Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kornel8 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147956

Ezt nem értem, a trafó meg van, hogy melyik hibás. "de minek"- ezt nem értem

Előzmény: cam aro (147948)
kornel8 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147955

Az még gyári denso volt, ami a kulcsot beadta. A Beru-t néztem, nem is tudom most beszerezni, a készleteket látván. Mást esetleg helyette?

Előzmény: 409 (147942)
kornel8 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147954

Köszönöm, ez eszembe se jutott, hogy az elektronika bele van építve. A gyertyákban 30000 km van, a hézagokat mértem, 1,1 mm volt. A marelli már nem igazán jó vétel? Esetleg negatív tapasztalat van róla?

Előzmény: Kisa (147933)
cam aro Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147953

nemikepp erintve erzem magam. /valoszinu jogosan :)/ 

 

nem hasznalok nagy betut. 

azert nem, mert herotom van a szabalyoktol   eloirasoktol. /es mert talan lusta vagyok / 

ha holnaptol az a szabaly eloiras  hogy kis betuvel kezdunk, es nagyal folyatjuk. .akkor az lesz az elvart irasmod ? 

turot, hat muxik ami muxik. 

 

nem tartom az irastan eloirasait.. 

egyreszt milyen eloirasokrol beszelunk, egy elo nyelv eseten ? 

hisz folyamatosan valtozik, bovul, alakul..be lehet ezt foglalni szabalyokba ? 

be, persze.. ideig orakig, evekig.. 

..latjatok feleim szumtukel mik vogymuk.. isa por es homou vogymuk.. 

ezt vajon hany huszoneves erti ?? ...es mi hany huszonevest ?? :D

na es akkor ki a hibas ? :)  

 

SK a velemeny, de nem az irasmod, a nyelvtan helyeseg az ami szamit.

...hanem az erthetoseg. 

na abban viszont nagy csorba van sok esetben :)) 

...nalam fokent, de mondanam..is... :D 

==========

409-nek  ismet igaza van. 

...azert ez mar bosszanto.. :)) 

Steven 68 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147952

Azért is írtam,hogy senkit nem akarok megbántani. Ugyanis,ha a kérdező ( válaszoló ) így tud írni,fogalmazni, az is egy bizonyos szakmai tudás. A szocializálódás helyhez kötöttsége még önmagában nem jelent semmit arról,hogy ítélkezzünk mások felett. De,ha már az írástan

helyességéről beszélünk, rengeteg értelmetlen szó kerül leírásra aminek a Magyar nyelvhez semmi köze, sőt szégyene,és kiráz tőle a hideg ( műxik,1szer,h,valszeg, stb ). Az is lehet,hogy most is elbeszélünk egymás mellett,de nekem ez a véleményem. 

Előzmény: 409 (147951)
409 Creative Commons License 2015.12.20 0 1 147951

"Nem mindenki rendelkezik hozzáértő szaktudással,.....hogy pontosan leírja a problémáját."

 

 Most marhára nem erről van szó! Többek között én is írtam, hogy ezeket a tagolatlan, írásjel és nagybetű nélküli betűhalmazokat nem olvasom el. Egyszerűen csak azért, mert ráuntam, hogy hogy az időmet töltsem az értelmezésével. Ha a kérdezőt nem érdekli, hogy érthető legyen a gondja, akkor engem miért érdekeljen? Majd biztosan/talán jön olyan, aki az ilyet elsőre is érti, Ő majd segít. Ha tud.

 Szóval nagyon nem a szaktudás hiányáról van szó, hanem arról az írásmódról ami a net egyes régióiban divatos, vagy talán kötelező. Nem ezeken a helyeken szocializálódtam, és bevallom, nem is vágyom rá.

 

Előzmény: Steven 68 (147944)
Steven 68 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147950

Igen ez így van,hogy az értelmezhetetlen kérdésre nehéz válaszolni,de mivel emberek vagyunk és mindenki más mentalitású, ez így benne van a pakliba. Én meg azt bánom,hogy akkor amikor kellett volna nem a diagnosztikára fektettem a hangsúlyt,hanem a kaszni+fényezésre. Most sokkal nagyobb a kereslet egy jó diagnosztikásra mint a kasznisra,azért mert az autó nem baj,hogy szét van rohadva,csak menjen. Olyanokkal találkozom,hogy a lengővilla már majdnem kiszakad amikor hozza javításra, a többiről nem is beszélve. 

Előzmény: Paco155 (147949)
Paco155 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147949

Hogyne kérdezhetnéd meg.

Az én szakmám nem karosszérialakatos, így csak a saját autómat vagyok hajlandó mókolni. Mert ha elbaszom akkor magamnak baxtam el. Elemcsere szerencsére megy, ami meg hegesztéses azt szakemberre bízom.

Különböző okokból a nyáron megtanultam alapszinten fényezni, de ez már inkább a festés mint a karosszérialakatolás témaköre.

Sokat kérdezek én is itt a neten ahogy azt láthattad a fényezőben is. Sokszor válaszolok. És van amikor csak közbeugatok.  Arra viszont mindig nagy figyelmet fordítottam, hogy érthető legyen amit írok.

A kollégától sem azt kértem, hogy professzori szinten magyarázza meg mit is kérdez. Hanem azt, hogy ne sms-t írjon. Az egyben, mondatvégi szóközök és természetes tagolás nélküli irományok egybeömlesztve mindenek csak nem érthetőek, az olvasó azt sem tudja melyik szava melyik mondatrészére vonatkozik.

Előzmény: Steven 68 (147944)
cam aro Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147948

ha trafo cserevel megy a hiba, akkor ott tobb kerdes lehet. 

...de minek ? :D 

Előzmény: kornel8 (147932)
cam aro Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147947

 

 

ez a gyari lemezfelni csavarja. 

a tobbis csak eshetoseg. 

===========

Előzmény: FeZ_ (147928)
cam aro Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147946

ja, lattam googlin, ezert kerdeztem hogy hol nezted. 

 

kellemes szerkezet lehet... 

Előzmény: diosensei (147924)
cam aro Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147945

sporol a kereskedo.

egy lemezfelnin sem lattam meg ilyen csavart hasznalni, csak azon ami alloy kerek helyett ep kapott egy mankot/potot. egyeb. 

 

ez egy atmeneti megoldas. mondjuk pont a felvazolt esetekre. 

nem vita hogy muxik, de attol meg atmeneti. 

 

mivel az alateteket nem tartja semmi, -csak a ricni- elobb utobb kopni fognak.

azt akkor majd csilingel. node azt usse kavics. :) 

 

120Nm az olyan okolszabaly forma. nagyot nem losz melle vele. 

Előzmény: Törölt nick (147921)
Steven 68 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147944

Én is olvasom a fórumot igaz nem olyan régóta csak mióta érdekel a diagnosztika mert nekem még csak a Lada,Trabant,stb korszak jutott. Ezzel senkit megbántani nem akarok,de elég sok nyers hozzászólásokat láttam innen-onnan, és a kérdezők megsértődtek. Nem mindenki rendelkezik hozzáértő szaktudással ( én sem=azért igyekszem pótolni ),hogy pontosan leírja a problémáját. Amúgy,hogy állsz a kaszni javítás szakmában,ha megkérdezhetem ?

Előzmény: Paco155 (147941)
Steven 68 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147943

Kalapács ( nagy Samu ) megoldja a problémát !  Természetesen ez csak tréfa volt,amúgy én gumikalapáccsal szoktam finoman ütögetni amíg nem hallod,hogy valahol enged.

Előzmény: Törölt nick (147937)
409 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147942

"A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött."

 

Ha ez nem a marelli volt, akkor ez azt jelenti, még egy gyári megdöglött. Várható előbb-utóbb a maradék is. A marelli nem egy nagy szám manapság. :-// Újabban csak a bajunk van vele minden téren. Érdemes lenne  mind a 4-et kicserélni egyformára. Pl. Beru. (+ a gyertyákat is!!)

Előzmény: kornel8 (147932)
Paco155 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147941

Szerintem azért nem tette oda, mert pl te még a kifejezett kérés után sem vagy hajlandó megtenni a tagolást. 

Valószínűleg egy sort sem olvastál vissza (mondjuk ez esetben akár hónapokat is kellene), ezért inkább szólok: Sokan már közölték, hogy nem hajlandóak rejtvényt fejteni, így az ömlesztett szövegeket inkább el sem olvassák.

Értelemszerűen így jó pár olyan ember nem fog válaszolni neked aki akár segíthetett volna.

Előzmény: diosensei (147930)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147940

melegítsd hőlégfúvóval

Előzmény: Törölt nick (147937)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147939

Helló,

 

köszönöm szépen a választ, így már világosabb. A szett nem probléma.

Kellemes ünnepeket!

Előzmény: Kisa (147936)
mica-r Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147938

Ha nem megy, erőltetni kell :-)

Előzmény: Törölt nick (147937)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147937

1996 swift még mindig..........Sajnos a szelepfedelet nem lehet levenni mert az előzö tulaj valami szar ragasztoval leragasztotta.....

Most mit csinaljak?

Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147936

Legjobb venni bele egy ilyen készletet, mint amit linkeltél.

Sokszor csak egy 8-as anya van a tengely végén, de itt úgy látom a kapcsolótárcsa menetes.

Megfogod a tengelyt és letekered róla a külső tárcsát.

Lesz alatta egy zeeger, azt levéve már kézzel lehúzható a szíjtárcsa csapággyal együtt.

Ha van egy kis helyed a szíjtárcsa körül, akár a helyén is megoldható.

 

Csapágyat lehet bele szerezni, elvileg nem cserélhető külön, de hát mégis szokás :) 

Előzmény: kovacs1000 (147934)
Mendoza Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147935

Koszi.

esetleg pesten volna valaki aki bevallalna meg iden?

Előzmény: henger fej (147911)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147934

Üdv!

 

w209 320cdi, 2007-es, 220e km, kék. Hosszbordás szíjat levéve a klímakomp tárcsájának van zaja forgatásra, minimális lógása is van. Gondolom teljesen zajtalanul kellene forognia. Lehet azt cserélni, kompletten, vagy csapágyat is lehet cserélni? Hogy jön le? Nem ismerem..

Ilyesmi, mint a hirdetésben:

http://www.ebay.de/itm/Klimakompressor-Riemenscheibe-Mercedes-W203-W211-W220-C-E-DENSO-7SEU17C-NEU-/251352424717?hash=item3a85c5a10d:g:TGEAAOxyzHxRMars

 

Köszönettel

Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147933

Ez nem csak egy hagyományosan vett gyújtótrafó, van benne egy elektronika, a gyújtás végfok.

Így bár lehet, de nem sok értelme van ellenállást mérni rajtuk.

 

A Marelli elektronikája valószínűleg kicsit más felépítésű, mint a tök egyforma 3 másik gyári, ezért különbözik ellenállásmérésnél.

Az, hogy jó választás volt-e kiderül, mikor beadja a kulcsot :)

Gyertyák állapotát ellenőrizni (elektróda hézag), sokszor ez öli meg a trafót.

Előzmény: kornel8 (147932)
kornel8 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147932

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Az lenne a problémám, hogy adott egy autó(Toyota corolla, e12, 2006, 1.6 benzin, 3zz-fe motorkód), aminél a négyes hengernél égéskimaradást érzékelt a vezérlő. Egy trafó lett cserélve 20 ezer km-rel ezelőtt és még 3 gyárival ment tovább. A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött. Kivettem, megnéztem a gyertyákat, jónak tűntek. Elkezdtem ellenállásokat mérni a trafókon, sajnos nem tudom, hogy melyik kimeneten mennyit kell mérni, de fura dologra lettem figyelmes. Az egy éves trafó(Magneti Marelli) ellenállásai különböztek a gyári háromtól, mert azok szinte teljesen megegyeztek egymással.

A Marelli  az nem volt egy rossz választás?

Illetve döglődne a másik két trafó is?

 

Előre is köszönöm.

diosensei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147931

egy szmájlit odatehettél volna a végére:-))))

Előzmény: Quattroman (147927)
diosensei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147930

ja ja gondoltam hogy igy lesz.mentségemre szolgáljon,talán jobban izgat a probléma mint a számitógépes szerkesztés, de mindig ez a baj az internettel,én ugy gondolom minden érthető és világos közben meg nem igy van,vagy csak számomra-:))))))megpróbálom fényképpel legközelebb hátha....azért kösz dio 

Előzmény: Paco155 (147926)
Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147929

Hát, ezzel most megleptél, így elnézést is kérek :)

Azon a néhány típuson, amit én láttam nagyon kicsinek tűnt az a kúp.

 

Ettől függetlenül nagyon béna megoldás, annak ellenére, hogy praktikus.

Előzmény: Törölt nick (147921)
FeZ_ Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147928

Ez gyárilag ilyen. Volt olyan új autó, ahol a felnin volt matrica, ahol a két szerelési módot jelezték, és hogy az alátét normális, hogy kicsit mozoghat. Akkor nem csináltam róla képet, de legközelebb fogok az ilyen esetekre. :-)

 

Előzmény: Kisa (147920)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147927

lehet élőben is hadar...

Előzmény: Paco155 (147926)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!