Ilyen hóban melyik a jobb a hólánc vagy csak simán a téli gumi?
Hegyes részen vagyok néha rendesen le van fagyva. Csak a fagyos részen rakjam rá a hóláncot vagy használható városban is (nem rongálja hosszú távon a gumit?)
Ma megkaptuk (vagyis az asszony meg a gyerek) az első nagy pofont a TD5-től. Reggel szokásos indítás, jön megy de nem sok km-t. Hazafelé gazról a láb levesz parkolóba kanyarodva az autó magától leáll. És azóta nem indul.
Autocomot rádugtam de csak can hiba volt a váltónál.(törlés után sem indult)
-Boruláskapcsoló vagy mi a tűzfalon ok
-Üza szivattyú jár
-Üzemanyag csövet lehúztam elől, Jön a nafta gyújtáson.
-Injektor kábel mindkét végét megtisztítottam a motorolajtól (hengerfej-Ecu)
-Autocomon néztem önindítózásnál fordulatjelet, Van Alap 0 inítózasnal 128rpm sztem ok
-Autocomon az injektorokat bekapcsoltam. Mind az 5 kattan.
Immo lámpa normálisan működik( gyújtáson és önindítózásnál elalszik).
Tavalyról még itt maradt az Aygo-m, amiben porlasztócsúcs hiba gyanú volt.
Az is lett, megdöglött benne a piezo, vagy ilyesmi. A két pin közt 28-30 Kohm-ot mértem, ahogy a többinél is, de itt a ház és a pinek közt is mérhető volt 10-20 KOhm.
Bontottra cseréltem, megy rendesen.
Tényleg nem bántottuk, lehet a brigeciolos áztatás tett be neki ? (mondjuk egy másik is ázott...)
Légkulccsal nem lehet azt piszkálni, mert ellen kell fogni a göbfej csavarját. Az meg csak csillagkulccsal lehet. Amikor már könnyebben jön, akkor racsnis csillag. De nagyon meg kell melegíteni. Jut eszembe melegités. Sajnos az ezüstre szinterezett dolgok a környéken szeretnek sárgulni ha nem figyelünk..
Köszi! Szerencsére nálam ritka az M14 feletti méret. Viszont azért összegyógyult elem, és menetrögzítö miatt melegíteni való akad rendesen, ráadásul sok gondot okoz, hogy minden közel van.
Pl. az elsö lengökar-gömbfej 4-5cm-töl van egy müanyagborítású fékcsötöl. Tovább tart azt biztonságba helyezni, mint a gömbfej anyáját felmelegíteni..
SZiasztok.olyan problémám van 2.0 tddi mondeommal , rajtahagytam a vílágítást tegnap előtt , víletlen. Aksi lemerült ezért nem indult, feltetem tölteni. Hazajöttem munkáböl,aksit visszaraktam, beindítottam az autót gond nélkül beindult. Aztán néztem hogy az akumlátor alatt hagytam arögzóítő csavart , igy ujra aki és be próbálom beindítani újra de csk berrek az akumlátort megmértem 12.66 v ot mértem 70ah az aksi. Mi lehet a baj?:o
Köszi. Mondjuk én egy ilyen 10.500 Euros helyett méretben is és összegben is sokkal kisebben gondolkodom. Meg jó lenne valakitöl személyes tapasztalatot hallani..
Nissan Micra 1998 1.5D VJZ mogyoróbarna. Hibája: ha a kinti hőm alacsony (kb +5 fok alatti), és a motor teljesen hideg, indítás után (mindig pöccre indul) kb 5 másodpercig szép egyenletesen jár, de utána a járása egyenetlen, darabos, rángatós lesz. (Lásd: videón lent) Ezt csinálja úgy 2-3 percig, aztán megint kisimul. Más hibája nincsen. Merre induljak?