Most került hozzám egy Punto II és feladta a kérdést nekem a következő!
Az utastér megvilágítás! :D
A jelenség a következő: egyik ajtó kinyitására sem világít, ill. csak a vezető oladal felé billentem akkor világít de folytamatosan! Kapcsolókat nem találok az oszlopokban mi lehet a baj forrása van benne egyáltalán? :)
A szelepfedél olajfolyást csak úgy tudjátok megállítani, hogy új minőségi tömíts ill. a szelepfedél 4 ütközőjéből reszelővel szedtek le, mert ha beleteszitek az új tömítést belenéztek akkor meg is mutatja hogy az ütközők kiállnak így nem is szorít semmit a tömítésen! Leszeditek belőle a kellő felületet garantálom nem kell pasztázni semmit csak összerakni és nem fog folyni!
Am. köszönöm a vezérlésről a képeket megnéztem egy foggal siettettem a vezérlést most helyére raktam! :D
A belseje kultúráltnak tűnik a képek alapján, a potkeréknél nézd meg a hátfalat hogy sérült-e! Egyébként úgy egyben van az autó, persze a képek alapján! ;)
Szia! Én is a hátsó lököst látom lefityedve az akku az tényleg kifolyhatott, elől nem látok furcsaságot ha törik akkor nem tudják szép illesztésekkel megcsinálni. Sztm korrekt a km állás, igazából látni kéne!
A hátsó lökős gyanús, elől mintha javítva lenne, hátsó lámpa belső burkolat hiányzik, aksi kifolyt, cserélték ... módon, olaj folyik, a km állás gyanús az olaj folyás, és egyéb jelek alapján, vagy tengerparton használták.
Jobb hátul is érdekes, szerelve volt, tömítés szarul áll.
Mintha be is ázna hátul. Nagyon ki van szilikonozva..
Itt van helyben, szerencsére nem kell menni messze.
A hátsó lökös áll szerintem picit furcsán. Amúgy szerintem kor és típus azonosak a dolgok, bár remélem, hogy Blu vet rá egy pillantást. Ő mindjárt kiszúrja, ha valami nem oda illő.
Hétfőn elmegyek lekérdezem, meg körbemérem, ha engedik.
II-es puntomon cseréltem vezérlést de nem igazán találtam rajta jelet, se a vezérműkeréken se a fötengely kerekén!
Most nézegetem, hogy ehhez már speciális célszerszámokat használnak! :)
Én a szokásos módon 0 fokra állítottam az 1es henger olyankor pont válltáson van! Csak azért jó lenne valami ellenőrző jel! :)
Pontosabban a vezérmű kereken találtam egy beszúrást de nem tudom mihez kell nézni! Amit láttam talán a hengerfej felső síkjához tolómérővel kivetítve oda esik, japán motoroknál találkoztam ilyennel! :)