"Akkor (paypal regnél) jött két sms, az egyik a kártyatranzakcióról, 1 USD, aztán rögtön utána kártyatranzakció törlésről, ugyanezen összegről."
Ez alapján élesítette a kártyát, amikor utoljára új kártyát kártyát aktiváltam a Paypalon pont ugyanez történt, levonás után rögtön törölték a tranzakciót.
Nem volt beélesítve a kártyád a Paypalon akkor amikor fizettél. Az 1 dolláros sztori pont erről szól, ellenőrzik, hogy valós kártyaadatokat adtál-e meg. Amíg ez nem történik meg fizetni sem tudsz.
Én azt gondolom, hogy nem fizetted ki. Ez nem automatikusan megy. Nem elég rákattintani a "megveszem"-re. Utána ki kell egyenlítened a számlát. Talán van olyan beállítás, amit eladóként lehet beállítani, hogy csak akkor tudjál bármit "sofort kaufen" megvenni, hogy ha a klikkelés után automatikusan le is vonhatja a számládról a vételárat. De mondom, ezt az eladó opcióként állíthatja be. De vannak itt angolul jobban tudók, meg veteránabb ebay-esek is.
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy vajon mi miatt nem enged vásárolni az Ebay PayPal-al, illetve a Credit or debit card megoldás sem működik. **
Unfortunately, we can't process your payment. Here are your options:
Check out with another PayPal method, like the one we're showing now.
Select a different payment option.
Próbáltam másik terméket vásárolni, ott működik a paypal, szóval csak ennél az egynél nem. (ez egy licitálós termék volt angliábol)
Ebay-en....mit értesz az alatt hogy kifizettem-e? Paypal hozzá van rendelve az ebay-hez, és úgy fizettem. Emailben jött infó a szállítás részleteiről, így gondolom, ki lett fizetve. De mivel teljesen kezdő vagyok, nem látom át még az összes információt, amire figyelni kell.
Kérlek segítsetek. Első vásárlásom ebay-en, ami tegnap történt. Elvileg minden oké. De a bankomba belépve semmi mozgást nem találok az internetkártyás számlámon. Mikor válik láthatóvá, hogy a paypal leveszi az összeget???? Még a paypal regemnél sem láttam mozgást, azaz hogy levette volna a minimum összeget a paypal. Akkor (paypal regnél) jött két sms, az egyik a kártyatranzakcióról, 1 USD, aztán rögtön utána kártyatranzakció törlésről, ugyanezen összegről. Számlámon (internetkártya) akkor sem volt mozgás.
Mielőtt nekifognék a regisztrációhoz, megkérdezném, hogy a pay-palhoz számlaszámot is meg kell adni, vagy elég egy bankkártya szám? Csak vásárolni szeretnék. Második kártyát érdemes használni, amire csak annyi pénzt teszek ami épp elég az aktuális vásárláshoz?
De nálam ugye az a helyzet, hogy 2 terméket küldtem egy csomagban. Az "item not received" kezdeményezése megbukott. Most meg visszaküldené a csomagot, "Missing parts or pieces" okkal.
De nyilván nem tudná mindkét terméket visszaküldeni, mert állítása szerint csak az egyik volt a csomagban.
Szerintetek lehet ugyanannál a terméknél többször is claim -t indítani? Vagy csak a dispute-ig tud eljutni másodjára?
Úgy történik, hogy a vevőnek bizonyítania kell tracking-el, hogy visszaküldte és csak azután refundolnak.
(itt is két verzó van: az egyik, hogy megvárják amíg a return célbaér nálad, a másiknál már menet közben - miután már visszaküldte de te még nem kaptad meg - zárják az ügyet és refund)
Minden az ügyintézőtől függ aki az ügyet éppen abban a fázisában vizsgálja.
Én már azt sem értem, hogy egy ügyben hogy tud két claim-ot indítani. Ha jól tudom -bár semmi jogi tapasztalatom nincs- ez törvénytelen.
Bár ez a második próbálkozás még csak dispute.
Most return-nal próbálkozik. Nem tudom mit szeretne returnolni, ha az első állítása az volt, hogy nem kapta meg a terméket. Létezik az, hogy ennyire hülye legyen az Ebay, hogy most ellenem ítél? Ez csak költői kérdés.
És vajon egy return ügyben ha valamiért mégis a vevőnek adnak igazat, akkor csak arra kényszeríthetnek, hogy vegyem vissza a terméket, vagy refundolják a lóvét automatikusan?
Nekem is volt már hasonló ügyem. Nem foglalkoztam a visszaküldés lehetőségével, és automatikusan bezárult. Mikor a vevő megnyitotta a paypalon zárolva lett a pénz aztán szépen feloldották.
"Ez így ebben a formában nem áll meg... nem igaz" ;)
Ha nem is ugyanilyen de hasonló esetem volt már és ugyanazn termék esetében az első ügyben nekem döntöttek, a második kisebb jelentőséggel bíró ügyben neki.
Semmilyen racionális érv nem volt mellette de mégis neki döntöttek.
A vevő átvette a csomagot nov. 4-én. Én viszont pellengérre vagyok állítva még mindig, bizonygatnom kell, a pp nem is reagál a leveleimre.. Kíváncsi vagyok a végére.
Nem kis küzdelem árán, az Ebay végül nekem adott igazat, és feloldotta a PP-m zárolását. Az "Item not received case" lezárult.
Már épp fellélegeztem, erre a vevő indított egy másik ügyet, miszerint vissza akarja küldeni a cuccot "Missing parts or pieces" címen. Hát az eszem megáll! Ilyen van? A PP-met megint zárolták.
Most ilyenkor vajon mit kellene tennem? Nyilván visszaküldeni nem tudja az egész cuccot, mert az állítása szerint nincs nála az egyik termék.