Bal oldalról leveszel pár múanyagot, utána fel tudsz nyúlni. Rögzítés csak annyi hogy elfordítod kb egy centit és már ki is esik a helyéről. Lehet Nálad ezzel van a gond, talán csak lelazult pár mm-t, és meiatt ad fura hangokat. Rá kellene húzni.
Vagy vedd ki teljesen. Ez már kicsit macerásabb mert csak úgy tudod kivenni ha a padlólemeznél kiakaszod a kormányrudat ami sajna útban van. De csak egy csavart kell kikapni és már szét is esik, visszarakni is csak egyféle képpen lehet, ezért a kormányállás nem tud megváltozni.
A rugót megnyújtottam. Ill egy kicsit a régi formájára próbáltam csiszolni az éket. Az enyémben már kék van gondolom kicsit keményebb mint a régebbi fehér. 2006 os gyártású az amit anno beletettek. Igaz ez fedcompos.
Van értelme fűtésmotort kikapni és 'kezelni' ha idegesít a hangja? ...szegény eléggé kávédarálós lett :-( a'szt elkezdtem rugdosni a középkonzolt, mert olyankor kicsit halkul :-)))
Trafival kizárt dolog az 1000m-ről rendszám olvasás, max párszáz méterről... először mérés, aztán már fékezhetsz, ha közelértél, megvan felvételen a rendszám is aszt annyi.
...hm...igencsak régen olvastam a fórumot....de annyit látok, hogy SAS valami 5008 ról beszél. Nincs időm most elolvasni 300+ hozzászólást, csak annyit, hogy: saját vagy még mindig tesztautó?