Keresés

Részletes keresés

g86 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90704

Ha a kocsi gazdái közül senki, akkor lelövöm én a megoldást a két leszállásjelző témában. Nem kell elméleteket gyártani, senki nem kérte, hogy ilyen legyen. Egyszerűen elb...ták a gyár részéről.

 

Van még sok finomság a kocsiban, még látható helyen is (az előre néző kamera beépítését ajánlom például), a nem látható helyekről meg jobb nem is beszélni. Sajnos a leszállásjelző a legkevesebb.

Előzmény: John Howard (90573)
BPI-184 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90703

BPI-190 egy 280-as. BPO-190 260-as és tényleg nemrég lett helyrepofozva.

Előzmény: Scatty29 (90681)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90702

Nem fogalmaztál túl egyértelműen, de mindegy.

Előzmény: BPI-383 (90689)
AegonT Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90701

24 volt, nem? Legalábbis a honlapjukon annyi volt... Mióta meg adtak el valahova a Baltikumba, 22-t írnak.

Előzmény: Törölt nick (90693)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90700

Conecto:

 

"Felek rögzítik, hogy a fentiekben meghatározott mennyiség a.....keretszerződés hatálya alatt +400%-kal változhat."

 

"Jelen keretszerződést a Felek a mindkét fél általi aláírás napjával kezdődő, 48 hónapig tartó határozott időre kötik."

 

A szerződés 2014. Szeptember 29-én köttetett.

Előzmény: BPI-383 (90698)
gorcher Creative Commons License 2015.04.21 -2 1 90699

Cinkotán a 4 GT és a két Örs KT elég.

Off szolgáltató helyett én a BKV-t preferelálom, nem csak azért, mert ráncos, trilexes, budiajtós 200-asok az első buszos emlékeim, vagy mert 200-ason szocializálódtam (huh mennyi szép emlék:), de a tömegközlekedés egy stratégiai ágazat, nem kéne tovább kiszervezni.

Ha van rá megoldás, és van, oldjuk meg házon belül, felesleges beszerzések nélkül.

Előzmény: BPI-383 (90695)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90698

Természetesen, a megkezdetteket (ezen belül is főként a PKD-t) kell elsősorban befejezni igen.

Bár a Conecto opciót szerintem akár jövőre is le lehet hívni ha a szerződés engedi, a pótlások/tartalékok biztosítása csuklós téren egy fokkal fontosabb priorítású szvsz.

Előzmény: Dante001 (90697)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90697

Szerintem mielőtt új beszerzéseket vízionálunk a meglévőkre legyen keret, az opciókkal együtt...van még lehívásra váró 60 Conecto is, és a PKD is tartalmaz 400%-os opciós mennyiséget.

Előzmény: BPI-383 (90695)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90696

Ez a kocsi az egyik példa  számomra miért nem kell a VJSZ-be kocsikat vinni.

2010 nyarán készült el a VJSZ-nél és azóta már legalább egy alkalommal kellett fényezni/lemezelést javítani...

Ilyenkor Lacust megértem, hogy ez pénzkidobás, mégha az egyik kedvenceim...

Előzmény: M62-255 (90413)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90695

Én elhiszem, hogy kell a dupla csuklós, de én ezt jelen helyzetben, amikor mindenre alig van pénz (takarítás főleg, lásd az x-es volvók) nem érzem gazdaságosnak, és közlekedésguru tt-vel tök véletlenül kidumáltuk, hogy utána helyük sem nagyon lenne, ahol elférnének, szóval ugyanúgy ott állnának a garázsban két pótlás között.

 

Én elsősorban abban látnék rációt, hogy a selejtezések legyenek elsőkörben visszafogva, ezáltal növelve a pótlásra szánható kocsik számát, illetve további a Garázstartalékokat, Központi Tartalékokat képezni (tudom, utóbbi a BKK hatásköre)

 

Saját erőből biztosan nincs anyagi kerete a BKV-nak kb. 50-60db duplacsuklós beszerzésére, ez szerintem tényként könyvelhető el köreinkben.

 

A helyprobléma az kisebb gond lenne, mert szerintem a 7-esen, 107-esen elférnének, és igény is lenne rá, ha egy kicsit jobban megnyirbálnák őket cserébe.

 

De duplacsuklóst akár OFF céggel (nem gondolok most konkrétra, bár tény, hogy legesélyesebb szerintem vagy a Volán vagy a VT lenne) is lehet behozatni, ha kap rá szerződést a BKK-tól.

Előzmény: gorcher (90692)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90694

2 is több mint a 0.. :D

Előzmény: Törölt nick (90693)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90693

22 volt a Womynál, 20-at eladtak a szivaros wannabe demokráciának, 2 maradt. Túléljük.

Előzmény: Dante001 (90688)
gorcher Creative Commons License 2015.04.21 0 1 90692

277/F6

Én elhiszem, hogy kell a dupla csuklós, de én ezt jelen helyzetben, amikor mindenre alig van pénz (takarítás főleg, lásd az x-es volvók) nem érzem gazdaságosnak, és közlekedésguru tt-vel tök véletlenül kidumáltuk, hogy utána helyük sem nagyon lenne, ahol elférnének, szóval ugyanúgy ott állnának a garázsban két pótlás között.

Előzmény: BPI-383 (90687)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90691

Köszi. :)

Előzmény: IAtilla (90690)
IAtilla Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90690

277/F6

Előzmény: BPI-383 (90687)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90689

Mit nem gondolok komolyan?

Hogy emelni lenne szükséges a tartalék járművek számát, cserébe a 200-asok/400-asok egy része nem a FeFe-be, hanem letétbe kerülne?

Előzmény: Törölt nick (90684)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90688
Előzmény: Dante001 (90686)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90687

168E/F32 honnan szerel át?

Előzmény: IAtilla (90599)
Dante001 Creative Commons License 2015.04.21 0 1 90686

Egy tartós M3 pótlásra valóban meggondolandó a duplacsuklós, ha van elérhető a piacon. Azért ott nem kis embertömegek fognak utazni tartósan.

Előzmény: gorcher (90682)
1244 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90685
19-73 @ vsz.
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.21 -1 0 90684

Ezt még te sem gondolhatod komolyan.

Előzmény: BPI-383 (90683)
BPI-383 Creative Commons License 2015.04.21 -2 0 90683

+ mostanában a Fehérvári úti pótlásokra is érdemes készenlétben tartani legalább 10-15 csuklóst, mivel szinte mindennap van pótlás mostanában... ;)

Előzmény: gorcher (90682)
gorcher Creative Commons License 2015.04.21 0 1 90682

Na lehet most le leszek hordva. A kérdésem SZL-nek szól: komolyan gondolkodtok abban, hogy csak a 3-as metró pótlásokra kocsikat vesztek? Ott a valag 280-as, 435-ös, a BKV kiadása úgyis csökkenni fog, nem lenne egyszerűbb nem kivágni a magaspadlós kocsikat? A csökkent kiadás miatt elférhetnek a garázsokban, aztán ha a 3-as pótlás véget ér mehetnek a levesbe. Tudom, évekig fog tartani, de csak olcsóbb így.

Előzmény: Törölt nick (90672)
Scatty29 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90681

BPI-190-et láttam is egy felújitott 260-as. :D

Előzmény: Törzs utas (90651)
Nohabf Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90680

Valószinűleg Kökin murdelhetett meg.

Előzmény: BPO-105 (90678)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90679

FUTÁR szerint 1,75 körben kimaradt (gondolom esemény miatt)

Előzmény: BPO-105 (90678)
BPO-105 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90678

Végülis marha érdekes...

F5 volt ma, szóval vele kellett volna az előbb utaznom (KöKI, 15:25-ös indulás), de a 03-06 ment helyette. Szóval tippre már ki is esett.

És közben az ész megáll, mert a Futár szerint meg forgalomban van, és éppen Rákoscsabán köröz, 03-06 meg KT. De akkor vagy széthaluztam magam, vagy pedig valami nagyon érdekes van...

Előzmény: Nohabf (90677)
Nohabf Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90677

Gyakorlatilag is 98-as :-)

 

Ma láttam hazafelé jövet.

Előzmény: BPO-105 (90670)
zsig Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90676

Jah :-)

Előzmény: Törölt nick (90672)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.21 0 0 90675

Akarom mondani/írni "keveset".

 

Előzmény: Törölt nick (90674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!