Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.12.18 0 0 147862

van egy haverom. 

10ev ez elott mar husz+ eve allt neki /apjanak/ a kert vegeben egy moszkivics.

(tehat mar lehet hogy nem all ott, hanem pl friss corsakent rojja az utakat. ) 

 

tipust megnem mondom.. de az a tarajos fajta. 

no mindegy. 

10 eve meg zsirpapirba csomagolt eredeti huvely/dugoi, es stb zsirpapiros orosz csomagoliparos sallangok voltak hozza.. mert a papa gondolt a jovore.. 

nem remeny hal. 

de rafogok kerdezni a moszkvara. 

..csak mert erdekel a sorsa. :) 

-------------------------------

Előzmény: bxbreak85 (147850)
cam aro Creative Commons License 2015.12.18 0 0 147861

 

 

harmadikban ugyvertek az ora szerinti 130-at mint a huzat.. :D

(azt meg a fekje is jobb vot' mint a kombajnokon. :) 

 

 

Előzmény: Quattroman (147856)
henger fej Creative Commons License 2015.12.18 0 0 147860

Értem én, csak azt írtad, hogy: "a rásegítés ennek ellenére tökéletesen müködik"

 

Ezek szerint a membrán nem lukas.

 

Vagy.... nem értem..., mindegy.

Előzmény: bxbreak85 (147859)
bxbreak85 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147859

Természetesen igen, az a cél... Nekem az a tapasztalatom,hogy az orvosság a csere :-újra

 

Előzmény: henger fej (147858)
henger fej Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147858

Nagyon régen láttam már én is ilyet, de nem a fékolaj bejutását a szervódobba kéne megakadályozni?

Előzmény: bxbreak85 (147857)
bxbreak85 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147857

Az a helyzet ,hogy már korábban észrevettem,hogy lassan csökken a fékfolyadék szint. Mivel a kerekeknél nem folyik+a föfékhenger is száraz..ezért marad a szervó. Vagy 15 éve kapta meg ezt a mostanit akkor újonnan sikerült szerezni. (Elötte 3 ból nem lett 1 sem jó,pedig felhajtottunk mindenféle javítókészletet stb. Legutóbb muszáj volt az alsó kuplung munkahengert karmantyúzni ,akkor egy füst alatt gondoltam nem árt lecserélni a fékfolyadékot is...Nem volt extrém öreg hanem inkább fel volt zavarosodva ki tudja miért... Kapott bele való dot 3-ast. A légtelenítés járó motorral történt (öreg moszkvicsos szakik tanácsára--ha nem jó akkor javítsatok nyugodtan..)  Hazafelé látom ,hogy füstöl fehéresen...Persze a szaga is egyértelmüen jelezte,hogy a vákuum csövön szívja be a motor az anyagot. Lehet az évek során átengedett fékfolyadék most érte el azt a szintet,hogy át tud szivárogni a motorba.. 

Érdekes módon a rásegítés ennek ellenére tökéletesen müködik. (ez a másik 3-nál nem volt jellemzö.)

Míg nem lesz másik addig ideiglenes megoldásként azt gondoltam leengedem a vákuum dobból a fékfolyadékot. Pár kör alatt úgyis kiderül,hogy szív-e át...Ha csökken a tartályban a szint akkor nincs mese muszáj lesz felhajtani egyet.

A sok rossz mellett annyi jó is történt,hogy a fékfolyadék lemarta a szelepekröl a kokszot,mert teljesen kisimult az alapjárat.

(Mondjuk ezt az  "öntsünk a torkára pár deci fékolajat módszert" amúgy is meg szokta kapni pár évente..)  

Előzmény: Quattroman (147854)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147856

a jó kis Izs

megy Izs meg nem Izs.....

Kisa Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147855

Izs furgon :)

20 éve, mikor autóbontóban dolgoztam, bejön egy srác, balos Izs tükör kellene neki, az a nagy panorámás.

Hát, mondom van , de 500 forint. ( Akkor az még volt valamennyi, de egy este simán el lehetett piálni :) )

 

Töpreng, vívódik, de én hamar eluntam, mondom, akkor kell vagy sem?

-Hát, azon gondolkodom, megvegyem a tükröt, vagy hagyjam itt az Izs-t ? :)

 

Quattroman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147854

igen, ez van az Izseken is....

Előzmény: bxbreak85 (147853)
bxbreak85 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147853

Lehet ,az oroszoknál sosem lehet tudni... Közben kaptam egy tippet. Itt van fénykép is.. Ez az ! Mondjuk ha ez új akkor 20 évig a fészerben rohadt...Felszerelve lehet rosszabb mint ami most van..

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Moszkvics___Izs_uj_alkatresz_39260301.htm?first=1

Előzmény: Quattroman (147852)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147852

Izseken nem ilyen volt?

Előzmény: bxbreak85 (147850)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147851

Előzmény: bxbreak85 (147850)
bxbreak85 Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147850

Üdv.

Van ötletetek, hogy honnan tudnék új fékszervót szerezni egy moszkvics 412-eshez ? Ez még az a fajta amelyik teljesen külön van felszerelve a jobb oldali belsö doblemezre.A szakirodalom szerint Svéd Master-Vac licensz... :)  Tudomásom szerint a latvián volt még ugyan ilyen.. 

(Ukrán stb felújító készlet nem érdekel mert soha sem lesz jó...)

Köszönöm.

Seatosúr Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147849

Szuper vagy! Köszönöm. 

Előzmény: Kisa (147846)
cam aro Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147848

szerintem meg. . 

 

Előzmény: Kisa (147846)
cam aro Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147847

szabad tudni ezt mibol astad elo ? 

 

tegnap mar arcom rangott hogy nem talalok semmitseee. 

 

 

Előzmény: technikman (147839)
Kisa Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147846

Szia!

 

Ok, részben jogos a kritikád.

Köszönni szoktam, de fórumon csak témaindító kérdésnél, vagy, ha tanácsot kérek. Egyébként nem vált szokássá...

 

Sok Ilyen Nissant csináltam, több ügyfelünknek is van, de nekem látnom kell, nem tudom felidézni a részleteket, 100 féle autót javítunk.

Pedig a részletek fontosak.

Csak egy jól behatárolt elképzelésem van arról, hogy mivel jár egy első főt. szimmering csere ezen a típuson. 

 

Azzal kezdődik, hogy tényleg ez e a probléma, mert az ügyfélnek ezt mondták internetes fórumokon , így meg van róla győződve...

Mennyire folyik?

Tiszta dzsuva az alja, vagy egy kis olajköd? Teljes motormosás, szárítás kell, vagy egy kis féktisztítós tisztogatás? Ez egyből sok ezres különbség. Könnyen lehet azt fogom mondani, hogy igen, igaza volt, ez a hiba. Akkor én ugye nem számíthatom fel a munkám, mert hiszen megmondta előre.

Sokszor van, hogy kicserélem az ügyfél által kért és hozott alkatrészt, és bár az is lehet, meg nem is , de végül nem lesz jó. Akkor is én vagyok a hülye, hiszen ő honnan tudhatná, nem szerelő...

 

Nekünk sincs mindig könnyű dolgunk, ha nem lehúzásból élünk még nehezebb.

Hidd el legalább annyi rossz tapasztalatunk van ügyfelekkel,mint nektek, autó tulajoknak rossz autószerelőkkel.

Menj be több szervizbe kérj egy általános átvizsgálást, írd le az általad tapasztalt hibákat, ne zúdíts rá 10 kérdést, mikor még az elsőt próbálja behatárolni, mert joggal hajt el a fenébe.

Talán ezek után meg tudod ítélni, hogy itt javíttatnád az autód, vagy messze kerülnéd.

 

Nehezen veszi a sebességet hidegen. Mi az oka? Legtöbb esetben egy szerelő beül kerül a bringával egyet és nagy biztonsággal tudni fogja. 10 féle oka lehet, amiből általában nyolcat fél perc alatt ki lehet gyomlálni. Lehet erre tanácsot adni, de  csak ping-pongozás lenne.

 

Ebben a típusban, ha jól rémlik hidraulikus a kuplung nem állítható. Nincs bowden.

Ahogy írtad lehet váltóolaj, kuplung hiba, hidraulika hiba, rudazat kopás, szorulás...stb.

 

Üdv!

 

 

 

 

 

Előzmény: Seatosúr (147812)
FeZ_ Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147845

A Filtermester-nél szerintem van.

 

Előzmény: landolka (147841)
gesszti Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147844

Akkor, ha jól értem, az utastérben levő 6-os, és a motortérben levő 14-es biztosítékhoz van köze. Megnézem, hogy ezeknél nincs-e oxidáció, vagy érintkezési hiba.

Előzmény: technikman (147843)
technikman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147843

Még két relé... K481.

 

Előzmény: gesszti (147840)
fourwheels Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147842

Nagyobb Diesel-es javitócégeknél biztos van

 

Előzmény: landolka (147841)
landolka Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147841

Sziasztok!

 

2002-es 2.2 dCi G9T Vel Satis. A probléma, hogy az egyik injector/porlasztó tetején a gázolaj szivárog. 

Ez az alkatrész a ludas:

http://www.ebay.ie/itm/Renault-Injector-spill-rail-leak-off-T-piece-connector-Seal-/161872585004?hash=item25b05ba12c:g:S~UAAOxyQfJTf6Co

Itthon hol lehet kapni? Vagy mekkora tömítés kell bele? 

Köszi!

 

Üdv,

G

gesszti Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147840

A két párhuzamosra kötött relét be tudom azonosítani, de mi az, ami felettük van, a kettő a nyomáskapcsoló mellett?

Előzmény: technikman (147839)
technikman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147839

Ez esetleg segítség?

 

Előzmény: gesszti (147836)
gesszti Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147838

Csak így lehet. Viszont sehol nem találok a kormányhoz tartozó biztosítékot. Valamikor szét kell beleznem, hogy hova is megy az a két sárga vezeték a relétől...

Előzmény: Kisa (147837)
Kisa Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147837

Gondolom osztoznak az áramom és a terhelésen, párhuzamosan vannak kötve.

Előzmény: gesszti (147836)
gesszti Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147836

Clio 1, 1.9D elektromos-hidraulikus szervókormány.

 

Ma csak egy kis kevéske idő volt vele foglalkozni. Annyit találtam, hogy az akksi melletti relédobozban van 2 db 50 A-es relé. Mindkettőre ugyanolyan színű vezetékek mennek, és a kettő közöl bármelyiknél összezárom a be, és kimenő vastag vezetéket, akkor elindul a szervó. Ugyanígy, ha egyiket kiveszem, és elindítom a motort, akkor is megy. Ha a másikat veszem ki, és egyiket visszateszem, akkor is megy. Csak akkor nem megy járó motornál a szivattyú, hogy ha mindkét relé ki van véve. Ennek mi értelme van? Párhuzamosan van 2 kapcsoló áramkör?

Előzmény: henger fej (147776)
technikman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147835

Szia!

 

Inditási fordulatszám, ilyenkor szikra, akkufesz,  üzemanyag befecskendezés, előgyújtás, kompresszió...

 

Előzmény: Kicza (147829)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147834

a dúsítófúvókát akár egy nyomógombbal is működtetheted.

sok más gond is lesz ott, pl a melegüzem szabályzó tömbbel is...

Előzmény: Dzsany (147833)
Dzsany Creative Commons License 2015.12.17 0 0 147833

Segítségre lenne szükségem. Elakadtam a javításában az Audimnak, benzin 2,3 Ke- Jetronic vezérlésű Audi 100, 90- es évjáratú utolsó szivar modellnek Motorgondokkal küszködik, ugyanis nem megy sem a hidegindítás, sem az alapjárata sem. A késleltető hőgomba amelyik indításnál kellene hogy funkcionáljon nem kap áramot, így nem működtetheti a hidegindítási dúsító keveréket biztosító hatodik benzinporlasztót. Problémámat megoldaná ha erre a típusra megszerezném a pontos gyári villanyrajzot. Bármilyen megoldás érdekel, vagy valaki aki kiigazodik ebben a típusban.   

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!