Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

combi27 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148054

ELM csak a motorban (ECU, vagy powertrain)  "keletkező" hibákat tudja olvasni.... ABS, lufi, váltó, body, stb kódokhoz nem fér hozzá...

A másikhoz nem tudok hozzászólni.. 

Előzmény: BoFe24 (148052)
RÉMES Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148053

Valóban vicceltünk, nehogy megsértődj!

 

De ez annyira hihetetlennek tűnt, hogy ezt hozta ki belőlem.

 

Mondjuk még mindig nem értem, azt, hogy miért nem szívta le az akkut az indító motor!

 

 

 

Régen ( fiatal koromban ) én is jártam így, meg is ijedtem rendesen, de arra volt magyarázat.

 

Gyújtást állítottam egy megszakítós járgányon. ( osztófej csere után először csak úgy, hogy annyira beinduljon, hogy stroboszkóppal finomítani tudjam )

 

Összeraktam, indítózok, ... semmi!

 

Jó, a többit kaja után,... elmentem enni.

 

Aztán visszamentem, gyújtás rá, mérem a trafón a feszültséget, bactatom a vezetéket a 15-ös pont körül, erre halk puffanás, és a kocsi elindul a garázs hátsó felébe, a fal felé.

 

Szerencsére csak egyet mozdult a főtengely, és nem volt akkora ereje a hengerben délelőttről maradt keverék begyújtásának, hogy be is induljon, de kicsit meglepődtem.

 

Pont ideális helyzetben állt meg minden ebéd előtt.

 

 

Előzmény: Rákóczi expressz (148050)
BoFe24 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148052

Hali! Ezek közül a programok közül melyiket ajánlanátok hiba olvasásra? Van ELM és KKL obd-m is. Egy Passatban szeretném kiolvasni, hogy miért világít az ABS (,és esetleg a fékkopás jelző lehet-e a kevés olaj miatt).

 

http://bolthely.hu/obddiag/LETOLTES

skt15 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148051

Ja, 2004-es és zöld.

Előzmény: skt15 (148042)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148050

Tegyem le a füvet,cseréljek akkut stb :-))).  Tudom,viccnek szántátok!!!  Én a mentőgyakorlatban a szüléslevezetésben,komplex újraélesztésben,közúti balesetet szenvedett embertársaim fájdalmának csillapításában stb,stb. vagyok otthon. Ezért kértem mát több alkalommal segítséget az általam tisztelt autószerelőktől ill. hozzáértőktől. Köszönöm szépen a segítségeteket!!Vélhetően még találkozunk ezen a topicon.Minden jót kívánok és le a kalappal előttetek.

Előzmény: Rákóczi expressz (148048)
lacipécs Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148049

Vagy adjon,és akkor nekünk is rengeteg ötletünk támad.:))

Előzmény: RÉMES (148045)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148048

Sétálás után,most értem haza a szerelőtől. A műhelyben megismétlődött a tegnap esti.Általatok felsoroltak közül az indítómotor rendellenes működése okozta. Javítás alatt.

Előzmény: Kisa (148044)
lacipécs Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148047

Igen.Visszaolvasva egy 91-es passat-ról van szó.Most már fantáziálni sem tudok.:)

 

Előzmény: 409 (148043)
hyuing Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148046

Jó Napot Urak!    Xara Picaso  2002  ből.    Virít  a  air bag lámpa.  A diag nem is látja a lufi vezérlőt.  Ez azt jelenti,hogy az tönkre ment a vezérlő?

RÉMES Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148045

... vagy tegye le a füvet...   ;-P

Előzmény: Kisa (148044)
Kisa Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148044

Nos, ha ez így volt, ahogy leírtad, nem csak idézőjelben érdekes.

Talán egyetlen magyarázata lehet, az autómágus szerinti indítómotor valami rendellenes működése.

Egyik segédberendezés sem tud visszahajtani.

 

Talán még a sebességben hagyott, budai hegyoldalban parkoló autó tud hasonlót, de azt meg követni kell :)

 

Elég nagy erőt kifejtve meg tudod forgatni az egész bazárt, ha nagyon erős vagy normális jelenség.

Inkább azt mondanám, hogy nem vagy ilyen erős, azaz nem normális.

 

Szerintem cserélj Te is akkut :)

Előzmény: Rákóczi expressz (148032)
409 Creative Commons License 2015.12.28 0 0 148043

"a klíma kompresszor közepének a forgását tudom elképzelni(nyomás-kiegyenlítődéséig)"

 

Ferdetárcsás hajtást a nyomás nem tudja visszafelé megforgatni.

Előzmény: lacipécs (148041)
skt15 Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148042

Kérdés hozzáértőkhöz:

 

Suzuki Grand Vitara G16B motor, valós 50000 km-rel. 2-3000 fordulat között enyhén hullámzóan jár a motor hidegen és melegen is. Normális ez?? Van rá valami megoldás?

 

Még egy dolog: ugyanez a kocsi. Megállok valahol (pl. lámpák), kiveszem üresbe. Újrainduláskor állóhelyzetben  elég nehezen veszi az egyest (2-est is: korábbi autóimnál is fordult elő ilyen, de akkor 2-es, majd vissza 1 és simán ment. Ennél sajnos nem). Ez csak állóhelyzetben történik. Ha már csak egy picit gurul, könnyedén veszi az összes fokozatot. Vélemény?

 

 

 

Amúgy a kocsi totál újszerű, mindene rendben, se hibakód, se semmi!

 

 

lacipécs Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148041

Én egyszerűen a klíma kompresszor közepének a forgását tudom elképzelni(nyomás-kiegyenlítődéséig)a többihez nincs elég nagy fantáziám.:)Ennek van is kis hangja.(a többi szerintem kamu,ha a gen. is meg a szíj is forogna akkor értelemszerűen a főtengely is-tehát járna a motor)

Rendesen,üzemszerűen működő autóról volt szó aminek leállítás után volt egy kis hangja.

 

Előzmény: automágusBp (148039)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148040

az megvan hogy feltételes módot használtam?

főtengely forgásról egy betűt se írt

Előzmény: automágusBp (148039)
automágusBp Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148039

Azon a generátor nem tud villanymotort játszani, viszont a beragadt indító az igen :)

Előzmény: Quattroman (148033)
hazafia Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148038

Akkucsere sokszor megoldja az ufo hibákat...

Előzmény: combi27 (148037)
combi27 Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148037

régebben írtam hogy tanács kellene öcsém Corsa C-jéhez.. (1.3 cdti)

Tünet volt hogy 3000-es fordulat környékén elfogyott az erő , az elektronika leszabályzott..

Két hibakód is volt, fejből nem megy most  mik, az egyik MAP szenzor hiba , a másik meg talán turbónyomás hiba...(CE lámpa és villáskulcs ikont is gyújtott)

Megoldás megszületett..Lett új MAP szenzor bele, de a hiba nem tűnt el, viszont nagyon ritka lett

Aztán 2 hónapra rá meghalt a 9 éves akksi benne..

Ahogy bekerült az új akksi azóta hibátlan...( kb 1 hónapja)

WTF? 

 

m4tthew Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148036

Ha azon múlik akkor veszek egyet valahol, szerintem azzal nem lesz gond..

Előzmény: mica-r (148035)
mica-r Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148035

Van mire cserélni?

Előzmény: m4tthew (148034)
m4tthew Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148034

Sziasztok!

Lenne valakinek ötlete hogy, pesten, holnap, kitudna nekem generátort cserélni/felújítani egy 2007-es, 1.9 PDTDI Superb-ben?

Quattroman Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148033

két dolog miatt sem normális.

leállítás után már nem foroghatna csak ha a generátor villanymotort játszik. pontosabban akkor sem mert kellően feszes szíjnál a főtengelyt (mintha kihagytad volna a felsorolásból) nem tudná átforgatni.

Előzmény: Rákóczi expressz (148032)
Rákóczi expressz Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148032

Sziasztok!

Egy érdekes "jelenséget" szeretnék megosztani. A kocsi adatai: lásd előzményt.

Parkolás után,miután leállítottam a motort az utastérben "érdekes" hangot hallottam.Felnyitottam a motorház tetőt és láttam,hogy nagyon lassan forog a generátor illetve az ékszíjkötés miatt a klíma kompresszor és valószínű lent a vízszivattyú is. Rövid időn belül amikor megállt,kézzel nagy erőt kifejtve az ékszíjra megtudtam forgatni az előbb felsorolt (generátor,klíma stb.) forgó alkatrészeket.

Normális dolog ez?? Remélem érthetően írtam le. Nem vagyok autószerelő,ezért kérek itt segítséget.Köszönöm.

Előzmény: Rákóczi expressz (147490)
technikman Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148031

Új hézagoló vastagsága:

 

H = B+ ( A-C )

 

H= Az új alátét vastagsága

A= A mért hézag

B= A bentlévő hézagoló vastagsága

C = Az előirt hézag

Előzmény: Blackhill (148030)
Blackhill Creative Commons License 2015.12.27 0 0 148030

Nem lett felújítva a hengerfej úgy hogy stimmelni kellene! Kössz a ttanácsok válogatás lesz nincs mese :)

Előzmény: gesszti (148029)
gesszti Creative Commons License 2015.12.26 0 0 148029

Nem fogod megúszni a mérünk-számolunk módszert. Órával mérd meg mindegyiknek a magasságát. Utána találomra be, aztán keress hézagokat. Ahol tudsz hézagot mérni, ott már választani is fogsz tudni. Újrarakod a mért hézagoknak megfelelően, és ekkor már valószínűleg még több hézagod lesz. Valószínűleg 2-3x szét kell szedned, mire mindet helyre tudod rakni. Ha fel lett újítva a hengerfej, szelepek cserélve/csiszolva, szelepülékek javítva, akkor az eredeti gyűszűk nem nagyon lesznek jók.

Előzmény: Blackhill (148028)
Blackhill Creative Commons License 2015.12.26 0 0 148028

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem ! clio 1.5 dci (k9k 702) szelepemelőkről lejött jelőlésem és nem tudom melyik hol volt ! Manual szerint szívó 0.20 kipuff 0.40 de nem boldogulok vele mert akárhogy cserélgetem nem jön ki :(  van valami varázslat ? Mert a manual is csak annyit ír hogy jól jelöljük meg mielőtt kivesszük!

gesszti Creative Commons License 2015.12.26 0 0 148027

Köszönjük!

Előzmény: Törölt nick (148025)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.12.26 0 0 148026

Köszi!

Előzmény: Törölt nick (148025)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.26 0 0 148025

A Basshuysen-bibliaval szeretnek mindenkinek kellemes unnepeket kivanni. (A link 48 oraig el.)

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!