőkioldó segédérintkező hozzáférése hasonló probléma volt,mind elektromos téren,mind ki-be kötés szempontjából.De a rögzítő csavarok is a vezető sínek alatt voltak.

Vagy a transzformátorok rögzítő furatai,ami felé benyúlik a járom összefogató csavar,vagy a cséve test.

 

Nem csak a hozzáférés a probléma, hanem a csavart is, a csavarhúzót is rongálja az ilyen átgondolatlan konstrukció.

Előzmény: Törölt nick (71959)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.06 0 0 71967

Bizonyára valami marhaság miatt

Én azt a keveset amit bekötöttem, 2,5mm2-tel csináltam

Tégy eleget neki és a jakuzzi bekötéstöl a fali dobozig tegyél 5x4-est, mert azt bizonyára nem irja hogy az elosztótábláig kell annyi

 

Előzmény: Krisztián23 (71952)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.06 0 0 71966

Hm, nem szúrtam ki tényleg

 

CorvBoy

Igaz! Egy pillanatra egy közeli képen látszik hogy nem imbusz

 

Ezektöl függetlenül, szép "ujjgyakorlat"

Előzmény: Szirty__ (71963)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71965

Jó szemed van:) Nyilván ez egy szivattyú, nyomó és szívóütemekkel, kompresszió és terjeszkedés ál-"munka" ütem nincs, hisz csak felesleges igénybevételt jelentene... ahogy az összenyitás is kb nulla lehet.

 

 

Előzmény: Szirty__ (71963)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71964

Az egy torx csavarhúzó, és a csavarok is azok, nem sima philips csillag fejű. Szóval ott nincs semmi szakszerűtlen.

Sőt profibb mint az átlag, mert a szegényember csak cserélhető bitfejből készletez ilyeneket, nem elterjedt a teljes szerszámból fix fejű készlet minden mérethez.

 

A döntve meghúzott slicces csavar véleményes, ..nyilván szakszerűbb lenne hajlítható vagy csuklós szöghajtásos szerszámmal, egy maketten ezért ez elmegy.

 

Ha nagyon patentkodni akana, nyilván lehetne derékszögű hajlított csavarhúzókészlettel is félfokonként szórakozni  a végén.

(rendes igazi autóban is van ilyesmi, sajnos néhányban túl sok is)

 

 

Előzmény: Törölt nick (71962)
Szirty__ Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71963

...hogy a főtengelyről a vezérmű tengelyekre 1:1-es áttételt használ?

Előzmény: King_of_Giants (71948)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71962

Illúzióromboló. Ekkora amatőrséget elkövetni egy ilyen projektben... még a pozdorjacsavarnál is megnézem, hogy philips vagy pozidrive és azt is hogy pont passzol-é, vagy kisebb nagyobb kell.

Előzmény: King_of_Giants (71961)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71961

És mégegy

A szívó/kipufogósort/?/ imbusszal rögzíti, de csillagcsavarhúzóval húzza meg a csavarokat

Előzmény: King_of_Giants (71960)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71960

Az lett volna  a jó megoldás, tőcsavar a blokkba és a hengerfej csavaroknálhatlapfej anya. 

Ott már hozzáférni

Előzmény: Törölt nick (71959)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71959

Szerintem simán befér oda, néztem én is, de befér, talán kicsit meg kell hajlítani a nyakát. Dugókulcs semmiképpen.

A gömbfejű csak addig kell amíg betekeri, utána előkapni a sima hajlított ibuszkulcs-szárat és azzal ráhúzni. Na az az utált imbusz pont ilyen helyre van kitalálva. Ügyesen észrevetted.

Előzmény: King_of_Giants (71958)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71958

Hatlapfejü esetén a dugókulcs nem fért volna el, de a villáskulcs sem ha mindkét hengersor fent van

Esetleg más tervezés, ahol a talp rögzítése kijebb van

 

Nem értem a gömbvégü imbusznál a gömb jelentőségét, "működését", bár már láttam olyat.

 

Előzmény: Törölt nick (71957)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71957

Szemfüles vagy!
Én biztos hatlapfejűt tettem volna oda villáskulccsal, vagy imbuszt, amit a gömbvégű imbuszkulccsal lehet meghúzni.

Előzmény: King_of_Giants (71956)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71956

A kép

 

Vagy flexi csavarhúzó, vagy imbusz kellett volna

Előzmény: King_of_Giants (71955)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71955

A konstruktör a hengerek rögzitésére slices csavart használ, de a csavarhúzó csak ferdén fér oda

 

Előzmény: King_of_Giants (71948)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71954

1 henger 1 tengelyfordulat alatt ugyanazt csinálja akkor csak nem püff püff püff hallatszik, hanem pűfpüfpüfpüfpüfpüfpüfpüf. Látszik, hogy nem vagyok autóreszelő.

Előzmény: Törölt nick (71953)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71953

Pedig igaza van, a V12nél csak azért lassabb a szelepek váltakozása alapjáraton, mert alacsony lehet az alapjárat, hiszen több henger végez munkát, igy nem olyan nagy a szögsebesség ingadozás.

A V12nél nem ritkábban van munkaütem, hanem épphogy több munkaütem van, egy főtengelyfordulatra minden henger ugyanugy megcsinálja a dolgát, mint a sor4-nél vagy sor6nál vagy bárhol.

600rpm alapjárat, 10fordulat/sec, minden hengerben minden második fordulatra történik munkavégzés, tehát 5Hz körüli ciklussal mozognak a szepelek, az azért gyors.

 

 

Előzmény: Törölt nick (71951)
Krisztián23 Creative Commons License 2016.11.05 0 0 71952

sziasztok

Jakuzzit szeretnék bekötni 3*16A -om van, a berendezést is 3*16A-re lehet bekötni a leírása szerint.

Miért kér a gyártó 5*4mm2 MTK kábelt a bekötéshez??? A villanyóráig szerintem nem 4mm vezeték megy.

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.04 0 0 71951

Öööööö :)

Előzmény: 2Bálint (71950)
2Bálint Creative Commons License 2016.11.04 0 0 71950

4 ütemű motorról beszélünk, az ütemek ugyanazok egy v12-es és egy s4 esetében is. Azt csak úgy látod, mintha nem mozogna...

Előzmény: Törölt nick (71949)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.04 0 0 71949

Ez tényleg nem semmi. Nem néztem folyamatosan, nem tudom mit szúrtál ki.
De megcsinálták szolenoiddal is a v12-őt.

 

A v12-nél az a jó, hogy a szelepek nem mozognak olyan veszett ütemben mint egy 4 hengeresnél. Lehet látni alapjáraton, hogy milyen sokáig marad mozdulatlanul.

Előzmény: King_of_Giants (71948)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.04 0 0 71948

Nem semmi munka azért

Egy hibát, hibás alkatrész alkalmazást látok

Észreveszi valaki?

 

Előzmény: Törölt nick (71947)
Törölt nick Creative Commons License 2016.11.03 0 0 71947

Csináltak a lököttek V12-est is. Nagyon murisan néz ki. Jó játék elektrontanoncoknak.

Valaki majd feltalálja a szolenoidvibrátort is a fizikatanárnőnek.

Előzmény: Szirty__ (71943)
Mekk Elek ezermester Creative Commons License 2016.11.03 0 0 71946

:-)

Előzmény: King_of_Giants (71945)
King_of_Giants Creative Commons License 2016.11.02 0 0 71945

Azért ez így nem pontos!

5 hengeres Audi és mégis kell neki önindító. Kompresszió elmegy álltában, friss üzemanyag keverék sincs,  nem dieselnél szikra sincs

Előzmény: Mekk Elek ezermester (71944)
Mekk Elek ezermester Creative Commons License 2016.11.02 0 0 71944

Az egy hengeres motor csak akkor képes magától elindulni, ha szerencsés pozícióban ált meg, minden más esetben kézzel kell kezdő lendületet adni neki. Az öt hengeres viszont bármikor képes elindulni, mert bármilyen állásban is állt meg, az ötből valamelyik henger mindig megfelelő irányban van az indításhoz.

Előzmény: Szirty__ (71943)
Szirty__ Creative Commons License 2016.11.02 0 0 71943

Szerintem csak jó buli megtervezni és építeni egy ilyet. Van sport értéke.

Szemléltető eszköz válhat belőle, nem hiszem hogy ennél közvetlenebb gyakorlati haszonnal bír.

 

Mi is csináltunk ilyen motort melóban, csak az egy hengeres volt :)

 

Előzmény: Törölt nick (71940)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!