Az ilyen gépkocsival, "B" kategóriás, nem kezdő vezetői engedély birtokában könnyű (a forgalmi engedélyből megállapíthatóan legfeljebb 750 kg megengedett legnagyobb össztömegű) pótkocsit korlátozás nélkül szabad vontatni. Az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege így elérheti a 4250 kg-ot.
keresek 16/6"-os vasfelnit: 108mm (vagy kicsit kisebb) közép, kb. ET31 és 139,7 osztókörrel, ha esetleg van valamelyikőtöknek elfekvőben egy gari, azt átvenném. (2. szerias pajeróra)
Én mondjuk akkor már úgy csinálnám, hogy egyre mélyülnének és keskenyednének az árkok, oszt az nyer, aki a legmesszebb jut. Csörlőt használni nem ér, persze.
Ha jól tudom, mindkét esetben a vontatási szíbályok érvényesek. Országúton 40, pályán tilos, súlyarányok stb. Kutyáról műbizonylat is láttam már, állítólag kell.
Van-e valakinek naprakész információja arról, hogy rendszámos-műszakis autó mozgatására kutyát szabad-e használni, és ha igen, milyen feltételekkel? Bé verzióként legális lehet-e egy vonóháromszöggel sofőr nélkül vontatni autót?
ez tetszik! ugyanígy látom. vannak klasszikus típusok (LC-k) amelyeket részletesen bemutatnak a múltból,jelenből,majd a lap végén meg is lehet vásárolni őket :)
u.i. néztétek az autók árait? pl. 20éves Wolf G 48.000 EUR
másról nem tudok érdemben nyilatkozni, mert amióta az eszemet tudom, a terepjárózás érdekel, ézért mást nem nagyon vettem, csak a16magot. Tudom én hogy jó autó a hzj, de, hogy minden számban szinte csak azok vannak, ráadásul egy sablonra megépítve.. Ézért nem fogok sandlanderéknek pénzt adni
4WD is for pussies, az igazi férfi 2WD autóval megy terepre. :)
Na jó, esetleg egy fixre hegesztett hátsó diffi még belefér. Amúgy meglepő, hogy milyen gyakran látni hirdetésekben pápai nehézterepet Wartburg meg Zsiga felnin. A vidéki betyárok tudják mi a jó móka!
Pedig már múltkor is megmondtam. Citroen BX 4x4. Hidrós futómű (ha felhasalt, megemeled, és mész tovább), közepe fixre zárható, hátul sperr, vagy torsen... mi kell még? Pápai fenyőmintát rá, oszt kész. :)
Ha értelmes a kérdés (mint amilyen például a tiéd volt), akkor általában értelmes a válasz is. A "milyen terepjárót vegyek 500e Ft-ból, ami erős, gyors, 6-7 litert eszik, jó terepen és 5 évig nem kell rá költeni?" vagy a "Melyik a jobb: a Land Cruiser, a Defender vagy a G Merci?" típusú kérdések jellegükből adódóan komolytalan válaszokat szülnek.
Az olyan jövevényeken, akik nem autóvásárlási tanácsokkal feszítik a hangulatot hetekig, mindig jól bánunk, a lehető legtrükösebben rá akassztjuk az elmebajt, bevonzuk a szektába (ma Niva, holnap LR:))))