Sziasztok ! Lenne egy nagy kérdésem. Van egy Vitom, 2002-es, 110 CDi. Imádom nagyon, de van egy kis bibije, amire eddig kb. 5 szerelő se jött rá hogy mi lehet. Kb. 2 hónapja vettük észre, hogy 100 felett ill. hirtelen nagyobb gázadásánál gázolaj szag van a kocsiban, ill. autópályán füstölt a motor. Fentről a hengerektől jobb oldalt jön lefele egy fekete cső, amit nem tudunk, hogy a másik vége ami a föld felé néz kijött-e valahonnan, vagy csak lógni kellene lefele, és azon jön a gázolaj az adott helyzetekben. 100 alatt ill. normál menetnél egy csepp sem jön belőle. Egyébként a kocsi ugyanúgy megy, jól harap, nem füstöl, annyi még hogy az izzítógyertya visszajelző folyamatosan ég, nem alszik el. Ha lenne valakinek valami jó ötlete nagyon megköszönném, mert jelenleg ott tartok hogy meg kell bontani a motort, hogy honnan jön a gázolaj a szerelő szerint, de nem lesz olcsó, sajnos. Válaszokat előre is köszönöm !
Nekem Vito 112 CDI-m van. Nemrég lett kicserélve a turbó, a porlasztócsúcs tömítések, üzemanyagszivattyú volt javítva és a hengerfejek felújítva. Ez mind az EDC lámpa miatt, de még mindig világít.
Nagyon nehezen akar beindulni, van amikor csak harmadik indítózásra indul be. Nagyon ritkán van olyan is, hogy az EDC nem világít és egyből indul.
Attól függetlenül, hogy nehezen lehet csak beindítani, kitűnően megy, gyorsul meg minden.
Mi lehet a probléma? (Lehet köze esetleg a hűtőventilátorhoz, vagy a termosztáthoz? Egy külföldi fórumon ezt olvastam)
Nekem is ugyan ez volt a problémám, kicseréltük rajta, aztán mégsem lett jó! Most kivették belölle a 4 porlasztó csúcsot, meg a nagynyomású szivattyút, mondanom sem kell nem kis pénzért bemérték, aztán a nagynyomású szivattyúm adta fel a szolgálatot! Ott nekem azt mondták, hogy elég volt egy rossz kúton való tankolás és szétverhette! Remélem te olcsóbban megúszod, mert horribilis összegeket kérnek el ennek javításárt, ne adj Isten cseréjéért! Most rakják össze az autót remélem ennyi pénz belefektetése után már hibátlanul fog muzsikálni... Kíváncsi vagyok a tiédnél mit állapítanak majd meg! Üdv
Szia, ma gépre tettük, és a gép azt dobta ki, hogy magasnyomású szivattyú vezérlő szelep , vagy a kábel (van ilyen?) . vákuumcső lukadás nincs, szabályzó szelep az új. köszönöm segítséged, más nem felhívlak, időhiány miatt, keddre kell visszavinnem, akkor komolyabban átnézik, üdv
A tankajtó belső oldalán, ahol a guminyomások is fel vannak tüntetve, ott 215/65 R16-os gumiról is szó van, mondjuk lehet, hogy nem eredeti gyári lemezfelnire! Az enyémen is ilyen van, igaz könnyűfém felnivel, és nagyon jó!
szia 100%-hogy turbo nyomás szabályzás problémád van,ami általában nem komoly hiba.(vagy vákumcsö lukadás,vagy szabályzó szelep hiba........stb)általános,gyakori hiba vitoknál.Én merci szerelö vagyok nap mint nap találkozunk ilyen problémával.
Szia Buko01 szerintem a gázolaj szürő lesz a ludas nem enged át kellő menyiségü üzemanyagot egyszer tankoltam koszosabb gázolajat egy kúton és akkor ezt csinálta nekem is kicseréltük a gázolaj szűrőt talán 7000 Ft körül volt remélem tudtam segíteni .
Sziasztok! Szeretném segítségeteket kérni, vettünk egy Vito-t 2000 110CDI 2.2 Dízel De az autó nem megy.. amikor megvettük, 110 volt a vége, de azt is nagyon nehezen érte el. 3000-es fordulatnál letilt, taposhatod, akármit, semmi. Most kicseréltük a turbó csövet, már végre 120-körül megy, de a "tiltás" ugyanúgy megvan.. Mi lehet a probléma? Hangja jó, nem hinném, hogy hatalmas baja lehet, remélem tudtok segíteni, köszönöm!
Üdv! Az után érdeklődnék, hogy a 110D m ben normál műszer egység van, és szeretném azt fordulatszámmérősre kicserélni. Megoldható e, mibe kerül az átalakítás, mire van szükség a fordulatszámmérős műszeregységen kívül?
Kedd óta én is boldog gazdája vagyok egy 110D nek! Apróbb hibákat észre vettem, de ezek orvosolása jövő héten megkezdődik, és remélem sokáig megleszek vele elégedve!