Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

d.joci Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11580

Nekem most van óra szerint 206018km x20xev autómata. 4000km-t tettem bele mióta megvan (3 hónap). A motor és a váltó is volt már bontva, de szép munkát végeztek, szerencsére sem olajfolt, sem cseppek nincsenek a kocsi alatt sem a váltónál, sem a motornál. Fogyasztásom stabil 10l, országúton 110-120km/h városban 50-60km/h. Ha valaki lassabban megy előttem, szívbaj nélkül nyomok egy padlót, s előzök. Az autó erejével semmi gond, könnyen indul, szépen jár. Hidegen kicsit jön a hidrotőkék hangja, melegen teljesen megszűnik, szépen csendesen jár. Castrol olajat tettem bele mikor megvettük.

Előzmény: manta-z (11578)
d.joci Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11579

Az égési nyom számít! Mekkora az a billenés? Esetleg mm-ben mérhető? Nem vagyok ebben nagy szaki, de ha jól tudom max tized mm lehet. Régen szoktunk hengereket furattatni, (simson) ott 0,03mm-es illesztést szoktunk ráhagyatni. Az összerakásnál meg szigorúan derékszögeltünk mindent hézagmérővel, ha ez mond neked valamit.

Előzmény: istipapa (11576)
manta-z Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11578

ha minimális válla van azt meg lehet gyűrűzni, ha nem kopott a dugó akkor még kibír 100 000km-ert aztán full generál.

Előzmény: MvZoli (11574)
manta-z Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11577

nem

Előzmény: istipapa (11576)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11576

 A honolás nyomát azt nem tudom. Vála szerintem nincs a hengernek vagy az az égési nyom az számít? Ami biztos hogy a dugók bilegnek a hengerekben. Nem billeghetnek egyáltalán?

Előzmény: MvZoli (11574)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11575

Te tudod a tiédben mennyi van, a viszont a "balkániban" annyi amennyit látni akarsz álltalában 160e körül. Régen a szamarákban volt keleti és nyugati széria Te is tudod mekkora volt a külömbség. A tiéd nyugati szereltségű ezért bírja ilyen jól , az meg keleti ezért zörög 200 körűl.:(

Előzmény: Csapszi (11573)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11574

Ha belenézel a motor hüvelyébe akkor a honolási nyomokat közép tájékon látod? Akkor az még gyári méret viszont ha az már kitükrösödött, esetleg felül vállat érzel ( az emberi bőr képes századmilimétert is érzékelni !) vagy szemmel is látható akkor kezdődnek a gondok! Fúrni kell ! Ha a dogattyúk szoknyáján látsz kopásnyomokat akkór az már" lötyög, billeg " a hüvelyben, egy mérést azért ez is megér . Furat miko.-val végig kell nézni, mérni a hüvely ovalítását és hordosságát.  Utána jöhet a gondolkodás.......

Előzmény: istipapa (11568)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11573

Mi az hogy nyugati, meg balkáni széria?

Előzmény: MvZoli (11571)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11572

Csatlakozom. Legalabbis amikor az enyemrol lent voltak ora szerint 206k nal a hengerfejek meg igencsak szep volt a honolas.

Előzmény: Csapszi (11567)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11571

Ok De a tiéd nyugati széria nem balkáni !! Azok 160-260e km között halnak.

Előzmény: Csapszi (11567)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11570

Az enyémben február 10-óta van benne az LPG. Ezen idő alatt majd 5e km-et mentünk vele. Már van rálátásom a fogyasztásra. Amúgy pöpecül működik szinte tökéletes javaslom mindenkinek.

Előzmény: DonPedro2 (11563)
Francii Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11569

Uniqa.

Előzmény: Omegatd (11565)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11568

Azért a kérdés mert most darabokban van de szervi baja nem látszik hogy lenne de ha már szét van szedve akkor főtengej köszörülés új főtengely és hajtókar csapágyak na meg gyürűzés csak egy emberke látatlanban azt mondta hogy ennyi kilóméternél úgy is fúrni kell és annyi kess lenne hogy kár vele foglalkozni.

Csapszi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11567

250 ezer az semmi. Ha gyűrűzni kell, akkor abban nem annyi van, vagy szar volt pl. a kenés.

Enyémben 400 körül van.

Előzmény: istipapa (11564)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11566

250-nél mindent cserélni kell...

Előzmény: istipapa (11564)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11565

Melyik biztosító ilyen korrekt?

Előzmény: Francii (11554)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11564

Egy 2.5 v6-nak mennyi kilómétert kell elmennie? Úgy értem 250000-nél elég gyürűzni vagy fúratni is kéne?

DonPedro2 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11563

Elvileg megoldódott a gázos téma. Mostmár kezdem érteni a gázos elméletet. Amelyik szervínek van sorozat átalakítási engedélye(tipusengedély) és arra a márkályú gázszettre is!!!, az adhat olyan papírt, amivel az okmányiroda beírja a forgalmiba. Ha a cégnek a kettő közül valamelyik nincs, akkor egyedi átalakítási engedély kell kérni + kpm vizsga. A legközelebbi aki Opel omegát Landi Renzo-val csinálhat,az Pécsen van. Szóval megyek Pécsre a jövő héten. Ott csináltatok eredetiség vizsgát is, ha már szabadságon leszek.

Remélem amilyen egyszerű elméletbe, olyan lesz gyakorlatba is.

 

Hagyjátok ezt a reduktor kérdést, mert nem azt kell csrélni, hanem a multiszelepet + tartályt.

 

Üdv!

 

Előzmény: kisp113 (11562)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11562
A kokanyolt cuccal beallitani a kpm-hez meg jo reduktort kidobni, az nem eri meg:)
Előzmény: Törölt nick (11561)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11561
ja azthittem azt írod hogy nem éri meg.:-)
Előzmény: kisp113 (11560)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11560
Ez hogy jon ide? Amugy az enyem lpg-s ne nekem oszd. Arra pdobaltam ravilagitani, hogy lehet a 100km-es tankolasnak laza 30% meresi hibaja is tartalymerettol, homerseklettol es kuttol fuggoen. Tulfogyik meg 20% korul, alatta tobb benzin megy mellette vagy tul szegeny es eleg a szelep.
Előzmény: Törölt nick (11558)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11559
mármint 100 kilóméterre:-)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11558
A modern gázinjektoros rendszerek minimálisan fogyasztanak többet.majdnem fele a gáz ára.nem mindegy hogy 5000 ből mész el 1000 kilómétert vagy 2500 ból.10000 kilóméter alatt bejön a befektetés.
Előzmény: kisp113 (11555)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11557

Nem kókányolt a gázszett. Nagyon precízen, és szépen be van építve. A tartály a régi és azt a valamilyen szelepet kell kicsrélni, nem a reduktort.

A kpm-re nem tudok mit mondani. Sztem megvan nekik, hogy minden akárhányadik autót meg kell vágni! És az lehet tip-top, akkor is megvágják ha akarják. Az ellen nem tudok mit tenni.

Van másik gázos autóm, tudom hogy télen legalább 15%-al többet kajál.

Üdv!

Előzmény: kisp113 (11555)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11556

" Az esély akkora rá, mint Z359-es hátsó ajtót találni...  :-))" - ROZSDAMENTESEN! :D

Aki nem tudna: Z359 = dschungelgrun = zőőőd! :)

Előzmény: Francii (11554)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11555

Ha kokanyolt cucc van benne nem igazan eri meg lepapiroztatni, de ha ugy szeretned hajra. A listarol a gazbiztonsagi szemlet kifelejtetted, az osszegek meg ketlem hogy belefernek 100ba. Aztan nehogy a kpmesek meghuzzak valami teljesen mas miatt a kocsit. Ha egyebkent mukodik nem ertem miert cserelni a reduktort? Ha pedig szervizelni kell, van hozza felujitokeszlet is. Masik a gazos fogyasztas: 100km utan ugyan meg nem mondod a fogyasztast, de meg egy telitank kiautozas utan is csak talalgatni tudsz. Kb 3 tankolas ugyanazon a kuton uresrol telire lehetoleg azonos homersekleten es akkor lehet orulni. Vagy nem.

Előzmény: DonPedro2 (11552)
Francii Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11554

A kisebb fajta csoda megtörtént: a mai napon reggel megérkezett a biztosítótól az átutalt  kárösszeg! 10 nappal a kárfelvétel után, minden nyűg és akadékoskodás nélkül! Már csak egy másik, kisebb csodára lenne szükségem: egy Z359-es színű komplett bal hátsó ajtóra :-))

 

Pénteken megy lakatoshoz a jószág, előbb utóbb készen lesz...

 

Omegatd: talira persze hogy elmegyek, ha lesz és nyilvános! Naná! A pálinka ügyben pedig nem engedek a 48-ból: a Matheus igenis jó! Az nem bosszantott soha, ha valami drága és minőségi! Az a gáz, ha drága és még szar is. Tudnék ilyet mondani nagy hírűnek mondott pálinkafőzdék termékeiből, nem is egyet. Lévén, hogy az én alkoholfogyasztásom kizárólag száraz, minőségi vörösborra és  pálinkára korlátozódik! Házi főzésből sajnos meglehetősen ritka a hibátlan párlat, de természetesen nem lehetetlen olyat találni! Az esély akkora rá, mint Z359-es hátsó ajtót találni...  :-))

Csapszi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11553

Jól járt a volt tulaj. Cserébe nem adtak volna 200-nál többet neki.

Ha hiányoznak a foglalatok a műszerfalból, az nem jó jel. Meg van mindene kókányolva.

Hátsó elektromos ablakok valószínű azért nem mennek, mert meg van törve a vezetéke.

Előzmény: DonPedro2 (11552)
DonPedro2 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11552

Sziasztok!

 

A board elött persze van más fontos is, amire fel is voltam készülve. Többek között a benne lévő autógáz rendszert kéne legalizáltatni. Tartály csere, valami nyomás csökkentő csere, egyedi átalakítási engedély,KPM vizsga. Ez eddig 100eFt.Egyébként tegnap tankoltam 110 km után 11l autógázt, aminek 240 FT/l-je. Eléggé gazdaságos így,és talán megspórolja nekem az alkatrészek árát, amit vennem kell majd hozzá.Ja és még át kell íratnom.

 

Az alkatrészeket azért kérdeztem, mert hátha valakinek csak útba vannak ezek, és kicsi pénzért megválna tőlük.

 

Nem vettem, hanem cseréltem, egyébként a csereérték kb. 430-450eFt volt.

Futóműve úgy tűnik rendbe van, nem kopog,nem kóvályog menet közbe. Tempomat jól működik, autómata szépen vált, klíma működik...Téli kerekekkel vettem, gyári acél felnikkel.

Belül vannak apró, számomra bosszantó hiányosságok. Műszerfal világítás ohne, bal hátsó ajtó elektromos ablak nem megy...vezető oldalon lábhoz csak meleg levegő jön, bármit állítok...

Most a műszerfalba való nagyobbik foglalatot hajtom ,mert 3-ból csak 1 volt benne.

 

Üdv!

manta-z Creative Commons License 2012.03.28 0 0 11551

mesélj...

Előzmény: Omegatd (11548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!