Neke I Xsara van ugyanígy zörgött, a szilentek neke se ozdultak meg addig míg a szerelő szét nem szedte es akkor kiderült,hogy az a rossz,csere után megeszünt a kopogás. Azt hiszem,hogy a lengőkaré volt
Xsara 2 cupe. Egy jo ideje kopog a verda jobb eleje. Ha a ball elejevel megyek godorbe, csatornafedel stb, akkor is a jobb eleje kopog. Hatarozott kopogas tipikus futomuhang. 3hete kuzdunk ezzel a dologgal. Mertek a lengescsillapitokat, teljesen jok. Teljesen uj az elso futomu,
Uj toronycsapagyak, lengokarok gombfejekkel, kutyacsontok,kormanyosszekoto gombfejek a belsokkel eggyutt. A keresztstabil ket szilentje teljesen jok,pajszerral sem mozdulnak. Kasznira is atviszi a hangot, aki a jobb 1be ul aztmondja olyan mintha alatta kopogna. Fek is atlett nezve, rendben. Feszes a futomu mint allat. Nemtudom, kicsit belefarattam.
Hatha valaki valamit,okosat tudna! Igy meg soha nemjartam. Tele a repam. Nemtudom mihez nyuljunk. Minden uj.
Elore is koszonom!
Vettem nemrég egy Xsara Break-et. Viszont butáskodik a fűtés motor. Hol megy, hol nem, és ez így télen elég gáz. Alánéztem a műszerfalnak és kicsit megilyedtem... :-) Esetleg valaki tudna nekem egy elektronikai diagramot vagy sémát küldeni, hogy egyáltalán honnan induljak. Valamennyire értek az elektronikus dolgokhoz, pár év alatt összeraktam egypár erősítőt és megcsináltam pár tévét megy egyéb ilyen dolgokat, úgyhogy szerintem ez sem fog ki rajtam, csak nem akarok a nulláról indulni.
esküszöm nem értem miért gondolod, hogy ez nem a világ legegyszerűbb dolga
sőt most már perverz kiváncsiság hajt hogy megtudjam mire gondolsz
de hogy lásd mennyire komolyan vesszlek: mivel 2 éve megtört a kocsim bal eleje és azóta túl lefelé világított a lámpa, most kimentem és megnéztem mekkora dolog ezt átállítani
sajnos rossz irányba csavartam először, így a művelet 15 mp-ig tartott, mire megint tökéletes lett
most elárulom neked, hogy a felfeléhez balra kell csavarni, de ezért elvárom tőled, hogy elmond mire gondoltál az előbbi hozzászólásodba!
Nem voltam ott,de azt mondta ugyanúgy kell mint régen a gyertyahibát megnézni,ha nem megy az egyik henger le kell húzni a csatit a befecskendezőröl és a hibásnál nem történik semmi.
A szerelőnek egy univerzális diagnosztiakai eszköze van ami minden kocsit visz szerintem ez lesz a hibakiolvasó. Az a bökkenő, hogy nem tudok épkézláb Citroen hez való diag programmal rendelkező szervizt itt békéscsaba közelében. Aki meg azt állította, hogy van neki az hazudott. Szerintem a vége egy márkaszerviz lesz.
A trafót én cseréltem, mert volt tartalékba, így legalább kiszűrtem, hogy nem az a baj. :D A gyertyák amúgyis esedékesek voltak. a hőgombát pedig a termosztáttal egyidőben cseréltem. Meglepően olcsó volt a gyári új valeo.
A katalizátor teljesen össze volt omolva és a kipufogó kiköpte a belét. :D (pedig kívülről semmi baja nem volt)
Amióta katalizátort és kipufogó rendszert cseréltem szinte teljesen elmúlt az olajfogyasztás. Sokak állítása szerint azért mert a motor le volt fojtva és így megnőtt a kartergáz nyomása és nyomta ki az olajat ahol tudta. pl: a szelepfedél tömítéseket is cserélni kellett.
Szóval az is lehet, hogy jól bekormolt nekem mindent a motorba, szelepeket stb.
Szrb18 honnan tudtátok, hogy melyik befecskendező ment tönkre?
Már a kompressziómérésre is gondoltam.
Nyár végén volt szerencsém végignézni veresegyházon a hátsóhidam felújítását. A spéci csapágykiszedő az egy kiskalapács ami sámuel névre hallgat és egy tag aki jól tud célozni és kitartó. :D :D
enyém olyan rozsdás volt belülről, hogy azt öröm volt nézni. Azóta gyönyörűszépen feszít a járgány.