A földszinti garázsban mozgásérzékelő van felszerelve, ennek ellenére folyamatosan világítanak a lámpák, mozgás hiányában is. Megnéztem, nincs eltekergetve a mozgásérzékelőn az időkapcsoló.
Megkerestem, hogy a villamosszekrényben mi tartozhat ide: a mellékelt képen 7-8-9 helyen elvileg az egyik "nemtudommmi" a földszinti garázshoz tartozik, bár az utólag ráragasztott matrica kicsit megzavart. Kérdésem, hogy mik ezek? A 8-on lévő feltételezem, hogy egy mágneskapcsoló ránézésre. 7 és 9? Gondolom, hogy valamelyiknek baja lehet, azért világít folyamatosan a lámpa. Lehet valamit kezdeni velük? 8-on mi az a kapcsoló és 9-en a fekete négyzet?
Akkor megegyezhetünk abban, hogy olyan módival kellett volna megoldani amikor a felső lyukakon keresztül lehetne meghúzni.
Torx... nálam a DACIA ülésrögzítőcsavart szimbolizálja. Ott találkoztunk vele először, és tutira a gijotin alatt végezte az a baromarcú aki abba a kocsiba azt találta ki oda, mivel sehol máshol nem volt benne torx, csak ott. Totálisan berohadva.
Az imbusz nem utált,hanem a torx. Sajnos terjed alaposan. Alkalmazhatna olyan imusz csavart aminek a belső nyílása kisebb a névlegesnél.
Nekem van olyan M6 ibusz csavarom,aminek 4mm-es a belső nyílása. Ilyen elvvel akár a hengerfej csavarfuraton keresztül is átdughatná a kulcsot,és nem kellene gömbvégű.
Viszont jogos az észrevétel,villamos téren a régi BH 0 hőkioldó segédérintkező hozzáférése hasonló probléma volt,mind elektromos téren,mind ki-be kötés szempontjából.De a rögzítő csavarok is a vezető sínek alatt voltak.
Vagy a transzformátorok rögzítő furatai,ami felé benyúlik a járom összefogató csavar,vagy a cséve test.
Nem csak a hozzáférés a probléma, hanem a csavart is, a csavarhúzót is rongálja az ilyen átgondolatlan konstrukció.
Jó szemed van:) Nyilván ez egy szivattyú, nyomó és szívóütemekkel, kompresszió és terjeszkedés ál-"munka" ütem nincs, hisz csak felesleges igénybevételt jelentene... ahogy az összenyitás is kb nulla lehet.
Az egy torx csavarhúzó, és a csavarok is azok, nem sima philips csillag fejű. Szóval ott nincs semmi szakszerűtlen.
Sőt profibb mint az átlag, mert a szegényember csak cserélhető bitfejből készletez ilyeneket, nem elterjedt a teljes szerszámból fix fejű készlet minden mérethez.
A döntve meghúzott slicces csavar véleményes, ..nyilván szakszerűbb lenne hajlítható vagy csuklós szöghajtásos szerszámmal, egy maketten ezért ez elmegy.
Ha nagyon patentkodni akana, nyilván lehetne derékszögű hajlított csavarhúzókészlettel is félfokonként szórakozni a végén.
(rendes igazi autóban is van ilyesmi, sajnos néhányban túl sok is)
Illúzióromboló. Ekkora amatőrséget elkövetni egy ilyen projektben... még a pozdorjacsavarnál is megnézem, hogy philips vagy pozidrive és azt is hogy pont passzol-é, vagy kisebb nagyobb kell.
Szerintem simán befér oda, néztem én is, de befér, talán kicsit meg kell hajlítani a nyakát. Dugókulcs semmiképpen.
A gömbfejű csak addig kell amíg betekeri, utána előkapni a sima hajlított ibuszkulcs-szárat és azzal ráhúzni. Na az az utált imbusz pont ilyen helyre van kitalálva. Ügyesen észrevetted.
1 henger 1 tengelyfordulat alatt ugyanazt csinálja akkor csak nem püff püff püff hallatszik, hanem pűfpüfpüfpüfpüfpüfpüfpüf. Látszik, hogy nem vagyok autóreszelő.
Pedig igaza van, a V12nél csak azért lassabb a szelepek váltakozása alapjáraton, mert alacsony lehet az alapjárat, hiszen több henger végez munkát, igy nem olyan nagy a szögsebesség ingadozás.
A V12nél nem ritkábban van munkaütem, hanem épphogy több munkaütem van, egy főtengelyfordulatra minden henger ugyanugy megcsinálja a dolgát, mint a sor4-nél vagy sor6nál vagy bárhol.
600rpm alapjárat, 10fordulat/sec, minden hengerben minden második fordulatra történik munkavégzés, tehát 5Hz körüli ciklussal mozognak a szepelek, az azért gyors.
Ez tényleg nem semmi. Nem néztem folyamatosan, nem tudom mit szúrtál ki. De megcsinálták szolenoiddal is a v12-őt.
A v12-nél az a jó, hogy a szelepek nem mozognak olyan veszett ütemben mint egy 4 hengeresnél. Lehet látni alapjáraton, hogy milyen sokáig marad mozdulatlanul.
Az egy hengeres motor csak akkor képes magától elindulni, ha szerencsés pozícióban ált meg, minden más esetben kézzel kell kezdő lendületet adni neki. Az öt hengeres viszont bármikor képes elindulni, mert bármilyen állásban is állt meg, az ötből valamelyik henger mindig megfelelő irányban van az indításhoz.