Egyetértek vele amit írtál, de ilyen fogyasztása, mint amit te példának felhoztál kb a KRAZ-nak vagy az Uralnak van :) 3000km oda-vissza az kb 110.000ft (10l átlagfogyasztásnál).
Köszönöm Péter a választ. Most már csak azt nem tudom, hogy működik az érzékelő, vagy sem. Nem szeretnék úgy szerezni róla tudomást, mint ahogy Ti szereztetek az Érdről, vagy Rácalmásról vásárol kisautónál. Akkor tudtátok meg, mikor megfőtt a motor.
hűtővíz hőfokérzékelőt és leellenőriztem. Kivittem a vízforralókancsót és felforraltam benne a vizet. De sajnos az érzékelő nem működik.
Szerintem ólmot kellett volna forralni benne , mert a víz normál nyomáson már 100 C-fokon felforr , de a hőfokriasztók ismereteim szerint 110-15 foknál kapcsolnak . A Volvo kézikönyve szerint a termosztát a teljes nyitást 102 foknál éri el . Mindenesetre szerintem a riasztás nem 100-nál , főleg nem alatta következik be ; egy ilyen zárt hűtőrendszer valahol 130 foknál forr meg .
Ma kivettem a hűtővíz hőfokérzékelőt és leellenőriztem. Kivittem a vízforralókancsót és felforraltam benne a vizet. De sajnos az érzékelő nem működik. Gondoltam a vezetékre is, hogy talán az van valahol megszakadva, vagy lecsúszva. Letesteltem a vezetéket, akkor jelzett. Tehát a vezeték jó. Nem tudom, hogy Aixamba melyik autó érzékelője lehet jó? A menet 10x1.
Nade van választék, gondolom nyelvismeret is a papír munkához az az 1500-2000 Km lábon már zűrös szerintem meg az üzemanyag költség futóval, autó mentőről ne is beszéljünk.Viccet félretéve ez egy nem szórakozásból mopedautó tulajnak hatalmas plussz munka és költség.365Ft-os üzemanyaggal az oda út minimálisan 1500 Km 574500Ft, és akkor még haza is kell jönni, tehát 1095000 Ft és ez csak az üzemanyag.Ebből arra következtetek, hogy a kérdező csak beszélgetni akar.
Én megnéztem a belinkelt oldalon az Aixamokat. Az árakat figyelve és 300 Ft-os euróval beszorozva, semmi se ösztönözne arra hogy onnét hozzak be mopedautót.
Üdv, érdeklődnék, érdemes-e az ooyyo.com oldalról Franciao.ból behozni/behozatni Moped autót ? mert ahogy böngésztem, jóval jobb áron vannak a fiatalabb kocsik, mint itt Mo.-n.
Egy muanyag szivocso jellemzoen nem egyszeru forma. Folytoszelepnel is lehet akadas, belulrol olaj lerakodas a kartergaz miatt, amibe beleragad a kis forgacs. Alalvetoen le kene szerelni. Van,hogy ezt meg akkor se teszik meg, ha az optimalis aramlas szempontjabol megkivanna a beepitesi pozicio. De ha azt nezem, mekkora koksz darabok kerulnek vissza egy ezsoer szelepnel, az a 0,5 os falvastagsagba furt 4 es furat nem fog barbar dolgot muvelni, mikor egy gyorsito fuvoka keresztul bir menni a rendszeren. :)
A magam részéről úgy csinálnám , hogy olyan pozícióba forgatnám a motort , hogy a két szelep egybenyisson és akkor egy porszívóval megfújatnám a kipufogó felől .
Ez off akart lenni nem? :) Vagy a mopedautoba kerul felsokeno? Ha rakatnad, belefurnanak, aztan kikohogi a motor. Ha rakod, kis porszivozas a furas kozben, menetvagora zsir. Ismert az anyagvastagsag? Muanyag szivocsonk eleg vekony. Sokszor eleg a magfurat, abba ragasztoval behajtani a kis csonkot.
Üdv ! Én szombathelyi vagyok nem rossz az ötleted de attól tartok hogy nem tudunk gyakorlatilag semmi adatot rajzot róla így nehezen fogja elfogadni meg ezek a műszerészek / TV mosógép / cserével akarnak javítani kaptam az egyik fórum társtól egy honlapot ahol 125 euró az új ára hát most meg próbálok ismeretséget keresni és Ausztriából a bontóbol szerezni de köszi az ötletet