Köszönöm, ez eszembe se jutott, hogy az elektronika bele van építve. A gyertyákban 30000 km van, a hézagokat mértem, 1,1 mm volt. A marelli már nem igazán jó vétel? Esetleg negatív tapasztalat van róla?
Azért is írtam,hogy senkit nem akarok megbántani. Ugyanis,ha a kérdező ( válaszoló ) így tud írni,fogalmazni, az is egy bizonyos szakmai tudás. A szocializálódás helyhez kötöttsége még önmagában nem jelent semmit arról,hogy ítélkezzünk mások felett. De,ha már az írástan
helyességéről beszélünk, rengeteg értelmetlen szó kerül leírásra aminek a Magyar nyelvhez semmi köze, sőt szégyene,és kiráz tőle a hideg ( műxik,1szer,h,valszeg, stb ). Az is lehet,hogy most is elbeszélünk egymás mellett,de nekem ez a véleményem.
"Nem mindenki rendelkezik hozzáértő szaktudással,.....hogy pontosan leírja a problémáját."
Most marhára nem erről van szó! Többek között én is írtam, hogy ezeket a tagolatlan, írásjel és nagybetű nélküli betűhalmazokat nem olvasom el. Egyszerűen csak azért, mert ráuntam, hogy hogy az időmet töltsem az értelmezésével. Ha a kérdezőt nem érdekli, hogy érthető legyen a gondja, akkor engem miért érdekeljen? Majd biztosan/talán jön olyan, aki az ilyet elsőre is érti, Ő majd segít. Ha tud.
Szóval nagyon nem a szaktudás hiányáról van szó, hanem arról az írásmódról ami a net egyes régióiban divatos, vagy talán kötelező. Nem ezeken a helyeken szocializálódtam, és bevallom, nem is vágyom rá.
Igen ez így van,hogy az értelmezhetetlen kérdésre nehéz válaszolni,de mivel emberek vagyunk és mindenki más mentalitású, ez így benne van a pakliba. Én meg azt bánom,hogy akkor amikor kellett volna nem a diagnosztikára fektettem a hangsúlyt,hanem a kaszni+fényezésre. Most sokkal nagyobb a kereslet egy jó diagnosztikásra mint a kasznisra,azért mert az autó nem baj,hogy szét van rohadva,csak menjen. Olyanokkal találkozom,hogy a lengővilla már majdnem kiszakad amikor hozza javításra, a többiről nem is beszélve.
Az én szakmám nem karosszérialakatos, így csak a saját autómat vagyok hajlandó mókolni. Mert ha elbaszom akkor magamnak baxtam el. Elemcsere szerencsére megy, ami meg hegesztéses azt szakemberre bízom.
Különböző okokból a nyáron megtanultam alapszinten fényezni, de ez már inkább a festés mint a karosszérialakatolás témaköre.
Sokat kérdezek én is itt a neten ahogy azt láthattad a fényezőben is. Sokszor válaszolok. És van amikor csak közbeugatok. Arra viszont mindig nagy figyelmet fordítottam, hogy érthető legyen amit írok.
A kollégától sem azt kértem, hogy professzori szinten magyarázza meg mit is kérdez. Hanem azt, hogy ne sms-t írjon. Az egyben, mondatvégi szóközök és természetes tagolás nélküli irományok egybeömlesztve mindenek csak nem érthetőek, az olvasó azt sem tudja melyik szava melyik mondatrészére vonatkozik.
Én is olvasom a fórumot igaz nem olyan régóta csak mióta érdekel a diagnosztika mert nekem még csak a Lada,Trabant,stb korszak jutott. Ezzel senkit megbántani nem akarok,de elég sok nyers hozzászólásokat láttam innen-onnan, és a kérdezők megsértődtek. Nem mindenki rendelkezik hozzáértő szaktudással ( én sem=azért igyekszem pótolni ),hogy pontosan leírja a problémáját. Amúgy,hogy állsz a kaszni javítás szakmában,ha megkérdezhetem ?
Kalapács ( nagy Samu ) megoldja a problémát ! Természetesen ez csak tréfa volt,amúgy én gumikalapáccsal szoktam finoman ütögetni amíg nem hallod,hogy valahol enged.
"A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött."
Ha ez nem a marelli volt, akkor ez azt jelenti, még egy gyári megdöglött. Várható előbb-utóbb a maradék is. A marelli nem egy nagy szám manapság. :-// Újabban csak a bajunk van vele minden téren. Érdemes lenne mind a 4-et kicserélni egyformára. Pl. Beru. (+ a gyertyákat is!!)
Szerintem azért nem tette oda, mert pl te még a kifejezett kérés után sem vagy hajlandó megtenni a tagolást.
Valószínűleg egy sort sem olvastál vissza (mondjuk ez esetben akár hónapokat is kellene), ezért inkább szólok: Sokan már közölték, hogy nem hajlandóak rejtvényt fejteni, így az ömlesztett szövegeket inkább el sem olvassák.
Értelemszerűen így jó pár olyan ember nem fog válaszolni neked aki akár segíthetett volna.
w209 320cdi, 2007-es, 220e km, kék. Hosszbordás szíjat levéve a klímakomp tárcsájának van zaja forgatásra, minimális lógása is van. Gondolom teljesen zajtalanul kellene forognia. Lehet azt cserélni, kompletten, vagy csapágyat is lehet cserélni? Hogy jön le? Nem ismerem..
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Az lenne a problémám, hogy adott egy autó(Toyota corolla, e12, 2006, 1.6 benzin, 3zz-fe motorkód), aminél a négyes hengernél égéskimaradást érzékelt a vezérlő. Egy trafó lett cserélve 20 ezer km-rel ezelőtt és még 3 gyárival ment tovább. A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött. Kivettem, megnéztem a gyertyákat, jónak tűntek. Elkezdtem ellenállásokat mérni a trafókon, sajnos nem tudom, hogy melyik kimeneten mennyit kell mérni, de fura dologra lettem figyelmes. Az egy éves trafó(Magneti Marelli) ellenállásai különböztek a gyári háromtól, mert azok szinte teljesen megegyeztek egymással.
ja ja gondoltam hogy igy lesz.mentségemre szolgáljon,talán jobban izgat a probléma mint a számitógépes szerkesztés, de mindig ez a baj az internettel,én ugy gondolom minden érthető és világos közben meg nem igy van,vagy csak számomra-:))))))megpróbálom fényképpel legközelebb hátha....azért kösz dio
Ez gyárilag ilyen. Volt olyan új autó, ahol a felnin volt matrica, ahol a két szerelési módot jelezték, és hogy az alátét normális, hogy kicsit mozoghat. Akkor nem csináltam róla képet, de legközelebb fogok az ilyen esetekre. :-)