Próbaképpen betennék mindkét oldalra egy váltórelét,hogy amikor nem világít akkor egy 55W-nak megfelelő ellenállást kapcsoljon rá.(esetleg a refi izzót,ha már kéznél van)
1982es Mercedes W126 280SE. Megoldottam a gyújtásproblémát, gyönyörûen jár a motor, fordulaton is erõtõl duzzadó sorhat hang. A hiba: sehogy nem tudom 2000 alá vinni a fordulatot. K-jetronic rendszer. Az AC-nál levõ benzinnyomás szabályozó ki van iktatva belõle, ez okozhatja? Egy 6 baros univerzális AC van benne. Nagyon mennék már vele, de én 900as fordulat felett nem merném D-be húzni a váltót....
Használtan vettem két évesen és nem tudtam összehozni minden felszereltséget amitt szerettem volna ,így a xenon lemaradt ,utólag lett átépítve mint az előző autómban ott semmi baj nem volt vele, ez úgy néz ki nagyon érzékeny :(
Legutobb mikor a 307-es kapcsan nekialltam osszeszamolni EPC-ben cikkszam alapjan a BSI-variansokat, 30-nal abbahagytam. Nekem valami azt sugja, hogy minden felszereltsegi szinthez mas varianst hasznalnak, es mindent kisporolnak, ami oda nem kell.
De amugy sem ertem ezt az onszivatast, az 508-ashoz letezett gyari xenon. Ha ez olyan fontos, olyat kell venni, vagy be kell szerelni.
Mikor kikapcsolom akkor jelez hogy ellenőrizzem a fényszórókat..felkapcsolom vagy bármi mást kapcsolok fel vagy le nem jelez ..De ugyan ezek a trafok más márkájú autókat viszont átverik pl a WV konszernű autók nagy részét..
Autóvillamossági szervíz ezt tudná orvosolni? Vagy inkább PUG szakszervízbe vigyem?
A gyáriak el vannak téve mikor eladom az autót azzal fogom .A lámpa héja csak DEPO-s a belselye teljesen ki van cserélve Minőségi projektorra stb.Lásd vetítési kép amit linkeltem, egy DEPO nem vetít ilyet ,de még sok gyári sem.
Peugeot diagnosztikával lehet átprogramozni, amennyiben létezett abból a variánsból gyárilag xenonos. Viszont utána kérni fogja a szintérzékelőket. Amiket felszerelsz, vagy elenállással helyettesíthetsz.
Ha csak kikapcsolt állapotban jelez hibát, akkor elegendő lehet egy 3000u körüli kondenzátort mellé kötni.
A "kanbusz" egy árduplázó varázsszóvá nőtte ki magát a cigánytuningosok körében.
Bonyolultságot sejtet és mivel se az eladónak sem a vevőnek fogalma sincs mit jelent, ezért hajlandóak a szett árának felét is kifizetni egy xenon elektronika házába öltöztetett ellenállásért. :)
Az helyett, hogy fejlődtek volna annyit az elmúlt 10 évben, hogy át tudják programozni a lámpavezérlőket...
A bodycontroller az izzo aramfelvetelet meri, ennek semmi koze a CAN-hez.
Lakatfogoval ki tudod merni a kulonbseget, de igazabol mindegy is, mert ezek a ciganyxenonok a halogen fenyforrashoz tervezett lampatestben annyira szarul vilagitanak, hogy hamarosan onkent fogod visszaalakitani.
Sziasztok va egy Peugeot 508 RHH motorkód 2011.11 havi 2L HDI 120KW-os
Utólagos xenon szett van az autóban,ha az autómata ráadja a tompitottat teszi a dolgát mikor leveszi és átvált DRL-re a can-bus egyből dobja hogy ellenőrizzem a tompítottat,lámpát.
xenon 35 w halogén 55w ,de már vagy az 5. fajta CAN-es trafót próbálom és egyik sem tudja átverni az autó can bus rendszerét :(
A legutóbbi elég drága volt annak addig sikerült míg a szerelő ki nem nullázta a szervíz intervallum...azóta megint csinálja!
Vissza tettem az 55W izzókat egyből semmit nem jelez úgy hogy DRL az jó..a tompítottal van baja .
Ennyire érzékeny a CAN rendszere hogy nem lehet átverni semmilyen ellenállással?
Csak a futóművet, elvégre egy felújítás hogy nézne ki anélkül? :) Még a végén valaki elesik az autó mellett és felszíni rozsdát kellene nézegetnie, nem kockáztathatok.
Sziasztok. Vezérlést cserélek az octaviámon. Jelre tekertem a főtengelyt de a veztengely ilyenkor az 1 es henger szelepváltáson van és a 4 es meg felső holtponton. Nem forditva szokott lenni ? 1.9 tdi alh motorkód.
Tehat akkor az akumlatort erdemes elso korben meg neznem hogy egyatalan mi ujsag van :) mert az aksi telleg igen csak regi benne :)) multimetert be kell szereznem meg egy aksit ha az a problema :))