Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147809

nem fogod meguszni 200e hufbol.

vagy de, akar 50-bol is.. ha az eddigi diagnosztika mind rossz. 

sorry. 

Előzmény: Seatosúr (147807)
cam aro Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147808

 annak a leallito szelepnek aram/kor/  kell hogy nyitva maradjon.

definialva az aramkort, ez B- es B+. 

 

barmelyiket veszed el.. az a szelep NEM nyit ki.

na most itt az a problem, hogy nem ZAR le.. 

 

ha nem zar le, akkor B+t kap valahonnan. 

ha valahonnan B+ kap... -es nem fuggetlen kor - akkor mas is tap alatt van.

na most egy max 2w-s gerjesztokori lampa lesz az elso ami elsliccel ha tulterheled.  

azt 15. pontot mondjuk nem 20 watt terheli.. .

 

meddo vita. 

3 - jo- meres tisztazhatna a problemt.  (jo esetben :) 

=============================

 

Előzmény: henger fej (147804)
Seatosúr Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147807

Sziasztok,

 

Nissan Almera II N16 QG15DE 2003 -as bordó :o).

 

Kb. egy hónapja vettem az autót külföldröl. A honosítás során a müszakiztató szakember megállapította, hogy a fötengelyszimeringnél szivárog a motorlaj.

1. Ennek a cseréjéhez meg kell bontani a vezérlést? Ki mekkora munkadíjat számolna fel érte?

 

A futómü úgy érzem nem az igazi. Nem biztos az úttartása, kisebb úthibákat is megérzek és a kormányt fognom kell emiatt rendesen.

Zörög, kopog, ha gyorsan megyek búg (itt a kerékcsapágyra tippelek, bár nem vagyok szakember csak volt már ilyen az elözö verdámnál is).

2. A szervízben elég ha azt mondom, menjenek vele és, amitöl úgy érzik, hogy biztosabb és halkabb lesz azt cseréljék ki? Vagy van valami pad, ami kimutatja, hogy hol a probléma? Van olyan, hogy futómü átvizsgálasa vagy állapotfelmérése?

 

Szeretném a szükséges olajakat, folyadékokat lecseréltetni.

3. Miket érdemes? (Motor-, Váltó-, Fékolaj , hütövíz stb.) Az olajteknöben lerakódott olajsár eltávolíttatása mennyire fontos?

 

A kupplung sem az igazi, van mikor duplán kell kupplungolnom, hogy bevegye a sebességet. Kicsit mintha akadna. Finoman nem nagyon megy.Ez megszünik ha bemelegszik.

A német hölgy még számlát is mutatott a kuplungszerkezet nyári felújításáról 200 Euró volt. Ennek ellenére nem érzem az igazinak..

4. Elöször érdemes lenne a váltó olajat lecserélni, majd aztán megbolygattatni a kupplungszerkezetet? Mit javasoltok?

 

Szeretném, ha nem húznának le fölöslegesen, de amit muszáj azt pedig szívesen cseréltetném, de max 200 ezret szánnék rá.

 

Elöre is köszönöm a tippeket és a tanácsokat!

További szép napot mindenkinek!

vezeték Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147806

Gyújtásról működő fogyasztó bekapcsolásával le  kéne állnia,ha csak a kontroll lámpán keresztül kapna a mágnesszelep áramot.

Előzmény: mormogi76 (147787)
Kisa Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147805

Új a gyk. betét. A régivel is ezt csinálta ?

Gondolom nem, de azért egy kérdést megér, a hűtőventi nem lett közvetlen "gyújtásra" kötve?

 

Előzmény: mormogi76 (147787)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147804

Egy autón belül a 15 az 15, nem lehet független csak diódával.

Most már szerintem is.:-)

 

Bár a generátor test nélkül....

még/már nem tudom.:-)

Előzmény: cam aro (147802)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147803

Attól le kéne álljon, meg nem lenne töltése.

Előzmény: 409 (147799)
cam aro Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147802

fuggetlen kor. ..

 

kulon kapcsolo szegmens a gy.kapcsoloban a leallito szelepnek.  

.., egyeni, fizikai levalasztas a rendszerrol. 

 

erre gondoltam. .de persze tevedes joga SK :)

Előzmény: henger fej (147801)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147801

Nem lett volna sehogy sem független körön, 15 kell a leállítónak is.

Előzmény: cam aro (147795)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147800

Tényleg, ez "89-es évjáratú Opel Kadett 1.7 d".

 

Lehet, hogy a generátor van külön körön.

Előzmény: 409 (147799)
409 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147799

 

  Nincs eltörve a generátor és a blokk közötti testvezeték??

Előzmény: mormogi76 (147787)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147798

Fejből nem tudom, próbát megér.

Utólag relézett valami is lehet gyk15 körében, lehet csak a relét nem engedi el a kontrollámpa villanya, vagy ilyesmi.

(benzinesnél jellemzően a gyújtótrafó 15-jének relézése után jött elő ez a hiba)

Előzmény: cam aro (147795)
409 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147797

"Kérdeztem tőle, hogy nem véletlenül ő babrált valamit félre, amire természetesen azt mondta, hogy ő ahhoz nem nyúlt,"

 

Véletlenül nem magadból indultál ki??  ):-((

Előzmény: battyan178 (147755)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147796

Szerintem igen.

Előzmény: cam aro (147795)
cam aro Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147795

a leallito szelep nem fuggetlen koron kellene legyen ? 

Előzmény: kormi07 (147792)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147794

Igen, túl sokáig nem izzít.:-)

 

benéztem, izzítórelé.

Előzmény: kormi07 (147791)
lacipécs Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147793

Like:-)

Előzmény: kormi07 (147792)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147792

Generátor kontrollámpa szálába be kell tenni egy diódát(generátor felé vezessen), hogy ne tudjon a gyk. 15-ös pontja felé visszáram folyni.

Előzmény: mormogi76 (147787)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147791

Izzító relé 87-re inkább ne kössük az adagoló mágnesszelepét, mert nem jut vele messzire:-)

Előzmény: henger fej (147788)
lacipécs Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147790

Miért ne lehetne,hisz oda is kell egy gyújtás-15.Lehet a gyakorlatban innen tovább megy a mágnesszelepre.

Lehetne generátor segéddióda baja is,de szerintem ekkor parázslania kellene a töltés lámpának...........

 

Előzmény: henger fej (147788)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147789

Utólag is berakhatták...

Előzmény: cam aro (147782)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147788

Akkor nem jó helyre van kötve.

Minden relénél a 85 és a 86 a vezérlő áramkör tekercse.

 

87-en kell lennie, az a kapcsolt.

Előzmény: mormogi76 (147787)
mormogi76 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147787

A gyújtákapcsoló betét új, a mágnes ha jól emlékszem az izzitó relé 86. pontjára van kötve nem a gyújtáskapcsolóra közvetlenül

Előzmény: henger fej (147783)
BoFe24 Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147786

Nincs immo kijelzes... :( Holnap gepre dugom akkor..

Előzmény: henger fej (147784)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147785

"szerintem egy 60A-s rele sem artana. :)"

 

ja.

Előzmény: cam aro (147779)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147784

Gépre kell tenni, lehet elfelejtette a kulcsot.

 

Immó kijelzés a műszerfalon?

 

Előzmény: BoFe24 (147774)
henger fej Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147783

Hát..., én lekötném a leállító mágnesszelepről a madzagot, szigetelném.

 

Akku +-ról adnám az akku feszt. Ha így jól működik, akkor lehet a gykapcs. 15 után keresgélni.

Ha nem jó így sem, akkor összekötném a motort, (praktikusan az adagolót,) a kasznit és az akku negatívot, így már jónak kéne lennie, le kellene állnia, ha jó a mágnesszelep.

 

Ezután a gy.kapcs. 15-ről, minden mástól teljesen függetlenül működtetném.

 

Majd most keresgélném a hibát az adagolótól, a leállítástól függetlenül, mert így annak már jónak kell lennie, le kell állnia.

Előzmény: mormogi76 (147778)
cam aro Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147782

van egy gyanum hogy ket kulon dologrol beszelgetunk itt gessztivel.  

szerintem abban a mk1 clioban mecha pumpa van.

esetleg van benne egy nyomasszenzor.azt slusszz.

 

vagy hule a googli. :)

Előzmény: cam aro (147779)
lacipécs Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147781

Húzd le a betétről a csatit miután levetted a gyújtást.

Ha így nem áll le akkor lehet vakarózni,ha meg igen; akkor betétet venni.

Előzmény: mormogi76 (147778)
cam aro Creative Commons License 2015.12.16 0 0 147780

szerintem a gyujtaskapcsolotol egyenest megy az a drojt a gombaig. 

szvsz vagy gyu.kap. betet.. vagy pluszra zarlatol a drojt valahol. 

Előzmény: mormogi76 (147775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!